quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
oki! dan neem ik het paarse jurkje en roze truitje van jou over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef Lishe het volgende:
Stippenmoeders (Ook al mag ik jullie tijdelijk niet...) Ik heb nog een bruin met rose stippenjurkje van h&m. Hij is te klein voor Lena dus direct maar naar Elin doen?
Ow, ok, gemist, sorryquote:Op woensdag 22 april 2009 08:15 schreef Sugar het volgende:
Psssst, freecell, die heeft Reinhilde allebei al een beetje ingepikt.Ik heb nog een broekje maat 80, dat moet ik nog op de foto zetten. Is mijn andere favoriet, buiten dit geruite broekje.
Troel ligt in het ziekenhuis, dus dan moet je het echt even voor haar reserveren.quote:
Troel ligt in het ziekenhuis Moonahquote:Op woensdag 22 april 2009 08:52 schreef Moonah het volgende:
TVP
Ik heb nog eea in de aanbieding. Zal straks foto's plaatsen.
Zomerjasje (zelfde als de roze van Suug, maar dan in blauw, maat 86).
Wat uni T-shirtjes, sandaaltjes (mt22), Paladiums (beige, mt24, heeeeel leuk!), petjes, paar longsleeves (86/92).
Troel?![]()
Interesse in sandaaltjes maat 17 en 20quote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Moonah het volgende:
Even snel een linkje naar photobucket.
Jongensspul, ook sandaaltjes mt16/17.
Zal vanavond eea op Fok zetten. Moet nu weg.
http://s101.photobucket.com/albums/m63/moonah68/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |