abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68298252
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:07 schreef Stiemie het volgende:
Duchess onze katten voelen ook aan dat ik zwanger ben hoor. Er wordt weer naast de bak geplast en er is een echte strijd bezig over wie nou de baas is

Op het naast de bak piesen na (die staat bij ons toch buiten dus daar merken wij sowieso niets van) is het bij ons tussen 2 katten sinds ongeveer begin zwangerschap ook strijd. Eens met DuchessX over hebben wat zij van het idee denkt mbt strijd omdat er een kindje aan zit te komen.
pi_68298508
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Op het naast de bak piesen na (die staat bij ons toch buiten dus daar merken wij sowieso niets van) is het bij ons tussen 2 katten sinds ongeveer begin zwangerschap ook strijd. Eens met DuchessX over hebben wat zij van het idee denkt mbt strijd omdat er een kindje aan zit te komen.
Bij m ijn vorige zwangerschap was het ook raak. Nu is de ene poes die de baas was ouder geworden en beginnen ze gewoon weer opnieuw Volgens de dierenarts kon het ook nog komen omdat Linde steeds ouder wordt en dat die nu ook een plekje in onze 'roedel' opschuift
pi_68298648
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Bij m ijn vorige zwangerschap was het ook raak. Nu is de ene poes die de baas was ouder geworden en beginnen ze gewoon weer opnieuw Volgens de dierenarts kon het ook nog komen omdat Linde steeds ouder wordt en dat die nu ook een plekje in onze 'roedel' opschuift
Interessant. Het valt wel op dat de jonge kat hier idd sinds een paar maanden flink de oudere kat aan het overtroeven is. Het gaat er sinds 2 dagen soms echt zo heftig aan toe dat het is alsof ze elkaar afmaken.
Ben benieuwd hoe dat zal zijn als de kleine er is. De tijd zal het leren
pi_68298741
Ik merk dat ik bijna niet kan wachten tot de beeb ons leven komt verrijken (en misschien vermoeien )
pi_68298799
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Interessant. Het valt wel op dat de jonge kat hier idd sinds een paar maanden flink de oudere kat aan het overtroeven is. Het gaat er sinds 2 dagen soms echt zo heftig aan toe dat het is alsof ze elkaar afmaken.
Ben benieuwd hoe dat zal zijn als de kleine er is. De tijd zal het leren
Vorige keer was het uitgevochten voordat de baby er was, dus daar hopen we nu ook gewoon maar op. We moesten nu in ieder geval de kattenbak verplaatsen om het piesen te laten stoppen (leuk zo'n bak midden in je huiskamer) en dat heeft geholpen. O ja je kunt ook nog een feliway stekker gebruiken. Daar zit iets rustgevends in
pi_68298841
Ik begin helaas weer last van bekkenklachten te krijgen. Gisteren heel veel last met lopen Vandaag komt een vriendin mijn geleende bekkenband terugbrengen dus die ga ik dan maar weer gebruiken...
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 11:43:58 #107
5428 crew  miss_sly
pi_68298901
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef Juup© het volgende:
Ik merk dat ik bijna niet kan wachten tot de beeb ons leven komt verrijken (en misschien vermoeien )
Dat begin ik ook steeds meer te krijgen. Net als dat ik steeds nieuwsgieriger word naar wie dit meisje is

Ik heb schaap gebeld, en die komt me onderweg naar huis halen. Duurt nog wel een dik uur, maar kan ik mooi nog wat werk afmaken en straks even lekker rusten en slapen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 april 2009 @ 11:46:06 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68298959
@ Noli ik drink aardig wat zuivel, en tussendoor geregeld nog yoghurt.
kan het allicht eens proberen minder zuivel en dan eens kijken wat het dan doet.
Hoe is het met jou verder?

Hier gisteravond een hormoraalhuil avondje, veel verdriet gehad. gelukkig gaat het nu weer.

en nu voel ik me wel goed, geniet in elk geval van een druk trappelend kindje

Miss_Sly hopelijk trekt het snel weg als je even kunt liggen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68299230
Nou, de bedrijfsarts was heel duidelijk. Als ik zo doorga haal ik mijn verlof niet en lig ik over een week of zes helemaal plat. Goed. Rustiger aan doen, dus. En dat gaat ze ook naar mijn werkgever zo brengen. Ik hoef niet minder te werken, maar in die tijd moet ik wel minder doen. Wordt een hele grote uitdaging voor mij, ik zit zo gewoon niet in elkaar. En ik moet even overleggen over ’s ochtends iets later beginnen.
Daarna de apotheek gebeld, de medicijnen mogen gelukkig toch wel. Het hing van de hoeveelheid weken zwanger af en van wat je eerder gehad hebt. Waarschijnlijk is het hooikoorts in combi met gevoelige luchtwegen (das een oude kwaal van mij) en ze willen het goed onderdrukken. Zelf hoop ik er maar op dat het alleen te maken heeft met de berken die schijnen te bloeien…
AL met al heb ik enorm vast geslapen vannacht, maar echt uitgerust ben ik niet. Tis net als chan ook al zegt . Ik ben pas 19 weken, hallo, ik wil het gewoon nog niet opgeven, ik wil blijven werken voorlopig. Alleen moet ik dan dus accepteren dat het op halve kracht is want ik ben nu roofbouw aan het plegen op mijn eigen lichaam en dat is natuurlijk niet verstandig…
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68299323
Miss sly hopelijk helpt het om thuis even lekker uit te rusten.

Jeetje dat klinkt niet fijn Mefke. Al hoeft het natuurlijk niet te betekenen dat het je hele zwangerschap zo blijft gaan hoor. Bij de zwangerschap van Linde heb ik een maand ofzo halve dagen gewerkt omdat het niet ging met mijn bekken en daarna gewoon weer hele dagen omdat dat weer lukte.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:27:14 #111
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68300198
Woeps!

Manlief belde net dat hij onderweg was.
Ik gortdroog: "waarheen dan?"
Hij: "Naar huis? We moeten toch naar de gyn?"
Ik: "Euh.. Echt?"

Ja dus!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68300246
Mefke denk een beetje om je zelf een ander doet t niet
  donderdag 23 april 2009 @ 12:48:58 #113
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68300830
Noli

Memmel, wat vervelend! Ik had vanmorgen echt ook even van die menstruatie achtige gevoelens... en ik kreeg het ineens heel warm en was even helemaal niet lekker, maar dat was maar een kwartier (met klant aan de telefoon.. heel handig dus). Zou dat ook zo'n indalings iets kunnen zijn? want ik ben nu wel 34,5 weken...

Bar, wat een naar avondje! Fijn dat het nu weer gaat
Niet mieten! Door gieten!
pi_68301106
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat begin ik ook steeds meer te krijgen. Net als dat ik steeds nieuwsgieriger word naar wie dit meisje is

Ik heb schaap gebeld, en die komt me onderweg naar huis halen. Duurt nog wel een dik uur, maar kan ik mooi nog wat werk afmaken en straks even lekker rusten en slapen.
Nou, ik plaats ook net elders dat ik zo benieuwd naar hem ben.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 23 april 2009 @ 12:59:14 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68301129
Seilram, ik heb dat ook al een paar keer gehad, kan ook met je bloeddruk te maken hebben (ineens heel laag oid). Het kan ook zijn dat je kindje net even op een bloedvat oid ligt en dat dichtdrukt, waardoor jij je zo voelt. Op zich niets ernstigs (zeiden ze tegen mij), alleen maar lastig.

Mefke
  donderdag 23 april 2009 @ 13:01:53 #116
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68301204
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag wat last van mijn buik, doet wel een beetje pijn. En ik vind het heel lastig, maar ik denk dat ik toch maar straks naar huis ga, zodat ik even kan liggen. Zou de eerste keer zijn tijdens mijn zwangerschap, volgens mij...is niet stom toch?
Hey miss_sly misschien wat laat maar gewoon doen! Ik ben zelf ook maandag en dinsdag gegaan na de lunch omdat ik gewoon ff plat moest liggen. Helaas pindakaas. Ik voelde me dan wel bezwaard ofzo.... Maar goed, je lichaam geeft het aan en je moet luisteren naar je zwangere lichaam, anders wordt het toch erger (is mijn ervaring iig)....

"normaal" was ik ook iemand die gewoon doorkluunde, maar helaas.

Sterkte met de buikpijn
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 23 april 2009 @ 13:03:38 #117
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68301248
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef mikoxx het volgende:
Seilram, ik heb dat ook al een paar keer gehad, kan ook met je bloeddruk te maken hebben (ineens heel laag oid). Het kan ook zijn dat je kindje net even op een bloedvat oid ligt en dat dichtdrukt, waardoor jij je zo voelt. Op zich niets ernstigs (zeiden ze tegen mij), alleen maar lastig.

Mefke
Ow dat is goed om te weten... ik had dat nl van de week ook een keer na het stofzuigen, echt ineens helemaal niet lekker. Toen ben ik even gaan zitten en toen ging het weer.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 23 april 2009 @ 13:05:39 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68301316
hier begin ik weer wat vocht vast te houden, handen zijn ook weer warm, en voelen wat vreemd aan.
wilde net wat gaan opruimen, maar ben gaan zitten omdat ik me niet super voel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68301483
Brr over een dik half uur moeten we bij de gyn zijn om meneer eigenwijs te draaien. Kon er vannacht niet van slapen. En meneer was ook heel druk. Net of ie zelf al aan het draaien was Zal wel makkelijk zijn. Enige voordeel is wel dat we weer ff kunnen kijken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68301699
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge allemaal!

Ik wil ook een mijlpaal vandaag. Ben toe aan een mijlpaal. Maar wat valt er bij 15 weken en 6 dagen te verzinnen? Iemand ideeën?

En wil iedereen ophouden over tompoezen? Nog even en ze moeten me aan mijn bureaustoel vastketenen anders overval ik de hema.
Tuurlijk is dat een mijlpaal! Je bent nu precies 111 dagen zwanger

Ik ben weer goedgekeurd bij de vk en de baby ook, voor zover ze van de buitenkant kan beoordelen groeit babylief goed, maar ik krijg met 30 weken nog wel een extra groeiecho. Oh en ik had laatst een paar dagen rare pijn in mn buik en daarna het gevoel dat mn buik groter was, en dat was exact volgens het boekje zei ze, precies op het goede moment een groeispurt Oh en bij het hartje luisteren schopte babylief gezellig tegen de doptone aan

Op aanraden van de vk, de fysio en iedereen die zegt dat ik naar mijn lijf moet luisteren ga ik na mijn vakantie een paar uurtjes per dag minder werken, hopelijk gaat dat helpen
  donderdag 23 april 2009 @ 13:19:12 #121
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68301772
Seilram, het klinkt inderdaad een beetje als wat ik ook had. Het kan idd indaling zijn, maar ook veel andere zaken natuurlijk. Als je het blijft houden, zou ik ook de vk even bellen en het vooral lekker rustig aan doen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68302063
Noli, tjee gelukkig zijn de hersenen van je man niet verweekt succes bij de gyn

Alle goedgekeurden van harte!

Dames die voor een echo gaan veel plezier!

Raissa lief dat je me af en toe komt volgen.

Hier gisteren heerlijk gedineerd, was super gezellig en leuk om de collega's weer allemaal te spreken.
Heb natuurlijk veel te veel gegeten en heb dat moeten bekopen met onrustige darmen en maagzuur maar ach dat mag de pret niet drukken Kruip zo even lekker onder de wol, Isa doet nu namelijk haar dutje stukken beter als afgelopen nacht ze hoorde me thuis komen en dacht gezellig moeders is thuis!
Begin nu trouwens wel te merken dat ons menneke wat minder ruimte heeft want het trappen enz is veel minder hard als voorheen.
Mama van Isa en Ties
pi_68302087
oh er was nog een pagina...

Noli

Mefke wel goed dat je nu rustiger aan gaat doen! Minder op een dag doen was hier eerst ook het idee, en dan inderdaad wel de hele dag blijven, maar een hoop dingen bij mijn werk kunnen niet op halve kracht. Maar het lijkt me inderdaad wel lastig, om dat ook écht minder te doen, dus hou dat wel goed in de gaten, dat je niet als vanzelf toch alles op het oude tempo doet.
pi_68302092
En Mefke hoe vervelend ook doe het echt rustiger aan hé ben blij dat je nog kan gaan werken en al ben je dan wat minder productief je bent erg iig!
Mama van Isa en Ties
pi_68302099
Voor iedereen die zich vandaag wat minder voelt

Ik weet de laatste dagen niet hoe ik moet zitten achter mijn bureau. Gewoon recht op zit niet echt lekker omdat ik dan op de meest vervelende plekken geschopt word. Na de lunch is het helemaal een ramp! Nog een half uurtje en dan kan ik tenminste naar huis.

Chan waarom krijg je een extra groeiecho met 30 weken?

Noli, fijn he zwangerschapsdementie! Ik werd gister gebeld door mijn oude baas dat ze heel erg omhoog zitten op kantoor en of ik misschien vrijdag wilde invallen. Prima dacht ik, alleen thuis kwam ik er achter dat we morgen de pretecho hebben.
Ik ben zo benieuwd naar de echo en daarna even naar de ikea, ook altijd leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')