Oke, sorry niet goed opgeletquote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef Chan het volgende:
Omdat het kindje te klein is voor de termijn bleek met de 20 weken echo, een week later hadden we nog een echo en toen was het kindje nog steeds te klein, maar wel voldoende gegroeid in 1 week tijd. Nu gaan ze dus met 30 weken kijken of het inderdaad gewoon goed op zijn eigen lijn doorgegroeid is.Als extra zekerheid dus
Wat leuk, morgen de pretecho, alvast heeeel veel plezier
En ik heb er nogsteeds geen gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Noli. het volgende:
Oh ja, door Guuz' tompouce-bericht gisteravond heb ik bij gebrek aan tompoucen maar een Cornetto naar binnen gewerkt.
(en nu heb ik wéér zin in een tompouce..)
Ja, de meesten hier zijn zwangerquote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef seilram het volgende:
Lekker uitrusten miss_sly, je hebt het gewoon nodig en je meisje al helemaal!
Zou het in de lucht zitten. Veel van de dames hier zijn moe en niet helemaal fit lijkt het wel.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef seilram het volgende:
Hahahaha ja, maar vandaag zijn lijkt iedereen wel moe, valt normaal wel mee, tenminste, dan wordt het niet zo vaak gezegd bedoel ik.
Nou dat is het hem nou juist ik sta ook onder controle voor mijn bloeddruk, tijdens mijn eerste zwangerschap werd die echt torenhoog en slikte ik uiteindelijk 12 pillen op een dag. Deze was ik nog aan het afbouwen en toen bleek ik weer zwanger te zijn van de tweeling.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah gelukkig Menicole!! echt goed nieuws!
Mamanik, hopelijk valt de hoeveelheid aan eiwit in je urine mee.
Maar goed dat ze het in de gaten houden, kan toch wijzen op evt zwangerschapsvergiftiging.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook regelmatig een spoortje eiwit in de urine, dat was niet erg.
Pas toen de bloeddruk daarbij opliep tot 99 (onderdruk) gingen ze Meike halen.
Was jouw bloeddruk wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |