abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68218388
Een vraag aan voornamelijk de (schaarse) vrouwen die hier ronddartelen op het forum.
Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is?

Ik heb wel een aardig idee hierover naar mijn mening, maar wilde het toch maar eens hier in de groep gooien. Enerzijds wordt er geklaagd dat mannen naar vrouwen als een stuk vlees of lustobject kijken, en anderzijds wordt dit lichaamsdeel door een overgroot deel van de vrouwen toch al te graag getoond. Als mannen er echter naar kijken, dan voelen veel vrouwen zich ongemakkelijk of vinden ze het onbeschoft.
Borsten, functie: voeden van de baby en op seksueel gebied dient het een functie.
Stel nou dat een man een deel uit z'n broek knipt waardoor z'n kont zichtbaar is. Is het dan vreemd dat mensen er dan toch wel even naar kijken? Zou het dan logisch zijn als deze man zich stoort aan al het bekijks?

Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.

Het is een beetje hypocriet. Enerzijds is het een publiek geheim dat mannen naar vrouwen kijken, met in het bijzonder de borsten, kont en benen, maar anderzijds vinden velen dit onbeschoft gedrag en zijn veel vrouwen niet erg gecharmeerd (understatement) van het bekijks dat ze krijgen, sommigen voelen zich ronduit ongemakkelijk. Voor degene waarvoor dit geldt: waarvoor draag je dan in vredesnaam kleding die deze delen juist onthullen?

Enfin, waarom schaf je kledingstukken aan waar je duidelijk je boezem mee aantoont? Vind je het vervelend als mensen (mannen) er naar kijken? Idem voor kleding waardoor de kont duidelijk wordt geaccentueerd of waarmee de benen duidelijk en grotendeels worden getoond.
pi_68218509
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDACHT!!!

Nog nooit zo'n simpele vraag geweest in Sociologie vermoed ik.
pi_68218528
Geen vrouw vindt dit werkelijk vervelend.

Opgelost, slotje.
  maandag 20 april 2009 @ 21:51:53 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_68218612
if you've got it, flunk it, toch?

zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.

en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 20 april 2009 @ 21:52:00 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68218618
Aandachtshoeren idd, gewoon geen aandacht aanbesteden en vooral niet neuken.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 20 april 2009 @ 22:05:33 #6
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68219297
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:

flaunt.....
pi_68219345
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef ShadyLane het volgende:
Geen vrouw vindt dit werkelijk vervelend.

Opgelost, slotje.
Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.
pi_68219561
Mocht iemand geen idee hebben waar het over gaat: http://www.flickr.com/photos/fabiogis50/sets/72157602533054641/
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_68219647
Het is onderdeel van de paringsdans. Het vrouwtje toont zich voor de mannen, waarna ze uit de zich presenterende manspersonen kiest wat van haar gading is.
pi_68219716
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het is onderdeel van de paringsdans. Het vrouwtje toont zich voor de mannen, waarna ze uit de zich presenterende manspersonen kiest wat van haar gading is.
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.
pi_68219810
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.
Dat is ingesloten in de open formulering.
  maandag 20 april 2009 @ 22:25:10 #12
167595 mirved
Infobesitas
pi_68220420
Ze vinden het alleen vervelend als de verkeerde mannen kijken.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 20 april 2009 @ 22:25:35 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68220441
Wat een lange OP voor zo'n ongelofelijk simpel antwoord.
pi_68220541
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef mirved het volgende:
Ze vinden het alleen vervelend als de verkeerde mannen kijken.
en helaas is dat idd 95%

pi_68220617
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is ingesloten in de open formulering.
Okee, maar het is voor jongere mannen/jongens wel goed om te weten, als extra info.

Ik krijg wel eens (niet heel vaak ofzo, hoor) flirtsignalen van jonge meisjes, dan voel ik me erg gevleid als "ouwe lul", en dan wil ik nog wel eens te snel erop inspringen, en dat pakt niet goed uit. De meisjes die nu zo tussen de 19 en 22 zitten, zijn nogal losgeslagen soms, en doen rare dingen, dus als volwassen man heb je dat niet altijd zo goed door.
Dat kan voor jonge gastjes ook gelden, niet TE happig zijn bij het jonge grut, want ze rennen figuurlijk weg.
  maandag 20 april 2009 @ 22:32:12 #16
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68220803
Inderdaad aandacht. Als iemand lage topjes en korte rokjes draagt vindt ze het juist leuk als mannen daar naar kijken (ik spreek uit ervaring ). Als ze het niet leuk vindt, trekt ze dat ook niet aan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_68220962
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Luxuria het volgende:
Inderdaad aandacht. Als iemand lage topjes en korte rokjes draagt vindt ze het juist leuk als mannen daar naar kijken (ik spreek uit ervaring ). Als ze het niet leuk vindt, trekt ze dat ook niet aan.
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...

Maar fucking op straat? Met al die ranzige losers die je neukbaarheid analyseren... ? Wat is daar fijn aan? Heb je echt geen vorm van minimumniveau (dus een ondergrens qua type mannen waar je wel enigzins gevleid bij kunt voelen als zij je objectiveren)?
pi_68221162
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...

Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.
pi_68221245
Vrouwen die klagen over mannen die vrouwen als lustobjecten zien, maar tegelijkertijd wel rokje-hak dragen en/of hun decolleté laten zien, zijn walgelijk en dom.
pi_68221305
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Tabula.Rasa het volgende:

[..]

Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.
Dat geldt ook voor vrouwen natuurlijk, het Wouter Bos syndroom van een aantal jaren terug.
Tot hij te eerlijk en zeikerig werd, toen trokken ze em niet zo goed meer.
pi_68221343
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Vrouwen die klagen over mannen die vrouwen als lustobjecten zien, maar tegelijkertijd wel rokje-hak dragen en/of hun decolleté laten zien, zijn walgelijk en dom.
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.
pi_68221423
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.
Dat geldt ook voor vrouwen natuurlijk, het Wouter Bos syndroom van een aantal jaren terug.
Tot hij te eerlijk en zeikerig werd, toen trokken ze em niet zo goed meer.
Wouter en zijn kont. Maar of hij zich nou expres zo aan het vrouw(-en man)volk verkocht betwijfel ik. Alhoewel het hem wel eerder goed dan kwaad heeft gedaan.
pi_68221531
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
pi_68221566
Aandacht en warmte, neem ik aan.
pi_68221607
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.
Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?
pi_68221681
quote:
Enfin, waarom schaf je kledingstukken aan waar je duidelijk je boezem mee aantoont?
Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.
pi_68221970
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Tabula.Rasa het volgende:

[..]

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?
pi_68222120
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?
Wanneer? Dat mag je nog altijd zelf weten.
pi_68222209
Nou zeg...om nou gelijk al dat soort dames aandachtshoeren te noemen?

Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Zolang je er niet bij loopt als een ordinaire snol is er toch niks mis mee?

De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
pi_68223089
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef Deliah het volgende:

[..]

Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?
Ik heb nergens gesteld dat een bepaalde manier van kleden schandelijk is (al dan niet in mijn optiek).
Rokjes die nog net een stukje van de benen bedekken, naast de billen.
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Deliah het volgende:

[..]

Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.
Dat is niet waar. Ik zie genoeg vrouwen die hun grote boezem verhullen, en dan hebben ze nog mooie kleding aan, geen complete tenten o.i.d. Daarnaast zal een laag gesneden shirt natuurlijk veel meer aandacht trekken, dan eenzelfde shirt dat niet laag is uitgesneden.
Het betreft in elk geval geen noodzaak om de decolleté te tonen.
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:

Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Is dat het enige alternatief?
Als iemand niets zou willen tonen aan de buitenwereld, maar alsnog mooi wil kleden.. dan zijn er genoeg mooie rokken en shirts die erg elegant zijn en waardoor de vrouw zeker niet minder mooi wordt.
quote:
De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
Prettig en mooi omdat je op die manier de meeste aandacht krijgt van mensen (vnl. mannen), wat weer goed voor je zelfvertrouwen en eigen beeld is?
Om mooi te zijn hoef je niet bepaalde delen van je lichaam te tonen, anders liepen mannen ook wel het hele jaar rond met een diep decolleté, niet?
  maandag 20 april 2009 @ 23:38:19 #31
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68223656
Ik ben een groot fan van de theorie dat vrouwen er alleen maar leuker en uitdagender uit willen zien dan andere vrouwen Uiteindelijk doen ze dat natuurlijk om de beste keus in mannetjes te hebben, maar de beweegredenen zijn essentie niet hetzelfde als wanneer ze het direct voor de mannetjes zouden doen Ze willen zich onderscheiden en daardoor de aandacht trekken. De gedachte hierachter zou dan dus niet zijn 'zou hij me sexy vinden als ik een enorm decolleté heb', maar 'zou hij me sexier vinden dan dat grietje daar als ik een enorm decolleté heb'.

Dusss als een paar vrouwtjes een trend beginnen die aanslaat bij de mannetjes, dan moeten alle andere vrouwtjes dat weer overtreffen.

En seksueel getinte opmerkingen vinden we alleen oprecht vervelend wanneer ze van onaantrekkelijke viespeuken komen. In alle andere gevallen doen we gewoon alsof, want we denken dat mannen dat leuk vinden.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_68223880
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:
Nou zeg...om nou gelijk al dat soort dames aandachtshoeren te noemen?

Dus een jonge slanke vrouw moet maar stukjes lichaam laten zien? En als je een goed figuur hebt moet je je er daar dus ook maar naar kleden? Overigens vind ik érg schaarsgeklede dames al snel als een snol overkomen. En hoe kom je er bij dat mensen zich op hun mooist willen voelen ? Ik heb er geen problemen mee om in een muizenpak over straat te gaan met een aantal vrienden of in andere afgeragte kleding. En constant bezig houden met wat wordt gewaardeerd door de dames heb ik toch echt geen last van en gedraag ik me dus ook niet naar.

[ Bericht 1% gewijzigd door sitting_elfling op 20-04-2009 23:52:09 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68224187
Overigens een tip voor alle dikke meisjes die met een blote buik willen lopen, we vinden het NIET geil, het maakt ons misselijk.
En in de winter met een blote buik rondlopen, ook al ben je wel slank en knap, vind ik, want in dit geval kan ik enkel voor mezelf spreken, ook niet geil, maar dom en aandachtstrekkerij, en de meeste mannen en jongens die ik ken zijn het daar ernstig mee eens, dus doe je ding, maar je bereikt er geen fuck mee.
pi_68224695
quote:
Een vraag aan voornamelijk de (schaarse) vrouwen die hier ronddartelen op het forum.
Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is?
Zodat ik een goed zicht heb op mijn meisjes

(en soms om de aandacht af te leiden van probleemzones )
quote:
Ik heb wel een aardig idee hierover naar mijn mening, maar wilde het toch maar eens hier in de groep gooien. Enerzijds wordt er geklaagd dat mannen naar vrouwen als een stuk vlees of lustobject kijken, en anderzijds wordt dit lichaamsdeel door een overgroot deel van de vrouwen toch al te graag getoond. Als mannen er echter naar kijken, dan voelen veel vrouwen zich ongemakkelijk of vinden ze het onbeschoft.
Ik zou het bijna een belediging vinden wanneer er niet naar gekeken werd.
Ik heb liever niet dat er door oude of onaantrekkelijke mannen naar gekeken wordt, maar dat heb je helaas niet in de hand
quote:
Ik draag niet vaak een kort rokje en als ik er 1 draag dan met een legging en laarzen eronder en dan staat het gewoon gekleed.

[ Bericht 8% gewijzigd door Xennia op 21-04-2009 00:16:23 ]
pi_68225040
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef OldJeller het volgende:
Om mooi te zijn hoef je niet bepaalde delen van je lichaam te tonen, anders liepen mannen ook wel het hele jaar rond met een diep decolleté, niet?
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage

Ik loop trouwens niet het hele jaar door met een diep decollete. Niet als ik naar mijn werk, of de supermarkt ga of zo. En dan nog vind ik mijn cleavage vrij subtiel.
pi_68225250
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?
quote:
Ik loop trouwens niet het hele jaar door met een diep decollete. Niet als ik naar mijn werk, of de supermarkt ga of zo. En dan nog vind ik mijn cleavage vrij subtiel.
Het kan natuurlijk wel.
pi_68225289
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef OldJeller het volgende:
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?
Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannen

(heb je die hele post gemist of zo?)
pi_68225430
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannen

(heb je die hele post gemist of zo?)
Jawel, je gedachte hierover was goed uiteengezet.
Tuurlijk heb je liever dat mannen die jij aantrekkelijk vindt naar je kijken, hetzelfde geldt voor mannen die liever hebben dat aantrekkelijke vrouwen naar hen kijken. Maarja, zo is het nou eenmaal niet.. dus daar moet je dan gewoon je schouders voor ophalen, óf niet laten zien, wat je sommige mensen niet wil laten zien.
pi_68225726
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
pi_68225731
generalisaties
pi_68225800
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
Geil is niet gelijk aan mooi.
Iemand die een leuk hoofd heeft en d'r kont & borsten duidelijk naar voren laat komen dmv kledingstijl ziet er geil uit. Vul een willekeurige popzangeres in. Ze hoeven niet per se mooi te zijn.
Een vrouw in een elegante rok en iets daarboven met mooie stijl waarmee ze niet haar boezem vertoond en een leuk gezicht heeft, schaar ik eerder onder "mooi".. iemand als Monica Bellucci. Klasse.

Je hoeft dus niet per se te laten zien "wat je in huis hebt", om aandacht te krijgen van mannen.
pi_68225868
"Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is? "

Ik denk vaak - ik doe wel een shirtje onder aan hahaha!! Ik ben verlegen.
Ik vind mijn borsten wel de leukste aan mezelf maar ik hoef het niet aan iedereen te laten zien. Toch?
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_68225904
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Geil is niet gelijk aan mooi.
Iemand die een leuk hoofd heeft en d'r kont & borsten duidelijk naar voren laat komen dmv kledingstijl ziet er geil uit. Vul een willekeurige popzangeres in. Ze hoeven niet per se mooi te zijn.
Een vrouw in een elegante rok en iets daarboven met mooie stijl waarmee ze niet haar boezem vertoond en een leuk gezicht heeft, schaar ik eerder onder "mooi".. iemand als Monica Bellucci. Klasse.

Je hoeft dus niet per se te laten zien "wat je in huis hebt", om aandacht te krijgen van mannen.
okay, enige nuancering
  dinsdag 21 april 2009 @ 03:36:08 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68226406
pff wat een zooitje dit topic

daar ga ik nog even een bezem door halen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 21 april 2009 @ 03:45:09 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68226433
zo, dat leest wat makkelijker

OT: generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68226676
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben een groot fan van de theorie dat vrouwen er alleen maar leuker en uitdagender uit willen zien dan andere vrouwen Uiteindelijk doen ze dat natuurlijk om de beste keus in mannetjes te hebben, maar de beweegredenen zijn essentie niet hetzelfde als wanneer ze het direct voor de mannetjes zouden doen Ze willen zich onderscheiden en daardoor de aandacht trekken. De gedachte hierachter zou dan dus niet zijn 'zou hij me sexy vinden als ik een enorm decolleté heb', maar 'zou hij me sexier vinden dan dat grietje daar als ik een enorm decolleté heb'.

Dusss als een paar vrouwtjes een trend beginnen die aanslaat bij de mannetjes, dan moeten alle andere vrouwtjes dat weer overtreffen.

En seksueel getinte opmerkingen vinden we alleen oprecht vervelend wanneer ze van onaantrekkelijke viespeuken komen. In alle andere gevallen doen we gewoon alsof, want we denken dat mannen dat leuk vinden.
Interessant

Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:28 schreef the_witch het volgende:
"Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is? "

Ik denk vaak - ik doe wel een shirtje onder aan hahaha!! Ik ben verlegen.
Ik vind mijn borsten wel de leukste aan mezelf maar ik hoef het niet aan iedereen te laten zien. Toch?
Ja, dat verklaart je fotoboek ook
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:33:57 #47
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68226868
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
Vandaar het begrip 'Plork'. En geef die vrouwen eens ongelijk, hoe liggen ze in de markt als ze én een rotkop hebben én lelijke tieten en of kont ? Ik zie wel degelijk een verband tussen wulps kleden en een rotkop vrouw die aandacht wilt (pleonasme).

[ Bericht 1% gewijzigd door Bargain op 21-04-2009 07:45:26 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:38:45 #48
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68226893
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 03:45 schreef Re het volgende:
... bewust voor anderen aan het pronken ....
Hoho ! Vrouwen zeggen dat ze het niet bewust doen, hun eeuwige uitlvlucht. Vrouwen zijn zich wel vaker niet bewust van dingen die tegen hen spreken. Dus 'bewust' klinkt beter dan bewust, want ze weten het drommelsgoed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bargain op 21-04-2009 07:46:29 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:48:25 #49
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68226952
De essentie is simpelweg dat vrouwen het leuk vinden door leuke mannen leuk en aantrekkelijk (en meer) gevonden te worden.

Fluiten is een compliment zolang als de man die het doet maar aantrekkelijk genoeg is.
Helaas zijn juist aantrekkelijke mannen niet altijd genegen tot nafluiten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:08:20 #50
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68227096
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:

[..]

Interessant

Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
Zoals?

Ik denk het niet. De meeste vrouwen doen iets alleen maar omdat ze er enig genoegen uit kunnen halen. Al is dat maar het genoegen om een ander te plezieren. Als je iets echt niet wilt doen, kun je er dat genoegen ook niet uithalen, denk ik. In dat opzicht zijn ze waarschijnlijk net zo toegeeflijk als de gemiddelde vent. Maarrr ik ga maar niet praten voor alle andere vrouwen Er zijn vast genoeg vrouwen die wel graag het ongelukkige en vernederde seksslaafje van hun vent zijn.
pi_68227349
quote:

[..]

Ik zag net nog een paar bouwvakkers...
pi_68228009
Werkelijk alle vrouwenkleding is gericht op het laten zien van het lichaam (en niet gericht op comfort). Denk aan al die strakke broeken waar elke vrouw tegenwoordig inloopt, hoge hakken en ook de diep uitgesneden shirts: totaal niet functioneel, maar puur om het lichaam te showen voor aandacht. Dat is prima, maar ga dan niet zitten zeuren dat je alleen als lustobject gezien wordt. Dan moet je maar wat minder scheutig zijn in het laten zien van je curves en je blote huid
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:14:26 #53
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68228109
quote:

[..]

Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen borsthaar bij de man erotisch vinden.
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:21:24 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68228266
Ik kan ze niet op mijn rug binden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:47:42 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68228835
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren ! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: " " .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68228983
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:08 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Zoals?

Ik denk het niet. De meeste vrouwen doen iets alleen maar omdat ze er enig genoegen uit kunnen halen. Al is dat maar het genoegen om een ander te plezieren. Als je iets echt niet wilt doen, kun je er dat genoegen ook niet uithalen, denk ik. In dat opzicht zijn ze waarschijnlijk net zo toegeeflijk als de gemiddelde vent. Maarrr ik ga maar niet praten voor alle andere vrouwen Er zijn vast genoeg vrouwen die wel graag het ongelukkige en vernederde seksslaafje van hun vent zijn.
Er is wel een verschil tussen een vernederd en ongelukkig seksslaafje zijn en af en toe iets doen waar je zelf niet druppend nat van wordt. Het is soms gewoon ook leuk om je partner te behagen imo. Gewoon omdat hij dat heel lekker vindt. Als ik iets echt echt niet tof vind gebeurt het ook echt niet.

Maar ontopic: als ik in de spiegel kijk wil ik tegen mezelf kunnen zeggen: hey, je bent een lekker wijf. En als ik beneden kom vind ik het leuk als mijn partner tegen mij zegt: hey, jij ziet er leuk uit vandaag. Dat hoeft niet te betekenen dat ik een ziepoesnetnietrokje aantrek, maar misschien wel net dat ene topje zonder bh eronder, of zie ene sexy spijkerbroek waar mijn kont zo goed in uit komt.
En voor andere mannen op straat, al dan niet pauper: kijken mag.... met de oogjes.

Als vrouwen geen blikken van mannen willen moeten ze zich bedekken. Bloot = kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:05:14 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68229230
quote:
zo, dat leest wat makkelijker

OT: generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
Kunnen dames niet gewoon afspreken om buttons te dragen met daarop hun motivatie voor het dragen van een laag ingesneden decolleté?

Dus bijv.
"Hey kijk eens hier? Lekker vlees voor jou!"
of
"Wat kijk je nou? Sexist!"
of
"Noike? 50 euri!"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:05:55 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68229246
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ik kan ze niet op mijn rug binden.
Nog een paar jaar geduld
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:08:09 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68229304
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:05 schreef Maanvis het volgende:

Nog een paar jaar geduld
Ik betwijfel het.
pi_68229381
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren ! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: " " .
Dan ben jij wellicht de uitzondering. Denk je echt dat elke vrouw er zo over denkt? Eerlijk? Nou dan, dan kun je beter je laatste zin schrappen.
pi_68229653
Dus TS wil dat zijn vriendin ook aan de burka gaat?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:24:49 #62
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68229755
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen een vernederd en ongelukkig seksslaafje zijn en af en toe iets doen waar je zelf niet druppend nat van wordt. Het is soms gewoon ook leuk om je partner te behagen imo. Gewoon omdat hij dat heel lekker vindt. Als ik iets echt echt niet tof vind gebeurt het ook echt niet.

Dankjewel voor het herhalen van mijn punt
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:29:42 #63
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68229897
quote:
Fobo bekeken, liegebeest.
pi_68230028
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:08 schreef VonHinten het volgende:
Werkelijk alle vrouwenkleding is gericht op het laten zien van het lichaam (en niet gericht op comfort). Denk aan al die strakke broeken waar elke vrouw tegenwoordig inloopt, hoge hakken en ook de diep uitgesneden shirts: totaal niet functioneel, maar puur om het lichaam te showen voor aandacht. Dat is prima, maar ga dan niet zitten zeuren dat je alleen als lustobject gezien wordt. Dan moet je maar wat minder scheutig zijn in het laten zien van je curves en je blote huid
Is dat ook zo bij kleding die knieën zichtbaar laat? Ik heb al meerdere keren gezien dat 'mannen' naar de knieën en benen van een meisje hebben zitten staren (alsof ze die nog nooit gezien hadden) die volgens mij gekleed was in een fatsoenlijke nette normale rok, niet strak, niet kort (tot net boven de knieën).

En shirts, veel shirts laten ellebogen en onderarmen zichtbaar? Is dat al te bloot voor mannen en hebben ze daar al de drang bij om te moeten staren naar zichtbare huid?
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:37:20 #65
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68230127
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:34 schreef Deliah het volgende:

[..]

Is dat ook zo bij kleding die knieën zichtbaar laat? Ik heb al meerdere keren gezien dat 'mannen' naar de knieën en benen van een meisje hebben zitten staren (alsof ze die nog nooit gezien hadden) die volgens mij gekleed was in een fatsoenlijke nette normale rok, niet strak, niet kort (tot net boven de knieën).

En shirts, veel shirts laten ellebogen en onderarmen zichtbaar? Is dat al te bloot voor mannen en hebben ze daar al de drang bij om te moeten staren naar zichtbare huid?
Wel tijdens die eerste warme lentedagen
pi_68230204
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:54 schreef Lamon het volgende:
Overigens een tip voor alle dikke meisjes die met een blote buik willen lopen, we vinden het NIET geil, het maakt ons misselijk.
En in de winter met een blote buik rondlopen, ook al ben je wel slank en knap, vind ik, want in dit geval kan ik enkel voor mezelf spreken, ook niet geil, maar dom en aandachtstrekkerij, en de meeste mannen en jongens die ik ken zijn het daar ernstig mee eens, dus doe je ding, maar je bereikt er geen fuck mee.
In de winter met blote benen (doorzichtige panty) rondlopen is ook dom, want veels te koud. Toch doen een hoop vrouwen het omdat ze het blijkbaar mooier vinden dan een maillot of een broek.
pi_68230289
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Fobo bekeken, liegebeest.
Die foto zit leuk.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:43:50 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68230324
Alsof ik me op warme dagen van top tot teen ga bedekken omdat mannen anders wel eens naar mijn benen en tieten zouden staren. Zolang ze met hun fikken van mijn lijf blijven, is het hun 'probleem' en niet het mijne.
Ik draag kleding die ik leuk vind en mijn borsten zijn duidelijk aanwezig. In een T-shirt met een V-hals, maar ook in een hoog gesloten top.
Ik let er niet op om ze nóg beter tot uiting te laten komen in mijn kleding, maar ga ze ook zeker niet verbergen.

Vrouwen hebben tieten. Get used to it.
pi_68230354
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Dankjewel voor het herhalen van mijn punt
Ja, dat was een beetje dom van me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:51:41 #70
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68230604
Ik denk dat er niet veel is dat als menselijker kan worden betiteld als het spel van (actieve) seksuele signalering en voorts de beantwoording daarvan door al diegenen die zich er tot aangetrokken voelen. Ergo: mensen zijn geneigd zich in de markt van seksuele vraag en aanbod te gooien, omdat hen dat simpelweg vanuit hun natuurlijke aanleg wordt ingegeven. Dat zou je kunnen zien als de primaire biologische laag van het menselijk leven.

Daarbovenop berust dan de sociale laag waarbinnen allerlei normatieve spelregels bestaan die, uiteraard, afhankelijk zijn van de tijdgeest. Daartoe behoort onder andere de seksuele moraal. In de tijd waarin wij leven is deze seksuele moraal in een betrekkelijk korte periode veranderd van verstikkend naar eentje die een behoorlijke mate van vrijheid kent. Een mate waar je soms ook je vraagtekens bij kunt plaatsen, maar enfin, dat valt buiten de scope van deze topic.

In ieder geval denk ik dat je met redelijke zekerheid kunt vaststellen dat de manier van kleden sterk gerelateerd is aan, wat Diederik_Duck treffend noemt, de paringsdans. Maar volgens mij geldt dat voor alle gevallen waarbij je kleding uitzoekt om leuk voor de dag te komen. Dat kan kleding zijn waarmee je bepaalde delen van je lichaam bewust bloot geeft, maar dat is niet noodzakelijk. En niet alleen vrouwen doen dat natuurlijk. Mannen doen er net zo hard aan mee.

En natuurlijk moeten wij ook niet over het hoofd zien dat in zekere gevallen voor bepaalde kleding wordt gekozen uit louter praktische overwegingen. Deliah wees op pagina 1 van deze topic al op warmte. En op het strand draagt men ook weinig verhullende kleding, terwijl daar naar mijn idee toch echt voornamelijk, zo niet uitsluitend, een praktisch motief aan ten grondslag ligt in plaats van een seksuele.

Waar het echter een seksueel motief betreft, kan ik mij niet geheel ontrekken aan het idee dat er niet zelden sprake is van enige hypocrisie en wel in de vorm van de selectiviteit die er mee gepaard gaat. Het is niet meer dan logisch dat je uit bent op aandacht van die wezens waarvan je graag de aandacht wilt ontlokken en op de aandacht van wezens die je onaantrekkelijk vindt zit je uiteraard niet te wachten. Maar dat laatste zul je op de koop toe moeten nemen. Als je er zelf voor kiest om in het publieke domein deel te nemen aan de seksuele vleeskeuring, dan moet je niet gaan miepen als je ook ongewenste aandacht krijgt. En let wel: dit geldt net zo goed voor mannen als voor vrouwen. Hetzelfde geldt overigens voor de afkeur die regelmatig wordt uitgesproken over mensen met een minder fortuinlijk fysiek die zich weinig verhullend kleden. De kans dat de aanblik van een dergelijk smakeloos schouwspel op je netvlies belandt zul je simpelweg moeten accepteren als een onderdeel van de werkelijkheid.

Maar zeg nu zelf, in de dagelijkse praktijk (zo op straat) valt het doorgaans toch best wel mee?
pi_68230614
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:

[..]

Interessant

[..]

Ja, dat verklaart je fotoboek ook
Foto boek is anders, daar ben ik niet bij als iemand de fotos bekijken. Maar in het echt ben ik niet zo flashy
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:54:51 #72
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68230700
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef the_witch het volgende:

[..]

Foto boek is anders, daar ben ik niet bij als iemand de fotos bekijken. Maar in het echt ben ik niet zo flashy
Jammer voor de omgeving.
pi_68231797
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef servus_universitas het volgende:
Ik denk dat er niet veel is dat als menselijker kan worden betiteld als het spel van (actieve) seksuele signalering en voorts de beantwoording daarvan door al diegenen die zich er tot aangetrokken voelen. Ergo: mensen zijn geneigd zich in de markt van seksuele vraag en aanbod te gooien, omdat hen dat simpelweg vanuit hun natuurlijke aanleg wordt ingegeven. Dat zou je kunnen zien als de primaire biologische laag van het menselijk leven.

Daarbovenop berust dan de sociale laag waarbinnen allerlei normatieve spelregels bestaan die, uiteraard, afhankelijk zijn van de tijdgeest. Daartoe behoort onder andere de seksuele moraal. In de tijd waarin wij leven is deze seksuele moraal in een betrekkelijk korte periode veranderd van verstikkend naar eentje die een behoorlijke mate van vrijheid kent. Een mate waar je soms ook je vraagtekens bij kunt plaatsen, maar enfin, dat valt buiten de scope van deze topic.

In ieder geval denk ik dat je met redelijke zekerheid kunt vaststellen dat de manier van kleden sterk gerelateerd is aan, wat Diederik_Duck treffend noemt, de paringsdans. Maar volgens mij geldt dat voor alle gevallen waarbij je kleding uitzoekt om leuk voor de dag te komen. Dat kan kleding zijn waarmee je bepaalde delen van je lichaam bewust bloot geeft, maar dat is niet noodzakelijk. En niet alleen vrouwen doen dat natuurlijk. Mannen doen er net zo hard aan mee.

En natuurlijk moeten wij ook niet over het hoofd zien dat in zekere gevallen voor bepaalde kleding wordt gekozen uit louter praktische overwegingen. Deliah wees op pagina 1 van deze topic al op warmte. En op het strand draagt men ook weinig verhullende kleding, terwijl daar naar mijn idee toch echt voornamelijk, zo niet uitsluitend, een praktisch motief aan ten grondslag ligt in plaats van een seksuele.

Waar het echter een seksueel motief betreft, kan ik mij niet geheel ontrekken aan het idee dat er niet zelden sprake is van enige hypocrisie en wel in de vorm van de selectiviteit die er mee gepaard gaat. Het is niet meer dan logisch dat je uit bent op aandacht van die wezens waarvan je graag de aandacht wilt ontlokken en op de aandacht van wezens die je onaantrekkelijk vindt zit je uiteraard niet te wachten. Maar dat laatste zul je op de koop toe moeten nemen. Als je er zelf voor kiest om in het publieke domein deel te nemen aan de seksuele vleeskeuring, dan moet je niet gaan miepen als je ook ongewenste aandacht krijgt. En let wel: dit geldt net zo goed voor mannen als voor vrouwen. Hetzelfde geldt overigens voor de afkeur die regelmatig wordt uitgesproken over mensen met een minder fortuinlijk fysiek die zich weinig verhullend kleden. De kans dat de aanblik van een dergelijk smakeloos schouwspel op je netvlies belandt zul je simpelweg moeten accepteren als een onderdeel van de werkelijkheid.

Maar zeg nu zelf, in de dagelijkse praktijk (zo op straat) valt het doorgaans toch best wel mee?
Lang verhaal, om te zeggen: "AAAAAANDACHT!"
pi_68232182
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Tabula.Rasa het volgende:

[..]

Het is toch zeker leuk om door andere mensen aantrekkelijk gevonden te worden? Ik word ook nog altijd vrolijk van een complimentje, en ik ben niet zo onzeker dat bij het uitblijven van complimentjes m'n zelfverzekerdheid daalt
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:38:26 #75
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68232208
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 21-04-2009 11:42:38 (plaatjes hoeven niet) ]
pi_68232370
Nou ik heb maar kleine tietjes en en dan nog kijken mannen ernaar ongeacht wat ik draag. Een coltrui of een v hals. Het is ook de combinatie die het vaak doet.

Als je een zietpoesnetniet rokje aan heb en een top met flinke v hals ja dan komt het al gauw bloot over. Je kan ook een wat langer rokje aantrekken of een top die wat minder diep is uitgesneden
Haters gonna hate.
pi_68232555
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb maar kleine tietjes en en dan nog kijken mannen ernaar ongeacht wat ik draag. Een coltrui of een v hals. Het is ook de combinatie die het vaak doet.

Als je een zietpoesnetniet rokje aan heb en een top met flinke v hals ja dan komt het al gauw bloot over. Je kan ook een wat langer rokje aantrekken of een top die wat minder diep is uitgesneden
..er zijn dan ook mannen die ALTIJD moeten kijken.

Ik snap dat niet zo, de helft van de bevolking is vrouw, ik zal wel extreem kritisch zijn ofzo, maar er is er maar 1 op de 30 die ik het bekijken waard vind.
..en dan is het niet zozeer naar borsten, meer het gezicht, en dan het lichaam pas.
Voor decollete, kun je ook een willekeurige veronica-gids openslaan.

..en vrouwen/meisjes die UGGS dragen ontwijk ik puur uit principe, hoe ze er ook uit zien.
pi_68232598
Aandacht, voer voor de vrouwelijke ego.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:49:59 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232638
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
Het probleem van die mongool of het mijne? Ik ga voor het zijne.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:51:31 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68232684
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
'

Jij maakt er gelijk een probleem van!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:52:31 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232719
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:

Jij maakt er gelijk een probleem van!
Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige post .
pi_68232744
quote:
Had je je tieten niet moeten slingeren.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_68232763
quote:
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:01 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232770
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Had je je tieten niet moeten slingeren.
Ha! Ha!
Le-zen is een vak.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:23 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68232789
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige post .
. Ik vind het altijd zo jammer dat tieten niets terugzeggen als je ze roept!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:56:01 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232851
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef Lamon het volgende:
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.
Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.
Verder vind ik het altijd wel prettig mijn mening met voorbeelden te larderen.
pi_68232863
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Krentenbol. op 21-04-2009 12:24:07 (Doe eens normaal.) ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:56:19 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68232865
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Een gedicht over Maanvis
pi_68232895
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:

Flaunt it.
pi_68232929
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Ik denk dat zoiets geen codetaal meer is.
pi_68232946
quote:
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
pi_68232950
quote:
Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:06:01 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68233182
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?
Het is leuk om dergelijke ervaringen uit te wisselen . Soms moet je even je enthausiasme bevestigd zien in een andere man.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:06:31 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68233198
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien? . Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Een gedicht over Maanvis
pi_68233306
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien? . Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Maanvis is een nerd. "Codetaal"
pi_68233346
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.
Vind ik een vreemd verschijnsel. Ik maak omgekeerd ook wel eens wat mee, maar dan meestal met pubers, en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel, en dan vind ik het niet leuk om dat te melden..
Zij doen het, en ik voel me een viezerik achteraf, wat zwaar onterecht is natuurlijk.
Met doen bedoel ik natuurlijk geen seks, maar gewoon flirten en opvallend met hun borsten voorover leunen, heel irritant, en ik vind het echt niet lelijk, maar WEL ongemakkelijk, dus heb dan de neiging zoveel mogelijk weg te kijken.

Mooie vrouwen van rond mijn eigen leeftijd doen het nooit bij mij.
pi_68233393
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Marc Rutte kon ze iig niet handelen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:14:08 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68233484
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Lamon het volgende:

Vind ik een vreemd verschijnsel.
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.
Ik denk dat zijn IQ lager was dan zijn leeftijd .
pi_68233626
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 21-04-2009 12:21:21 (plaatjes hoeven niet) ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:20:28 #100
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_68233706
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het heeft ook al snel iets krampachtigs vind ik, mannen onder elkaar die over tieten moeten praten. Iets bewijzerigs, zo van: "moet je mij eens een hetero zien wezen, ik kan alleen maar aan sex denken de hele dag, ik ben écht wel een echte man!".
Kinda sad, really.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:22:43 #101
94676 Garisson72
pi_68233764
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.
Het was zeker zo'n wit bestelautootje hè, met "van Puffelen, voor al uw schilderwerk" op de zijkant.
pi_68233816
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het heeft ook al snel iets krampachtigs vind ik, mannen onder elkaar die over tieten moeten praten. Iets bewijzerigs, zo van: "moet je mij eens een hetero zien wezen, ik kan alleen maar aan sex denken de hele dag, ik ben écht wel een echte man!".
Kinda sad, really.
En dan je sig
pi_68233919
quote:
Kinda sad, really.
Zijn ook bitter weinig mannen die ik dit echt hoor doen.
Zonder weer te veroordelend te zijn, want ik heb me voorgenomen een beetje uit te kijken nu, is het toch het wat volksere type die dit doet.

Overigens ben ik er wel van overtuigd dat dat soort mannen meer seks hebben, omdat ze ook op zoek zijn naar volkse vrouwen, die over het algemeen ook makkelijker zijn (uitzonderingen zijn er vast ook), dus slimme, ontwikkelde mannen hebben volgens mij minder seks, omdat ze voor vrouwen gaan, die meer eigenwaarde hebben (of kort door de bocht, preutser zijn en selectiever zijn..)
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:33:28 #104
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68234081
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

Vind ik een vreemd verschijnsel. Ik maak omgekeerd ook wel eens wat mee, maar dan meestal met pubers, en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel, en dan vind ik het niet leuk om dat te melden..
Zij doen het, en ik voel me een viezerik achteraf, wat zwaar onterecht is natuurlijk.
Met doen bedoel ik natuurlijk geen seks, maar gewoon flirten en opvallend met hun borsten voorover leunen, heel irritant, en ik vind het echt niet lelijk, maar WEL ongemakkelijk, dus heb dan de neiging zoveel mogelijk weg te kijken.

Mooie vrouwen van rond mijn eigen leeftijd doen het nooit bij mij.
Schaam je niet dat je een man bent. Kan je ook niks aan doen.

Ik kijk vaak te pas en te onpas, zonder erbij na te denken. Een enkele keer dat ik een opmerking erover krijg, reageer ik brutaal terug. Jij bepaalt wat je draagt, ik bepaal wat ik bekijk. Klaar.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:41:40 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68234271
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
Het was zeker zo'n wit bestelautootje hè, met "van Puffelen, voor al uw schilderwerk" op de zijkant.
Niet eens. Een personenauto. Volgens mij een VW Golf uit '88 of zo. Zonder petje.
pi_68234280
quote:

[..]

Kinda sad, really.
Vind ik eigenlijk ook. Praten over seks is sowieso een vrouwenbezigheid. Echte mannen doen het, maar houden hun mond erover. Er zijn wel leukere dingen om over te praten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:45:02 #107
94676 Garisson72
pi_68234354
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:24 schreef VonHinten het volgende:
En dan je sig
Hm. Nu spreek ik mezelf zeker tegen hè.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:47:53 #108
94676 Garisson72
pi_68234435
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef Lamon het volgende:
Zonder weer te veroordelend te zijn, want ik heb me voorgenomen een beetje uit te kijken nu, is het toch het wat volksere type die dit doet.
Heb ook wel het idee dat het vooral jongere mannen zijn, zo rond de twintig. En onder horeca-mensen merk ik het ook vaak op.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:51:00 #109
94676 Garisson72
pi_68234521
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
Niet eens. Een personenauto. Volgens mij een VW Golf uit '88 of zo. Zonder petje.
Dus misschien zelfs wel een respectabele huisvader, bedoel je?
Waar moet dat heen met deze wereld.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:20:42 #110
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68235405
Verschilt per persoon. Twee redenen kan ik zo bedenken:

1. Ze vinden het zelf mooi.
2. Ze willen aandacht.

Welk van de 2 het belangrijkste is, hangt af van eigenwaarde van de vrouw.

Edit: ik heb het nu wel over écht diepe decolletés en enorm korte rokjes. Er zit natuurlijk enigzins een praktisch nut aan verbonden.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ewelina op 21-04-2009 13:30:29 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:21:52 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68235441
quote:

[..]

Kinda sad, really.
Het is niet de hele dag, en het is geen moeten, gewoon omdat we het leuk vinden.. daarna gaat de conversatie weer vrolijk verder over techniek, auto's, bier, politiek en werk . Ik vind sowieso het psychologisch analyseren van mannelijk gedrag iets voor vrouwen.. mannen denken daar helemaal niet over na, die doen wat ze willen, op het moment dat ze het willen, zonder achterliggende reden.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:27:55 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68235616
Als mannen met een korte broek en een t-shirt rondlopen op een warme dag, is het dan ook voor aandacht? Of is het dan gewoon omdat het warm is en het zo lekkerder is dan met een lange broek en een trui of overhemd met lange mouwen? Voor mezelf gesproken doe ik het omdat gewoon lekker is om de zon op je huid te voelen en niet te zweten eigenlijk. Waarom zou het bij vrouwen anders moeten zijn? Sommige vrouwen zullen het heus wel om de aandacht doen, andere niet. Net als bij mannen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:30:54 #113
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68235708
Ik doe juist het tegenovergestelde en krijg daarmee aandacht. Lange broeken in de zomer, t-shirts in de winter.

Dit is wel om praktische redenen, korte broeken zijn in laboratoria niet zo handig ivm vallend glas of schadelijke stoffen. T-shirts in de winter omdat ik het zelfs dan te snel warm krijg.
pi_68235728
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk ook. Praten over seks is sowieso een vrouwenbezigheid. Echte mannen doen het, maar houden hun mond erover. Er zijn wel leukere dingen om over te praten.
Is er iets leukers om over te praten?

o wacht, ik ben een vrouw
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68236148
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef Ewelina het volgende:

Edit: ik heb het nu wel over écht diepe decolletés en enorm korte rokjes. Er zit natuurlijk enigzins een praktisch nut aan verbonden.
Van een diep decolleté zie ik geen praktisch nut hoor. Of je moet als vrouw een vrij ongebruikelijk zweetprobleem tussen je borsten hebben
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:51:43 #116
94676 Garisson72
pi_68236402
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef jogy het volgende:
Als mannen met een korte broek en een t-shirt rondlopen op een warme dag, is het dan ook voor aandacht? Of is het dan gewoon omdat het warm is en het zo lekkerder is dan met een lange broek en een trui of overhemd met lange mouwen? Voor mezelf gesproken doe ik het omdat gewoon lekker is om de zon op je huid te voelen en niet te zweten eigenlijk. Waarom zou het bij vrouwen anders moeten zijn? Sommige vrouwen zullen het heus wel om de aandacht doen, andere niet. Net als bij mannen.
Een béétje Darwinist zal zeggen dat een man de kans maar al te graag zal benutten om zijn spieren te laten zien, waarmee hij zichzelf etaleert als bezitter van sterke genen. Ook een onderdeel van de paringsdans, zou je kunnen zeggen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:57:48 #117
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68236647
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is er iets leukers om over te praten?

o wacht, ik ben een vrouw
Ik heb het er dus echt nooit over.

Schuttingwoorden gebruik ik ook nooit, en al helemaal niet m.b.t. vrouwen.

Ik ken(de) wel een paar mannen die veel over seks en vrouwen praten, maar dat was meer stoerdoenerij van loosers die toch niets voor elkaar konden krijgen.
Overigens moet door vrouwen niet onderschat worden wat inkijk bij mannen los kan maken, volgens mij is bij mij ooit de hersenstam spontaan losgekomen toen ik op mijn fiets de straat uitrijdend geconfronteerd werd met de in hotpants gestoken billen van het stuk van de buurt die voorover gebogen haar auto aan het wassen was.
2 Seconden later lagen ik en mijn fiets tegen de enige boom die de straat rijk was....
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:04:43 #118
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68236897
quote:

[..]

Hoe lager het IQ, hoe groter de kans dat ze dat soort gedrag vertonen. Vandaag nog mooi bewijs van gehad. In de stad fietste ik langs een groep mannen die buiten hun kantoor stonden te roken. Een ervan keek even op, maar meer niet. Bij de straatwerkers waar ik even later langs reed kon er een fluitje vanaf. De mannen van de plantsoenendienst die in mijn straat stonden te schoffelen vonden het echter nodig om even uitgebreid te 'joelen'. Ze vonden het wel een beetje gênant toen ik de stoep op reed en mijn fiets vlak voor hun neus parkeerde. Ik had overigens gewoon een shirtje zonder noemenswaardig decolleté en een spijkerbroek aan

Sowieso vind ik joelen maar een raar fenomeen. Waarom doen mannen dat? Zorgt het gezamenlijk uitstoten van oerkreten voor een fijn groepsgevoel? En nog veel belangrijker, wat denken ze er mee te bereiken? Dat ik van m'n fiets af stap en mijn telefoonnummer ga uitdelen?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:05:32 #119
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68236921
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Echte mannen schreeuwen het natuurlijk in de rondte.

Het verschil tussen mannen en vrouwen qua praten over seks:

Man 1: Heb je nog geneukt?
Man 2: Ja.
Man 1: Peep ze ook?
Man 2: Jep. Heel relaxt.

Vrouw 1: Oh, ik ben op die tweede date zo hard doorgeneukt. Ja, eigenlijk was ik het niet van plan, maar toen ik het zag wist ik het al. Eerst gingen we zoenen, toen kleden we ons uit en toen gaf ik 'm een walgelijk heerlijke pijpbeurt. Ja, ik schrok wel even van het formaat hoor, maar van dichtbij viel het allemaal wel mee. Hij had geen voorhuid, z'n kapsel was bijgehouden, hij stonk niet, z'n ballen waren kaal en blablablablablablablabla!
Vrouw 2: En deed ie toen dit? Hoe voelde dit? Hoe lang duurde dit? Blablablablablablabla?
Vrouw 1: Blablablablablablablabla!
Vrouw 2: Blablablablablablablabla?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:06:54 #120
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68236967
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Van een diep decolleté zie ik geen praktisch nut hoor. Of je moet als vrouw een vrij ongebruikelijk zweetprobleem tussen je borsten hebben
Veel gewone shirtjes tonen ook een heel klein beetje decolleté. Niet veel, maar wel een beetje.

Maar dat kan ook komen doordat ik gewoon grote borsten heb. Dan praat ik over shirtjes met een ronde/vierkante hals.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:08:16 #121
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68237012
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Overigens moet door vrouwen niet onderschat worden wat inkijk bij mannen los kan maken, volgens mij is bij mij ooit de hersenstam spontaan losgekomen toen ik op mijn fiets de straat uitrijdend geconfronteerd werd met de in hotpants gestoken billen van het stuk van de buurt die voorover gebogen haar auto aan het wassen was.
2 Seconden later lagen ik en mijn fiets tegen de enige boom die de straat rijk was....
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:14:47 #122
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68237226
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Echte mannen schreeuwen het natuurlijk in de rondte.

Het verschil tussen mannen en vrouwen qua praten over seks:

Man 1: Heb je nog geneukt?
Man 2: Ja.
Man 1: Peep ze ook?
Man 2: Jep. Heel relaxt.

Vrouw 1: Oh, ik ben op die tweede date zo hard doorgeneukt. Ja, eigenlijk was ik het niet van plan, maar toen ik het zag wist ik het al. Eerst gingen we zoenen, toen kleden we ons uit en toen gaf ik 'm een walgelijk heerlijke pijpbeurt. Ja, ik schrok wel even van het formaat hoor, maar van dichtbij viel het allemaal wel mee. Hij had geen voorhuid, z'n kapsel was bijgehouden, hij stonk niet, z'n ballen waren kaal en blablablablablablablabla!
Vrouw 2: En deed ie toen dit? Hoe voelde dit? Hoe lang duurde dit? Blablablablablablabla?
Vrouw 1: Blablablablablablablabla!
Vrouw 2: Blablablablablablablabla?
Sommige dingen hoef ik echt niet te weten over het seksleven van mijn vriendinnen Ik wil alleen frappante details horen. Dus wel dat die ene knul die ze in de kroeg had opgeduikeld een enorm klein pikkie bleek te hebben, maar niet dat hij zo teder aan haar tepels likte terwijl hij over haar buik streelde. Dat vind ik onsmakelijk

Overigens voer ik ook regelmatig het 'nog geneukt?' gesprek met vriendinnen Dat doen genoeg vrouwen.
pi_68237348
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef Lamon het volgende:

[..]

Overigens ben ik er wel van overtuigd dat dat soort mannen meer seks hebben, omdat ze ook op zoek zijn naar volkse vrouwen, die over het algemeen ook makkelijker zijn (uitzonderingen zijn er vast ook), dus slimme, ontwikkelde mannen hebben volgens mij minder seks, omdat ze voor vrouwen gaan, die meer eigenwaarde hebben (of kort door de bocht, preutser zijn en selectiever zijn..)
Kan ik me wel voorstellen, maar de belezen meisjes zijn nou zeker niet allemaal preuts Kijk naar studentenverenigingen, bijvoorbeeld. En ook tijdens het uitgaan is het wat chiquere meisje toch erg te bekoren. Andere aanpak, uiteraard, maar dan nog zijn ook die niet vies van wat plezier En ik zie mezelf als ontwikkeld, ja

Toch denk ik ook dat het eerder lijkt alsof die lager opgeleide mensen veel seks hebben. Ze lullen er alleen maar over, gedragen zich er alleen maar naar en lijken er continu over te denken. Toch weet ik niet of dat een correct beeld van daadwerkelijk veel knallen geeft.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_68240537
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik rijd dan op een racefiets moet je eens weten wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd. Rijd nu met een mp3 speler op. Heerlijk rustig
Haters gonna hate.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:15:38 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68241249
Hij schreeuwde zo hard dat ie over mijn MP3speler heen klonk. I kid you not.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:24:24 #126
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68241567
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:18 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen, maar de belezen meisjes zijn nou zeker niet allemaal preuts Kijk naar studentenverenigingen, bijvoorbeeld. En ook tijdens het uitgaan is het wat chiquere meisje toch erg te bekoren. Andere aanpak, uiteraard, maar dan nog zijn ook die niet vies van wat plezier En ik zie mezelf als ontwikkeld, ja

Toch denk ik ook dat het eerder lijkt alsof die lager opgeleide mensen veel seks hebben. Ze lullen er alleen maar over, gedragen zich er alleen maar naar en lijken er continu over te denken. Toch weet ik niet of dat een correct beeld van daadwerkelijk veel knallen geeft.
Volgens mij maakt het weinig verschil. Ik zit bij een studentenvereniging en heb gewerkt in een pauper-discotheek, dus ik deed het overal en gedurende een lange tijd veel.
Kinky vrouwen of uberhaupt sexueel bewuste vrouwen kom je overal tegen.

Ah, memories...
pi_68244213
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:56 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik rijd dan op een racefiets moet je eens weten wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd. Rijd nu met een mp3 speler op. Heerlijk rustig
En gevaarlijk
pi_68244774
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef DrDarwin het volgende:
Waarheid. Alle vrouwen moeten zich bewust zijn van het feit dat alle mannelijke verkeersdeelnemers naar je zullen kijken, decollete of niet, zomer en winter. Dat kan nare situaties met zich meebrengen als de aandacht voor de volle 100% naar het verkeer zou moeten gaan, maar er zo'n leuk meisje op de stoep loopt > dilemma. Let ik op m'n voorganger of neem ik het risico om totaal zinloos naar dat meisje te kijken? Het antwoord is uiteraard dat laatste, je MOET kijken, hoe dan ook.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_68245407
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen borsthaar bij de man erotisch vinden.
Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.
pi_68245471
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:02 schreef waht het volgende:

[..]

Waarheid. Alle vrouwen moeten zich bewust zijn van het feit dat alle mannelijke verkeersdeelnemers naar je zullen kijken, decolleté of niet, zomer en winter.
Ook als ze in een burka of ander tentachtig gewaad loopt?
pi_68245841
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Nou, met een flinke push-up kan het daartussen best zweten.

In een coltrui lijken mijn borsten trouwens groter dan in een laag uitgesneden trui en ik geloof niet dat ik dan meer of minder reacties krijg.
pi_68249344
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ook als ze in een burka of ander tentachtig gewaad loopt?
Als het gezicht niet zichtbaar is niet natuurlijk, anders wel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:35:41 #133
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68252580
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.
Een mode verschijnsel.
Net als een gladgeschoren schaamstreek.
Er komen vanzelf weer mensen die de voorkeur geven aan beharing.
Ik voel overigens liever dons aan mijn lippen dan beginnende uitgroei.
pi_68253376
quote:
generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
Welk doel dient exposed cleavage dan, als het niet aandacht is?
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:57:54 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68253491
Misschien vinden ze de kleding/het decolleté zelf mooi?
pi_68253498
quote:
Is het heus, Vivi?
En met wat voor achterliggende gedachte maak je foto's zoals in je fobo en zet je ze daar vervolgens.. zodat men ziet tegen wie ze spreken? Een stel tieten zou je denken, ipv een vrouw.
pi_68253986
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef jogy het volgende:
Kulargument. Vrouwen kunnen in dat geval ook gewoon iets als een T-shirt dragen, en niet iets wat laag is uitgesneden. Als dat nodig is voor de warmte, waarom dragen ze dan niet direct enkel een BH / bikini.

Onzin.
pi_68254015
quote:
http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpg

Gaat je geloofwaardigheid dan , Srsly.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:20:23 #139
37769 erodome
Zweefteef
pi_68254372
Tja, ligt eraan waarom ik het draag...
Het kan zijn om me mooi te voelen voor de rest van de wereld, maar kan ook gaan om mezelf goed te voelen.
Ik mag graag op een naar dipdagje lekker gaan tutten met mezelf, maskertje op, make upje op, leuke kleding aan en al kom ik dan niet eens buiten voel ik me beter omdat ik die aandacht aan mezelf heb geschonken.
Dan gaat het dus in het geheel niet om aandacht van anderen, maar aandacht van en voor mezelf.

Heb ik het over gewoon leuke kleding die wat strakker is, leuke shirtjes enzo dan draag ik het voornamelijk omdat ik het leuk vind en denk ik eigenlijk niet echt na over aandacht van anderen.
Ik draag erg graag wat strakkere shirtjes, ook onder dingen of in combi met iets alles behalve sexy's, vind wat strakke shirts vaak lekker zitten.

Kijken is nooit een probleem, natuurlijk zou het ideaal zijn als je alleen aandacht zou trekken van mensen waarvan je ook aandacht wil, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
Maar zolang het bij kijken blijft en niet zomaar aankomen overleef ik het wel
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:23:59 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68254513
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef cesareborgia het volgende:

Want er is geen enkel verschil tussen het dagelijks leven en poseren voor een camera.
pi_68254707
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want er is geen enkel verschil tussen het dagelijks leven en poseren voor een camera.
Hoe je het ook wendt of keert, die foto's maken het kristalhelder dat deze statement onzin is. Het had niet mooier op een presenteerblaadje kunnen worden gegeven.
quote:
pi_68254721
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Kulargument. Vrouwen kunnen in dat geval ook gewoon iets als een T-shirt dragen, en niet iets wat laag is uitgesneden. Als dat nodig is voor de warmte, waarom dragen ze dan niet direct enkel een BH / bikini.

Onzin.
Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.
pi_68254750
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij verwerpt de stelling van TS terwijl ze met het plaatsen van deze foto (op een internetforum,waar zo'n foto geen enkele andere functie heeft dan aandacht trekken) duidelijk de stelling van TS bevestigt.
pi_68254853
Zoals al veel wordt aangegeven, wordt dergelijke kleding gedragen, omdat velen zich dan fijn en mooi voelen.
Waarom zou een vrouw zich nou juist bij dit soort kleding fijn en mooi voelen, als ze niet de hele dag voor de spiegel staat en zichzelf ziet... dat kan enkel door de (positieve) aandacht/reacties die je van de medemens krijgt, en ja.. die krijg je nou eenmaal meer als je je decolleté duidelijk tentoonstelt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:31:49 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68254905
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die cleavage laten zien om iets te bereiken of om mannen in verwarring te brengen. Je moet daar namelijk wel het type voor zijn, dwz. zeer zelfverzekerd in het leven staan. De meeste vrouwen zijn niet zo, en zeker Nederlandse vrouwen niet. In andere culturen zie je vrouwen veel meer gebruik maken van hun vrouwlijkheid en wat voor effect dat heeft op mannen, bv. in landen als Brazilie. Eigenlijk zou je die vraag in zulke landen moeten stellen.
pi_68254985
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.
Ik post nergens dat ik een probleem heb met de manier waarop vrouwen zich kleden. Enkel de hypocrisie is wat me opvalt, vandaar dit topic.
De user die ik quotte stelde dat een laag uitgesneden shirtje en een kort rokje enkel dient ter verkoeling. Vandaar m'n reactie dat het helemaal niet nodig is om een laag uitgesneden shirt aan te doen, als het enkel om verkoeling gaat.

Voor de rest: zie m'n post hierboven.
pi_68255140
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die cleavage laten zien om iets te bereiken of om mannen in verwarring te brengen. Je moet daar namelijk wel het type voor zijn, dwz. zeer zelfverzekerd in het leven staan. De meeste vrouwen zijn niet zo, en zeker Nederlandse vrouwen niet. In andere culturen zie je vrouwen veel meer gebruik maken van hun vrouwlijkheid en wat voor effect dat heeft op mannen, bv. in landen als Brazilie. Eigenlijk zou je die vraag in zulke landen moeten stellen.
In Brazilië doen de vrouwen ook veel makkelijker over (hun) seksualiteit.. maar dat is een geheel andere discussie.
Ik zeg ook niet dat het een bewust iets is dat een vrouw graag haar boezem toont aan de buitenwereld.. ik denk eerder onderbewust. "Cleavage is fijn, ik voel me daarin mooi..." dat is waarschijnlijk de enige, tevens onschuldige, gedachte die vrouwen over hun kleding hebben. Als we echter gaat uitdiepen waarom ze zich dáár nou juist mooi in voelt.. komen we bij de reden die ik eerder postte.
pi_68255309
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Zoals al veel wordt aangegeven, wordt dergelijke kleding gedragen, omdat velen zich dan fijn en mooi voelen.
Waarom zou een vrouw zich nou juist bij dit soort kleding fijn en mooi voelen, als ze niet de hele dag voor de spiegel staat en zichzelf ziet... dat kan enkel door de (positieve) aandacht/reacties die je van de medemens krijgt, en ja.. die krijg je nou eenmaal meer als je je decolleté duidelijk tentoonstelt.
Ik kan bij een collega van me altijd precies zien of ze goed in haar vel zit. Is ze onzeker, dan zijn de rokjes korter en de truitjes dieper uitgesneden. Dan is er weer even een dosis bevestiging nodig. Laatst vroeg ik me af: "hoe kan het nu dat ze er zo bloot bijloopt, ze had toch een vriendje momenteel, zou het soms uit zijn?".
En jawel .

Zo zijn wij vrouwen nu eenmaal. Is ook niet erg, en het werkt. Alleen zie ik er ook de zin niet van in om dit glashard te gaan lopen ontkennen.
pi_68255416
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Bepaalde dingen die je zegt heb je wel een punt mee hoor..hoewel ik alsnog van mening blijf dat heus niet alle vrouwen het doen voor aandacht. Maar wat je hierboven zegt,, waarom zou een vrouw zich dan juist bij een gewoon T-shirt of longsleeve / whatever wél fijn en mooi voelen, als jij het raar vind dat ze zich bij ''dit soort kleding'' fijn en mooi voelen?
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:44:39 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68255502
Je kunt vrouwen niet zo generaliseren. Ik vind het zelf ongemakkelijk en vervelend als ik teveel vlees laat zien. Niet omdat ik onzeker ben (al zijn heel wat vrouwen dit wel, en die zul je zelden onbedekt tegenkomen), maar ik voel me ongemakkelijk bij het idee dat iemand teveel van mijn borsten kan zien. En daar dan eventuele gedachtes bij kan krijgen. Ik heb niet de illusie dat mannen mijn vormen niet opmerken als ik een spijkerbroek en truitje draag maar ja, de deur uit moet je toch en ik hoef geen boerka aan. Je vraag, waarom voelen vrouwen zich mooi in een laag uitgesneden truitje gaat lang niet voor alle vrouwen op!
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:45:20 #151
37769 erodome
Zweefteef
pi_68255523
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:36 schreef OldJeller het volgende:

[..]

In Brazilië doen de vrouwen ook veel makkelijker over (hun) seksualiteit.. maar dat is een geheel andere discussie.
Ik zeg ook niet dat het een bewust iets is dat een vrouw graag haar boezem toont aan de buitenwereld.. ik denk eerder onderbewust. "Cleavage is fijn, ik voel me daarin mooi..." dat is waarschijnlijk de enige, tevens onschuldige, gedachte die vrouwen over hun kleding hebben. Als we echter gaat uitdiepen waarom ze zich dáár nou juist mooi in voelt.. komen we bij de reden die ik eerder postte.
Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.

Maar dat geld voor heeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen, als je naar redenen kijkt kom je uiteindelijk bijna altijd uit op die paringsdans of gewoon overlevingsdrang...dat zijn de 2 grote drijfveren in de natuur en dus ook bij mensen.
Alleen vinden mensen zich vaak heel speciaal tegenover de rest van het dierenrijk en denken ze andere redenen te hebben.

En ja ik draag dat soort spul ook als ik alleen ben, maar ook dan is het terug te leiden naar die paringsdans, naar 1 van de grote drijfveren van het menselijk bestaan, voortplanting in deze.
Dat is nu eenmaal mijn natuur, net zoals het ieders natuur is, hoe iemand ermee omgaat verschilt, maar de drijfveren blijven hetzelfde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:48:24 #152
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_68255635
quote:
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:49:56 #153
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68255699
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaar
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:51:12 #154
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_68255747
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Hij schreeuwde zo hard dat ie over mijn MP3speler heen klonk. I kid you not.
Dan vond 'ie het toch wel érg belangrijk dat de boodschap over zou komen . Nu wel jammer dat je zo'n matig fotoboek hebt .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_68255760
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:40 schreef ShadyLane het volgende:

[..]
Zo zijn wij vrouwen nu eenmaal. Is ook niet erg, en het werkt. Alleen zie ik er ook de zin niet van in om dit glashard te gaan lopen ontkennen.
Voor dat laatste dient deze discussie, om die recalcitrante vrouwen te zeggen waar het op staat!
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:42 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Bepaalde dingen die je zegt heb je wel een punt mee hoor..hoewel ik alsnog van mening blijf dat heus niet alle vrouwen het doen voor aandacht.
Niet bewust, dat ben ik het met je eens.
quote:
Maar wat je hierboven zegt,, waarom zou een vrouw zich dan juist bij een gewoon T-shirt of longsleeve / whatever wél fijn en mooi voelen, als jij het raar vind dat ze zich bij ''dit soort kleding'' fijn en mooi voelen?
Dat was enkel om te laten zien dat het "argument" van die ene user onzinnig was.. die bewering was dan ook niet mijn mening.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:44 schreef Aventura het volgende:
Je kunt vrouwen niet zo generaliseren. Ik vind het zelf ongemakkelijk en vervelend als ik teveel vlees laat zien. Niet omdat ik onzeker ben (al zijn heel wat vrouwen dit wel, en die zul je zelden onbedekt tegenkomen), maar ik voel me ongemakkelijk bij het idee dat iemand teveel van mijn borsten kan zien. En daar dan eventuele gedachtes bij kan krijgen. Ik heb niet de illusie dat mannen mijn vormen niet opmerken als ik een spijkerbroek en truitje draag maar ja, de deur uit moet je toch en ik hoef geen boerka aan. Je vraag, waarom voelen vrouwen zich mooi in een laag uitgesneden truitje gaat lang niet voor alle vrouwen op!
Veel vrouwen niet.. maar de vrouwen die het dragen... wél m.i.
Even een uitstapje, maar: voel jij je ook onprettig als weet dat één of andere smerige collega van je zich af loopt te rukken met jou in z'n gedachte? Dat idee heb ik namelijk sterk na het lezen van je post.
pi_68255875
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.

Maar dat geld voor heeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen, als je naar redenen kijkt kom je uiteindelijk bijna altijd uit op die paringsdans of gewoon overlevingsdrang...dat zijn de 2 grote drijfveren in de natuur en dus ook bij mensen.
Alleen vinden mensen zich vaak heel speciaal tegenover de rest van het dierenrijk en denken ze andere redenen te hebben.

En ja ik draag dat soort spul ook als ik alleen ben, maar ook dan is het terug te leiden naar die paringsdans, naar 1 van de grote drijfveren van het menselijk bestaan, voortplanting in deze.
Dat is nu eenmaal mijn natuur, net zoals het ieders natuur is, hoe iemand ermee omgaat verschilt, maar de drijfveren blijven hetzelfde.
In feite zijn we het dus eens met elkaar..
Enkele vrouwen zitten nog in de ontkenningsfase, vandaar dat ik deze discussie gestart was.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:56:16 #157
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68255975
quote:
En als we het niet doen zijn we homo's. Ik ken deze instinkers, ik hap niet.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:57:45 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68256045
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef OldJeller het volgende:

Veel vrouwen niet.. maar de vrouwen die het dragen... wél m.i.
Even een uitstapje, maar: voel jij je ook onprettig als weet dat één of andere smerige collega van je zich af loopt te rukken met jou in z'n gedachte? Dat idee heb ik namelijk sterk na het lezen van je post.
Nou ja, ben geen kuiken dus weet ook wel wat voor een effect een vrouw(enlichaam), verpakt of niet verpakt, kan hebben op een man. Je doet daar weinig tegen. Maar ik vind het in de meeste gevallenongepast om met mijn tieten te koop te lopen. Ik vind dat niet bij mij en mijn karakter passen. Ben vrij nuchter en ben zeker niet iemand die vaak bewust gebruik maakt van haar vrouwelijkheid. En dan heb je ook nog gelegenheden. Tijdens het stappen of in bijzijn van een leuke man kan ik me wel goed voelen in een blotere outfit. Het verschilt eigenlijk per kee.r Gedraag ik me nu als een typische vrouw? Ja he?
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:57:54 #159
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68256051
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef OldJeller het volgende:
Enkele vrouwen zitten nog in de ontkenningsfase, vandaar dat ik deze discussie gestart was.
Psst, dat is het hele vrouw zijn; we zeggen a en bedoelen b. Niks mis mee, om dat weer eens op tafel te gooien hoor. Vrouwen zijn officieel alleen bewust als het hen uitkomt.
pi_68256281
Jaren geleden klaagde ik over een teveel aan mannelijke aandacht. Toen was er een uiterst lelijke oudere vrouw die veel weg had van een pad die zei: klaag niet. Als het nooit hebt gekregen of het niet meer krijgt heb je pas wat om over te klagen. en eigenlijk had ze daar groot gelijk in. Daarover klagen was ook gewoon een rare vorm van arrogantie. Dat besefte ik toen eigenlijk ook wel.
Tegenwoordig zal het me worst wezen, eigenlijk. Leuk om af en toe een verlekkerde blik te krijgen. Goed voor ijn ego al zal ik het daar niet perse om doen. Mijn ego groeit tegenwoordig wel door andere dingen. En als er een nog wil rukken dan mag dat. Als ie het maar zelf doet en ik er niet aan hoef te zitten. Fine with me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68258132
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaar
Hm, ja. Maar jij gelooft ook dat vrouwen niet poepen.
  woensdag 22 april 2009 @ 01:01:48 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68258869
Mannen met borsthaar hebben het minder snel koud!
Een gedicht over Maanvis
pi_68259089
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Plaat voor je kop heb je.
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?

NEEN NEEN en NEEN.
Dus doe je het voor jezelf? NEEN.

Je doet het voor de mening van anderen.
Als ik ongelijk heb mag mijn kleine teen er nu afvallen.
  woensdag 22 april 2009 @ 01:42:52 #164
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68259246
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.
Tsja je ken niet alles hebben meid.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 22 april 2009 @ 01:49:14 #165
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68259297
Aan de andere kant kan ik het wel begrijpen als ik relativeer en mezelf verplaats in vrouwen, schaarse gekleed leuk etcetera. Als een man dan erg opzichtige dingen naar je hoofd smijt wat moet je daar nou mee? Maar omdat ik ben een jongeman ben, en dus mijn plaats in het leven waar ik sta moet verdedigen zeg ik: vrouwen weten dus heus wel wat ze evt. uitlokken..

k ben trouwens van mening dat die rare opmerkingen tegen vrouwen zullen afnemen, als vrouwen die aandacht positief weten omtebuigen met een grapje ofzo. Opzichtige opmerkingen zijn meestal uit wanhoop denk ikzelf. Vanuit het vermoeden dat mooie vrouwen die niets terugzeggen gewoon uit de hoogte doen. Een leuk meisje in kort rokje en hoge pumps fietst je zo voorbij. Wat doe je dan? Aan de ene kant denk je 'lach' en zeg "hey!" de andere kant ben je nogal zuur en denk je "hey kut neuken nee optyfen dan!" dus wordt het "hey leuke borsten heb je.."

[ Bericht 21% gewijzigd door Schenkstroop op 22-04-2009 01:57:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 22 april 2009 @ 01:56:57 #166
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68259346
nee dat werkt eerlijk gezegd ook niet. veel mannen denken dan dat ze je naderhand kunnen benaderen voor een praatje. terwijl je er niets van moet hebben.
  woensdag 22 april 2009 @ 07:04:08 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68259985
Btje gefrustreerd ofzo?
  woensdag 22 april 2009 @ 10:22:36 #168
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68263304
quote:
Op woensdag 22 april 2009 01:49 schreef Schenkstroop het volgende: Een leuk meisje in kort rokje en hoge pumps fietst je zo voorbij. Wat doe je dan? Aan de ene kant denk je 'lach' en zeg "hey!" de andere kant ben je nogal zuur en denk je "hey kut neuken nee optyfen dan!" dus wordt het "hey leuke borsten heb je.."
En daarom zijn de boerka's uitgevonden...
  woensdag 22 april 2009 @ 10:31:48 #169
94676 Garisson72
pi_68263556
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef erodome het volgende:

De Enige Echte Waarheid.

De onbewuste redenen zijn véél krachtiger dan menigeen zal willen toegeven, en dat geldt voor vrouwen die hun goods in de etalage willen zetten maar zéker ook voor de mannen van de plantsoenendienst die om het hardst schreeuwen dat ze die tieten hebben gesignaleerd.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:57:13 #170
123170 alors
zlata1234
pi_68264319
Mijn ervaring is; mannen kijken toch wel. Of ik nu een hooggesloten vest aanheb of shirtje met decollete. Ik heb overigens gelukkig niet van die dikke tieten, daarmee lijk je (helaas) zo snel ordinair als je een decolleté hebt.

Ik draag rokjes of jurkjes niet korter dan vlak boven de knie, maar het maakt volgens mij weinig verschil wanneer ik dat wel zou doen. Alleen voel ik me daar niet prettig bij en dus doe ik het niet. Dat is voor mij een belangrijkere maatstaf dan of de Sjonnie in de VW Golf wel naar me toetert of dat de jongen op straat wel kijkt, want dat gebeurt in 90% van de gevallen toch wel
know'm sayin?
word? word.
pi_68264632
quote:
Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:

[..]

Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?

NEEN NEEN en NEEN.

Die zou er nu dan wel af moeten liggen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68265103
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die zou er nu dan wel af moeten liggen
dat is dan in de hoop dat er iemand voorbijkomt die je komt halen van de onbewoond eiland.. en je anders bang bent dat die je niet meeneemt.
pi_68266080
quote:

[..]

NEEN NEEN en NEEN.

Maar ik voel ook wel wat seksuele aantrekkingskracht voor mezelf, dus vind ik het ook leuk mijn eigen tieten te zien deinen

Ook op een onbewoond eiland ben ik nogsteeds een groepsdiertje en denk ik als een groepsdiertje, blijven mijn onbewuste drijfveren hetzelfde, wat zeg ik, sommige van die dingen zullen alleen maar versterkt worden door de isolatie waar een groepsdiertje het niet echt goed op doet.

Altijd zit de mening van anderen in ieders hoofd, hoe de groep iets zal zien, dat is de natuur voor groepsdieren.
Dat is alleen meestal geen bewust iets, het is instinct, daarbovenop zitten de bewuste redenen, maar die blijven binnen de kaders van dat instinct, van de aangeboren aard van het betreffende wezen, in dit geval mens.

De bewuste reden om een leuk topje te kopen is vaak omdat je het mooi vind, je het een fijn gevoel geeft, het instinct erachter is die seksuele aantrekkingskracht, maar dat betekend niet perse dat de vrouw in kwestie bewust in haar hoofd heeft als ze dat topje aantrekt dat ze nu weleens even op versiertoer gaat, even gaat kijken hoe ze in de markt ligt.

Het is fijn om je hele wezen aandacht te geven en iedereen is ook een seksueel wezen, dus ook dat deel behoeft aandacht, gewoon voor jezelf, voor je eigenliefde.
De een geeft dat aandacht door zich iets uitdagender te kleden, een ander weer op een andere manier waar verder niemand wat van ziet, maar degene die het niet doet zit niet geheel lekker in zijn of haar vel.
  woensdag 22 april 2009 @ 15:03:57 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68271974
quote:
Op woensdag 22 april 2009 07:04 schreef Aventura het volgende:
Btje gefrustreerd ofzo?
Je hebt niet ales gelezen volgens mij
pi_68272917
De reden ?

Who cares, zolang vrouwen het maar blijven doen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 22 april 2009 @ 15:39:28 #176
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68273141
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Agree
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 22 april 2009 @ 15:58:32 #177
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68273770

ok. die gaat niet over borsthaar. maar hij praat er wel over ik ken het filmpje niet vinden..

pi_68274521
quote:

[..]

NEEN NEEN en NEEN.

Waarom stel je me een vraag maar beantwoord je die zelf al voor me?
Jij komt dan met een of ander stom beeld over een onbewoond eiland, maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan. Dus niet zo snel je conclusies trekken a.u.b.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:22:37 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68274577
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Chickiewickie het volgende:
maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan.
Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.
Iets aantrekken omdat je het zelf mooi vindt, is zo achterhaald.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:38:25 #180
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_68275126
Ik geloof er ook helemaal niets van, hypocriet geneuzel is het. Kleren draag je voor anderen. Als je alleen op een onbewoond eiland zat zou je net zo graag in een lendendoek lopen als dat prettig of koeler was.
Je uit je stijl er mee enzo, en in die zin doe je het voor jezelf. Maar je uit die stijl -> naar anderen toe.

Ik geloof mensen niet die zeggen dat ze kleren echt helemaal voor zichzelf dragen
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
pi_68275322
Ik doe het wel voor mezelf. Omdat die aandacht af en toe gewoon wel lekker is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2009 18:49:20 ]
pi_68275388
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.
Iets aantrekken omdat je het zelf mooi vindt, is zo achterhaald.

Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goed
  woensdag 22 april 2009 @ 16:49:34 #183
240781 JJ.Johnson
pi_68275536
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goed
Geef dan eens antwoord op de eerder gestelde hypothese.
Jij -> in je uppie -> onbewoond eiland -> Gucci ?
pi_68275651
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Ik gaf antwoord, alleen niet met het beeld van een onbewoond eiland, maar een dag alleen in huis zonder eruit te hoeven of bezoek te krijgen. Dus: je voor jezelf mooier maken Komt op hetzelfde neer lijkt me.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:52:44 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68275653
quote:

Dus op dat onbewoonde eiland heb je een koffer vol designerkleding?
Doe mij maar een Gucci bikini dan . En matching zonnebril uiteraard.
pi_68275666
quote:

[..]

Gucci is miss wat overdreven, maar je wil er misschien nog wel een beetje uit zien. Ik vind het niet fijn om in de spiegel (of gewoon water in dit geval) te kijken en echt denken van.. ah bah wat een vieze linnendoek! ik zie er echt niet uit! Het is fijner om in het water te kunnen kijken en te denken van; Dat rieten rokje en die kokosdoppen staan me leuk zeg! Dat geeft gewoon een positiever gevoel.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:05:27 #187
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68276082
quote:

[..]

Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:35:13 #188
240781 JJ.Johnson
pi_68276996
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Blabla dat zijn weer van die loze tegenargumenten. Ik doe het ook, ik ontken alleen niet dat ik het voor anderen doe.
Inderdaad, wanneer ik de enige op deze planeet was tussen allemaal dieren, zou ik niet meer het nut inzien van me zo goed te verzorgen en elke dag te douchen enzo nee Maar goed, als jij in de illusie wil leven dat je dat wel zou doen (of nog erger: zo oppervlakkig bent dat je dat nog zou doen ook), be my guest.
pi_68278073
Die oppervlakkigheid hier gaat echt ver ja.

Iets voor jezelf doen omdat je er een goed gevoel van krijgt
Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`

Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.

Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.

Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
pi_68278522
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:

Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`

Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.

Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.

Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooit
Maar op hoge hakjes door de jungle banjeren vind ik nogal een achterlijke vergelijking. Je hebt hier stenen, en dat loopt beter als grond/gras/enz.
Tuurlijk zouden we dan geen hakjes aan doen! Wat heeft dat te maken met aandacht? Als het in de jungle zou stikken van de lekkere kerels zou ik nog steeds geen hakken aandoen daar. (dat ik hier nog serieus op in ga )
pi_68278793
vrouwen aandachtshoeren yadiyadiya niks nieuws yadiyadiya vrouwen zullen het toch nooit toegeven yadiyadiya maar het is lekker wel zo , the end.
pi_68278871
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:

Goed samengevat
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 22 april 2009 @ 18:51:05 #193
Profeta Pluriforma
pi_68279048
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.
pi_68279151
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.
Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
pi_68279300
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooit
Maar op hoge hakjes door de jungle banjeren vind ik nogal een achterlijke vergelijking. Je hebt hier stenen, en dat loopt beter als grond/gras/enz.
Tuurlijk zouden we dan geen hakjes aan doen! Wat heeft dat te maken met aandacht? Als het in de jungle zou stikken van de lekkere kerels zou ik nog steeds geen hakken aandoen daar. (dat ik hier nog serieus op in ga )
maar ik was dus laatst op een zandverstuiving en daar kwam ik allerlei voetsporen tegen van iemand die duidelijk op een stiletto hak daar had rondgelopen... niet handig zal ik je vertellen want op m'n laarzen-met-platte-zool kwam ik daar al nauwelijks vooruit.

Een beetje sexy op subtiele manier vind ik - ook bij andere vrouwen - heel mooi. Het gaat m.i. om 'het idee' dat er meer is dan wat je ziet.

Maar echt korte rokjes met blote benen en een diep decolleté (als in: je ziet driekwart tiet) schreeuwt dat 'idee' bijna uit! En als er dan iemand heel zelfverzekerd bij kijkt, dan kan ik me nog voorstellen dat het enig nut heeft (die willen graag bekeken worden? die willen trots veel laten zien?) maar vaak dus worden de meiden zonder zelfverzekerde uitdrukking juist boos als ze nageroepen worden of teveel versierd worden door opdringerige mannen. Ik denk dan: je vráágt er toch om???

Zelf vind ik het best leuk wanneer anderen me mooi vinden of opwindend. Natuurlijk vind ik dat! Het is gewoon een compliment (maar het gaat ook om de manier waarop dat gebeurt)! Maar zo'n enorm decolleté zou ik nooit dragen, daar voel ik me te onzeker voor misschien.. Ik pak het liever subtieler aan. En vaak draag ik iets dat zowel leuk staat als lekker zit (en ja, daar horen ook die strakke jeans van tegenwoordig bij, die zitten echt super! Ik doe er dan wel weer iets langs overheen zodat mijn billen niet te zien zijn.. maar als ik goed nadenk, dan is dat omdat ik mezelf eigenlijk te oud vind daarvoor... toen ik jonger was deed ik het wel)

Je mag dragen wat je wil en waarom je wil, maar als je opdringere mannetjes achter je aan krijgt, omdat je te bloot rondloopt dan is dat logisch. Niet meer over zeuren.

Maar ook: mannen schreeuwen en fluiten mij ook na op straat. En ik ga niet bloot gekleed. Er zijn mannen/jongens die hun auto half de stoep oprijden om uit het raam hangend allerlei onzin uit te kramen.. dat gebeurt zo vaak en ik vind dat dus niet fijn. Dat is geen compliment meer, dat is gewoon naar...

Ik heb er nog even over nagedacht, maar:

Wellicht zijn mannen in meerdere categorieen in te delen:
  • die die iedereen naroepen dat ook maar iets van tieten heeft, of die nu te zien zijn of niet (categorie "get a life" of "IQ < 70")
  • die beginnen te roepen zodra de blote billen en borsten weer tevoorschijn komen
  • die alleen in de kroeg zoiets durven
  • die nooit wat zeggen ook al sta je halfnaakt voor ze te paraderen

En vrouwen zijn in de categorieen in te delen (wat betreft tonen van bloot) :
  • die standaard halfnaakt zijn en te dom (of naief) om erover na te denken
  • die met mooi weer halfnaakt rondlopen en niet door hebben dat dit nogal wat hormoontjes wakker schudt die de hele winter slapende waren
  • die met mooi weer bloot laten zien, maar netjes (dus geen halve tieten of nét geen bil)
  • die zelfs met mooi weer lange mouwen en lange broeken dragen
  • [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
    maar eerst nog even dit: blablabla
    pi_68279469
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
    Het schijnt (ja ik zeg het maar zo, omdat we het hebben moeten leren op de uni, maar ik zo geen enkel wetenschappelijk onderzoek erbij kan halen waaruit dat blijkt) dat wanneer je mensen voor langere tijd afzondert al het sociale gedrag verdwijnt. Dus iemand zou bv. ook na verloop van tijd geen muziek meer maken, omdat muziek maken impliceert dat je het vóór iemand speelt. Na een aantal jaren (bv.) is er geen enkel nut meer over om te spelen. (als niemand het hoort, alleen jijzelf, dan vind je er op een gegeven moment niets meer aan)

Ik ga er vanuit dat ook het mooi aankleden of optutten na verloop van tijd zal verdwijnen, want je doet dit per saldo toch echt wel voor een ander. Als je heel lang niemand tegenkomt die jou ziet, doe je het niet meer. Waarschijnlijk verdwijnt dit bij de meesten eerder dan bv. het muziek maken (omdat muziek maken voor jezelf ook heel fijn kan zijn)

In het dagelijks leven is het zo normaal geworden om je mooi aan te kleden of je op te tutten dat het erop is gaan lijken alsof je dat enkel voor jezelf zou doen... ik geloof daar niet in.
    [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
    pi_68279493
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
    Ik ook, al is het alleen maar omdat je jezelf daar niet met anderen kunt vergelijken en je ook niet vergeleken wordt.
      woensdag 22 april 2009 @ 19:11:54 #198
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68279707
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind dat een mooie foto van mezelf (die overigens gemaakt is door mijn vriend). Het laatste wat ik echter ermee wil is sleazy mannetjes aantrekken. Waarom zou ik een rotfoto van mezelf plaatsen als ik ook mooie heb?
      woensdag 22 april 2009 @ 19:13:10 #199
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68279732
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert, die foto's maken het kristalhelder dat deze statement onzin is. Het had niet mooier op een presenteerblaadje kunnen worden gegeven.
    [..]

Misschien ligt dat meer aan jouw bekrompen geest dan aan die foto's .
      woensdag 22 april 2009 @ 19:17:36 #200
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68279863
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Zij verwerpt de stelling van TS terwijl ze met het plaatsen van deze foto (op een internetforum,waar zo'n foto geen enkele andere functie heeft dan aandacht trekken) duidelijk de stelling van TS bevestigt.
    Aandacht trekken?! Ja hoor, ik hoop dat wat random pukkelige Fok!kers mijn pic opmerken in de grabbelton en vervolgens geile berichtjes gaan sturen . Kan ik dat 's avonds gezellig bespreken met mijn vriend en zoon .

FYI: Ik heb die foto's geplaatst omdat ik trots ben op die shoot, ik heb er nog meer van nml.
    En nogmaals, waarom zou je geen foto van jezelf plaatsen die je toevallig goed gelukt vindt?

Dat jij niet meer helder kan denken als je bonbonella's ziet en als een gerustreerde begint te zeveren dat het wel aandachtrekkerij móet zijn kan ik niet helpen.
    pi_68279911
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind dat een mooie foto van mezelf (die overigens gemaakt is door mijn vriend). Het laatste wat ik echter ermee wil is sleazy mannetjes aantrekken. Waarom zou ik een rotfoto van mezelf plaatsen als ik ook mooie heb?
    Gaat het hier niet om wat je wilt, maar wat je weet? Je weet immers als je zo'n foto neerzet je reacties kan verwachten in je fotoboek in de trend van wow je ziet er goed uit.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 22 april 2009 @ 19:19:13 #202
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_68279912
    Zoveel pagina's en dan niet eens een voorbeeld.
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      woensdag 22 april 2009 @ 19:21:00 #203
    94676 Garisson72
    pi_68279967
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef m-niki het volgende:
    Ik ga er vanuit dat ook het mooi aankleden of optutten na verloop van tijd zal verdwijnen, want je doet dit per saldo toch echt wel voor een ander. Als je heel lang niemand tegenkomt die jou ziet, doe je het niet meer. Waarschijnlijk verdwijnt dit bij de meesten eerder dan bv. het muziek maken (omdat muziek maken voor jezelf ook heel fijn kan zijn)
    Ik denk, om aan te vullen, dat het stoppen met je verzorging ook aan zal voelen als het opgeven van je persoonlijke waardigheid, of het prijsgeven van je zelfrespect. In die zin zou je die verzorging etc. toch voor jezelf doen, denk ik.

Waarschijnlijk zal iemand het dus in eerste instantie wel willen volhouden, maar inderdaad langzaamaan toch wennen aan het idee dat die waardigheid niet meer zo belangrijk is, en uiteindelijk denken: "aah fuck it, er is niemand die me nog ziet, weg met die hoge hakken."
      woensdag 22 april 2009 @ 19:21:01 #204
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68279968
    quote:

[..]

Ik dus wel, ik maak me ook op en kleedt me leuk aan als ik weet dat ik de hele dag niemand ga zien. Gewoon, omdat het kan .
    pi_68280118
    Ok, zonder het topic te hebben gelezen, ik zie er niet uit in een shirt zonder v-hals. Ik ben nogal een dikkerd met grote jetsers en wanneer ik een shirtje met normale hals aanheb lijk ik een bouwvakkende lesbienne met meer overgewicht dan ik daadwerkelijk heb.

Met v-hals lijk ik op het ietwat te dikke geile mokkel dat ik ben.
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    ~ How do I feel this good, sober?
    ~ For the night is dark and full of terrors
      woensdag 22 april 2009 @ 19:29:31 #206
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68280319
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gaat het hier niet om wat je wilt, maar wat je weet? Je weet immers als je zo'n foto neerzet je reacties kan verwachten in je fotoboek in de trend van wow je ziet er goed uit.
    Ik verwacht eigenlijk gewoon dat mensen in een fobo kijken om een beeld te krijgen van degene met wie ze hier een discussie danwel gesprek voeren. En als ze dan een complimentje maken op basis van mijn foto is dat idd vleiend en natuurlijk leuker dan dat ze je als trol bestempelen, maar ook niet meer dan dat. Ik ga het niet al masturberend zitten herlezen oid . Ik ben er eerlijk gezegd niet zo van onder de indruk..net zoals ik weet dat ik wel 10 a 15 kilo mag missen momenteel weet ik dat mannen me over het algemeen wel aantrekkelijk vinden, het is gewoon een gegeven, en geen verdienste ofzo, ik ben er ook niet zo meer mee bezig zoals dat in mijn studiejaren misschien speelde .
      woensdag 22 april 2009 @ 19:30:17 #207
    94676 Garisson72
    pi_68280361
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef Vivi het volgende:
    Aandacht trekken?! Ja hoor, ik hoop dat wat random pukkelige Fok!kers mijn pic opmerken in de grabbelton en vervolgens geile berichtjes gaan sturen . Kan ik dat 's avonds gezellig bespreken met mijn vriend en zoon .
    Ik wil best geloven dat jij niet de actieve gedachte hebt om mensen op te winden met je ravissante verschijning, maar hoe sta je dan tegenover de stelling dat het simpelweg op een onbewust niveau gebeurt, die drang naar aandacht?
      woensdag 22 april 2009 @ 19:30:20 #208
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68280362
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Met v-hals lijk ik op het ietwat te dikke geile mokkel dat ik ben.
      woensdag 22 april 2009 @ 19:31:44 #209
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68280432
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik wil best geloven dat jij niet de actieve gedachte hebt om mensen op te winden met je ravissante verschijning, maar hoe sta je dan tegenover de stelling dat het simpelweg op een onbewust niveau gebeurt, die drang naar aandacht?
    Dat geloof ik wel en daar ben ik ook helemaal voor! Ik vind Nederlanders ook saai daarin, een beetje tongue in cheek flirten met van alles en nog wat maakt het dagelijks leven zoveel gezelliger!
    pi_68280606
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik dus wel, ik maak me ook op en kleedt me leuk aan als ik weet dat ik de hele dag niemand ga zien. Gewoon, omdat het kan .
    nee, óók jij zou ermee stoppen als je echt op een onbewoond eiland zou zitten en misschien is het bij jou dan wat hardnekkiger omdat je echt vergroeid lijkt te zijn met het idee dat je dus niet mooi bent als je niet leuk aangekleed of mooi opgemaakt bent. (dat komt er misschien rottiger uit dan dat ik het bedoel)

Ik ken (plenty) vrouwen die de straat niet opgaan zonder make-up. Die werkelijk als ze echt eerlijk zijn flippen bij het idee alleen al.
    [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
      woensdag 22 april 2009 @ 19:35:35 #211
    94676 Garisson72
    pi_68280613
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Vivi het volgende:
    Dat geloof ik wel en daar ben ik ook helemaal voor! Ik vind Nederlanders ook saai daarin, een beetje tongue in cheek flirten met van alles en nog wat maakt het dagelijks leven zoveel gezelliger!
    Ja nu maak je er zo heel slinks een opmerking in-het-algemeen van, maar jij begrijpt best dat ik bedoelde dat ook *jij* de dingen doet die je doet vanuit een trek-die-aandacht-motief.
    Onbewust dan hè.
    pi_68280672
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Jij komt dan met een of ander stom beeld over een onbewoond eiland, maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan. Dus niet zo snel je conclusies trekken a.u.b.
    Omdat je je daarin lekker voelt, en je je dus ook op die manier thuis prettig voelt.
    Maar dan kun je je afvragen: waarom voel je je júist daarin prettig? Wat ligt daaraan ten grondslag?
    Hoogstwaarschijnlijk door de positieve aandacht en reacties die het genereerde als je je tussen andere mensen begaf.

Stel nou iemand een heel lelijke tuinbroek heeft, en iedereen keer als die persoon dit aan doet en zich niet opmaakt, naar buiten gaat.. dan krijgt die persoon de hele dag door negatieve reacties, van zowel mannen, vrouwen als kinderen. Als die persoon dit vaak heeft gedaan en op een gegeven moment thuis die tuinbroek aantrekt en er exact hetzelfde binnenshuis er zo bijloopt, dan krijgt die hij/zij toch weer helemaal dat gevoel terug van de negatieve reacties... enkel door die kleding/verschijning.
    Simpele psychologie, heeft enkel te maken met je onderbewuste.

Oja, Vivi, jij hebt met je eerste post in dit topic jezelf al buitenspel gezet in deze discussie.
    pi_68280755
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Omdat je je daarin lekker voelt, en je je dus ook op die manier thuis prettig voelt.
    Maar dan kun je je afvragen: waarom voel je je júist daarin prettig? Wat ligt daaraan ten grondslag?
    Hoogstwaarschijnlijk door de positieve aandacht en reacties die het genereerde als je je tussen andere mensen begaf.

Stel nou iemand een heel lelijke tuinbroek heeft, en iedereen keer als die persoon dit aan doet en zich niet opmaakt, naar buiten gaat.. dan krijgt die persoon de hele dag door negatieve reacties, van zowel mannen, vrouwen als kinderen. Als die persoon dit vaak heeft gedaan en op een gegeven moment thuis die tuinbroek aantrekt en er exact hetzelfde binnenshuis er zo bijloopt, dan krijgt die hij/zij toch weer helemaal dat gevoel terug van de negatieve reacties... enkel door die kleding/verschijning.
    Simpele psychologie, heeft enkel te maken met je onderbewuste.

Oja, Vivi, jij hebt met je eerste post in dit topic jezelf al buitenspel gezet in deze discussie.
    ik denk dat de meeste mensen hier niet bij stilstaan en het dus bij zichzelf daarom niet herkennen. Niet iedereen denkt (veel) na
      woensdag 22 april 2009 @ 19:51:43 #214
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68281132
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef m-niki het volgende:

[..]

nee, óók jij zou ermee stoppen als je echt op een onbewoond eiland zou zitten en misschien is het bij jou dan wat hardnekkiger omdat je echt vergroeid lijkt te zijn met het idee dat je dus niet mooi bent als je niet leuk aangekleed of mooi opgemaakt bent. (dat komt er misschien rottiger uit dan dat ik het bedoel)

Ik ken (plenty) vrouwen die de straat niet opgaan zonder make-up. Die werkelijk als ze echt eerlijk zijn flippen bij het idee alleen al.
    Maar..maar..stel je voor dat Matthew McConaughey dan ineens aanspoelt!?
      woensdag 22 april 2009 @ 19:52:57 #215
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68281176
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:

Nogmaals, dat zegt meer over jouw gedachtenwereld en zijn beperkingen dan over wat anders .
      woensdag 22 april 2009 @ 19:55:04 #216
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68281242
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja nu maak je er zo heel slinks een opmerking in-het-algemeen van, maar jij begrijpt best dat ik bedoelde dat ook *jij* de dingen doet die je doet vanuit een trek-die-aandacht-motief.
    Onbewust dan hè.
    Tja, onbewust...dat zal dan wel. Ik ben er iig niet op de manier mee bezig als dat TS m.i insinueert dat vrouwen dat doen .

En nogmaals, tuurlijk is het leuker als mensen positief op je uiterlijk reageren dan negatief, voor mij hoeft daar echter helemaal geen sexuele lading aan te zitten en daar ben ik ook zelden op uit.

Ik vind mezelf trouwens het meest saxay in een preutse kokerrok met zwart coltruitje .

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 22-04-2009 20:08:31 ]
    pi_68281383
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik niet. Het is ook wel eens goed voor je huid en wimpers niets erop te smeren. En dan lekker de hele dag in joggingbroek, hemdje en een paardenstaart.
    Ik vind het eigenlijk een beetje obsessief om er altijd gelikt uit te willen zien. Alsof je het niet kan verdragen jezelf in de meest pure vorm te zien of zo.
    pi_68281597
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
    En nogmaals, tuurlijk is het leuker als mensen positief op je uiterlijk reageren dan negatief, voor mij hoeft daar echter helemaal geen sexuele lading aan te zitten en daar ben ik ook zelden op uit.
    Dat was de stelling ook niet hoor. Je klinkt nu iig al een stuk genuanceerder en realistischer.
      woensdag 22 april 2009 @ 20:08:47 #219
    240781 JJ.Johnson
    pi_68281651
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik niet. Het is ook wel eens goed voor je huid en wimpers niets erop te smeren. En dan lekker de hele dag in joggingbroek, hemdje en een paardenstaart.
    Ik vind het eigenlijk een beetje obsessief om er altijd gelikt uit te willen zien. Alsof je het niet kan verdragen jezelf in de meest pure vorm te zien of zo.
    Helemaal mee eens. Ben weliswaar een man maar ik verzorg mezelf wel graag goed en ik geef toe dat dat vooral voor de buitenwereld is. Ik vind het dan ook lekker om gewoon een dag in mijn joggingpak door het huis te kunnen lopen. Ik zie gewoonweg niet in waarom je altijd netjes en verzorgd zou willen zijn.
      woensdag 22 april 2009 @ 20:09:53 #220
    240781 JJ.Johnson
    pi_68281692
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat was de stelling ook niet hoor. Je klinkt nu iig al een stuk genuanceerder en realistischer.
    Dat dus. Is wellicht ook wel het 'Fok! defense mechanism', maar een genuanceerde post neem ik persoonlijk veel serieuzer.
      woensdag 22 april 2009 @ 20:10:02 #221
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68281699
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Please Xennia, waarom nu meteen weer alles uit zijn verband trekken. Gelikt eruitzien en gewoon een leuk shirt aantrekken ipv een vaalgewassen geval en wat mascara en gloss zijn nogal een verschil heur. En ik heb hele snazzy joggingpakken .
    pi_68281712
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:08 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ben weliswaar een man maar ik verzorg mezelf wel graag goed en ik geef toe dat dat vooral voor de buitenwereld is. Ik vind het dan ook lekker om gewoon een dag in mijn joggingpak door het huis te kunnen lopen. Ik zie gewoonweg niet in waarom je altijd netjes en verzorgd zou willen zijn.
    Precies, languit op de bank, hand in je joggingbroek en zappen maar.
    Verzorgd ben ik wel altijd, in de zin van schoon en lekker ruikend.
      woensdag 22 april 2009 @ 20:12:36 #223
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68281767
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

De stelling kwam iig op mij over als ware die geponeerd door een sexueel gefrustreerde pukkelaar die alle kuthoeren vrouwen ervan verdacht een geheim verbond te hebben wat zich manifesteerde door hem tot waanzin te drijven met onthullende kleding en hun "you can look but you can't touch"-mentaliteit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 22-04-2009 21:13:07 ]
      woensdag 22 april 2009 @ 20:12:41 #224
    240781 JJ.Johnson
    pi_68281768
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Met verzorgd doel ik ook meer op gel in mijn haren, aftershave op etc.
      woensdag 22 april 2009 @ 20:13:48 #225
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68281799
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hand in je joggingbroek!?
    pi_68281800
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Please Xennia, waarom nu meteen weer alles uit zijn verband trekken. Gelikt eruitzien en gewoon een leuk shirt aantrekken ipv een vaalgewassen geval en wat mascara en gloss zijn nogal een verschil heur. En ik heb hele snazzy joggingpakken .
    Ik trek niets uit zijn verband. Een joggingpak is wat anders dan een trui met decollete. Mascara smeer ik dan dus niet, om mijn wimpers wat rust te geven. Smeer er hooguit wat vaseline op.
    Ik kan er niets aan doen dat jij ineens genuanceerder reageert.
      woensdag 22 april 2009 @ 20:14:49 #227
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68281840
    Je kent me nu al zo lang dat je toch wel tussen mijn regels door zou moeten kunnen lezen Xen.
    pi_68281914
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

De stelling kwam iig op mij over als ware die geponeerd door een sexueel gefrustreerde pukkelaar die alle kuthoeren vrouwen ervan verdacht een geheim verbond te hebben wat zich manifersteerde door hem tot waanzin te drijven met onthullende kleding en hun "you can look but you can't touch"-mentaliteit!
    Dat is dan jouw verdedigingsmechanisme. In mijn posts in dit topic gaf ik ruiterlijk toe me soms subtiel sexy te kleden om de aandacht te trekken van (uitsluitend aantrekkelijke) mannen.

Jij daarentegen probeerde direct de discussie op slot te gooien door te suggereren dat jij je uitsluitend zo kleedt als je je kleedt om jezelf een plezier te doen en dat mannen echt niet zo belangrijk zijn als ze denken.

En ja, hand in mijn joggingbroek ja
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef Vivi het volgende:
    Je kent me nu al zo lang dat je toch wel tussen mijn regels door zou moeten kunnen lezen Xen.
    Dat kan ik ook, maar ik vind het leuker als jij het even zwart op wit zet en erkent voor jezelf.

pi_68281940
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:13 schreef Vivi het volgende:
    Hand in je joggingbroek!?
    Was jij niet die ene die niet wilde dat zelfs je eigen partner je onopgemaakt zou zien?
    pi_68281980
    Oh en eh, ik heb mezelf ooit enigszins hetzelfde afgevraagd
    Uiterlijk voor jezelf of voor een ander?
    pi_68282024
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Met verzorgd doel ik ook meer op gel in mijn haren, aftershave op etc.
    Ik draag dan wel weer bijna altijd parfum omdat het zo lekker ruikt. Soms zelfs voor ik ga slapen
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 22 april 2009 @ 20:29:39 #232
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_68282302
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik draag dan wel weer bijna altijd parfum omdat het zo lekker ruikt. Soms zelfs voor ik ga slapen
    En dan iemand anders "voor gek verklaren".
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_68282431
    quote:

[..]

wtf Over vreemd gesproken !
      woensdag 22 april 2009 @ 20:49:22 #234
    Profeta Pluriforma
    pi_68282970
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook?
    pi_68282984
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dan iemand anders "voor gek verklaren".
    Ik verklaar niemand voor gek, ik wil alleen dat men in deze discussie oprecht naar zichzelf kijkt en naar onderliggende motieven voor bepaald gedrag.

Ik heb ook nooit ontkend gek te zijn. Ik spuit wel eens wat parfum op mijn pols voor het slapen en snuif er dan lekker aan, terwijl ik op mijn buik lig met mijn handen naast mijn hoofd op het kussen.

woensdag 22 april 2009 @ 21:07:12 #236
    Profeta Pluriforma
    pi_68283496
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef m-niki het volgende:

[..]

Het schijnt (ja ik zeg het maar zo, omdat we het hebben moeten leren op de uni, maar ik zo geen enkel wetenschappelijk onderzoek erbij kan halen waaruit dat blijkt) dat wanneer je mensen voor langere tijd afzondert al het sociale gedrag verdwijnt. Dus iemand zou bv. ook na verloop van tijd geen muziek meer maken, omdat muziek maken impliceert dat je het vóór iemand speelt. Na een aantal jaren (bv.) is er geen enkel nut meer over om te spelen. (als niemand het hoort, alleen jijzelf, dan vind je er op een gegeven moment niets meer aan)

In het dagelijks leven is het zo normaal geworden om je mooi aan te kleden of je op te tutten dat het erop is gaan lijken alsof je dat enkel voor jezelf zou doen... ik geloof daar niet in.
    Ik sluit mij hier volledig bij aan, m-niki. Ik denk dat je hier gelijk in hebt.
      woensdag 22 april 2009 @ 21:14:19 #237
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68283745
    quote:

[..]

Me too, en ik spray mijn beddengoed ook onder.
      woensdag 22 april 2009 @ 21:17:58 #238
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68283880
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Modus het volgende:

[..]

Was jij niet die ene die niet wilde dat zelfs je eigen partner je onopgemaakt zou zien?
    Nou, als ik het enigszins in de hand heb probeer ik het wel zo te plannen dat ik even stiekem een frisroze schattig blosje maak 's ochtends voor hij wakker wordt. En mijn wimpers even aanzet, aangezien ik anders geen ogen heb, maar dat is puur mijn eigen gevoel.

Oh ja, en even stiekem de bek schrobben en een luchtje sprayen.

Maar dat is alles hoor!

En dan ga ik er stiekem naast liggen en doe ik of ik net wakker wordt, zo semi verlegen en onschuldig. Met blosjes .
      woensdag 22 april 2009 @ 21:27:43 #239
    Profeta Pluriforma
    pi_68284232
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, als ik het enigszins in de hand heb probeer ik het wel zo te plannen dat ik even stiekem een frisroze schattig blosje maak 's ochtends voor hij wakker wordt. En mijn wimpers even aanzet, aangezien ik anders geen ogen heb, maar dat is puur mijn eigen gevoel.

Maar dat is alles hoor!

En dan ga ik er stiekem naast liggen en doe ik of ik net wakker wordt, zo semi verlegen en onschuldig. Met blosjes .
    Dit kun je toch niet menen? Wat is er mis mee dat je er 's ochtends bij het wakker worden niet optimaal uitziet? Dat is een redelijk bekend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat je je daar niet druk over zou moeten hoeven maken.
    pi_68284242
    quote:

[..]

Maar dat is alles hoor!

Wow....zou er niet aan moeten denken zeg, als ik moet kiezen tussen een half uurtje extra slaap of me echt netjes maken dan draai ik me zonder er verder nog over na te denken nog even om

Maar goed, ik loop uiteindelijk ook veel vaker zonder enige make up rond dan met, praat hier wel over de wat meer gewaagde kelding, maar de spijkerbroek met een comfi shirt of trui worden toch het meeste gedragen.
    De meeste dagen hop ik door het bos met de honden of ben ik paarden aan het trainen, in beide gevallen is netjes eruit blijven zien niet echt een optie.
    pi_68284303
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Me too, en ik spray mijn beddengoed ook onder.
    Ah, dan ben ik niet de enige weirdo
    quote:

Maar dat is alles hoor!

Whehehe. Bij beginnende relaties heb ik me dat ook wel eens voorgenomen, maar ik slaap altijd langer dan wie dan ook . Nou ja maakt niet uit, heeft hij meteen shocktherapie gehad.
    Gek genoeg vonden de meeste exen me leuker zonder make-up (al zeiden ze dat ook wel eens terwijl ik gewoon mascara op had en mijn wenkbrauwen bij getekend. Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden).
      woensdag 22 april 2009 @ 21:31:35 #242
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68284343
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dit kun je toch niet menen? Wat is er mis mee dat je er 's ochtends bij het wakker worden niet optimaal uitziet? Dat is een redelijk bekend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat je je daar niet druk over zou moeten hoeven maken.
    Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk .

Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.
    pi_68284442
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk .

Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.

Gekkie
      woensdag 22 april 2009 @ 21:35:33 #244
    94676 Garisson72
    pi_68284466
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:
    You took the bait.
    pi_68284596
    quote:

Maar dat is alles hoor!

Ik wou ook bijna happen ! Wat een post,
    Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
      woensdag 22 april 2009 @ 21:39:46 #246
    94676 Garisson72
    pi_68284607
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef Xennia het volgende:
    Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden.
    Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.
      woensdag 22 april 2009 @ 21:40:36 #247
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68284631
    Dat
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef Xennia het volgende:

[..]
    Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden).
    En zolang ze blijven roepen dat ze op natuurlijk vallen en ondertussen hun nek verrekken als er een geplamuurde bimbo voorbij loopt laat ik ze graag in die waan .
      woensdag 22 april 2009 @ 21:41:53 #248
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68284671
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Ik wou ook bijna happen ! Wat een post,
    Ik ben dead serious .
      woensdag 22 april 2009 @ 21:42:53 #249
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68284715
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.
    Poteto, Potato .
    pi_68284774
    quote:
    Dat dus, zeg tegen een vrouw dat ze make-up draagt terwijl het slechts een accent is en je hebt de poppen aan het dansen, maar goed; nee we zien het niet.
      woensdag 22 april 2009 @ 21:47:09 #251
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68284879
    Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), min die 15 kg dan he en zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar . En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
    pi_68285024
    quote:

[..]

Ja dat is zo. Ik maak eigenlijk alleen mijn ogen op. Verder geen plamuur of lippenstift of zo.
    pi_68285096
    quote:

[..]

Jij vindt het leuk om als een neuroot verf op je gezicht te kliederen (zonder deze handeling kom je je vriend liever niet onder ogen) . Dit is gewoon pure onzekerheid en heeft niks met 'leuk vinden' te maken.
    pi_68285118
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
    Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), min die 15 kg dan he en zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar . En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
    Doe ik ook, ik vind mezelf ook leuker met. Is niets mis mee, maar je weet dus alleen maar dat je een bovengemiddeld lekker wijf bent omdat je reacties krijgt op hoe je eruit ziet en op je make-up. Dus dat doe je voor anderen en dat was de stelling en toen was de cirkel rond en is het nog een gezellig topic geworden ook.

Maar ik ''durf'' me wel zonder make-up aan mijn vriend te vertonen en aan mezelf. Ook al vind ik mezelf leuker met.
    pi_68285125
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
    Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), en zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar . En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
    Doe lekker waar je zin in hebt mop. Ik vind een geplamuurde slet soms geil om te zien, maar het moet er 's morgens ook enigzins uitzien (naturel), ik heb zelf ook een slaapkop en verwacht dat ook van mijn bedpartner; met alle respect, als ik die betrap op 'hysterisch' gedrag in de vroege morgen vind ik dat absoluut een enorme afknapper (maar dat is persoonlijk misschien). En we (mannen) slapen niet altijd zo diep als het lijkt, of dacht je dat we openlijk willen toegeven dat we verliefd maar onze bedpartner staren als die slaapt ?

dit is géén bekentenis
      woensdag 22 april 2009 @ 21:55:13 #256
    Profeta Pluriforma
    pi_68285153
    quote:

[..]

Als je het zo bedoelt dan snap ik het wel. Maar ik dacht dat je het zo bedoelde dat je bang was dat hij op je zou afknappen wanneer hij je een keer zou zien zonder make-up. In dat geval zou je jezelf tekort doen.
      woensdag 22 april 2009 @ 21:57:36 #257
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68285250
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Jij vindt het leuk om als een neuroot verf op je gezicht te kliederen (zonder deze handeling kom je je vriend liever niet onder ogen) . Dit is gewoon pure onzekerheid en heeft niks met 'leuk vinden' te maken.
    Asl een neuroot? Verf kliederen? Gevalletje projectie ofzo?

Ik vind make up en alles wat erbij hoort leuk, dat vond ik als klein meisje al, en toen had ik nog geen vriend en al helemaal geen benul van wat mooi of niet mooi was. En onzeker ben ik niet, ik weet mijn sterke en minder sterke punten, zowel inside & out, en ook al is mijn partner bereidt die beide kanten volledig te accepteren zie ik niet in wat er mis mee is om jezelf op een zo leuk mogelijke manier te presenteren.
    Daar heb ik zelf ook plezier in want ik voel me er fijn bij, dus maak jij je nu maar druk om je eigen onderdrukte agressie waar je zo te merken te over van hebt .
      woensdag 22 april 2009 @ 21:59:18 #258
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68285320
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Als je het zo bedoelt dan snap ik het wel. Maar ik dacht dat je het zo bedoelde dat je bang was dat hij op je zou afknappen wanneer hij je een keer zou zien zonder make-up. In dat geval zou je jezelf tekort doen.
    Hij heeft me zien bevallen, en trust me, daarna maak je je écht geen zorgen meer om een ochtendje zonder make-up .
      woensdag 22 april 2009 @ 21:59:28 #259
    94676 Garisson72
    pi_68285329
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
    Poteto, Potato .
    't is het verschil tussen en Vivi.
    Een nuance, dat geef ik toe, maar toch een redelijk significante nuance.
    pi_68285386
    sommige vrouwen doen dat omdat het warm is en een lekker kleurtje te krijgen
    Jusqu'ici tout va bien...
      woensdag 22 april 2009 @ 22:02:02 #261
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68285429
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Doe ik ook, ik vind mezelf ook leuker met. Is niets mis mee, maar je weet dus alleen maar dat je een bovengemiddeld lekker wijf bent omdat je reacties krijgt op hoe je eruit ziet en op je make-up. Dus dat doe je voor anderen en dat was de stelling en toen was de cirkel rond en is het nog een gezellig topic geworden ook.
    En toch ben ik het niet helemaal met je eens, wel met het feit dat het leuk is als anderen je aantrekkelijk vinden, maar als ik nu bijvoorbeeld sexy lingerie aantrek onder mijn joggingpak, dat niemand ziet maar ik weet dat ik het aan heb en daardoor voel ik me lekker, is dat dan ook voor een ander?!
    quote:
    Maar ik ''durf'' me wel zonder make-up aan mijn vriend te vertonen en aan mezelf.
    Ik ook hoor. Maar als ik de keus heb... .
      woensdag 22 april 2009 @ 22:04:44 #262
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68285562
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Doe lekker waar je zin in hebt mop. Ik vind een geplamuurde slet soms geil om te zien, maar het moet er 's morgens ook enigzins uitzien (naturel), ik heb zelf ook een slaapkop en verwacht dat ook van mijn bedpartner; met alle respect, als ik die betrap op 'hysterisch' gedrag in de vroege morgen vind ik dat absoluut een enorme afknapper (maar dat is persoonlijk misschien). En we (mannen) slapen niet altijd zo diep als het lijkt, of dacht je dat we openlijk willen toegeven dat we verliefd maar onze bedpartner staren als die slaapt ?

dit is géén bekentenis
    Ik slaap nooit, ik ben net Gravin Dracula.

En hysterisch ben ik niet heur. ik zeg gewoon "Ik ga ééééven plassen schatje " .
      woensdag 22 april 2009 @ 22:23:22 #263
    240781 JJ.Johnson
    pi_68286342
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

En toch ben ik het niet helemaal met je eens, wel met het feit dat het leuk is als anderen je aantrekkelijk vinden, maar als ik nu bijvoorbeeld sexy lingerie aantrek onder mijn joggingpak, dat niemand ziet maar ik weet dat ik het aan heb en daardoor voel ik me lekker, is dat dan ook voor een ander?!
    [..]

Maar wie vindt de lingerie precies sexy?
    Je vindt jezelf toch niet sexy in lingerie hoop ik? Tenminste; niet op een zelf-opwindende manier.

Daarnaast zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat het aantrekken van mooie kleren er zo ingebakken zit dat dit automatisch overgedragen wordt naar het ondergoed. Een onbewust proces dus. En verder zou het natuurlijk ook met onbewuste beinvloeding te maken kunnen hebben door modellen / posters / andere vrouwen of wat dan ook. (immers kan het doel ook het concurreren met andere vrouwen zijn. Niet per se het ophitsen van mannen)
    pi_68286809
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij heeft me zien bevallen, en trust me, daarna maak je je écht geen zorgen meer om een ochtendje zonder make-up .
    Je hebt niet bij de eerste wee nog even je make-up bij gewerkt?
    Dan toch op zijn minst wel bij de eerste foto's daarna?
    pi_68286913
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

[..]

Is dat dan niet om een bepaalde mood bij jezelf te triggeren? En om later op die avond toe te slaan?

Ik heb geen idee Vivi, onder mijn pak draag ik bij voorkeur niets. Ik ervaar een BH als een beperking van mijn vrijheid
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef JJ.Johnson het volgende:
    Je vindt jezelf toch niet sexy in lingerie hoop ik? Tenminste; niet op een zelf-opwindende manier.
    Oh jawel hoor
    Maar zonder ook.
    pi_68288897
    n/m

[ Bericht 99% gewijzigd door WrineX-Joske op 22-04-2009 23:34:04 ]
    pi_68296042
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Oh ja, wel degelijk!!!!
    Het is erg fijn te noemen in de spiegel te kijken en te denken, oe, dat ziet er goed uit zeg, kijk dat kontje eens opbollen in dat kledingstukje, moet er even aanzitten....
    Zo zie ik mijn eigen handen het liefste met ringen, als ik ergens heen ga waar ik wat nerveus over ben heb ik altijd mijn ringen om, ook al heb ik helemaal geen sexy kleding aan.
    Zo heb ik in dat soort situatie's ook bijna altijd mooie lingerie aan, onder niet sexy kleding dus.

Dat is voor mijn eigen gevoel, mijn zelfvertrouwen, zie het als een muurtje optrekken, een schildje zetten waar ik hee veilig achter kan zitten.

Dat dat allemaal wel weer terug te leiden is op de drijfveer waar ik het al over heb gehad ben ik me wel bewust van, ik voel me het sterkste in mijn schoenen staan als ik mijn gehele wezen aandacht geef.
    pi_68296327
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef erodome het volgende:
    Oh ja, wel degelijk!!!!
    Het is erg fijn te noemen in de spiegel te kijken en te denken, oe, dat ziet er goed uit zeg, kijk dat kontje eens opbollen in dat kledingstukje, moet er even aanzitten....
    Je eigen lichaam accepteren is goed, maar slaat dat niet een beetje teveel door?
    Ik denk dat je dat niet teveel aan mensen moet vertellen in het echt, althans niet aan mensen die je niet goed kent, dergelijk gedrag wordt als behoorlijk vreemd beschouwd.

(..niet dat ik er een oordeel over zou willen vellen, whatever makes somebody happy..)
      donderdag 23 april 2009 @ 10:42:25 #269
    240781 JJ.Johnson
    pi_68296885
    Ik vind dat ook wel een beetje ver doorslaan ja.
    Ik bedoel zo lang je gewoon hetero bent kun je toch uberhaupt al onmogelijk opgewonden raken van jezelf?
    En verder natuurlijk het feit dat ik het eigenlijk best wel een narcistisch trekje vind. Jezelf mooi vinden, of vinden dat je een goed figuur hebt, daar is niets mis mee. Dat is zelfvertrouwen. Echter jezelf geil vinden, ja sorry hoor maar dat gaat wel heel ver
    pi_68297374
    Tja, ik ben al geen hetero, kan een vrouwenlichaam erg waarderen.
    Maar mijn eigen lichaam vind ik fasinerend, hoe het beweegt, hoe de rondingen en lijnen lopen, vind dat super(ook bij anderen hoor, je vind mij vaak terwijl ik gewoon lijnen en rondingen aan het volgen ben bij iemand die ik aan mag raken).

Het grappige is dat je geleerd wordt daar niets mee te doen, je mag niet echt van jezelf houden en jezelf mooi vinden want dan ben je arrogant, narcistisch of wat dan ook, maar zodra iemand hulp zoekt omdat ze zich zo slecht voelen over zichzelf krijgen ze oefeningen voor de spiegel waarbij ze mooie dingen moeten benoemen en moeten leren echt van zichzelf te houden, echt in die spiegel te kijken, te denken en te weten dat ze top zijn.

Voor mezelf geld dat ik mezelf regelmatig opgeil door mezelf te strelen, ernaar te kijken en te voelen, zowel van buiten als van binnen, heerlijk dat je die reactie zo kan oproepen, het zachte van de huid kan voelen en tegelijkertijd het gevoel van de streling, ja vind ik lekker.
    Dat kan gaan over het volgen van een lichaamslijn over de arm, binnenkant van de elleboog, oh zo heerlijk zacht en gevoelig.

Kijk, ik weet echt wel dat ik geen topmodel ben, dat er vele mooier zijn dan ik ben, dat ik uiteindelijk in het gros maar gewoontjes ben, maar toch ben ik blij met mezelf, met hoe mijn lichaam eruit ziet, hoe het beweegt, hoe het voelt.
    Over het algemeen gesproken hou ik echt van mezelf, op wat dipdagjes na en dan is het wat minder, een beete hulp is dan goed, even mezelf verwennen en mezelf eens goed aankijken in de spiegel om te weten dat ik ik nog ben en ok ben.
    pi_68297570
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef erodome het volgende:
    Tja, ik ben al geen hetero, kan een vrouwenlichaam erg waarderen.
    Maar mijn eigen lichaam vind ik fasinerend, hoe het beweegt, hoe de rondingen en lijnen lopen, vind dat super(ook bij anderen hoor, je vind mij vaak terwijl ik gewoon lijnen en rondingen aan het volgen ben bij iemand die ik aan mag raken).

Het grappige is dat je geleerd wordt daar niets mee te doen, je mag niet echt van jezelf houden en jezelf mooi vinden want dan ben je arrogant, narcistisch of wat dan ook, maar zodra iemand hulp zoekt omdat ze zich zo slecht voelen over zichzelf krijgen ze oefeningen voor de spiegel waarbij ze mooie dingen moeten benoemen en moeten leren echt van zichzelf te houden, echt in die spiegel te kijken, te denken en te weten dat ze top zijn.

Voor mezelf geld dat ik mezelf regelmatig opgeil door mezelf te strelen, ernaar te kijken en te voelen, zowel van buiten als van binnen, heerlijk dat je die reactie zo kan oproepen, het zachte van de huid kan voelen en tegelijkertijd het gevoel van de streling, ja vind ik lekker.
    Dat kan gaan over het volgen van een lichaamslijn over de arm, binnenkant van de elleboog, oh zo heerlijk zacht en gevoelig.

Kijk, ik weet echt wel dat ik geen topmodel ben, dat er vele mooier zijn dan ik ben, dat ik uiteindelijk in het gros maar gewoontjes ben, maar toch ben ik blij met mezelf, met hoe mijn lichaam eruit ziet, hoe het beweegt, hoe het voelt.
    Over het algemeen gesproken hou ik echt van mezelf, op wat dipdagjes na en dan is het wat minder, een beete hulp is dan goed, even mezelf verwennen en mezelf eens goed aankijken in de spiegel om te weten dat ik ik nog ben en ok ben.
    Je bent gewoon heel erg seksueel en lichamelijk georienteerd, dat is duidelijk.
    Daar is ook niets mis mee, alleen, zoals ik al zei, als je jezelf buiten de lijnen van het sociaal geaccepteerde begeeft, kan dat soms ook vervelende reacties opleveren, zeker bij mensen die je niet goed kent.
    Ik weet niet of je jezelf in een betrouwbaar eerlijk kringetje begeeft van gelijkgestemden, dan kan het niet zoveel kwaad.
    Maar sta niet vreemd te kijken als iemand je daar op veroordeelt.
    Of je daar mee zit vervolgens, is natuurlijk een hele andere zaak.
    pi_68297571
    Volgens mij is dat behoorlijk vrouwelijk. Het opwindend vinden om zelf mooie lingerie aan te hebben.
    pi_68297586
    -

[ Bericht 99% gewijzigd door Deliah op 23-04-2009 11:03:43 ]
      donderdag 23 april 2009 @ 11:08:49 #274
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68297766
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Deliah het volgende:
    Volgens mij is dat behoorlijk vrouwelijk. Het opwindend vinden om zelf mooie lingerie aan te hebben.
    Volgens mij ook. Ik herken het iig ook wel, enigszins.
    pi_68297835
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Deliah het volgende:
    Een vrouwenlichaam is dan ook vele malen mooier dan een mannenlichaam.
    Ik zou echt wel eens willen dat ik vrouw was en dan lesbisch, volgens mij zou ik me dan prima vermaken.
    pi_68297926
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

Je bent gewoon heel erg seksueel en lichamelijk georienteerd, dat is duidelijk.
    Daar is ook niets mis mee, alleen, zoals ik al zei, als je jezelf buiten de lijnen van het sociaal geaccepteerde begeeft, kan dat soms ook vervelende reacties opleveren, zeker bij mensen die je niet goed kent.
    Ik weet niet of je jezelf in een betrouwbaar eerlijk kringetje begeeft van gelijkgestemden, dan kan het niet zoveel kwaad.
    Maar sta niet vreemd te kijken als iemand je daar op veroordeelt.
    Of je daar mee zit vervolgens, is natuurlijk een hele andere zaak.
    Tja....het valt wel mee hoe lichamelijk ik ben ingestelt, ik ben vooral een gevoelsbeestje, als iets goed voelt ben ik er gek op.
    Hou van gevoel, dwaal er graag in.
    Daarnaast ben ik wous van lijnen en rondingen, heb een rare hang naar symetrie terwijl ik verder een vrolijke chaoot ben.
    Ben gewoon een beetje een vaag persoon, volgens de mensen die me na staan dan

En het is natuurlijk niet zo dat ik me voorstel als ik ben erodome en ik vind mezelf best lekker
    Wat sociaal geaccepteerd betrefd, het is jammer dat dit niet sociaal geaccepteerd is, want de wereld zou er een stuk beter uitzien als iedereen gewoon van zichzelf zou houden en gewoon mag zeggen ik ben echt blij met mezelf, zonder altijd wat krtische dingen te moeten zeggen om het af te zwakken omdat je anders arro genoemd wordt.
      donderdag 23 april 2009 @ 11:51:13 #277
    240781 JJ.Johnson
    pi_68299122
    Hmm ik weet het niet. Ik geloof zelf toch wel in: 'hetgeen dat sociaal geaccepteerd is is ook het beste voor de wereld (op dit moment), anders was er wel iets anders sociaal geaccepteerd'.
    Misschien zijn jouw overtuigingen hun tijd vooruit, en ziet het er over 20 jaar wel zo uit

Maar goed, dit gaat redelijk offtopic
      donderdag 23 april 2009 @ 13:08:21 #278
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68301404
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Lamon het volgende:

[..]

Je eigen lichaam accepteren is goed, maar slaat dat niet een beetje teveel door?
    Ik denk dat je dat niet teveel aan mensen moet vertellen in het echt, althans niet aan mensen die je niet goed kent, dergelijk gedrag wordt als behoorlijk vreemd beschouwd.

(..niet dat ik er een oordeel over zou willen vellen, whatever makes somebody happy..)
    Waarom? Valse bescheidenheid is zóóó stom, vind ik. Net alsof je zelf niet in de spiegel kan kijken?

Ik denk regelmatig; "Hmmmm, I would do me! " . .
      donderdag 23 april 2009 @ 13:10:05 #279
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68301467
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 10:42 schreef JJ.Johnson het volgende:
    Ik vind dat ook wel een beetje ver doorslaan ja.
    Ik bedoel zo lang je gewoon hetero bent kun je toch uberhaupt al onmogelijk opgewonden raken van jezelf?
    En verder natuurlijk het feit dat ik het eigenlijk best wel een narcistisch trekje vind. Jezelf mooi vinden, of vinden dat je een goed figuur hebt, daar is niets mis mee. Dat is zelfvertrouwen. Echter jezelf geil vinden, ja sorry hoor maar dat gaat wel heel ver
    Masturbatie.

Eindelijk sex met iemand waar je echt van houdt .
    pi_68301882
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarom? Valse bescheidenheid is zóóó stom, vind ik. Net alsof je zelf niet in de spiegel kan kijken?

Ik denk regelmatig; "Hmmmm, I would do me! " . .
    ..dat is echt een vrouwending...

Mannen kunnen wel ijdel zijn, maar zichzelf seksueel aantrekkelijk vinden komt maar weinig voor, denk ik.
    Dat komt, zoals ik al zei, omdat mannenlichamen gewoon veel minder mooi zijn.
    We hebben geen golven, alleen maar dat domme stompje in het midden wat af en toe of vaak afhankelijk van de situatie krom naar boven trekt en groeit, verder hebben we in mijn optiek, want ik kan niet voor mijn volledige geslacht spreken eigenlijk, weinig om op te geilen.

Mannen denken ook niet "I would do me!", maar meer "..would she do me?", volgens mij.
      donderdag 23 april 2009 @ 13:24:29 #281
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68301928
    Mannen hebben die prachtige botstructuur in hun lendenen.
    Sommige mannen, dan.
    pi_68302045
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
    Mannen hebben die prachtige botstructuur in hun lendenen.
    Sommige mannen, dan.
    Wat zijn lendelen?

Mannen zijn zich namelijk zich ook veel minder bewust van hun lichaamsdelen, op 1 na dan.
      donderdag 23 april 2009 @ 13:30:58 #283
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68302141
    Lendenen.

Die botten van buik naar bovenbenen zeg maar. Bij d'Angelo zijn ze eigenlijk net iets te geprononceerd.
    pi_68302227
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
    Lendenen.

[ afbeelding ]

Die botten van buik naar bovenbenen zeg maar. Bij d'Angelo zijn ze eigenlijk net iets te geprononceerd.
    Ik wou net zeggen, het lijkt op die foto net alsof zijn benen eraan geschroeft zijn.
    pi_68302458
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

flaunt.....

Gaan we nu woorden gebruiken van een aandachtsgeile NOS journaal-lezer met een groot voorhoofd en ditto neus en een haarlijn die zich nu al terugtrekt.
    75 topics = FIN
      donderdag 23 april 2009 @ 13:49:16 #286
    247632 Waag-hals
    Op het randje
    pi_68302671
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

..dat is echt een vrouwending...

Mannen kunnen wel ijdel zijn, maar zichzelf seksueel aantrekkelijk vinden komt maar weinig voor, denk ik.
    Dat komt, zoals ik al zei, omdat mannenlichamen gewoon veel minder mooi zijn.
    We hebben geen golven, alleen maar dat domme stompje in het midden wat af en toe of vaak afhankelijk van de situatie krom naar boven trekt en groeit, verder hebben we in mijn optiek, want ik kan niet voor mijn volledige geslacht spreken eigenlijk, weinig om op te geilen.

Mannen denken ook niet "I would do me!", maar meer "..would she do me?", volgens mij.
    Krom?
      donderdag 23 april 2009 @ 16:01:52 #287
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68307245
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
    Lendenen.

[ afbeelding ]

Plaatje doet het niet meer, maar ik weet waar jij hebt over hebt hoor

Alleen is hij nu echt een vet, vadsig mannetje geworden
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68309205
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 11:51 schreef JJ.Johnson het volgende:
    Hmm ik weet het niet. Ik geloof zelf toch wel in: 'hetgeen dat sociaal geaccepteerd is is ook het beste voor de wereld (op dit moment), anders was er wel iets anders sociaal geaccepteerd'.
    Misschien zijn jouw overtuigingen hun tijd vooruit, en ziet het er over 20 jaar wel zo uit

Maar goed, dit gaat redelijk offtopic
    Het is minder raar als je denkt, als ik het opschrijf klinkt het ook wel een beetje vaag, maar het is echt een methode die gebruikt wordt in de hulpverlening om voor de spiegel te staan en mooie dingen van jezelf te benoemen, echt van je lichaam en geest te houden.
    Zo leren ze mensen die heel onzeker zijn, die een slecht zelfbeeld hebben te verbeteren daarin.

Zo mag ik mijn zoontje regelmatig vragen even snel 3 dingen te noemen waar hij trots op is van zichzelf, bv dat zijn rekenniveau erg hoog is, of dat hij iets heel moois in elkaar heeft geflanst met lego.
    Het is een leren zich bewust te worden van zichzelf, een goede relatie met zichzelf te hebben, echt van zichzelf te houden.

Dat betekend niet dat je niet kritisch mag zijn op jezelf, ook dat is goed, even diep naar binnen kijken en zien wat nog verbeterd mag worden(wat altijd zat is ).
    Maar in de basis moet je van jezelf houden, je kan niet van anderen houden voordat het goed zit met jezelf.
      donderdag 23 april 2009 @ 23:27:09 #289
    240781 JJ.Johnson
    pi_68322756
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Masturbatie.

Bij masturbatie ben jij vooral bezig met je eigen uiterlijk e.d. in plaats van een ingebeelde man?
      donderdag 23 april 2009 @ 23:34:30 #290
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68323020
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Bij masturbatie ben jij vooral bezig met je eigen uiterlijk e.d. in plaats van een ingebeelde man?
    Moet het het één of het ander zijn dan?
    pi_68327085
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mannen kunnen niet multitasken.
      vrijdag 24 april 2009 @ 10:07:45 #292
    240781 JJ.Johnson
    pi_68329242
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, de vraag is dan ook waar je vooral mee bezig bent
    Of wil je zeggen dat je het mooi 50/50 verdeelt?
    pi_68329734
    Nou ja, ik draag dat soort troep dan ook niet, puur omdat ik mezelf er ongemakkelijk in voel. Ik ben als de dood dat er net wat teveel te zien is en je bent ook niet 100% vrij in je bewegingen.
    Maar dat is idem met make-up, met 90% van de make-up moet je nadenken dat je het ophebt: je kan niet in je ogen wrijven, onder de tuinslang gaan staan, moet het niet bijgewerkt worden, enzovoorts.
    Wordt je dus ook minder vrij van.

Maar goed, dat is aan ieder voor zich om te bepalen.
    Er zijn blijkbaar ook vrouwen die zich wel lekker voelen met een decolleté. Er zijn vrouwen die de aandacht leuk vinden.
    pi_68332446
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Masturbatie.

En die niet te snel komt!
      vrijdag 24 april 2009 @ 11:55:50 #295
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68332499
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef Xennia het volgende:

En die niet te snel komt!
    En die daarna gewoon nog een keer kan.
    pi_68332628
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

En die geen smurrie achter laat!
    pi_68332630
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

...want een kwartiertje wachten is zoooooh erg natuurlijk.
      vrijdag 24 april 2009 @ 12:02:07 #298
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68332691
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Lamon het volgende:

...want een kwartiertje wachten is zoooooh erg natuurlijk.
    Ja. Tijdverspilling. Zeker sinds ik niet meer rook.
      vrijdag 24 april 2009 @ 12:03:27 #299
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_68332730
    Wat is er mis met een goed gesprek tussen de bedrijven door?
    Een gedicht over Maanvis
      vrijdag 24 april 2009 @ 12:04:01 #300
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_68332745
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
    Wat is er mis met een goed gesprek tussen de bedrijven door?
    Dat voer je maar met je moeder .
    pi_68332842
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Tijdverspilling. Zeker sinds ik niet meer rook.
    Je kan het natuurlijk ook combineren, dan vliegt de tijd...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')