Heb hem al veranderd. Tnx.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Interesse in sandaaltjes maat 17 en 20Hoe groot zijn ze precies? Want ik ben bang dat 16/17 al te klein is hier...
En de link werkt niet als je niet Moonah bentJe moet inloggen
Leuk! Heb je een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:32 schreef Sugar het volgende:
Ingrid, ik heb wel een paar broeken voor je, denk ik! Maar dan zou ik ze wel moeten opsturen, want jullie wonen ver weg.
Werkt nog steeds nietquote:Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heb hem al veranderd. Tnx.
Ik meet vanavond de binnenmaten Freecell.
Nu echt weg.
Dat vind ik dan weer heel erg lief!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef freecell het volgende:
Ik vind hem wel tof, maar BE vindt hem geloof ik tofferDoe maar voor BE
Hipquote:Op woensdag 22 april 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel erg lief!![]()
Ik had niet gezien dat jij er al iets over had gezegd.
Als ie nou nog mooi is nadat Sasha eruit gegroeid is gaat hij gewoon door naar jou ok?
Jawel, ik denk het welquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef Jore het volgende:
Ik ben op zoek naar een spijkerbroekje in maat 62 of 62/68, van soepele stof. In de winkel kan ik niet echt slagen, misschien is hier iemand die er eentje in de aanbieding heeft?
Okay, zwart had ik mooier gevonden denk ik maar ik wil hem wel hebben. Ik vind het een erg leuk vrolijk vest. Ik leg hem dan wel even weg, hij kan hem nog lang niet aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef Moonah het volgende:
Donkerbruin Diaan.
Ik heb trouwens over je gedroomd, maf he? Ik kwam je ergens tegen.
![]()
Heb je daar nog interesse in? Ik heb een lading kleertjes (broekjes, shirtjes, rompertjes) in maat 44 liggen van Mila en dat past ze nu toch niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op zoek naar wat poppespulletjes:
Kleertjes, broekje/truitje/rompertje voor een pop van +/- 44 cm (prematuurkleertjes mogen ook maatje 44 als klein het klein valt)
een flesje en luiertjes (stuk of 3)
Wil je ze nog hebben? Ik weet iemand die ze kan maken en die heb jij vandaag ontmoetquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Dakota het volgende:
heeft er iemand nog van die gebreide sokjes die je dicht kan strikken, liggen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Wil je ze nog hebben? Ik weet iemand die ze kan maken en die heb jij vandaag ontmoet![]()
En ze wil ze wel voor je breien. lief he
wat gaafquote:Op donderdag 23 april 2009 20:54 schreef Kaarr het volgende:
ik heb haar net aan de telefoon toevallig. wil je haar voetjes opmeten? Dan wil ze het graag voor je doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |