doe maar lekker rustig aan!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef Troel het volgende:
Hier na veel gedoe weer thuis.
Lang verhaal kort: wisten jullie dat je een sonde ook uit kan spugen? (En het was al niet makkelijk en pijnloos om dat ding erin te krijgen, heb een verkeerde neus voor dat soort dingen)
In ieder geval: sonde is einde verhaal, is geen optie meer, dus toch maar andere dingen proberen. Ik ben het ziekenhuis voorlopig wel weer even zat. Wachten op artsen en dietistes die maar niet op komen dagen en dagen later komen dat dat ze zouden moeten komen en mij voor Jan met de korte achternaam tot 4 uur laten wachten om te vertellen dat ik toch naar huis mag
Weet niet wat ik hier gemist heb (op kleertjes van Moonah na dan), heb ook geen fut om bij te lezen. In ieder geval wil ik nog even wat meiden bedanken voor de lieve kaartjesKaartjes die nu nog aankomen worden overigens gewoon doorgestuurd hoor
Volgende week weer naar de gyn en over twee weken naar de MDL-arts. Maar voorzichtig weer gaan werken mag
Dank jequote:
mocht je het nu nog eens krijgen, probeer dan eens in een zakje of een kommetje van je handen te maken en daarin rustig voor zover het gaat in en uit te blazen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef Vicky het volgende:
Bar, zou kunnen.. ik krijg het best benauwd van die hartkloppingen.. loop dan te hijgen als een postpaard. Daarnaast had ik het ook onwijs warm..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Vlindur het volgende:
Met het eerste 2010 kindje in *mijn* buik![]()
02-01-2010!
Jaaaaa! Zie je wel, krampjes in je buik kunnen best uitgroeien tot lopende kindjes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur komt ook maar eens om het hoekje kijken![]()
02-01-2010!
Wow, het eerste 2010 kindjequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur komt ook maar eens om het hoekje kijken![]()
02-01-2010!
quote:
het komt me herkenbaar voor hoor, hier ging het ook allemaal net niet meer, heb het hier rustig aan afgebouwd, maar een hele avond bedienen trok ik net niet meer, en lag ik gewoon bij te komen thuis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur ook hier nog een keer![]()
![]()
En Troel, welkom terug! Doe je rustig aan?
Pff, ik begin langzaam door te krijgen dat de bedrijfsarts misschien gelijk heeft. Ik ben weer zo moe en zo blij dat het weekend is. Helaas weinig bijtanken met morgenochtend een begrafenis en een morgennacht alleen. Bar, normaal kan ik dat ook goed handelen, maar nou..pff zie er als een berg tegenop. En ook ineens zenuwachtig voor woensdag, vk bezoek en 20 weken echo. En ik weet eigenlijk zeker dat het gewoon vermoeidheid is die me nu parten speelt en dat met een mixje aan hormonen. Ik vermoed dat ik vroeg op bed lig.
Die zijn wel heel mooi duidelijk zeg! Leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even inbreken zonder te hebben bijgelezen.
De pretecho was super!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Twinkly het volgende:
Moooooie echo'sheel schattig koppie!
Gelukkig ben je weer thuis Troelhoe hebben ze je nu weer opgepept terwijl de sonde niet werkte?
Gefeliciteerd Vlindur!!!![]()
![]()
2010!! Nu moet je kindje wel goed mikken en mag niet meer dan 2 dagen te vroeg komen
Ik heb eventjes van dat astronautenvoer gehad (in van die pakjes), zou dat misschien helpen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet
Ze hadden gehoopt mij op te peppen tot mijn gewone gewicht met die sondevoeding en het dan bij te houden, maar dat is dus geen optie. Nu wordt het dus zaak om de schade zoveel mogelijk beperkt te houden
Wat stom dat je er bij jullie voor moet betalenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef _Bar_ het volgende:
Hier trouwens vanmiddag geinformeerd naar het erkennen, hier opzich geen afspraak maken, maar ze preferen het wel ivm je word appart genomen, en er word even tijd voor je genomen, volgens de mevrouw aan de bali zou zo'n gesprekje ongeveer 5 min duren.
en hier mogen we er ook voor betalen, 11,50
12 mei hebben we weer een afspraak bij de vlos en daarvoor maar gelijk de erkenning regelen
Dat soort dingen mag ik nu inderdaad gaan gebruiken, maar dan ook nog eens met extra energie en extra eiwitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb eventjes van dat astronautenvoer gehad (in van die pakjes), zou dat misschien helpen?
Ja, dat jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag ik nu inderdaad gaan gebruiken, maar dan ook nog eens met extra energie en extra eiwitten.
zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboortequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat stom dat je er bij jullie voor moet betalen
De erkenning van de ongeboren vrucht ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboorte
11,50 voor een papiertje? Een papiertje dat in andere gemeentes gewoon gratis is?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboorte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |