Oeh! Dat is lief! Ik zal eens navragen of dat ook mag, in het vliegtuig.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef lcicle het volgende:
Moonah, hoe lang ga je op vakantie? Onze Quiny Zapp is heel klein op te vouwen en er zit zelfs een reistas bij. We zouden even kunnen 'ruilen', zodat ik toch nog een buggy heb
Met welke maatschappij vlieg je? Want ik ben een keer naar Madrid gevlogen met Ryan air. En ik mocht de buggy bij de ingang afgeven, denkende dat ik hem daar weer terug zou krijgen na het landen. Hadden ze dat ding bij de bagage gestopt, kon ik hem bij de bagageband ophalenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef Moonah het volgende:
Ik zoek een zo-klein-mogelijk-opklapbare-buggy om mee te nemen in het vliegtuig.
Iemand?
we zien er vanaf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef Ticootje het volgende:
tja, dan zit ze met die spellen. Op marktplaats gaan ze zonder spellen ook rond de 100 weg.
Jij denkt het wordt 24 graden, laat ik Elin gebreide sokjes aan doen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Dakota het volgende:
heeft er iemand nog van die gebreide sokjes die je dicht kan strikken, liggen?
kleur maakt me weinig uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij denkt het wordt 24 graden, laat ik Elin gebreide sokjes aan doen?![]()
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen want ik heb die vroeger gehad, welke kleur?
ze heeft de roze gehaakte met een bruin bloemetje erop..die gaan ook uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef Lishe het volgende:
Bij de action hebben ze hele leuke gehaakte. Zachtrose en aubergine/bruin. Voor 2 euro ofzo. Superlief.
Wij hebben wel een ganzenbord, maar volgens mij is elke ganzenbord verschillend? Welke zoek je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft iemand misschien een handleiding van het bordspel ganzenbord? En kan dat dan misschien worden gescand en gemaild?
Thanks!
mij al optie heeft voor als het een meiske wordtquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:39 schreef texelonia het volgende:
Oeh DeLiedje wat wil je hebben voor dat jurkje van Kidscase?
Dat zou ik in het spellenforum proberen ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb vandaag op een rommelmarkt een oud hollands ganzenbord gekocht van Jumbo.
knaag knaagquote:Op zondag 19 april 2009 09:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog 8 dagen en dan ga ik los! Maar ik heb zo'n moeite me nu te bedwingen!
wees gerust..tegen de tijd dat jouw kleintje geboren is past elin al haar rockstarspul niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 09:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog 8 dagen en dan ga ik los! Maar ik heb zo'n moeite me nu te bedwingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |