MamaNik
Tessie, wat fijn dat je morgen al kunt komen!
NIet leuk van je vriendje Huup! Meesjouwen die hap!
Nou, ik heb vanmiddag toch even de VK gebeld omdat ik vanmorgen even niet lekker was. Omdat ik dus van de week (maandag) een wat hoger BD dan normaal had wilde ze me toch heel even zien. Als dat niet het geval was geweest had ze gewoon door de telefoon gezegd dat een opvlieger erbij kan horen. Maar ik daar heen, nou bloeddruk zelfs weer wat lager, allemaal prima. "Zal ik even naar het hartje luisteren nu je er bent" Dat laat ik me geen 2 x zeggen

dus ik lag al hahaha.... en toen deed het hartje even raar... en toen normaal... en toen weer even raar

en toen werd ik stil en zei ze: "hoor je dat?" Eeeuuh ja, wat doet ie???
Het kan onrijpheid ofzoiets zijn, maar iig moet ik morgen om 08.50 een ctg scan in het ziekenhuis. Manlief gebeld, die heeft net nieuw werk, dus ik zei, ik ga wel alleen!! Belt ie 5 minuten later terug, hij heeft geregeld dat iemand anders zijn klas overneemt en hij gaat mee. Toch wel fijn, want ik vergeet vast weer de helft.
Moest net toch even huilen, ondanks dat het waarschijnlijk onschuldig is. Je maakt je toch gelijk zorgen over je kleine beebje. Ik vroeg ook nog: moet ik nu stil op de bank gaan liggen en toen moest ze wel lachen. Nee gewoon doen wat je altijd doet!
Ppff spannend zeg. Maar ook wel gek. Als, als als als, als ik niet even gebeld had, had ik dit niet gehoord en me geen zorgen gemaakt. Als mijn bloeddruk maandag niet te hoog was had ik niet eens langs hoeven komen...