abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68308099
Miss_sly ik zal hier ook de foto's plaatsen alleen wordt dat misschien wel zaterdag pas.

Me_Nicole wat fijn dat jullie mannetje zelf gedraaid is!!!

MammaNik ik duim voor je dat alles maandag goed is!!

Innepin wat fijn dat je zoveel energie hebt, heerlijk he zo lekker bezig zijn!
pi_68308138
Innepin, wat leuk dat je vriend het nu ook gevoeld heeft En ik heb hier ook vaak het idee dat beeb de samba aan het dansen is in mn buik

MeNicole, goed dat je baby wat gedraaid is!

En voor iedereen die moe is of andere klachten heeft

Hier is ondertussen die pijn in mn lies nog veel erger geworden, kon vanmorgen haast niet meer lopen. Dus toch eindelijk maar eens de VK gebeld, en volgens haar komt het gewoon door verweking en moest ik dus de fysio bellen. Gelukkig kan ik daar morgenochtend al terecht En morgen is ook mijn laatste werkdag voor mijn vakantie/verlof Daar ben ik echt zooo blij mee
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68308262
Fijn dat alles goed was bij de gyn, Noli!
Oehh Tessie, heerlijk vooruitzicht!

ik zat net te denken.. nog minimaal 2,5 week en maximaal 7,5
het gaat ineens zooo snel...
* Vicky is ook heel erg nieuwsgierig naar de kleine dame...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:39:13 #154
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68308476
Hmmm tessie, hopen dat die vakantie je een beetje verlichting gaat geven dan!
Noli, je houdt wel vol he?

Jeetje Vicky, dat klinkt opeens heeeeel dichtbij!! Leuk Alles kant en klaar?
pi_68309050
Innepin energie for the win! doe es een beetje hierheen?

voor alle dames die het nodig hebben
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 april 2009 @ 16:59:21 #156
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68309091
Ik heb een tompouce , ik ga hem nu oppeuzelen
  donderdag 23 april 2009 @ 17:01:34 #157
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68309153
  donderdag 23 april 2009 @ 17:02:43 #158
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68309182
laat hem lekker smaken Guus

Vicky gaat snel ineens!!!

Miss_Sly hoe is het nu met je? Beetje bij kunnen komen?

Noli, heerlijk om jou stukjes te lezen en goed dat alles in orde is.
hoe is het met je andere kroost? zijn die ook nieuwschierig naar hun brusje?

Mamannik
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68309213

Geniet ervan Guus!

Mn vriendje doet stom hij wil pas zaterdag naar de prenatal. Niet omdat ie geen tijd heeft ofzo maar omdat ie nu geen zin heeft. misschien ga k wel alleen, eigen schuld als het dan niet leuk is wat ik gekocht heb
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 april 2009 @ 17:10:22 #160
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68309364
MamaNik

Tessie, wat fijn dat je morgen al kunt komen!

NIet leuk van je vriendje Huup! Meesjouwen die hap!

Nou, ik heb vanmiddag toch even de VK gebeld omdat ik vanmorgen even niet lekker was. Omdat ik dus van de week (maandag) een wat hoger BD dan normaal had wilde ze me toch heel even zien. Als dat niet het geval was geweest had ze gewoon door de telefoon gezegd dat een opvlieger erbij kan horen. Maar ik daar heen, nou bloeddruk zelfs weer wat lager, allemaal prima. "Zal ik even naar het hartje luisteren nu je er bent" Dat laat ik me geen 2 x zeggen dus ik lag al hahaha.... en toen deed het hartje even raar... en toen normaal... en toen weer even raar en toen werd ik stil en zei ze: "hoor je dat?" Eeeuuh ja, wat doet ie???

Het kan onrijpheid ofzoiets zijn, maar iig moet ik morgen om 08.50 een ctg scan in het ziekenhuis. Manlief gebeld, die heeft net nieuw werk, dus ik zei, ik ga wel alleen!! Belt ie 5 minuten later terug, hij heeft geregeld dat iemand anders zijn klas overneemt en hij gaat mee. Toch wel fijn, want ik vergeet vast weer de helft.
Moest net toch even huilen, ondanks dat het waarschijnlijk onschuldig is. Je maakt je toch gelijk zorgen over je kleine beebje. Ik vroeg ook nog: moet ik nu stil op de bank gaan liggen en toen moest ze wel lachen. Nee gewoon doen wat je altijd doet!

Ppff spannend zeg. Maar ook wel gek. Als, als als als, als ik niet even gebeld had, had ik dit niet gehoord en me geen zorgen gemaakt. Als mijn bloeddruk maandag niet te hoog was had ik niet eens langs hoeven komen...
Niet mieten! Door gieten!
pi_68309461
He Seilram, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Hopelijk is morgen alles goed bij de ctg scan. Fijn dat je man ook met je meegaat.
  donderdag 23 april 2009 @ 17:25:58 #162
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68309722
Hé bah Seilram, dat is vervelend zeg
Jij bent toch zo tegen de 35 weken nu? (ik zie je niet tussen het lijstje staan) Ik duim voor je dat het niets ernstigs blijkt, dat het gewoon een moment-opname was ofzo. Want een hartje hoort wel onregelmatig te klinken toch. Fijn dat ze je in elk geval voor een ctg sturen, dan weet je tenminste wat morgenochtend.

Ik mag zo ook weer naar de verloskundige, mij benieuwen hoe mijn bloeddruk is, of dat ik ook weer naar het ziekenhuis mag voor een check.
No more games, no more drama...
  donderdag 23 april 2009 @ 17:34:12 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68309960
Gatsie Seilram, maar idd goed dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen. Hoop dat morgen alles goed blijkt te zijn! Probeer je er niet te druk om te maken, want daar gaat je bloeddruk zeker van stijgen! Succes morgen!
pi_68310220
Oh Seilram, wat vervelend zo ineens, die onzekerheid Hoop dat alles meevalt, en fijn dat ze er zo bovenop zitten.

Huup, gewoon dingen kopen, als het al gekocht is, heeft het ook geen zin om te zeuren over details

Ik heb een waslijn vol met babykleertjes en lakentjes enzo Zo'n leuk gezicht
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68310504
Seilram, wij hebben bij Mirte ook een paar keer een "raar hartslagje" gehoord. Alsof het af en toe oversloeg en toen moesten we ook naar het ziekenhuis voor CTG enzo.
Alles bleek prima in orde en daar hadden ze het inderdaad ook over onrijpheid.
Ik beviel in het ziekenhuis en omdat ze het na de bevalling ook hoorden hebben ze de eerste nacht een hartfilmpje gemaakt en dat nagekeken. Maar niks aan de hand gelukkig.

Hopelijk is het bij jullie ook gewoon onrijpheid! Lijkt me wel vervelend dat je niet gelijk voor de ctg kon, dan weet je het maar. Probeer je niet al te druk te maken, er hoeft niks aan de hand te zijn. Maar zie onzekerheid is wel naar
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 17:54:10 #166
5428 crew  miss_sly
pi_68310535
innepin, wat een heerlijke post En wat fijn dat ik nu eindelijk eens van een zwangere hoor dat ze zich zo energiek voelt, net zoals de boekjes zeggen dat in dit trimester zou 'moeten'

MeNicole, fijn dat hij gedraaid is

Mooi dat alles goed was bij de gyn, Noli

he seilram, wat vervelend dat je je nu toch zorgen maakt. Wel fijn dat je morgen voor de ctg kan en dat je man mee kan. Ik hoop ook dat er niets bijzonders is en alles goed is met jullie beebje

huup, lekker gaan. Kun je zonder meer kopen wat JIJ wil en hij kan dan nog alleen maar instemmend knikken

Hier gaat het beter. Ik heb 2 uur geslapen, ben naar de wc geweest en heb nog een uur geslapen. Kennelijk had ik het echt, echt nodig Ook nog even geluisterd, want ze blijft maar rustig ons meisje, maar alles deed het nog en de angelsounds vindt ze nog steeds niet prettig, want dan kan ze ineens wel goed schoppen
Ik ben zo blij met die angelsounds, zelfs nu nog
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68312535
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:10 schreef seilram het volgende:
-knip-
Jeetje Seilram! Dat is wel even schrikken, wel fijn dat je zo snel een CTG krijgt en dat je man mee kan! Hoop dat er gewoon niets aan de hand is en je lekker zonder zorgen verder kan!
pi_68313030
Bah Seilram wat een schrik fijn dat je zo snel terecht kunt, succes morgen!

Okay, het heeft een zak katjang pedis gekost maar uiteindelijk lief toch meegesleept gekregen
De prenatal is hier alleen niet zo heel groot dus heb ik niet zo veel gekocht. Wel dit,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook nog een schattig lakentje voor op het bedje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68313067
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
Bah Seilram wat een schrik fijn dat je zo snel terecht kunt, succes morgen!

Okay, het heeft een zak katjang pedis gekost maar uiteindelijk lief toch meegesleept gekregen
De prenatal is hier alleen niet zo heel groot dus heb ik niet zo veel gekocht. Wel dit,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook nog een schattig lakentje voor op het bedje
HUUUUUUUUUUP! Dat jasje!
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 19:20:42 #170
5428 crew  miss_sly
pi_68313120
Dat jasje
Ik was zo bezig met mijn wiegje met toebehoren dat ik niet eens echt naar kleertje gekeken heb. Maar ik heb dan ook wel al 2 dozen en een kratje met kleding staan
pi_68313292
Wij hebben vanmiddag ook maar weer eens inkopen gedaan. Toch nog ¤98,- bespaard bij Prenatal
pi_68313357
6 mei is een hele mooie datum, Noli! Dan ben ik jarig...

Twinkly, gefeliciteerd met je foetus!

Heb vanmiddag toch voor de zekerheid nog ff naar het echobureau gebeld. M'n afspraak kan gewoon blijven staan. Dat betekent dus dat ik (ws) maandag al weet wat wat het wordt! Ja ja, ik weet het, het is in eerste instantie een medische echo, daar ben ik me ook wel van bewust. Vind dat ook best spannend en hoop natuurlijk dat alles goed is. Maar ben ook zo vreselijk benieuwd naar het geslacht!

Las dat je tijdens je zwangerschap raarder kunt dromen. Nou, dan heb ik er nog wel een...
Droomde vannacht dat ik verkracht werd. Anaal. Door een vrouw...
pi_68313493
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:20 schreef miss_sly het volgende:
Dat jasje
Ik was zo bezig met mijn wiegje met toebehoren dat ik niet eens echt naar kleertje gekeken heb. Maar ik heb dan ook wel al 2 dozen en een kratje met kleding staan
ik heb ook behoorlijk wat kleding al maar ach, boeiend, ik vond dat jasje enorm leuk en we hadden nog geen jasje dus kom maar op haha.

Raissa, er staat op het kaartje dat ze hem van maat 56 t/m 68 hebben (mijne is 56), de capuchon kan eraf en hij is van een beetje voorjaars/zomer spul. Dun maar niet extreem dun en wel gevoerd zeg maar. Kan Mila al 56 aan?

Juuuuup doe es vertellen wat je allemaal gekocht hebt dan?

Serpente das toch heul niet gek dat je daar nieuwsgierig naar bent? Ik ben ook benieuwd! laat je het hier weten of houden jullie het voor jezelf? Alles is vast prima in orde met jullie kindje, lekker genieten maandag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68313560
Miss sly, ik moest het juist hier kwijt omdat het inderdaad volgens de boekjes zo "hoort", maar ik daar tot vandaag niks van gemerkt had Heb me ook vooral héél moe gevoeld.

Ssserpente Dacht ik dat ik raar droomde...!

Huup, ,dat jasje

Juup, 98 euro bespaard, dat zijn flinke inkopen geweest dan
pi_68313822
Oeh wat een schattig jasje Huup!
Seilram, dat is ff schrikken!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68313834
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:

Raissa, er staat op het kaartje dat ze hem van maat 56 t/m 68 hebben (mijne is 56), de capuchon kan eraf en hij is van een beetje voorjaars/zomer spul. Dun maar niet extreem dun en wel gevoerd zeg maar. Kan Mila al 56 aan?
Alleen als het klein valt, anders zwemt ze er in en dat staat niet zo leuk vind ik
pi_68314623
Seilram, dat is schrikken, hopelijk valt het mee.

Ik heb de rest van de dag geprobeerd om rustig aan te doen. Viel nog niet mee, want het was hectisch op het werk door verdrietige omstandigheden. Maar goed, alles wat ik perse af moest hebben is af, al het andere ligt er nog, morgen weer een dag. Heb bezoekje aan de arts ook nog niet kunnen doorspreken met leidinggevende, maar dat komt nog wel.

Ik heb na het bliksembezoekje van gisteren besloten dat ik de prenatal in Eindhoven (ekkersrijt) gewoon niet leuk vind en dat ze stom personeel hebben. Dan ga ik nog wel even bij de kleine in de stad kijken. Vandaag wel een box en campingbedje bij de babydump gescoord, ook leuk.
Wij hebben trouwens nog nauwelijks kleren en alles wat we hebben is gekregen. Ik heb me er nog echt niet in verdiept.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68314689
Seilram, jeetje wat een schik! Ik hoop voor jullie dat morgen alles gewoon goed blijkt te zijn!!

Miss_sly fijn dat je je weer wat beter voelt!

Huup wat een schattig jasje!!

Voor de liefhebbers, ik heb een buikfoto geplaatst in het daarvoor bestemde topic, ik haal hem wel zo weer weg denk ik
  donderdag 23 april 2009 @ 20:06:13 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68314695
seilraM, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Toch niet leuk...
  donderdag 23 april 2009 @ 20:08:00 #180
223453 Guuzewuus
pi_68314745
Bah Seilram, ik zou ook geschrokken zijn hoor. Maar we gaan er vanuit dat morgen alles dik in orde is
pi_68314908
Sssserpente, hopelijk heb je een iets minder eigenwijs exemplaar die zich wel tussen de beentjes laat kijken dan die hier . Logisch toch dat je nieuwsgierig bent... ik kan het me helemaal voorstellen .

Wij morgen volgende week (za. pas) eindeljik voor de pretecho... zouden we het dan wel kunnen zien.... (en als we het kunnen zien gaan we wel proberen om het nog lekker even voor ons te houden, hahaha).
pi_68315900
Oeh, spannend Nijna! Duurt wel nog lang zeg. Aan de andere kant, voor je het weet is het zover!

Lijkt me echt zo frustrerend, als ze het niet kunnen zien. Maar ja, dat risico loop je natuurlijk.

Wat mij betreft mag iedereen het weten, met naam en al! Maar dat vindt N. dan net weer iets te ver gaan. Het geslacht maken we sowieso bekend.
pi_68316347
Ik weet niet of het mag, zo niet haal maar weg dan

Voor de dames die ook graag het hartje van hun beeb willen horen: ik heb nog een jumper baby doptone en wil hem eigenlijk wel kwijt. Heb hem gepost in het vraag en aanbod topic.
pi_68316818
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, spannend Nijna! Duurt wel nog lang zeg. Aan de andere kant, voor je het weet is het zover!

Lijkt me echt zo frustrerend, als ze het niet kunnen zien. Maar ja, dat risico loop je natuurlijk.

Wat mij betreft mag iedereen het weten, met naam en al! Maar dat vindt N. dan net weer iets te ver gaan. Het geslacht maken we sowieso bekend.
Ik ga maandag duimen voor een meewerkende mini-ssserpente!
pi_68318972
Seilram succes morgen ik hoop op een nette CTG voor jullie.

Mefke ik kom juist graag op Ekkersrijt en goh ik wist niet eens dat je in mijn regio woonde wat leuk

Raissa aaaah wat is Mila dan nog een klein mopje met haar maatje 56

Hier vandaag lekker 2 uurtjes met Isa geslapen merk wel dat ik in de laatste weken zit de energie is er wel een beetje uit aan het lopen en alles kost wat meer moeite, door de dikke buik kan ik mijn schoenen bijna niet meer aankrijgen waggelen doe ik gelukkig nog niet maar het scheelt niet alles.
Zal eens kijken of ik morgen die enorme toeter op de foto krijg hij lijkt met de dag te groeien en hij was al enorm!
Verder veel pijn aan mijn linkerpols ik denk dat er wat klem zit, hij is ook wat gezwollen, maar tja daar kan een arts nu ook niets mee ben ik bang, denk dat het er gewoon bij hoort en ik zeur er straks wel over als ik het ziekenhuis lig, dan zijn alle artsen aanwezig Wel jammer want zo schiet dat dekentje niet echt op en ik ben bijna klaar en hij moet klaar zijn voor de 11de mei!
Mama van Isa en Ties
  donderdag 23 april 2009 @ 22:38:59 #186
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68320852
Bedankt voor jullie lieve reacties

Nijna, ik hoop dat het idd niets is. Beebje is wel lekker gewoon aan het bewegen, dus hij doet zijn best om zijn mama gerust te stellen De schat.
Niet mieten! Door gieten!
pi_68321739
seilram, lekker dat beeb zo aan het gymmen is. Succes met de ctg morgen, ik duim voor "niks aan de hand, onrijpheid"
pi_68322408
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef innepin het volgende:
Miss sly, ik moest het juist hier kwijt omdat het inderdaad volgens de boekjes zo "hoort", maar ik daar tot vandaag niks van gemerkt had Heb me ook vooral héél moe gevoeld.

Ssserpente Dacht ik dat ik raar droomde...!

Huup, ,dat jasje

Juup, 98 euro bespaard, dat zijn flinke inkopen geweest dan
Reken maar uit, die ¤98,- was 20% korting op het geheel
pi_68322532
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Reken maar uit, die ¤98,- was 20% korting op het geheel
Jeeeeemig ik lees net in het andere topic van Duchess wat jullie allemaal gekocht hebben
wat veel! maar klinkt wel als een supergoeie vangst zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68322554
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb een tompouce , ik ga hem nu oppeuzelen

Was-tie lekker?
#geen
pi_68322599
Oh Seilram wat zul je geschrokken zijn idd Brr ik vind het toch een akelig idee hoor. Ik hoop dat de CTG morgen uitwijst dat er niks aan de hand was. Ik zal duimen voor jullie

MeNicole, jullie mannetje is zelf gedraaid!!! Hoera!

Noli alles goed, hoera!!!

Guus nog steeds zwanger

Mamanik brr maar je hebt gelijk; niet te druk maken, ik hoop dat het allemaal meevalt.

Tessie wat naar van die pijn zeg

Miss_Sly, heb je goed kunnen rusten? En BE ook?

Oh en er waren nog meer mensen die ik iets wilde zeggen maar ik ben het even finaal kwijt. Sorry

Juup© had vandaag de kriebels en wilde naar Prenatal wat een voorbeeldige echtgenoot hé? En we hebben schandalig veel gekocht maar ja we hebben het uiteindelijk wel nodig en die 20% korting was wel heul errug leuk .

En de kogel is door de kerk: Ons meisje heeft nu een wiegje en komt op onze slaapkamer slapen de eerste tijd We hebben hetzelfde wiegje als Miss_Sly gekocht heeft voor Senna

Oh ja vandaag kwam de brief van Zuidzorg dat ik 6 mei met zwangerschapsgym kan starten. Ben wel erg benieuwd naar de pufcursus cq pufclub

Pfff ik ben doodmoe We kregen bezoek om half 8 maar ik ben gewoon door de bel heengeslapen

Ha ik weet weer wat ik wilde zeggen
FTA, veel plezier morgen bij de pretecho!

[ Bericht 48% gewijzigd door DuchessX op 23-04-2009 23:36:57 ]
#geen
pi_68322645
Seilram, wat schrikken zeg, hopelijk blijkt het niks te zijn

En voor Troel nog een welgemeende wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg, ik hoop toch dat je gauw weer thuis bent.

Ik ben net terug van 4 dagen op vakantie met 5 verstandelijk gehandicapte clienten, erg leuk, maar erg ERG moe, merk toch echt wel dat ik heel veel moe ben de gehele dag door.

Ik blijf overigens best veel na t plassen ''rommel'' afvegen, maar daar maak ik me al wat minder zorgen om.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68322659
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Juuuuup doe es vertellen wat je allemaal gekocht hebt dan?

Bopati box massief beukenhout (is besteld en moet nog geleverd worden)
Mix and Wash wiegje (zelfde als Miss_Sly heeft)
Doomoo seat
Box kleed
Wippertje
Boxtas om aan de box te hangen
3 x molton voor de wieg
3 x hoeslaken voor de wieg
3 x lakentjes voor de wieg
2 x zachte dekentjes voor de wieg
1 x matraszeil o.i.d. voor de wieg
En een jurkje of tuniek voor DuchessX

pi_68322726
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bopati box massief beukenhout (is besteld en moet nog geleverd worden)
Mix and Wash wiegje (zelfde als Miss_Sly heeft)
Doomoo seat
Box kleed
Wippertje
Boxtas om aan de box te hangen
3 x molton voor de wieg
3 x hoeslaken voor de wieg
3 x lakentjes voor de wieg
2 x zachte dekentjes voor de wieg
1 x matraszeil o.i.d. voor de wieg
En een jurkje of tuniek voor DuchessX

*met kin op knieen zit*
wooooow

Kwam wel goed uit dan die kortingsactie voor jullie!
Tof dat jullie zo goed geslaagd zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68323159
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

*met kin op knieen zit*
wooooow

Kwam wel goed uit dan die kortingsactie voor jullie!
Tof dat jullie zo goed geslaagd zijn.
Ja echt schandalig hé? Ik voel me heel erg bevoorrecht dát we dit hebben kunnen kopen voor ons kindje en ben er zelf ook heeeel erg blij mee

Overigens ging van de afgeprijsde dingen óók nog eens 20% korting af, mooi meegenomen, echt wel
#geen
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:28:47 #196
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68326239
Bedankt voor alle opbeurende woorden en lieve woorden.
Nog een paar uurtjes en dan ben ik gelukkig weer van dat opsparen af.
Respect voor iedereen die mee doet of mee heeft gedaan aan MvM.
Vind het toch altijd maar een gedoe.

Seilram spannend! Succes vandaag met CTG, bij de 20 weken echo werd bij 1 van onze kindjes ook een afwijkende harttoon gehoord, nou de schrik zat er gelijk goed in bij mij, maar de gyn zij toen al dat in 95% van de gevallen niks is, kon inderdaad met de onrijpheid te maken hebben. 3 weken later moesten wij pas terug komen en toen was gelukkig alles in orde. Voor jou komt deze uitslag er ook. Alles is goed je beeb was gewoon onwijs aan het gymnastieken
pi_68326586
Seilram Succes strakjes bij het CTG, gelukkig kan je al vroeg op de ochtend terecht!

En FTA, geniet heerlijk van jullie pretecho strakkies! Heel veel kijkplezier!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68326814
Seilram, succes straks! Het is vast allemaal prima!

Een kleine grappenmaker in je buik!
pi_68326820
MamaNik, hoop dat je een goede uitslag krijgt. En Seilram succes bij de ctg, hoop dat ook alles goed is met je beebje. FTA, heel veel plezier, en vergeet geen foto´s te posten

Ik ga zo naar de fysiotherapeut (natuurlijk doet mijn lies vandaag ineens een stuk minder zeer ) en dan nog 4 uurtjes werken en dan heb ik lekker vakantie en verlof!
En eind van de middag gaan Lief en ik samen naar centerparcs, dus ik ben er maandag pas weer
pi_68326861
Succes Seilram!

Gluurze Flower-Ti-Amo, leuk leuk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:02:23 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68327365
Woei tessie, genieten dus! Veel plezier!

Fta & Seilram, succes met de echo's!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68328675
Ik kan sinds gisteren DANKZIJ JULLIE alleen nog maar aan een tompouce denken. En bedankt
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:50:41 #203
223453 Guuzewuus
pi_68328716
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan sinds gisteren DANKZIJ JULLIE alleen nog maar aan een tompouce denken. En bedankt

Ik heb er heel erg van genoten gisteravond, vlak voor het avondeten .

pi_68328827
De kinderen van mijn man zijn er dit weekend. Die zijn vanavond vast ook wel te porren voor een tompouce! Maar dan wel NA het avondeten, anders sta ik voor de kat z'n viool te koken.

Goed dat je er van genoten hebt
pi_68328839
Ooooh of een moorkop!!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:03:41 #206
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68329112
Seilram succes vandaag ik hoop voor jullie op een mooie ctg! Kom op baby maak je moeder trots!

Dames met echo's veel plezier enuuh we willen wel foto's zien hé.

Hier vandaag maar eens ouderwets naar de winkel flink inslaan vast, voor als het dadelijk zo ver is, ga mijn eerste pakje New Born Luiertjes kopen en maar vast eens een pak voeding inslaan kan het maar vast in huis hebben zegt manlief. (jaja dan hoeft hij niet straks want hij zegt dan toch met het verkeerde thuis te komen)
Verder doe ik het lekker rustig aan als Isa mee werkt.
Mama van Isa en Ties
pi_68329899
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef marlieske het volgende:
Seilram succes vandaag ik hoop voor jullie op een mooie ctg! Kom op baby maak je moeder trots!

Dames met echo's veel plezier enuuh we willen wel foto's zien hé.

Hier vandaag maar eens ouderwets naar de winkel flink inslaan vast, voor als het dadelijk zo ver is, ga mijn eerste pakje New Born Luiertjes kopen en maar vast eens een pak voeding inslaan kan het maar vast in huis hebben zegt manlief. (jaja dan hoeft hij niet straks want hij zegt dan toch met het verkeerde thuis te komen)
Verder doe ik het lekker rustig aan als Isa mee werkt.
shopze

ik heb geloof ik 5 pakken luiers liggen maatje 1.. lang leven kopende schoonmoeder en gratis luiers op de beurs
Ga zo mijn doos halen bij de Prenatal.. als ze 'm hebben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:35:30 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330105
Vicky, kreeg jij bericht dat je je blije doos op mag komen halen? Via e-mail ofzo?
pi_68330227
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, kreeg jij bericht dat je je blije doos op mag komen halen? Via e-mail ofzo?
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:40:58 #210
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68330301
Hazelnootschuimgebak dat maken ze bij de bakker toch met extra light boter?
Mijn collega's wilden ook tompoucen dus ik heb lekker een rondje bakker gelopen (en mezelf op een hazelino getrakteerd).
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:43:30 #211
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68330386
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:43:51 #212
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330396
quote:

[..]

Oke, dan wacht ik nog maar even af.... je bent wel iets voor mij natuurlijk! Ben er nl wel nieuwsgierig naar! Shopze!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:44:28 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330418
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef MamaNik het volgende:

[..]

En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.
En ik heb nog niks gehoord
pi_68330614
Ik had vanmorgen een bolfbuik..
Mijn meisje had de hik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 10:53:10 #215
5428 crew  miss_sly
pi_68330679
quote:

[..]

Komt dat van Prenatal zelf of van abyinfo?
Ik wil ook een doos
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:53:10 #216
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330680
Ik krijg een error Vicky....
pi_68330720
Hij moet nog verder inladen zo te zien Mikoxx

miss, ik kreeg het mailtje van consumentenservice@wij.nl
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 10:56:22 #218
5428 crew  miss_sly
pi_68330769
Mooi Vicky

Mijn meisje vertikt het dus te bewegen als ik kijk. Ze beweegt alleen als ik onder de deken lig of iets aan heb. Als ik haar dan voel bewegen en de deken wegsla of mijn shirt omhoog doe ofzo, dan stopt ze ermee. Ze zal wel van warmte houden, dus misschien een keer in de zon proberen!
pi_68330808

Hahaha Vicky je buik!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:57:55 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330816
hihi, lollig vicky!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:58:36 #221
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68330832
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ooooh of een moorkop!!
Euj!

*meldt*

Gisteren zoonlief ook maar eens op de hoogte gesteld dát het wel eens kon gebeuren dat de baby idd ook op zijn verjaardag zou kunnen komen.. Misschien had ik het beter niet kunnen doen. DRAAAAAAMA..

De dag ervoor of een dag erna vond ie prima maar NIET op ZIJN verjaardag!

Ik heb gezegd dat ík ook liever niet heb dat de baby op zíjn verjaardag komt maar dát het wel kan en dat we daar dan niks tegen kunnen doen. Na lang praten en de mededeling dat er meer mensen op zijn verjaardag jarig zijn en dat dat ook niet erg is leek hij wat bij te trekken. Toevallig is onze buurman op dezelfde dag jarig als hij en H is tegelijk jarig met de vader van hun vriendjes (tevens goede vriend van ons). Nu is een jarig brusje op je verjaardag natuurlijk wel iets anders dan je buurman of iemand anders maar toch.

We hebben hem nu beloofd dat áls de baby daadwerkelijk op ZIJN verjaardag komt hij een extra cadeautje van ons krijgt (en nee dan bedoelen we niet zijn brusje )
Goh, toen vond hij het ineens niet zo heel erg meer als de baby op zijn verjaardag zou komen..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68331023
Aaaahw Noli, arme W.
Mja dat was ook wel te voorzien natuurlijk dat ie het niet leuk zou vinden. Wel weer typisch dat het goed is zodra ze maar extra kadootjes krijgen
hopelijk voor jou (en hem) beval je gewoon een paar daagjes eerder (of later maar ik hoop eerder voor je ) scheelt jullie allemaal een hoop gedoe lijkt me.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68331319
Kan het me goed voorstellen Wilyan! ik heb ook zulke goede timing gehad. Hier Kim van 6 dec en Tyler 8 dec

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 24-04-2009 11:22:38 ]
pi_68331478
Ach Noli, arme W Goed gelukte chantage in elk geval

Vicky, wat een grappig gezicht Mijn buik beweegt ook af en toe, vind het zo leuk om te zien

Juup, Duchess, woah, goed geslaagd zeg Slim gebruik gemaakt van de korting

Morgen alweer 27 weken.... Wat betekent dat Miss Sly en Nijna vandaag hun half-jaar-zwanger mijlpalen hebben, dus gefeliciteerd
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 11:26:13 #225
5428 crew  miss_sly
pi_68331576
ow ja, 26 weken is een half jaar niet eens bij stil gestaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')