abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 20:10:57 #51
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68281729
Ik heb dus NU zin in een tompoes .

Maar waar ga ik die vandaan halen, alleen thuis met Stella in bed? Zou ze het merken als ik er vandoor ga .
pi_68282226
En aanvulling op de zitbal-tip: ga om te ontspannen op je rug liggen en leg je benen in een hoek van 90 graden op de bal. Effe blijven liggen en je hele ruggegraat is ontspannen...helpt als een tierelier bij mij.
Wij waren zo weer weg bij de prenatal, lief wilde echt alleen naar een box kijken en em dan nog vergelijken met de box bij de baby-dump morgen. Pfff.

En verder ben ik even zwaar Na toch een 'piep' dag door allerlei slecht nieuws in mijn omgeving controleerde ik vanavond even de medicijnen die ik -via de huisarts, met vermelding zwanger - gekregen had voor de benauwdheid. En pillen en spray en allebei mogen ze niet gebruikt worden als je zwanger bent. Ja hee, muts van een assistente, daar vroeg ik nou juist om. En natuurlijk was de apotheek al dicht en had manlief er niet naar gevraagd...morgen maar weer bellen en hopen dat het beter gaat. Ik weet niet wat er in bloei staat, maar ik kan er niet tegen. Misschien dat de bedrijfsarts morgen een oplossing heeft....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 20:40:23 #53
5428 crew  miss_sly
pi_68282656
Waar mogen de foto's? Het is niet de babykamer, maar onze kamer waar het wiegje staat...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68282878
I dunno? Ik plaats ook al die nutteloze foto's van mn kijk ik heb een kastje geverfd actie in het kinderkamer topic toch
je mag ook PMen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 20:51:16 #55
5428 crew  miss_sly
pi_68283018
haha, ik ga wel even naar het kinderkamertopic
pi_68283121
Mefke, vaak mogen medicijnen in principe niet gegeven worden tijdens zwangerschap behalve als de voordelen van het gebruik opwegen tegen de risico's. Die afweging is aan de arts. Er zijn voor hooikoorts en astma geen echte medicijnen waarbij in de bijsluiter staat dat je ze wel mag gebruiken tijdens zwangerschap. Als een arts iets voorschrijft dan zijn dat vaak de oudere medicijnen waar al veel ervaring mee is.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:01:58 #57
593 sjak
Juffie Bloem
pi_68283345
bah Troel, wat vervelend. Heel veel sterkte gewenst!
Lekker douchen!
pi_68283503
Serpente, no problemo, als ie maar tussen de 18 en 22 weken valt, anders wordt de echo niet vergoed door je verzekering!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68283676
Da's mooi! Dan heb ik m'n echo dus maandag al! Aaah!
pi_68283785
@ rubey, maar hier staat letterlijk in de bijsluiter dat het niet mag en mijn zusje, ook arts, had het nagekeken en zei ook dat het niet mag. En stel dat het zo zou zijn dat er wel rekening mee gehouden is, dan hadden ze dat wel even mogen zeggen, toch?

en in aanvulling op Poppedein: als je mijn screeningscentrum moet geloven mag je pas na 20 weken als je dik bent. Maar hoe dik dik is, dat kon ze dan niet zeggen...
pi_68284059
Dat is echt onzin dat ze dat zeggen mefke! Er zijn gewoon een aantal factoren die het echoën bemoeilijken, waaronder een speklaagje op je buik, maar dat is dan bij elke termijn lastig! Andere dingen die t lastig maken zijn hele sterke buikspieren of volle darmen... Ze kunnen je moeilijk een heel lijstje laten doorspitten om te kijken wanneer je het best voor een echo kunt komen, ik snap die redenatie dus écht niet!
Het is alleen zo dat ze bij verdenkingen van bijvoorbeeld hartafwijkingen het liefst iemand niet voor 20 weken zien, omdat n hartje gewoon nog zo klein, zo groot als een 2 eurocentmuntje, maar wel heel complex is, dat die 2 weken daarvoor toch nét wel uitmaken! Wij zien mensen juist het liefst vóór 21 weken, móchten we dan wat zien dan heeft een 3e lijns centrum ook nog goede mogelijkheden om goed te kunnen kijken...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68284823
Dat het onzin was, dat wist ik ook ondertussen, maar toen stond ik echt even met mijn mond vol tanden. En he, ik ga dus met 19w6 en dat alleen omdat er daarna twee dagen niet gewerkt wordt (30 april en 1 mei) en het daarna weekend is.
Ik duik mijn bedje in...
pi_68284976
Kom net bij Prenatal vandaan. Heel veel lieve kleertjes gekocht van maat 50 tot 62. En een aankleedkussen en een hoes voor aankleedkussen en sokjes en een superlief boxkleed
En nog wat zwangerschapskleding ook.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:54:13 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68285115
Hoeveel dagen kunnen indalingsweeen aanhouden? En moet ik de VK bellen als ik me rot blijf voelen of zal ik gewoon wachten tot mijn controle komende vrijdag? Bloeddruk was bij eigen meting ok.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Jubileum moderator woensdag 22 april 2009 @ 21:57:40 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68285253
Ik ben geen deskundige Memmel maar waarom zou je tot vrijdag wachten? Ik zou zeker even contact leggen met de VK, hoeft niet gelijk nu als het niet al te dringend is maar zeker morgenochtend. Voorzichtig aan hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 april 2009 @ 22:01:13 #66
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68285401
Ja er is morgen ook spreekuur, misschien kan ik dan al terecht. Maar ik ben het zo niet gewend dat het ook wel eens wat minder lekker kan lopen, dat ik niet zo snel bel met dit soort zaken. Voel me ook al weer iets beter dan vanmiddag.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68285438
Memmel, ik zou gewoon morgenochtend even bellen. En als je je echt zorgen maakt zou ik nu nog even bellen denk ik... Zou sowieso niet tot vrijdag wachten, telefoontje is zo gedaan en scheelt misschien ook voor je eigen gemoedsrust.
Fake it till you make it...
  woensdag 22 april 2009 @ 22:27:41 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68286525
Idd wat Nijna zegt.
Aan de andere kant, je kan ook nu even bellen, nu is het nog niet zo laat, ze komen liever om 11 uur ipv om 2 uur vannacht als je het toch niet vertrouwd dan...
pi_68287248
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef Memmel het volgende:
Tot die tijd houd ik het gewoon op!
Memmel

Hé ik lees net dat je vanmiddag helemaal niet lekker werd

Miss_Sly ik ga zo jullie wiegje bekijken

Leuk dames dat jullie zo lekker geshopt hebben in de prenatal (Behalve Mefke waarvan hubbie alleen maar naar de boxen wilde kijken... Tsss mannen )

Ik (we) zijn vandaag alweer verwend Vrienden van ons hadden een supercute en heel zacht knuffeltje en een bijpassend knuffeltje met zo'n lapje En afgelopen zaterdag werden we verwend door Amaranta met een superleuk t-shirtje van mini-zara

We kunnen nergens meer komen of we krijgen babydingetjes

Oh ja en zaterdag gaan we een stel vrienden die we heel lang niet meer gezien hebben verrassen met mijn zwangere buik als ze hier op bezoek komen Ik weet zeker dat mijn vriendin uit haar dak gaat

Ow en onze honden worden steeds gekker en uitbundiger als ik ben weggeweest en ik kom weer thuis; ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen, het is echt bijna overdreven Ik weet bijna zeker dat ze op de een of andere manier in de gaten hebben dat ik zwanger ben Zelfs Zito met zijn stramme poten komt overeind uit zijn mand en is helemaal

[ Bericht 40% gewijzigd door DuchessX op 22-04-2009 22:57:16 ]
#geen
pi_68288978
Ook ik wil Troel veel sterkte wensen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 23 april 2009 @ 07:21:59 #71
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68292892
Duchess, dat herken ik ook van onze honden! Toen ik zwanger was van Anna ging de hond ook ineens plasjes doen in huis. Ik heb dat toen met de da besproken en negeren is het beste. Maar ze begrijpen het inderdaad heel goed hoor, dat er iets met je is.

Ik voel me inmiddels een stuk beter. Heb goed geslapen ook. Dus ik kijk het gewoon even aan. Ik denk echt dat het indalingsweeen waren.
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 07:55:14 #72
5428 crew  miss_sly
pi_68293086
Gelukkig dat je je beter voelt Memmel
Geen idee wat indalingsweeen zijn, maar klinkt dan toch niet heel erg lekker.

Wat lief van die huisdieren toch allemaal Ons poezebeest is ook helemaal verliefd op me. 's Avonds als ik op de bank zit en mijn laptop op schoot heb, komt ze naast me zitten en gaat me dan met van die hele grote donkere ogen smekend aan zitten kijken tot ik haar aai. En als ik de laptop wegzet, komt ze op mijn schoot liggen En tegenwoordig staat ze vaak bovenaan de trap te wachten als ik thuiskom

Ynske, nog iets gehoord van Troel? Ik hoop dat het een stuk beter gaat en ze snel weer naar huis mag. Wens je haar beterschap als je haar spreekt?
pi_68293171
Gelukkig dat je je beter voelt Memmel. Wat naar kun je jezelf dan voelen van die weeen zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 april 2009 @ 08:32:37 #74
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68293499
*meldt*
Er is gisteren niks getriggerd.. Zelfs naar de verloofde van baby werd niet geluisterd.
Ik heb beeb gisteravond zelf ook nog even toegesproken.. Dat het nú wel mocht. Of hij nou een week voor of een week ná haar grote broers verjaardag komt maakt toch niks uit.

Hoe dichterbij W's verjaardag komt hoe meer ik hoop dat ze hetzelfde trucje als zijn broer en zus weet te flikken.
(alhoewel.. dan komen we uit op 6 mei. Mooie datum maar precies de eerste dag dat W weer naar school moet. )

Ik ben trouwens benieuwd hoe ht nu met Troel is.

Ga je straks nog de vk bellen Memmel?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68293525
Memmel, fijn dat je je beter voelt .

Noli, wat een eigenwijze donder .
pi_68293612
Jees zeg, het wordt tijd dat ik minder ga werken, dan heb ik tenminste tijd om dit topic bij te houden

Troel beterschap!

En ik zag nog mooie echoplaatjes voorbij komen, geen idee meer van wie, maar ze waren wel erg mooi

Hier ook een aanhankelijk huisdier, maar dat was ie voor ik zwanger was ook al Als hij aandacht wil, gaat ie desnoods gewoon boven op mijn laptop liggen

Straks naar de vk en daarna naar de fysio, met hun even hebben over mijn werk (ik loop tegenwoordig de hele dag op mn sokken en zelfs dan lijk ik na een halve dag meer op een schuivelende pinguïn), ik ben benieuwd wat zij als advies geven, de UWV arts vond het in elk geval geen probleem als ik minder zou gaan werken. Maar ik wil helemaal niet minder werken, want nou ja ik ben pas 23,5 week en ik heb ook geen bijzonder grote buik die ik mee moet zeulen dus het voelt een beetje als aanstellen.
  donderdag 23 april 2009 @ 08:43:46 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68293663
Haha Noli, al die overwegingen van dan wel en dan niet.
Ik ben benieuwd wanneer hij besluit zich te showen.
pi_68293758
Mijn rooie draak, Roxy, vindt me ook erg lief nu. Ze weet dat ik niet blijf zitten en kruipt alleen bij me als in in bed lig. En dan gaat ze niet - zoals vroeger - op mijn buik liggen, maar half op mijn schouder, half tegen me aan. Ze vindt dat gebobbel in mijn buik maar niks geloof ik!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68293762
Haha Noli! Wat een eigenwijsje nu al! En anders pull je gewoon een Sugar en mik je op de verjaardag van W.

Chan heel veel succes vandaag je stelt je niet aan hoor, er gebeurt zoveel meer in je lichaam dan alleen het groeien van je buik! Hoe groot of hoe klein die is zegt verder niets over jouw bekken en verweking en dat soort dingen. Rustig aan doen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68293893
Goedemorgen Mén wat heb ik slecht geslapen zeg Gelukkig schijnt de zon alweer

Hé Memmel gelukkig voel je je al weer wat beter Ga je wel de vk nog bellen?

Noli Mss moeten je woorden nog even op de beeb inwerken?

Chan luister naar je lijf! Meer kan ik echt niet zeggen

Zo grappig jullie huisdier-verhalen!

Oh ja, zijn er ook hooikoortsmiddelen die echt totaal niet schadelijk zijn voor de baby? Ben het gesnotter en de jeuk-ogen inmiddels meer dan zat Slaap er ook heel slecht door. Mss vandaag even langs de apotheek om na te vragen, anders HA toch maar bellen. Ik wilde eik geen medicatie maar me zo ziekig voelen en slecht slapen begint me op te breken zo.
#geen
pi_68294278
Chan, als minder werken raadzaam is ... je moet nog wel eventjes hoor... .

Duchess, ik weet het niet. Ik zou even de apotheek vragen en anders de huisarts.
Bij de zwangerschap van Mirte heb ik vrij weinig last gehad... tot nu toe valt het hier ook redelijk mee, maar ik ben allergisch voor graspollen en die komen nog... meestal pas mei-augustus.
pi_68294367
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:57 schreef DuchessX het volgende:

Oh ja, zijn er ook hooikoortsmiddelen die echt totaal niet schadelijk zijn voor de baby? Ben het gesnotter en de jeuk-ogen inmiddels meer dan zat Slaap er ook heel slecht door. Mss vandaag even langs de apotheek om na te vragen, anders HA toch maar bellen. Ik wilde eik geen medicatie maar me zo ziekig voelen en slecht slapen begint me op te breken zo.
Ik heb Beclometason (neusspray) en Clemastine (pilletjes) en het gaat stukken beter.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68294399
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef Nijna het volgende:
Chan, als minder werken raadzaam is ... je moet nog wel eventjes hoor... .

Duchess, ik weet het niet. Ik zou even de apotheek vragen en anders de huisarts.
Bij de zwangerschap van Mirte heb ik vrij weinig last gehad... tot nu toe valt het hier ook redelijk mee, maar ik ben allergisch voor graspollen en die komen nog... meestal pas mei-augustus.
De graspollen zijn al gemeten in zuid-NL, dus maak je borst maar nat
pi_68294707
Ieks.... *dekking zoekt*.
Zie op het hooikoortsbericht van weeronline, dat het er nu nog weinig zijn... ik hoop gewoon stiekum dat ik er deze zomer ook redelijk doorheen rol...
pi_68295366
Memmel, hoe gaat het vandaag? Voel je je al wat beter?

Noli, vervelend is dat he, wachten wachten wachten....

Chan, je bent "al" 23,5 week zwanger, niet "pas"! Er is al een paar maanden van alles aan het veranderen en verweken in je lichaam, helemaal niet raar dat je last hebt en naar de fysio moet

Gisteravond geslaagd bij de Prenatal! Heb behoorlijk wat shirtjes voor mezelf gekocht, 1 rok en een heerlijk zittend jurkje voor de vakantie. Verder nog sandalen en een zwembroekje voor Devin en.... helemaal niks voor zijn broertje Erg he, ik kon gewoon niet kiezen!

Op het werk gisteren van zowel collega's als clienten, waarvan sommigen me 'n week of 2 niet gezien hebben, bijna de hele dag door te horen gekregen dat mijn buik zo hard gegroeid is de laatste tijd! Ik merk het ook aan mijn (werk)jasje, de drukkertjjes gaan steeds strakker gespannen staan, nog even en ik moet overstappen naar een volgende maat

Enne Guuzewuus: Haal een pak diepvriestompoezen bij de supermarkt! Heb je altijd een vriesverse tompoes als je weer eens hoge nood hebt
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 23 april 2009 @ 10:01:19 #86
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68295603
Ik heb de vk even gebeld en zij zag geen aanleiding om me direct te zien, ik moest het wel rustig aandoen en het zouden idd indalingsweeen kunnen zijn geweest. Morgen dus op controle! en nu moet ik tegen mijn man zeggen dat 'ie gelijk had wb het rustiger aandoen...ik haat het om hem gelijk te moeten geven!!

Oeh en even offtopic, maar mijn man is bezog met zo'n immuun therapie tegen de hooikoorts. Misschien is dat een overweging voor de dames die veel last hebben? Heb je nu nog niets aan, maar over 3 jaar ben je er van af!
  donderdag 23 april 2009 @ 10:01:43 #87
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68295617
Sterkte voor alle hooikoortsigen. (is dat eigenlijk wel een woord? )

Nou, ik ga liever niet baren op W's verjaardag.
Ik weet eigenlijk niet eens hoe hij daar zelf over denkt, maar ik zou het toch een klein beetje sneu voor hem vinden. Hij moest zijn kamer al 'inleveren' voor de baby en dan zijn verjaardag ook nog..

Maar ja, áls het wel komt op die dag doe je er weinig aan. Ik kan het moeilijk tegen gaan houden toch?

(volgens schoonvader moesten we dan maar een valse datum opgeven bij het aangeven. Een of twee dagen later ofzo want de zelfde dag was zielig voor W. Alsof dát zoveel uitmaakt, als je twee verjaardagen zó dicht op elkaar hebt vier je ze waarschijnlijk uit practische redenen alsnog samen toch? Of ben ik nu gek?
Oké ik heb het liever ook niet tegelijk op één dag omdat ik het ook wel een beetje sneu vind voor W maar om zó ver te gaan... )
Maxi, Midi & Mini
pi_68295868
mijn embryo is gepromoveerd tot foetus!

Hebben/hadden jullie aan het begin van de zwangerschap ook dat de misselijkheid veel erger wordt als je moe bent? Ik heb de laatste tijd bijna niet geslapen door stress op mijn werk en ik merk dat ik nu veel misselijker ben. Terwijl ik dinsdag daar helemaal geen last van had en toen had ik de nacht ervoor wel geslapen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 10:11:54 #89
5428 crew  miss_sly
pi_68295911
Gefeliciteerd Twinkly met deze mijlpaal

Wanneer begint trouwens het derde trimester?
pi_68295947
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Twinkly met deze mijlpaal

Wanneer begint trouwens het derde trimester?
Als je de 7de maand ingaat! Voor ons beide geldt dus : volgende week (ik dinsdag, jij vrijdag)
  donderdag 23 april 2009 @ 10:14:35 #91
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68295972
Oh ja, door Guuz' tompouce-bericht gisteravond heb ik bij gebrek aan tompoucen maar een Cornetto naar binnen gewerkt.
(en nu heb ik wéér zin in een tompouce.. )

Wat ik trouwens wel appart vind..
De bevalling van Hanne heeft aardig lang geduurd (bijna té lang eigenlijk) en daardoor zag ik heel erg tegen deze op. Maar hoe verder we komen hoe meer er een soort van 'rust' over me heen komt. Ergens vind ik het een vreemde gewaarwording maar vooral toch ook heel fijn dat rustige gevoel.

(dat ik een paniekscenariomailtje naar de vk heb gestuurd telt niet mee hoor. )
(Ene vk zei dat ik mocht bellen als het begint en nog thuis ben voor morele steun, andre zei dat ik NIET naar hun mocht bellen, alleen het ziekenhuis. )
Maxi, Midi & Mini
pi_68295990
Noliiiii wat doe je me aan, je praat alleen maar over lekkers!!!!
pi_68296010
nou stop eens over tompoucen en ijsjes... krijg gelijk trek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:21:27 #94
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68296170
Twinkly

Ik zit zelf ook al bijna aan de 18 weken, gaat snel man
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 23 april 2009 @ 10:24:27 #95
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68296278
Maxi, Midi & Mini
pi_68296487
Noli, dat zou ik ooit niet doen hoor, de datum veranderen! Die gaat wel erg ver hoor. Gewoon maar hopen en duimen dat de baby niet op de verjaardag van W. komt.

Troel wat vervelend dat je toch opgenomen moest worden. Beterschap!

Memmel, goed dat je hebt gebeld hoor. Gelukkig lijkt het niets ernstigs. Wel een vreemde gewaarwording lijkt me, als je dat met Anna niet hebt gehad.

Ben gister ook naar prenatal geweest, wat kleren voor mezelf gekocht, voor Meike en voor de baby. Hier staat het wiegje ook al in elkaar, oef wat mooi! Moet er wel regelmatig even naar binnen lopen en dan *zwijmeldezwijmel* Ik zal binnenkort een fotootje plaatsen in het kamertjestopic.

Ik voel de baby nu ook overdag trappelen, niet alleen meer als ik er voor ga liggen. Superleuk!
Jammer dat mijn vriend het nog niet kan voelen.
Meike wil de baby inmiddels slaan omdat hij/zij mama schopt haha
Gelukkig vindt ze in real-life baby's erg leuk (behalve als ze huilen.... )
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 11:05:55 #97
5428 crew  miss_sly
pi_68297671
Ik heb vandaag wat last van mijn buik, doet wel een beetje pijn. En ik vind het heel lastig, maar ik denk dat ik toch maar straks naar huis ga, zodat ik even kan liggen. Zou de eerste keer zijn tijdens mijn zwangerschap, volgens mij...is niet stom toch?
pi_68297734
Duchess onze katten voelen ook aan dat ik zwanger ben hoor. Er wordt weer naast de bak geplast en er is een echte strijd bezig over wie nou de baas is

Voor de mama's-to-be die morgen voor de stokke naar prenatal gaan, als je 'm via deze site (volgens mij ooit een tip van p_iglet) koopt is ie alsnog 10 euro goedkoper dan met 20% korting bij prenatal.

Wij hebben 'm daar ook gekocht en de bezorging is keurig!

Karin leuk is dat he als je de baby gaat voelen Linde wil mijn buik nu steeds kusjes geven en aaien
  donderdag 23 april 2009 @ 11:10:07 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68297813
Nee hoor, gewoon doen miss_sly.

Ik was sowieso al van plan om te gaan compenseren voor overuurtjes van maandag maar dat weet ik nu zeker. Ik ben zo ongelofelijk moe. Baal daar enorm van. Volgende week bij de vk maar even vragen of zij hb kunnen prikken. Dat kunnen zij toch doen? Dacht ik?

Twinkly, ik was op zich helemaal niet misselijk, behalve als ik echt heel moe was, dan kwam het op zetten. Wist dan dus ook precies dat ik lekker mijn bed in moest.
pi_68298238
Mogge allemaal!

Ik wil ook een mijlpaal vandaag. Ben toe aan een mijlpaal. Maar wat valt er bij 15 weken en 6 dagen te verzinnen? Iemand ideeën?

En wil iedereen ophouden over tompoezen? Nog even en ze moeten me aan mijn bureaustoel vastketenen anders overval ik de hema.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')