quote:Op woensdag 1 april 2009 08:15 schreef Popples het volgende:
iemand heel toevallig een scherm van bobike los?
ik heb een stoeltje maar de scherm die er bij zat pas dus niet op mijn fiets.
ik ben te lui om het op marktplaats te zetten dan ben je in 1 uur maar 10 pagina's verder.quote:
daar kwam mijn moeder mee aanzetten, hij was ook nog duur.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef ymme het volgende:
Popples: Ik wil dat babymutsje ookGeweldig zeg.
gewoon 6,75..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik wacht even het antwoord van Moonah af
En belangrijk: waar is het eventueel af te halen? Want opsturen zal wel duur zijn met zo'n ding, lijkt me.
Waarom heb jij die nodig?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waren er nog dames met zwangerschapsboeken in de aanbieding? Ik heb de mijne ooit eens uitgeleend en de dame in kwestie is het land ontvlucht inmiddels.
ik heb nog een daphne dekkers liggenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waren er nog dames met zwangerschapsboeken in de aanbieding? Ik heb de mijne ooit eens uitgeleend en de dame in kwestie is het land ontvlucht inmiddels.
daphne ben ik geen fan van, maar hotmama's is dat wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:43 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb nog een daphne dekkers liggen
en hotmama's o.i.d
mwoah..over hoe je je leuk kan aankleden tijdens de zwangerschap..bij mij heeft t nit geholpenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
daphne ben ik geen fan van, maar hotmama's is dat wat?
Deze zijn leuk!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Playgro amazing garden Mobile![]()
[ afbeelding ]
Nieuw 35, ik vraag er 17,50 voor
Playgro amazing garden wagenspanner
[ afbeelding ]
Nieuw 15, ik vraag er 7, 50 voor
Zou Ive er al op kunnen? Hij is ongeveer 1 meter.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tractor te koopSterk en robuust, kan een volwassen man nog aan als het zou moeten
[ afbeelding ]
De voorste, 35 euro
Moet lukken! Middelste karde er op rond toen hij 2 was e. ook rond een meterquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:17 schreef cattie het volgende:
[..]
Zou Ive er al op kunnen? Hij is ongeveer 1 meter.
Hij staat nu ook in de schuur dus wat dat betreft weinig verschilquote:Op zondag 5 april 2009 12:12 schreef innepin het volgende:
Maneki, mijn vriend wil je tractor ook heel graag hebben![]()
"Maakt toch niet uit als ie nog anderhalf jaar in de schuur moet staan?"
t is niet voor mij, maar voor mijn innig geliefde zoonquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:52 schreef Ticootje het volgende:
lady, ik heb een witte. Wat wil je ervoor geven?
Op te halen in Zandvoort, Haarlem, Lelystad, of Almerequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:27 schreef peterfan het volgende:Die is mooi en stoer LadyS!!
Kostdatnou?![]()
En waar evt. op te halen?
Het is een MaxoCosi Priori uit mijn hoofd. En hij is nog helemaal goed, geen botsingen e.d. mee gehad. Alleen de bekleding is een beetje verkleurd door de zon.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:14 schreef peterfan het volgende:
Oe..Haarlem zou goed uitkomen! Is ie nog helemaal goed enzo? En wat voor merk is het?
Bedankt voor het nadenken in ieder geval alvast!
en zonder spellen? die hebben we zat hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:23 schreef Ticootje het volgende:
de ds lite mag weg voor 100 euro. Inclusief 4 spellen en een opbergdoosje.
Oeh! Dat is lief! Ik zal eens navragen of dat ook mag, in het vliegtuig.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef lcicle het volgende:
Moonah, hoe lang ga je op vakantie? Onze Quiny Zapp is heel klein op te vouwen en er zit zelfs een reistas bij. We zouden even kunnen 'ruilen', zodat ik toch nog een buggy heb
Met welke maatschappij vlieg je? Want ik ben een keer naar Madrid gevlogen met Ryan air. En ik mocht de buggy bij de ingang afgeven, denkende dat ik hem daar weer terug zou krijgen na het landen. Hadden ze dat ding bij de bagage gestopt, kon ik hem bij de bagageband ophalenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef Moonah het volgende:
Ik zoek een zo-klein-mogelijk-opklapbare-buggy om mee te nemen in het vliegtuig.
Iemand?
we zien er vanaf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef Ticootje het volgende:
tja, dan zit ze met die spellen. Op marktplaats gaan ze zonder spellen ook rond de 100 weg.
Jij denkt het wordt 24 graden, laat ik Elin gebreide sokjes aan doen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Dakota het volgende:
heeft er iemand nog van die gebreide sokjes die je dicht kan strikken, liggen?
kleur maakt me weinig uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij denkt het wordt 24 graden, laat ik Elin gebreide sokjes aan doen?![]()
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen want ik heb die vroeger gehad, welke kleur?
ze heeft de roze gehaakte met een bruin bloemetje erop..die gaan ook uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef Lishe het volgende:
Bij de action hebben ze hele leuke gehaakte. Zachtrose en aubergine/bruin. Voor 2 euro ofzo. Superlief.
Wij hebben wel een ganzenbord, maar volgens mij is elke ganzenbord verschillend? Welke zoek je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft iemand misschien een handleiding van het bordspel ganzenbord? En kan dat dan misschien worden gescand en gemaild?
Thanks!
mij al optie heeft voor als het een meiske wordtquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:39 schreef texelonia het volgende:
Oeh DeLiedje wat wil je hebben voor dat jurkje van Kidscase?
Dat zou ik in het spellenforum proberen ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb vandaag op een rommelmarkt een oud hollands ganzenbord gekocht van Jumbo.
knaag knaagquote:Op zondag 19 april 2009 09:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog 8 dagen en dan ga ik los! Maar ik heb zo'n moeite me nu te bedwingen!
wees gerust..tegen de tijd dat jouw kleintje geboren is past elin al haar rockstarspul niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 09:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog 8 dagen en dan ga ik los! Maar ik heb zo'n moeite me nu te bedwingen!
zijn er beide nogquote:Op zondag 19 april 2009 15:23 schreef Poppejans het volgende:
Dakota, wat is er nu allemaal al weg? Zijn dat bruine gebreide boxpakje en het donkerblauw met witte jurkje er nog?
Ik heb trouwens ook wel interesse in de Rockstar spulletjes
Kom jij naar maneki?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:34 schreef bixister het volgende:
ticootje, wij geloof ik nog wel. maar dan moet ik wel even goed zoeken.
oki! dan neem ik het paarse jurkje en roze truitje van jou overquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan koop ik het eerst wel en schuif ik het daarna door naar jou Koot
Suug, ik wil graag alles met polkadots
[edit]en het spijkerrokje
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
oki! dan neem ik het paarse jurkje en roze truitje van jou over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef Lishe het volgende:
Stippenmoeders (Ook al mag ik jullie tijdelijk niet...) Ik heb nog een bruin met rose stippenjurkje van h&m. Hij is te klein voor Lena dus direct maar naar Elin doen?
Ow, ok, gemist, sorryquote:Op woensdag 22 april 2009 08:15 schreef Sugar het volgende:
Psssst, freecell, die heeft Reinhilde allebei al een beetje ingepikt.Ik heb nog een broekje maat 80, dat moet ik nog op de foto zetten. Is mijn andere favoriet, buiten dit geruite broekje.
Troel ligt in het ziekenhuis, dus dan moet je het echt even voor haar reserveren.quote:
Troel ligt in het ziekenhuis Moonahquote:Op woensdag 22 april 2009 08:52 schreef Moonah het volgende:
TVP
Ik heb nog eea in de aanbieding. Zal straks foto's plaatsen.
Zomerjasje (zelfde als de roze van Suug, maar dan in blauw, maat 86).
Wat uni T-shirtjes, sandaaltjes (mt22), Paladiums (beige, mt24, heeeeel leuk!), petjes, paar longsleeves (86/92).
Troel?![]()
Interesse in sandaaltjes maat 17 en 20quote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Moonah het volgende:
Even snel een linkje naar photobucket.
Jongensspul, ook sandaaltjes mt16/17.
Zal vanavond eea op Fok zetten. Moet nu weg.
http://s101.photobucket.com/albums/m63/moonah68/
Heb hem al veranderd. Tnx.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Interesse in sandaaltjes maat 17 en 20Hoe groot zijn ze precies? Want ik ben bang dat 16/17 al te klein is hier...
En de link werkt niet als je niet Moonah bentJe moet inloggen
Leuk! Heb je een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:32 schreef Sugar het volgende:
Ingrid, ik heb wel een paar broeken voor je, denk ik! Maar dan zou ik ze wel moeten opsturen, want jullie wonen ver weg.
Werkt nog steeds nietquote:Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heb hem al veranderd. Tnx.
Ik meet vanavond de binnenmaten Freecell.
Nu echt weg.
Dat vind ik dan weer heel erg lief!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef freecell het volgende:
Ik vind hem wel tof, maar BE vindt hem geloof ik tofferDoe maar voor BE
Hipquote:Op woensdag 22 april 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel erg lief!![]()
Ik had niet gezien dat jij er al iets over had gezegd.
Als ie nou nog mooi is nadat Sasha eruit gegroeid is gaat hij gewoon door naar jou ok?
Jawel, ik denk het welquote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef Jore het volgende:
Ik ben op zoek naar een spijkerbroekje in maat 62 of 62/68, van soepele stof. In de winkel kan ik niet echt slagen, misschien is hier iemand die er eentje in de aanbieding heeft?
Okay, zwart had ik mooier gevonden denk ik maar ik wil hem wel hebben. Ik vind het een erg leuk vrolijk vest. Ik leg hem dan wel even weg, hij kan hem nog lang niet aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef Moonah het volgende:
Donkerbruin Diaan.
Ik heb trouwens over je gedroomd, maf he? Ik kwam je ergens tegen.
![]()
Heb je daar nog interesse in? Ik heb een lading kleertjes (broekjes, shirtjes, rompertjes) in maat 44 liggen van Mila en dat past ze nu toch niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op zoek naar wat poppespulletjes:
Kleertjes, broekje/truitje/rompertje voor een pop van +/- 44 cm (prematuurkleertjes mogen ook maatje 44 als klein het klein valt)
een flesje en luiertjes (stuk of 3)
Wil je ze nog hebben? Ik weet iemand die ze kan maken en die heb jij vandaag ontmoetquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Dakota het volgende:
heeft er iemand nog van die gebreide sokjes die je dicht kan strikken, liggen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Wil je ze nog hebben? Ik weet iemand die ze kan maken en die heb jij vandaag ontmoet![]()
En ze wil ze wel voor je breien. lief he
wat gaafquote:Op donderdag 23 april 2009 20:54 schreef Kaarr het volgende:
ik heb haar net aan de telefoon toevallig. wil je haar voetjes opmeten? Dan wil ze het graag voor je doen!
Welke maat is dat witte jasje met die oortjes (?) en die gestreepte binnenkant?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Dakota het volgende:
http://cocoon.nl.picturepush.com/
tada.. t is nog lang niet alles maar ik werd echt ziek van dat foto's maken, verkleinen en uploaden dus dit is t voorlopig
er zit 1 jurkje Maat 92 in..(die een idioot veel te groot had gekocht, voor de baby)
alles is excl. verzenden.
Ik vind m niet mooi en tegen die tijd dat ze het past heb ik t kreng al zo vaak gezien dat ie nog saaier isquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Guuzewuus het volgende:
Waarom bewaar je dat jurkje dan niet. Ze groeit er echt wel een keertje in hoor
.
onderste is 50/56quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:52 schreef texelonia het volgende:
Deze wil ik sowieso
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Welke maat is dit?
[ afbeelding ]
Dat jurkje maat 92 is wel leuk
62..zit ook een broekje en een truitje bijquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Welke maat is dat witte jasje met die oortjes (?) en die gestreepte binnenkant?
Okay dan alleen die andere 2quote:
Shit, dat is jammer.. Tegen de tijd dat Mila 62 past is het waarschijnlijk te warmquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
62..zit ook een broekje en een truitje bij
ik zie net dat het een 56 is..dus tussenmaatje (dat onderste vestje)quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Okay dan alleen die andere 2Wat wil je voor dat zwarte jurkje eigenlijk? En past het in een enveloppe?
PM verder?
wat voor maat heeft ze nu dan ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Shit, dat is jammer.. Tegen de tijd dat Mila 62 past is het waarschijnlijk te warm
mja maar de winter duurt ook nog heeeeeeeel lang..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
die van mij?![]()
Tex dat jurkje!te laat
![]()
en kleine Mila is nie begonnen in maatje 50 he Koot, eerder in een te grote 44
Nu maat 50quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat voor maat heeft ze nu dan ?
t is elin al te klein en die begon ook in maat 50
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
dit vestje had ik bij elin altijd over dat jurkje dat je al hebt gekocht (zijn dezelfde roosjes in de biesjes namelijk)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:31 schreef Estrys het volgende:
ik had dat stippeljurkje van de week moeten kopen voor HuupNou heb ik spijhijt
jep die sekst met Pieter Stormsquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
neeeeee joh mafkees!![]()
mag wel natuurlijk![]()
enneh... Koot... je weet wat er met Nina Brink is gebeurd he?
Ik wil hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
dit vestje had ik bij elin altijd over dat jurkje dat je al hebt gekocht (zijn dezelfde roosjes in de biesjes namelijk)
niet te laat..pm je even?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil hetals ik niet al te laat ben...
slaapzakken zijn idd voor de zomer en dat lodgerding..geen idee ik had m overgenomen van iemand maar ze heeft m 1 keer aangehad in de boxquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Die groene wikkeldoek is voor in een maxicosie of autokinderstoel?
Die jongensslaapzakken zijn zomerzakken?
okidoki!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:39 schreef Kaarr het volgende:
Mocht Diaan de slaapzakken niet willen, dan heb ik wel interesse.
hema heeft ze nu voor 50% korting, petjes met nekklep, bandana's, petjes en zonnehoedjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een zomerhoedje voor Tyler. Geen idee welke maat, zal wel de kleinste zijn.
Kan het hier nergens vinden.
als ze buiten kwam dan was dat in de kinderwagen onder een dekentjequote:Op zaterdag 25 april 2009 07:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lodgerding is niet handig?? De slaapzakken wil ik wel hebbenSorry was gisterenavond niet thuis en kon dus niet reageren, lees het nu pas.
Okay dan zie ik af van dat lodgeding.... ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:23 schreef Dakota het volgende:
[..]
als ze buiten kwam dan was dat in de kinderwagen onder een dekentjemaarre ik denk ook niet dat lennon er nog lang in zal passen hoor..
pm voor slaapzakken?
hier heb ik een foto van haar in dat 'ding' maar dan opengeklapt, beentjes kunnen er apart in en dan kan je de doek vastmaken met klittenband op t buikjequote:Op zaterdag 25 april 2009 11:49 schreef _Bar_ het volgende:
wow dakota wat een lieve spulletjes, even er tussen snuffelen hoor, al blijf ik het lastig vinden aangezien we echt geen idee hebben qua geslacht.....
dat wikkeldekentje is dat handig?
optie noted*quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:56 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga het vanmiddag heel even overleggen meten dan hoor je het gelijk nog, zal rond 16 uur zijn gok ik tenzij ik bij pa blijf eten,
zou ik anders een optie mogen nemen erop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |