Welke maat is dat witte jasje met die oortjes (?) en die gestreepte binnenkant?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Dakota het volgende:
http://cocoon.nl.picturepush.com/
tada.. t is nog lang niet alles maar ik werd echt ziek van dat foto's maken, verkleinen en uploaden dus dit is t voorlopig
er zit 1 jurkje Maat 92 in..(die een idioot veel te groot had gekocht, voor de baby)
alles is excl. verzenden.
Ik vind m niet mooi en tegen die tijd dat ze het past heb ik t kreng al zo vaak gezien dat ie nog saaier isquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef Guuzewuus het volgende:
Waarom bewaar je dat jurkje dan niet. Ze groeit er echt wel een keertje in hoor
.
onderste is 50/56quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:52 schreef texelonia het volgende:
Deze wil ik sowieso
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Welke maat is dit?
[ afbeelding ]
Dat jurkje maat 92 is wel leuk
62..zit ook een broekje en een truitje bijquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Welke maat is dat witte jasje met die oortjes (?) en die gestreepte binnenkant?
Okay dan alleen die andere 2quote:
Shit, dat is jammer.. Tegen de tijd dat Mila 62 past is het waarschijnlijk te warmquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
62..zit ook een broekje en een truitje bij
ik zie net dat het een 56 is..dus tussenmaatje (dat onderste vestje)quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Okay dan alleen die andere 2Wat wil je voor dat zwarte jurkje eigenlijk? En past het in een enveloppe?
PM verder?
wat voor maat heeft ze nu dan ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Shit, dat is jammer.. Tegen de tijd dat Mila 62 past is het waarschijnlijk te warm
mja maar de winter duurt ook nog heeeeeeeel lang..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
die van mij?![]()
Tex dat jurkje!te laat
![]()
en kleine Mila is nie begonnen in maatje 50 he Koot, eerder in een te grote 44
Nu maat 50quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat voor maat heeft ze nu dan ?
t is elin al te klein en die begon ook in maat 50
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
dit vestje had ik bij elin altijd over dat jurkje dat je al hebt gekocht (zijn dezelfde roosjes in de biesjes namelijk)
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:31 schreef Estrys het volgende:
ik had dat stippeljurkje van de week moeten kopen voor HuupNou heb ik spijhijt
jep die sekst met Pieter Stormsquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
neeeeee joh mafkees!![]()
mag wel natuurlijk![]()
enneh... Koot... je weet wat er met Nina Brink is gebeurd he?
Ik wil hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
dit vestje had ik bij elin altijd over dat jurkje dat je al hebt gekocht (zijn dezelfde roosjes in de biesjes namelijk)
niet te laat..pm je even?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil hetals ik niet al te laat ben...
slaapzakken zijn idd voor de zomer en dat lodgerding..geen idee ik had m overgenomen van iemand maar ze heeft m 1 keer aangehad in de boxquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Die groene wikkeldoek is voor in een maxicosie of autokinderstoel?
Die jongensslaapzakken zijn zomerzakken?
okidoki!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:39 schreef Kaarr het volgende:
Mocht Diaan de slaapzakken niet willen, dan heb ik wel interesse.
hema heeft ze nu voor 50% korting, petjes met nekklep, bandana's, petjes en zonnehoedjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een zomerhoedje voor Tyler. Geen idee welke maat, zal wel de kleinste zijn.
Kan het hier nergens vinden.
als ze buiten kwam dan was dat in de kinderwagen onder een dekentjequote:Op zaterdag 25 april 2009 07:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lodgerding is niet handig?? De slaapzakken wil ik wel hebbenSorry was gisterenavond niet thuis en kon dus niet reageren, lees het nu pas.
Okay dan zie ik af van dat lodgeding.... ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:23 schreef Dakota het volgende:
[..]
als ze buiten kwam dan was dat in de kinderwagen onder een dekentjemaarre ik denk ook niet dat lennon er nog lang in zal passen hoor..
pm voor slaapzakken?
hier heb ik een foto van haar in dat 'ding' maar dan opengeklapt, beentjes kunnen er apart in en dan kan je de doek vastmaken met klittenband op t buikjequote:Op zaterdag 25 april 2009 11:49 schreef _Bar_ het volgende:
wow dakota wat een lieve spulletjes, even er tussen snuffelen hoor, al blijf ik het lastig vinden aangezien we echt geen idee hebben qua geslacht.....
dat wikkeldekentje is dat handig?
optie noted*quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:56 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga het vanmiddag heel even overleggen meten dan hoor je het gelijk nog, zal rond 16 uur zijn gok ik tenzij ik bij pa blijf eten,
zou ik anders een optie mogen nemen erop
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |