mwoah..over hoe je je leuk kan aankleden tijdens de zwangerschap..bij mij heeft t nit geholpenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
daphne ben ik geen fan van, maar hotmama's is dat wat?
Deze zijn leuk!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Playgro amazing garden Mobile![]()
[ afbeelding ]
Nieuw 35, ik vraag er 17,50 voor
Playgro amazing garden wagenspanner
[ afbeelding ]
Nieuw 15, ik vraag er 7, 50 voor
Zou Ive er al op kunnen? Hij is ongeveer 1 meter.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tractor te koopSterk en robuust, kan een volwassen man nog aan als het zou moeten
[ afbeelding ]
De voorste, 35 euro
Moet lukken! Middelste karde er op rond toen hij 2 was e. ook rond een meterquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:17 schreef cattie het volgende:
[..]
Zou Ive er al op kunnen? Hij is ongeveer 1 meter.
Hij staat nu ook in de schuur dus wat dat betreft weinig verschilquote:Op zondag 5 april 2009 12:12 schreef innepin het volgende:
Maneki, mijn vriend wil je tractor ook heel graag hebben![]()
"Maakt toch niet uit als ie nog anderhalf jaar in de schuur moet staan?"
t is niet voor mij, maar voor mijn innig geliefde zoonquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:52 schreef Ticootje het volgende:
lady, ik heb een witte. Wat wil je ervoor geven?
Op te halen in Zandvoort, Haarlem, Lelystad, of Almerequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:27 schreef peterfan het volgende:Die is mooi en stoer LadyS!!
Kostdatnou?![]()
En waar evt. op te halen?
Het is een MaxoCosi Priori uit mijn hoofd. En hij is nog helemaal goed, geen botsingen e.d. mee gehad. Alleen de bekleding is een beetje verkleurd door de zon.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:14 schreef peterfan het volgende:
Oe..Haarlem zou goed uitkomen! Is ie nog helemaal goed enzo? En wat voor merk is het?
Bedankt voor het nadenken in ieder geval alvast!
en zonder spellen? die hebben we zat hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:23 schreef Ticootje het volgende:
de ds lite mag weg voor 100 euro. Inclusief 4 spellen en een opbergdoosje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |