quote:Op woensdag 1 april 2009 08:15 schreef Popples het volgende:
iemand heel toevallig een scherm van bobike los?
ik heb een stoeltje maar de scherm die er bij zat pas dus niet op mijn fiets.
ik ben te lui om het op marktplaats te zetten dan ben je in 1 uur maar 10 pagina's verder.quote:
daar kwam mijn moeder mee aanzetten, hij was ook nog duur.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef ymme het volgende:
Popples: Ik wil dat babymutsje ookGeweldig zeg.
gewoon 6,75..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik wacht even het antwoord van Moonah af
En belangrijk: waar is het eventueel af te halen? Want opsturen zal wel duur zijn met zo'n ding, lijkt me.
Waarom heb jij die nodig?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waren er nog dames met zwangerschapsboeken in de aanbieding? Ik heb de mijne ooit eens uitgeleend en de dame in kwestie is het land ontvlucht inmiddels.
ik heb nog een daphne dekkers liggenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
Waren er nog dames met zwangerschapsboeken in de aanbieding? Ik heb de mijne ooit eens uitgeleend en de dame in kwestie is het land ontvlucht inmiddels.
daphne ben ik geen fan van, maar hotmama's is dat wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:43 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb nog een daphne dekkers liggen
en hotmama's o.i.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |