abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68313834
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:

Raissa, er staat op het kaartje dat ze hem van maat 56 t/m 68 hebben (mijne is 56), de capuchon kan eraf en hij is van een beetje voorjaars/zomer spul. Dun maar niet extreem dun en wel gevoerd zeg maar. Kan Mila al 56 aan?
Alleen als het klein valt, anders zwemt ze er in en dat staat niet zo leuk vind ik
pi_68314623
Seilram, dat is schrikken, hopelijk valt het mee.

Ik heb de rest van de dag geprobeerd om rustig aan te doen. Viel nog niet mee, want het was hectisch op het werk door verdrietige omstandigheden. Maar goed, alles wat ik perse af moest hebben is af, al het andere ligt er nog, morgen weer een dag. Heb bezoekje aan de arts ook nog niet kunnen doorspreken met leidinggevende, maar dat komt nog wel.

Ik heb na het bliksembezoekje van gisteren besloten dat ik de prenatal in Eindhoven (ekkersrijt) gewoon niet leuk vind en dat ze stom personeel hebben. Dan ga ik nog wel even bij de kleine in de stad kijken. Vandaag wel een box en campingbedje bij de babydump gescoord, ook leuk.
Wij hebben trouwens nog nauwelijks kleren en alles wat we hebben is gekregen. Ik heb me er nog echt niet in verdiept.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68314689
Seilram, jeetje wat een schik! Ik hoop voor jullie dat morgen alles gewoon goed blijkt te zijn!!

Miss_sly fijn dat je je weer wat beter voelt!

Huup wat een schattig jasje!!

Voor de liefhebbers, ik heb een buikfoto geplaatst in het daarvoor bestemde topic, ik haal hem wel zo weer weg denk ik
  donderdag 23 april 2009 @ 20:06:13 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68314695
seilraM, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Toch niet leuk...
  donderdag 23 april 2009 @ 20:08:00 #180
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68314745
Bah Seilram, ik zou ook geschrokken zijn hoor. Maar we gaan er vanuit dat morgen alles dik in orde is
pi_68314908
Sssserpente, hopelijk heb je een iets minder eigenwijs exemplaar die zich wel tussen de beentjes laat kijken dan die hier . Logisch toch dat je nieuwsgierig bent... ik kan het me helemaal voorstellen .

Wij morgen volgende week (za. pas) eindeljik voor de pretecho... zouden we het dan wel kunnen zien.... (en als we het kunnen zien gaan we wel proberen om het nog lekker even voor ons te houden, hahaha).
Fake it till you make it...
pi_68315900
Oeh, spannend Nijna! Duurt wel nog lang zeg. Aan de andere kant, voor je het weet is het zover!

Lijkt me echt zo frustrerend, als ze het niet kunnen zien. Maar ja, dat risico loop je natuurlijk.

Wat mij betreft mag iedereen het weten, met naam en al! Maar dat vindt N. dan net weer iets te ver gaan. Het geslacht maken we sowieso bekend.
pi_68316347
Ik weet niet of het mag, zo niet haal maar weg dan

Voor de dames die ook graag het hartje van hun beeb willen horen: ik heb nog een jumper baby doptone en wil hem eigenlijk wel kwijt. Heb hem gepost in het vraag en aanbod topic.
pi_68316818
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, spannend Nijna! Duurt wel nog lang zeg. Aan de andere kant, voor je het weet is het zover!

Lijkt me echt zo frustrerend, als ze het niet kunnen zien. Maar ja, dat risico loop je natuurlijk.

Wat mij betreft mag iedereen het weten, met naam en al! Maar dat vindt N. dan net weer iets te ver gaan. Het geslacht maken we sowieso bekend.
Ik ga maandag duimen voor een meewerkende mini-ssserpente!
pi_68318972
Seilram succes morgen ik hoop op een nette CTG voor jullie.

Mefke ik kom juist graag op Ekkersrijt en goh ik wist niet eens dat je in mijn regio woonde wat leuk

Raissa aaaah wat is Mila dan nog een klein mopje met haar maatje 56

Hier vandaag lekker 2 uurtjes met Isa geslapen merk wel dat ik in de laatste weken zit de energie is er wel een beetje uit aan het lopen en alles kost wat meer moeite, door de dikke buik kan ik mijn schoenen bijna niet meer aankrijgen waggelen doe ik gelukkig nog niet maar het scheelt niet alles.
Zal eens kijken of ik morgen die enorme toeter op de foto krijg hij lijkt met de dag te groeien en hij was al enorm!
Verder veel pijn aan mijn linkerpols ik denk dat er wat klem zit, hij is ook wat gezwollen, maar tja daar kan een arts nu ook niets mee ben ik bang, denk dat het er gewoon bij hoort en ik zeur er straks wel over als ik het ziekenhuis lig, dan zijn alle artsen aanwezig Wel jammer want zo schiet dat dekentje niet echt op en ik ben bijna klaar en hij moet klaar zijn voor de 11de mei!
Mama van Isa en Ties
  donderdag 23 april 2009 @ 22:38:59 #186
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68320852
Bedankt voor jullie lieve reacties

Nijna, ik hoop dat het idd niets is. Beebje is wel lekker gewoon aan het bewegen, dus hij doet zijn best om zijn mama gerust te stellen De schat.
Niet mieten! Door gieten!
pi_68321739
seilram, lekker dat beeb zo aan het gymmen is. Succes met de ctg morgen, ik duim voor "niks aan de hand, onrijpheid"
Fake it till you make it...
pi_68322408
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef innepin het volgende:
Miss sly, ik moest het juist hier kwijt omdat het inderdaad volgens de boekjes zo "hoort", maar ik daar tot vandaag niks van gemerkt had Heb me ook vooral héél moe gevoeld.

Ssserpente Dacht ik dat ik raar droomde...!

Huup, ,dat jasje

Juup, 98 euro bespaard, dat zijn flinke inkopen geweest dan
Reken maar uit, die ¤98,- was 20% korting op het geheel
pi_68322532
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Reken maar uit, die ¤98,- was 20% korting op het geheel
Jeeeeemig ik lees net in het andere topic van Duchess wat jullie allemaal gekocht hebben
wat veel! maar klinkt wel als een supergoeie vangst zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68322554
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb een tompouce , ik ga hem nu oppeuzelen

Was-tie lekker?
#geen
pi_68322599
Oh Seilram wat zul je geschrokken zijn idd Brr ik vind het toch een akelig idee hoor. Ik hoop dat de CTG morgen uitwijst dat er niks aan de hand was. Ik zal duimen voor jullie

MeNicole, jullie mannetje is zelf gedraaid!!! Hoera!

Noli alles goed, hoera!!!

Guus nog steeds zwanger

Mamanik brr maar je hebt gelijk; niet te druk maken, ik hoop dat het allemaal meevalt.

Tessie wat naar van die pijn zeg

Miss_Sly, heb je goed kunnen rusten? En BE ook?

Oh en er waren nog meer mensen die ik iets wilde zeggen maar ik ben het even finaal kwijt. Sorry

Juup© had vandaag de kriebels en wilde naar Prenatal wat een voorbeeldige echtgenoot hé? En we hebben schandalig veel gekocht maar ja we hebben het uiteindelijk wel nodig en die 20% korting was wel heul errug leuk .

En de kogel is door de kerk: Ons meisje heeft nu een wiegje en komt op onze slaapkamer slapen de eerste tijd We hebben hetzelfde wiegje als Miss_Sly gekocht heeft voor Senna

Oh ja vandaag kwam de brief van Zuidzorg dat ik 6 mei met zwangerschapsgym kan starten. Ben wel erg benieuwd naar de pufcursus cq pufclub

Pfff ik ben doodmoe We kregen bezoek om half 8 maar ik ben gewoon door de bel heengeslapen

Ha ik weet weer wat ik wilde zeggen
FTA, veel plezier morgen bij de pretecho!

[ Bericht 48% gewijzigd door DuchessX op 23-04-2009 23:36:57 ]
#geen
pi_68322645
Seilram, wat schrikken zeg, hopelijk blijkt het niks te zijn

En voor Troel nog een welgemeende wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg, ik hoop toch dat je gauw weer thuis bent.

Ik ben net terug van 4 dagen op vakantie met 5 verstandelijk gehandicapte clienten, erg leuk, maar erg ERG moe, merk toch echt wel dat ik heel veel moe ben de gehele dag door.

Ik blijf overigens best veel na t plassen ''rommel'' afvegen, maar daar maak ik me al wat minder zorgen om.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68322659
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Juuuuup doe es vertellen wat je allemaal gekocht hebt dan?

Bopati box massief beukenhout (is besteld en moet nog geleverd worden)
Mix and Wash wiegje (zelfde als Miss_Sly heeft)
Doomoo seat
Box kleed
Wippertje
Boxtas om aan de box te hangen
3 x molton voor de wieg
3 x hoeslaken voor de wieg
3 x lakentjes voor de wieg
2 x zachte dekentjes voor de wieg
1 x matraszeil o.i.d. voor de wieg
En een jurkje of tuniek voor DuchessX

pi_68322726
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bopati box massief beukenhout (is besteld en moet nog geleverd worden)
Mix and Wash wiegje (zelfde als Miss_Sly heeft)
Doomoo seat
Box kleed
Wippertje
Boxtas om aan de box te hangen
3 x molton voor de wieg
3 x hoeslaken voor de wieg
3 x lakentjes voor de wieg
2 x zachte dekentjes voor de wieg
1 x matraszeil o.i.d. voor de wieg
En een jurkje of tuniek voor DuchessX

*met kin op knieen zit*
wooooow

Kwam wel goed uit dan die kortingsactie voor jullie!
Tof dat jullie zo goed geslaagd zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68323159
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

*met kin op knieen zit*
wooooow

Kwam wel goed uit dan die kortingsactie voor jullie!
Tof dat jullie zo goed geslaagd zijn.
Ja echt schandalig hé? Ik voel me heel erg bevoorrecht dát we dit hebben kunnen kopen voor ons kindje en ben er zelf ook heeeel erg blij mee

Overigens ging van de afgeprijsde dingen óók nog eens 20% korting af, mooi meegenomen, echt wel
#geen
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:28:47 #196
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68326239
Bedankt voor alle opbeurende woorden en lieve woorden.
Nog een paar uurtjes en dan ben ik gelukkig weer van dat opsparen af.
Respect voor iedereen die mee doet of mee heeft gedaan aan MvM.
Vind het toch altijd maar een gedoe.

Seilram spannend! Succes vandaag met CTG, bij de 20 weken echo werd bij 1 van onze kindjes ook een afwijkende harttoon gehoord, nou de schrik zat er gelijk goed in bij mij, maar de gyn zij toen al dat in 95% van de gevallen niks is, kon inderdaad met de onrijpheid te maken hebben. 3 weken later moesten wij pas terug komen en toen was gelukkig alles in orde. Voor jou komt deze uitslag er ook. Alles is goed je beeb was gewoon onwijs aan het gymnastieken
pi_68326586
Seilram Succes strakjes bij het CTG, gelukkig kan je al vroeg op de ochtend terecht!

En FTA, geniet heerlijk van jullie pretecho strakkies! Heel veel kijkplezier!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68326814
Seilram, succes straks! Het is vast allemaal prima!

Een kleine grappenmaker in je buik!
pi_68326820
MamaNik, hoop dat je een goede uitslag krijgt. En Seilram succes bij de ctg, hoop dat ook alles goed is met je beebje. FTA, heel veel plezier, en vergeet geen foto´s te posten

Ik ga zo naar de fysiotherapeut (natuurlijk doet mijn lies vandaag ineens een stuk minder zeer ) en dan nog 4 uurtjes werken en dan heb ik lekker vakantie en verlof!
En eind van de middag gaan Lief en ik samen naar centerparcs, dus ik ben er maandag pas weer
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68326861
Succes Seilram!

Gluurze Flower-Ti-Amo, leuk leuk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')