flaunt.....quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
if you've got it, flunk it, toch?
zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.
en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef ShadyLane het volgende:
Geen vrouw vindt dit werkelijk vervelend.
Opgelost, slotje.
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het is onderdeel van de paringsdans. Het vrouwtje toont zich voor de mannen, waarna ze uit de zich presenterende manspersonen kiest wat van haar gading is.
Dat is ingesloten in de open formulering.quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.
en helaas is dat idd 95%quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef mirved het volgende:
Ze vinden het alleen vervelend als de verkeerde mannen kijken.
Okee, maar het is voor jongere mannen/jongens wel goed om te weten, als extra info.quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is ingesloten in de open formulering.
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Luxuria het volgende:
Inderdaad aandacht. Als iemand lage topjes en korte rokjes draagt vindt ze het juist leuk als mannen daar naar kijken (ik spreek uit ervaring). Als ze het niet leuk vindt, trekt ze dat ook niet aan.
Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Vrouwen die klagen over mannen die vrouwen als lustobjecten zien, maar tegelijkertijd wel rokje-hak dragen en/of hun decolleté laten zien, zijn walgelijk en dom.
Wouter en zijn kont. Maar of hij zich nou expres zo aan het vrouw(-en man)volk verkocht betwijfel ik. Alhoewel het hem wel eerder goed dan kwaad heeft gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.
Dat geldt ook voor vrouwen natuurlijk, het Wouter Bos syndroom van een aantal jaren terug.
Tot hij te eerlijk en zeikerig werd, toen trokken ze em niet zo goed meer.
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?quote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.
Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.
Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Enfin, waarom schaf je kledingstukken aan waar je duidelijk je boezem mee aantoont?
Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?quote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
Wanneer? Dat mag je nog altijd zelf weten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?
Ik heb nergens gesteld dat een bepaalde manier van kleden schandelijk is (al dan niet in mijn optiek).quote:Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?
Dat is niet waar. Ik zie genoeg vrouwen die hun grote boezem verhullen, en dan hebben ze nog mooie kleding aan, geen complete tenten o.i.d. Daarnaast zal een laag gesneden shirt natuurlijk veel meer aandacht trekken, dan eenzelfde shirt dat niet laag is uitgesneden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Deliah het volgende:
[..]
Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.
Is dat het enige alternatief?quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:
Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Zolang je er niet bij loopt als een ordinaire snol is er toch niks mis mee?
Prettig en mooi omdat je op die manier de meeste aandacht krijgt van mensen (vnl. mannen), wat weer goed voor je zelfvertrouwen en eigen beeld is?quote:De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
Dus een jonge slanke vrouw moet maar stukjes lichaam laten zien? En als je een goed figuur hebt moet je je er daar dus ook maar naar kleden? Overigens vind ik érg schaarsgeklede dames al snel als een snol overkomen. En hoe kom je er bij dat mensen zich op hun mooist willen voelenquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:
Nou zeg...om nou gelijk al dat soort dames aandachtshoeren te noemen?
Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Zolang je er niet bij loopt als een ordinaire snol is er toch niks mis mee?
De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
Zodat ik een goed zicht heb op mijn meisjesquote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Een vraag aan voornamelijk de (schaarse) vrouwen die hier ronddartelen op het forum.
Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is?
Ik zou het bijna een belediging vinden wanneer er niet naar gekeken werd.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb wel een aardig idee hierover naar mijn mening, maar wilde het toch maar eens hier in de groep gooien. Enerzijds wordt er geklaagd dat mannen naar vrouwen als een stuk vlees of lustobject kijken, en anderzijds wordt dit lichaamsdeel door een overgroot deel van de vrouwen toch al te graag getoond. Als mannen er echter naar kijken, dan voelen veel vrouwen zich ongemakkelijk of vinden ze het onbeschoft.
Ik draag niet vaak een kort rokje en als ik er 1 draag dan met een legging en laarzen eronder en dan staat het gewoon gekleed.quote:Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavagequote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef OldJeller het volgende:
Om mooi te zijn hoef je niet bepaalde delen van je lichaam te tonen, anders liepen mannen ook wel het hele jaar rond met een diep decolleté, niet?
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage![]()
Het kan natuurlijk wel.quote:Ik loop trouwens niet het hele jaar door met een diep decollete. Niet als ik naar mijn werk, of de supermarkt ga of zo. En dan nog vind ik mijn cleavage vrij subtiel.
Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef OldJeller het volgende:
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?![]()
Jawel, je gedachte hierover was goed uiteengezet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannen
(heb je die hele post gemist of zo?)
Geil is niet gelijk aan mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
okay, enige nuanceringquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geil is niet gelijk aan mooi.
Iemand die een leuk hoofd heeft en d'r kont & borsten duidelijk naar voren laat komen dmv kledingstijl ziet er geil uit. Vul een willekeurige popzangeres in. Ze hoeven niet per se mooi te zijn.
Een vrouw in een elegante rok en iets daarboven met mooie stijl waarmee ze niet haar boezem vertoond en een leuk gezicht heeft, schaar ik eerder onder "mooi".. iemand als Monica Bellucci. Klasse.
Je hoeft dus niet per se te laten zien "wat je in huis hebt", om aandacht te krijgen van mannen.
Interessantquote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben een groot fan van de theorie dat vrouwen er alleen maar leuker en uitdagender uit willen zien dan andere vrouwenUiteindelijk doen ze dat natuurlijk om de beste keus in mannetjes te hebben, maar de beweegredenen zijn essentie niet hetzelfde als wanneer ze het direct voor de mannetjes zouden doen
Ze willen zich onderscheiden en daardoor de aandacht trekken. De gedachte hierachter zou dan dus niet zijn 'zou hij me sexy vinden als ik een enorm decolleté heb', maar 'zou hij me sexier vinden dan dat grietje daar als ik een enorm decolleté heb'.
Dusss als een paar vrouwtjes een trend beginnen die aanslaat bij de mannetjes, dan moeten alle andere vrouwtjes dat weer overtreffen.
En seksueel getinte opmerkingen vinden we alleen oprecht vervelend wanneer ze van onaantrekkelijke viespeuken komen. In alle andere gevallen doen we gewoon alsof, want we denken dat mannen dat leuk vinden.
Ja, dat verklaart je fotoboek ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:28 schreef the_witch het volgende:
"Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is? "
Ik denk vaak - ik doe wel een shirtje onder aan hahaha!! Ik ben verlegen.![]()
Ik vind mijn borsten wel de leukste aan mezelf maar ik hoef het niet aan iedereen te laten zien. Toch?
Vandaar het begrip 'Plork'. En geef die vrouwen eens ongelijk, hoe liggen ze in de markt als ze én een rotkop hebben én lelijke tieten en of kont ? Ik zie wel degelijk een verband tussen wulps kleden en een rotkop vrouw die aandacht wilt (pleonasme).quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
Hoho ! Vrouwen zeggen dat ze het niet bewust doen, hun eeuwige uitlvlucht. Vrouwen zijn zich wel vaker niet bewust van dingen die tegen hen spreken. Dus 'bewust' klinkt beter dan bewust, want ze weten het drommelsgoed.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Interessant
Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
Ik zag net nog een paar bouwvakkers...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage![]()
Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen borsthaar bij de man erotisch vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een vernederd en ongelukkig seksslaafje zijn en af en toe iets doen waar je zelf niet druppend nat van wordt. Het is soms gewoon ook leuk om je partner te behagen imo. Gewoon omdat hij dat heel lekker vindt. Als ik iets echt echt niet tof vind gebeurt het ook echt niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:08 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Zoals?![]()
Ik denk het niet. De meeste vrouwen doen iets alleen maar omdat ze er enig genoegen uit kunnen halen. Al is dat maar het genoegen om een ander te plezieren. Als je iets echt niet wilt doen, kun je er dat genoegen ook niet uithalen, denk ik. In dat opzicht zijn ze waarschijnlijk net zo toegeeflijk als de gemiddelde vent. Maarrr ik ga maar niet praten voor alle andere vrouwenEr zijn vast genoeg vrouwen die wel graag het ongelukkige en vernederde seksslaafje van hun vent zijn.
Kunnen dames niet gewoon afspreken om buttons te dragen met daarop hun motivatie voor het dragen van een laag ingesneden decolleté?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:45 schreef Re het volgende:
zo, dat leest wat makkelijker
OT: generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
Nog een paar jaar geduldquote:
Ik betwijfel het.quote:
Dan ben jij wellicht de uitzondering. Denk je echt dat elke vrouw er zo over denkt? Eerlijk? Nou dan, dan kun je beter je laatste zin schrappen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: "
" .
Dankjewel voor het herhalen van mijn puntquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een vernederd en ongelukkig seksslaafje zijn en af en toe iets doen waar je zelf niet druppend nat van wordt. Het is soms gewoon ook leuk om je partner te behagen imo. Gewoon omdat hij dat heel lekker vindt. Als ik iets echt echt niet tof vind gebeurt het ook echt niet.
Fobo bekeken, liegebeest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: "
" .
Is dat ook zo bij kleding die knieën zichtbaar laat? Ik heb al meerdere keren gezien dat 'mannen' naar de knieën en benen van een meisje hebben zitten staren (alsof ze die nog nooit gezien hadden) die volgens mij gekleed was in een fatsoenlijke nette normale rok, niet strak, niet kort (tot net boven de knieën).quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:08 schreef VonHinten het volgende:
Werkelijk alle vrouwenkleding is gericht op het laten zien van het lichaam (en niet gericht op comfort). Denk aan al die strakke broeken waar elke vrouw tegenwoordig inloopt, hoge hakken en ook de diep uitgesneden shirts: totaal niet functioneel, maar puur om het lichaam te showen voor aandacht. Dat is prima, maar ga dan niet zitten zeuren dat je alleen als lustobject gezien wordt. Dan moet je maar wat minder scheutig zijn in het laten zien van je curves en je blote huid
Wel tijdens die eerste warme lentedagenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:34 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat ook zo bij kleding die knieën zichtbaar laat? Ik heb al meerdere keren gezien dat 'mannen' naar de knieën en benen van een meisje hebben zitten staren (alsof ze die nog nooit gezien hadden) die volgens mij gekleed was in een fatsoenlijke nette normale rok, niet strak, niet kort (tot net boven de knieën).
En shirts, veel shirts laten ellebogen en onderarmen zichtbaar? Is dat al te bloot voor mannen en hebben ze daar al de drang bij om te moeten staren naar zichtbare huid?
In de winter met blote benen (doorzichtige panty) rondlopen is ook dom, want veels te koud. Toch doen een hoop vrouwen het omdat ze het blijkbaar mooier vinden dan een maillot of een broek.quote:Op maandag 20 april 2009 23:54 schreef Lamon het volgende:
Overigens een tip voor alle dikke meisjes die met een blote buik willen lopen, we vinden het NIET geil, het maakt ons misselijk.
En in de winter met een blote buik rondlopen, ook al ben je wel slank en knap, vind ik, want in dit geval kan ik enkel voor mezelf spreken, ook niet geil, maar dom en aandachtstrekkerij, en de meeste mannen en jongens die ik ken zijn het daar ernstig mee eens, dus doe je ding, maar je bereikt er geen fuck mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dankjewel voor het herhalen van mijn punt
Foto boek is anders, daar ben ik niet bij als iemand de fotos bekijken. Maar in het echt ben ik niet zo flashyquote:Op dinsdag 21 april 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Interessant
Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
[..]
Ja, dat verklaart je fotoboek ook![]()
Jammer voor de omgeving.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef the_witch het volgende:
[..]
Foto boek is anders, daar ben ik niet bij als iemand de fotos bekijken. Maar in het echt ben ik niet zo flashy
Lang verhaal, om te zeggen: "AAAAAANDACHT!"quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef servus_universitas het volgende:
Ik denk dat er niet veel is dat als menselijker kan worden betiteld als het spel van (actieve) seksuele signalering en voorts de beantwoording daarvan door al diegenen die zich er tot aangetrokken voelen. Ergo: mensen zijn geneigd zich in de markt van seksuele vraag en aanbod te gooien, omdat hen dat simpelweg vanuit hun natuurlijke aanleg wordt ingegeven. Dat zou je kunnen zien als de primaire biologische laag van het menselijk leven.
Daarbovenop berust dan de sociale laag waarbinnen allerlei normatieve spelregels bestaan die, uiteraard, afhankelijk zijn van de tijdgeest. Daartoe behoort onder andere de seksuele moraal. In de tijd waarin wij leven is deze seksuele moraal in een betrekkelijk korte periode veranderd van verstikkend naar eentje die een behoorlijke mate van vrijheid kent. Een mate waar je soms ook je vraagtekens bij kunt plaatsen, maar enfin, dat valt buiten de scope van deze topic.
In ieder geval denk ik dat je met redelijke zekerheid kunt vaststellen dat de manier van kleden sterk gerelateerd is aan, wat Diederik_Duck treffend noemt, de paringsdans. Maar volgens mij geldt dat voor alle gevallen waarbij je kleding uitzoekt om leuk voor de dag te komen. Dat kan kleding zijn waarmee je bepaalde delen van je lichaam bewust bloot geeft, maar dat is niet noodzakelijk. En niet alleen vrouwen doen dat natuurlijk. Mannen doen er net zo hard aan mee.
En natuurlijk moeten wij ook niet over het hoofd zien dat in zekere gevallen voor bepaalde kleding wordt gekozen uit louter praktische overwegingen. Deliah wees op pagina 1 van deze topic al op warmte. En op het strand draagt men ook weinig verhullende kleding, terwijl daar naar mijn idee toch echt voornamelijk, zo niet uitsluitend, een praktisch motief aan ten grondslag ligt in plaats van een seksuele.
Waar het echter een seksueel motief betreft, kan ik mij niet geheel ontrekken aan het idee dat er niet zelden sprake is van enige hypocrisie en wel in de vorm van de selectiviteit die er mee gepaard gaat. Het is niet meer dan logisch dat je uit bent op aandacht van die wezens waarvan je graag de aandacht wilt ontlokken en op de aandacht van wezens die je onaantrekkelijk vindt zit je uiteraard niet te wachten. Maar dat laatste zul je op de koop toe moeten nemen. Als je er zelf voor kiest om in het publieke domein deel te nemen aan de seksuele vleeskeuring, dan moet je niet gaan miepen als je ook ongewenste aandacht krijgt. En let wel: dit geldt net zo goed voor mannen als voor vrouwen. Hetzelfde geldt overigens voor de afkeur die regelmatig wordt uitgesproken over mensen met een minder fortuinlijk fysiek die zich weinig verhullend kleden. De kans dat de aanblik van een dergelijk smakeloos schouwspel op je netvlies belandt zul je simpelweg moeten accepteren als een onderdeel van de werkelijkheid.
Maar zeg nu zelf, in de dagelijkse praktijk (zo op straat) valt het doorgaans toch best wel mee?
Het is toch zeker leuk om door andere mensen aantrekkelijk gevonden te worden? Ik word ook nog altijd vrolijk van een complimentje, en ik ben niet zo onzeker dat bij het uitblijven van complimentjes m'n zelfverzekerdheid daaltquote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
..er zijn dan ook mannen die ALTIJD moeten kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb maar kleine tietjes en en dan nog kijken mannen ernaar ongeacht wat ik draag. Een coltrui of een v hals. Het is ook de combinatie die het vaak doet.
Als je een zietpoesnetniet rokje aan heb en een top met flinke v hals ja dan komt het al gauw bloot over. Je kan ook een wat langer rokje aantrekken of een top die wat minder diep is uitgesneden
'quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
Het probleem van die mongool of het mijne? Ik ga voor het zijne.
Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige postquote:
Had je je tieten niet moeten slingeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ha! Ha!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Had je je tieten niet moeten slingeren.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige post.
Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef Lamon het volgende:
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.
Flaunt it.quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
if you've got it, flunk it, toch?
zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.
en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Het is leuk om dergelijke ervaringen uit te wisselenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
Maanvis is een nerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien?. Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Vind ik een vreemd verschijnsel. Ik maak omgekeerd ook wel eens wat mee, maar dan meestal met pubers, en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel, en dan vind ik het niet leuk om dat te melden..quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.
Verder vind ik het altijd wel prettig mijn mening met voorbeelden te larderen.
Marc Rutte kon ze iig niet handelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien?. Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.quote:
Het heeft ook al snel iets krampachtigs vind ik, mannen onder elkaar die over tieten moeten praten. Iets bewijzerigs, zo van: "moet je mij eens een hetero zien wezen, ik kan alleen maar aan sex denken de hele dag, ik ben écht wel een echte man!".quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
Het was zeker zo'n wit bestelautootje hè, met "van Puffelen, voor al uw schilderwerk" op de zijkant.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.
Ik denk dat zijn IQ lager was dan zijn leeftijd.
En dan je sigquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft ook al snel iets krampachtigs vind ik, mannen onder elkaar die over tieten moeten praten. Iets bewijzerigs, zo van: "moet je mij eens een hetero zien wezen, ik kan alleen maar aan sex denken de hele dag, ik ben écht wel een echte man!".
Kinda sad, really.
Zijn ook bitter weinig mannen die ik dit echt hoor doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
Het heeft ook al snel iets krampachtigs vind ik, mannen onder elkaar die over tieten moeten praten. Iets bewijzerigs, zo van: "moet je mij eens een hetero zien wezen, ik kan alleen maar aan sex denken de hele dag, ik ben écht wel een echte man!".
Kinda sad, really.
Schaam je niet dat je een man bent. Kan je ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind ik een vreemd verschijnsel. Ik maak omgekeerd ook wel eens wat mee, maar dan meestal met pubers, en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel, en dan vind ik het niet leuk om dat te melden..
Zij doen het, en ik voel me een viezerik achteraf, wat zwaar onterecht is natuurlijk.
Met doen bedoel ik natuurlijk geen seks, maar gewoon flirten en opvallend met hun borsten voorover leunen, heel irritant, en ik vind het echt niet lelijk, maar WEL ongemakkelijk, dus heb dan de neiging zoveel mogelijk weg te kijken.
Mooie vrouwen van rond mijn eigen leeftijd doen het nooit bij mij.
Niet eens. Een personenauto. Volgens mij een VW Golf uit '88 of zo. Zonder petje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
Het was zeker zo'n wit bestelautootje hè, met "van Puffelen, voor al uw schilderwerk" op de zijkant.
Vind ik eigenlijk ook. Praten over seks is sowieso een vrouwenbezigheid. Echte mannen doen het, maar houden hun mond erover. Er zijn wel leukere dingen om over te praten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kinda sad, really.
Heb ook wel het idee dat het vooral jongere mannen zijn, zo rond de twintig. En onder horeca-mensen merk ik het ook vaak op.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef Lamon het volgende:
Zijn ook bitter weinig mannen die ik dit echt hoor doen.
Zonder weer te veroordelend te zijn, want ik heb me voorgenomen een beetje uit te kijken nu, is het toch het wat volksere type die dit doet.
Dus misschien zelfs wel een respectabele huisvader, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
Niet eens. Een personenauto. Volgens mij een VW Golf uit '88 of zo. Zonder petje.
Het is niet de hele dag, en het is geen moeten, gewoon omdat we het leuk vinden.. daarna gaat de conversatie weer vrolijk verder over techniek, auto's, bier, politiek en werkquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kinda sad, really.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook. Praten over seks is sowieso een vrouwenbezigheid. Echte mannen doen het, maar houden hun mond erover. Er zijn wel leukere dingen om over te praten.
Van een diep decolleté zie ik geen praktisch nut hoor. Of je moet als vrouw een vrij ongebruikelijk zweetprobleem tussen je borsten hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef Ewelina het volgende:
Edit: ik heb het nu wel over écht diepe decolletés en enorm korte rokjes. Er zit natuurlijk enigzins een praktisch nut aan verbonden.
Een béétje Darwinist zal zeggen dat een man de kans maar al te graag zal benutten om zijn spieren te laten zien, waarmee hij zichzelf etaleert als bezitter van sterke genen. Ook een onderdeel van de paringsdans, zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef jogy het volgende:
Als mannen met een korte broek en een t-shirt rondlopen op een warme dag, is het dan ook voor aandacht? Of is het dan gewoon omdat het warm is en het zo lekkerder is dan met een lange broek en een trui of overhemd met lange mouwen? Voor mezelf gesproken doe ik het omdat gewoon lekker is om de zon op je huid te voelen en niet te zweten eigenlijk. Waarom zou het bij vrouwen anders moeten zijn? Sommige vrouwen zullen het heus wel om de aandacht doen, andere niet. Net als bij mannen.
Ik heb het er dus echt nooit over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is er iets leukers om over te praten?
o wacht, ik ben een vrouw
Hoe lager het IQ, hoe groter de kans dat ze dat soort gedrag vertonen. Vandaag nog mooi bewijs van gehad. In de stad fietste ik langs een groep mannen die buiten hun kantoor stonden te roken. Een ervan keek even op, maar meer niet. Bij de straatwerkers waar ik even later langs reed kon er een fluitje vanaf. De mannen van de plantsoenendienst die in mijn straat stonden te schoffelen vonden het echter nodig om even uitgebreid te 'joelen'. Ze vonden het wel een beetje gênant toen ik de stoep op reed en mijn fiets vlak voor hun neus parkeerde. Ik had overigens gewoon een shirtje zonder noemenswaardig decolleté en een spijkerbroek aanquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.
Echte mannen schreeuwen het natuurlijk in de rondte.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook. Praten over seks is sowieso een vrouwenbezigheid. Echte mannen doen het, maar houden hun mond erover. Er zijn wel leukere dingen om over te praten.
Veel gewone shirtjes tonen ook een heel klein beetje decolleté. Niet veel, maar wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Van een diep decolleté zie ik geen praktisch nut hoor. Of je moet als vrouw een vrij ongebruikelijk zweetprobleem tussen je borsten hebben
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Overigens moet door vrouwen niet onderschat worden wat inkijk bij mannen los kan maken, volgens mij is bij mij ooit de hersenstam spontaan losgekomen toen ik op mijn fiets de straat uitrijdend geconfronteerd werd met de in hotpants gestoken billen van het stuk van de buurt die voorover gebogen haar auto aan het wassen was.
2 Seconden later lagen ik en mijn fiets tegen de enige boom die de straat rijk was....
Sommige dingen hoef ik echt niet te weten over het seksleven van mijn vriendinnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Echte mannen schreeuwen het natuurlijk in de rondte.
Het verschil tussen mannen en vrouwen qua praten over seks:
Man 1: Heb je nog geneukt?
Man 2: Ja.
Man 1: Peep ze ook?
Man 2: Jep. Heel relaxt.
Vrouw 1: Oh, ik ben op die tweede date zo hard doorgeneukt. Ja, eigenlijk was ik het niet van plan, maar toen ik het zag wist ik het al. Eerst gingen we zoenen, toen kleden we ons uit en toen gaf ik 'm een walgelijk heerlijke pijpbeurt. Ja, ik schrok wel even van het formaat hoor, maar van dichtbij viel het allemaal wel mee. Hij had geen voorhuid, z'n kapsel was bijgehouden, hij stonk niet, z'n ballen waren kaal en blablablablablablablabla!
Vrouw 2: En deed ie toen dit? Hoe voelde dit? Hoe lang duurde dit? Blablablablablablabla?
Vrouw 1: Blablablablablablablabla!
Vrouw 2: Blablablablablablablabla?
Kan ik me wel voorstellen, maar de belezen meisjes zijn nou zeker niet allemaal preutsquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn ook bitter weinig mannen die ik dit echt hoor doen.
Zonder weer te veroordelend te zijn, want ik heb me voorgenomen een beetje uit te kijken nu, is het toch het wat volksere type die dit doet.
Overigens ben ik er wel van overtuigd dat dat soort mannen meer seks hebben, omdat ze ook op zoek zijn naar volkse vrouwen, die over het algemeen ook makkelijker zijn (uitzonderingen zijn er vast ook), dus slimme, ontwikkelde mannen hebben volgens mij minder seks, omdat ze voor vrouwen gaan, die meer eigenwaarde hebben (of kort door de bocht, preutser zijn en selectiever zijn..)
Ik rijd dan op een racefiets moet je eens weten wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd. Rijd nu met een mp3 speler op. Heerlijk rustigquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.
Verder vind ik het altijd wel prettig mijn mening met voorbeelden te larderen.
Volgens mij maakt het weinig verschil. Ik zit bij een studentenvereniging en heb gewerkt in een pauper-discotheek, dus ik deed het overal en gedurende een lange tijd veel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:18 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, maar de belezen meisjes zijn nou zeker niet allemaal preutsKijk naar studentenverenigingen, bijvoorbeeld. En ook tijdens het uitgaan is het wat chiquere meisje toch erg te bekoren. Andere aanpak, uiteraard, maar dan nog zijn ook die niet vies van wat plezier
En ik zie mezelf als ontwikkeld, ja
![]()
Toch denk ik ook dat het eerder lijkt alsof die lager opgeleide mensen veel seks hebben. Ze lullen er alleen maar over, gedragen zich er alleen maar naar en lijken er continu over te denken. Toch weet ik niet of dat een correct beeld van daadwerkelijk veel knallen geeft.
En gevaarlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:56 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik rijd dan op een racefiets moet je eens weten wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd. Rijd nu met een mp3 speler op. Heerlijk rustig
Waarheid. Alle vrouwen moeten zich bewust zijn van het feit dat alle mannelijke verkeersdeelnemers naar je zullen kijken, decollete of niet, zomer en winter. Dat kan nare situaties met zich meebrengen als de aandacht voor de volle 100% naar het verkeer zou moeten gaan, maar er zo'n leuk meisje op de stoep loopt > dilemma. Let ik op m'n voorganger of neem ik het risico om totaal zinloos naar dat meisje te kijken? Het antwoord is uiteraard dat laatste, je MOET kijken, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef DrDarwin het volgende:
Overigens moet door vrouwen niet onderschat worden wat inkijk bij mannen los kan maken, volgens mij is bij mij ooit de hersenstam spontaan losgekomen toen ik op mijn fiets de straat uitrijdend geconfronteerd werd met de in hotpants gestoken billen van het stuk van de buurt die voorover gebogen haar auto aan het wassen was.
2 Seconden later lagen ik en mijn fiets tegen de enige boom die de straat rijk was....
Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen borsthaar bij de man erotisch vinden.
Ook als ze in een burka of ander tentachtig gewaad loopt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:02 schreef waht het volgende:
[..]
Waarheid. Alle vrouwen moeten zich bewust zijn van het feit dat alle mannelijke verkeersdeelnemers naar je zullen kijken, decolleté of niet, zomer en winter.
Nou, met een flinke push-up kan het daartussen best zweten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Van een diep decolleté zie ik geen praktisch nut hoor. Of je moet als vrouw een vrij ongebruikelijk zweetprobleem tussen je borsten hebben
Als het gezicht niet zichtbaar is niet natuurlijk, anders wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ook als ze in een burka of ander tentachtig gewaad loopt?
Een mode verschijnsel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.
Welk doel dient exposed cleavage dan, als het niet aandacht is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:45 schreef Re het volgende:
generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
Is het heus, Vivi?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
" .
Kulargument. Vrouwen kunnen in dat geval ook gewoon iets als een T-shirt dragen, en niet iets wat laag is uitgesneden. Als dat nodig is voor de warmte, waarom dragen ze dan niet direct enkel een BH / bikini.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef jogy het volgende:
Als mannen met een korte broek en een t-shirt rondlopen op een warme dag, is het dan ook voor aandacht? Of is het dan gewoon omdat het warm is en het zo lekkerder is dan met een lange broek en een trui of overhemd met lange mouwen? Voor mezelf gesproken doe ik het omdat gewoon lekker is om de zon op je huid te voelen en niet te zweten eigenlijk. Waarom zou het bij vrouwen anders moeten zijn? Sommige vrouwen zullen het heus wel om de aandacht doen, andere niet. Net als bij mannen.
http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpgquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
" .
Want er is geen enkel verschil tussen het dagelijks leven en poseren voor een camera.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef cesareborgia het volgende:
http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpg
Gaat je geloofwaardigheid dan , Srsly.
Hoe je het ook wendt of keert, die foto's maken het kristalhelder dat deze statement onzin is. Het had niet mooier op een presenteerblaadje kunnen worden gegeven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want er is geen enkel verschil tussen het dagelijks leven en poseren voor een camera.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
" .
Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kulargument. Vrouwen kunnen in dat geval ook gewoon iets als een T-shirt dragen, en niet iets wat laag is uitgesneden. Als dat nodig is voor de warmte, waarom dragen ze dan niet direct enkel een BH / bikini.
Onzin.
Zij verwerpt de stelling van TS terwijl ze met het plaatsen van deze foto (op een internetforum,waar zo'n foto geen enkele andere functie heeft dan aandacht trekken) duidelijk de stelling van TS bevestigt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want er is geen enkel verschil tussen het dagelijks leven en poseren voor een camera.
Ik post nergens dat ik een probleem heb met de manier waarop vrouwen zich kleden. Enkel de hypocrisie is wat me opvalt, vandaar dit topic.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.
In Brazilië doen de vrouwen ook veel makkelijker over (hun) seksualiteit.. maar dat is een geheel andere discussie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die cleavage laten zien om iets te bereiken of om mannen in verwarring te brengen. Je moet daar namelijk wel het type voor zijn, dwz. zeer zelfverzekerd in het leven staan. De meeste vrouwen zijn niet zo, en zeker Nederlandse vrouwen niet. In andere culturen zie je vrouwen veel meer gebruik maken van hun vrouwlijkheid en wat voor effect dat heeft op mannen, bv. in landen als Brazilie. Eigenlijk zou je die vraag in zulke landen moeten stellen.
Ik kan bij een collega van me altijd precies zien of ze goed in haar vel zit. Is ze onzeker, dan zijn de rokjes korter en de truitjes dieper uitgesneden. Dan is er weer even een dosis bevestiging nodig. Laatst vroeg ik me af: "hoe kan het nu dat ze er zo bloot bijloopt, ze had toch een vriendje momenteel, zou het soms uit zijn?".quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Zoals al veel wordt aangegeven, wordt dergelijke kleding gedragen, omdat velen zich dan fijn en mooi voelen.
Waarom zou een vrouw zich nou juist bij dit soort kleding fijn en mooi voelen, als ze niet de hele dag voor de spiegel staat en zichzelf ziet... dat kan enkel door de (positieve) aandacht/reacties die je van de medemens krijgt, en ja.. die krijg je nou eenmaal meer als je je decolleté duidelijk tentoonstelt.
Bepaalde dingen die je zegt heb je wel een punt mee hoor..hoewel ik alsnog van mening blijf dat heus niet alle vrouwen het doen voor aandacht. Maar wat je hierboven zegt,, waarom zou een vrouw zich dan juist bij een gewoon T-shirt of longsleeve / whatever wél fijn en mooi voelen, als jij het raar vind dat ze zich bij ''dit soort kleding'' fijn en mooi voelen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Zoals al veel wordt aangegeven, wordt dergelijke kleding gedragen, omdat velen zich dan fijn en mooi voelen.
Waarom zou een vrouw zich nou juist bij dit soort kleding fijn en mooi voelen, als ze niet de hele dag voor de spiegel staat en zichzelf ziet... dat kan enkel door de (positieve) aandacht/reacties die je van de medemens krijgt, en ja.. die krijg je nou eenmaal meer als je je decolleté duidelijk tentoonstelt.
Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In Brazilië doen de vrouwen ook veel makkelijker over (hun) seksualiteit.. maar dat is een geheel andere discussie.
Ik zeg ook niet dat het een bewust iets is dat een vrouw graag haar boezem toont aan de buitenwereld.. ik denk eerder onderbewust. "Cleavage is fijn, ik voel me daarin mooi..." dat is waarschijnlijk de enige, tevens onschuldige, gedachte die vrouwen over hun kleding hebben. Als we echter gaat uitdiepen waarom ze zich dáár nou juist mooi in voelt.. komen we bij de reden die ik eerder postte.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.
Dan vond 'ie het toch wel érg belangrijk dat de boodschap over zou komenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Hij schreeuwde zo hard dat ie over mijn MP3speler heen klonk. I kid you not.
Voor dat laatste dient deze discussie, om die recalcitrante vrouwen te zeggen waar het op staat!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:40 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Zo zijn wij vrouwen nu eenmaal. Is ook niet erg, en het werkt. Alleen zie ik er ook de zin niet van in om dit glashard te gaan lopen ontkennen.
Niet bewust, dat ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:42 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Bepaalde dingen die je zegt heb je wel een punt mee hoor..hoewel ik alsnog van mening blijf dat heus niet alle vrouwen het doen voor aandacht.
Dat was enkel om te laten zien dat het "argument" van die ene user onzinnig was.. die bewering was dan ook niet mijn mening.quote:Maar wat je hierboven zegt,, waarom zou een vrouw zich dan juist bij een gewoon T-shirt of longsleeve / whatever wél fijn en mooi voelen, als jij het raar vind dat ze zich bij ''dit soort kleding'' fijn en mooi voelen?
Veel vrouwen niet.. maar de vrouwen die het dragen... wél m.i.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:44 schreef Aventura het volgende:
Je kunt vrouwen niet zo generaliseren. Ik vind het zelf ongemakkelijk en vervelend als ik teveel vlees laat zien. Niet omdat ik onzeker ben (al zijn heel wat vrouwen dit wel, en die zul je zelden onbedekt tegenkomen), maar ik voel me ongemakkelijk bij het idee dat iemand teveel van mijn borsten kan zien. En daar dan eventuele gedachtes bij kan krijgen. Ik heb niet de illusie dat mannen mijn vormen niet opmerken als ik een spijkerbroek en truitje draag maar ja, de deur uit moet je toch en ik hoef geen boerka aan. Je vraag, waarom voelen vrouwen zich mooi in een laag uitgesneden truitje gaat lang niet voor alle vrouwen op!
In feite zijn we het dus eens met elkaar..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.
Maar dat geld voor heeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen, als je naar redenen kijkt kom je uiteindelijk bijna altijd uit op die paringsdans of gewoon overlevingsdrang...dat zijn de 2 grote drijfveren in de natuur en dus ook bij mensen.
Alleen vinden mensen zich vaak heel speciaal tegenover de rest van het dierenrijk en denken ze andere redenen te hebben.
En ja ik draag dat soort spul ook als ik alleen ben, maar ook dan is het terug te leiden naar die paringsdans, naar 1 van de grote drijfveren van het menselijk bestaan, voortplanting in deze.
Dat is nu eenmaal mijn natuur, net zoals het ieders natuur is, hoe iemand ermee omgaat verschilt, maar de drijfveren blijven hetzelfde.
En als we het niet doen zijn we homo's. Ik ken deze instinkers, ik hap niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ben geen kuiken dus weet ook wel wat voor een effect een vrouw(enlichaam), verpakt of niet verpakt, kan hebben op een man. Je doet daar weinig tegen. Maar ik vind het in de meeste gevallenongepast om met mijn tieten te koop te lopen. Ik vind dat niet bij mij en mijn karakter passen. Ben vrij nuchter en ben zeker niet iemand die vaak bewust gebruik maakt van haar vrouwelijkheid. En dan heb je ook nog gelegenheden. Tijdens het stappen of in bijzijn van een leuke man kan ik me wel goed voelen in een blotere outfit. Het verschilt eigenlijk per kee.r Gedraag ik me nu als een typische vrouw? Ja he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef OldJeller het volgende:
Veel vrouwen niet.. maar de vrouwen die het dragen... wél m.i.
Even een uitstapje, maar: voel jij je ook onprettig als weet dat één of andere smerige collega van je zich af loopt te rukken met jou in z'n gedachte? Dat idee heb ik namelijk sterk na het lezen van je post.![]()
Psst, dat is het hele vrouw zijn; we zeggen a en bedoelen b. Niks mis mee, om dat weer eens op tafel te gooien hoor. Vrouwen zijn officieel alleen bewust als het hen uitkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef OldJeller het volgende:
Enkele vrouwen zitten nog in de ontkenningsfase, vandaar dat ik deze discussie gestart was.
Hm, ja. Maar jij gelooft ook dat vrouwen niet poepen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaar
Plaat voor je kop heb je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.
Tsja je ken niet alles hebben meid.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.
En daarom zijn de boerka's uitgevonden...quote:Op woensdag 22 april 2009 01:49 schreef Schenkstroop het volgende: Een leuk meisje in kort rokje en hoge pumps fietst je zo voorbij. Wat doe je dan? Aan de ene kant denk je 'lach' en zeg "hey!" de andere kant ben je nogal zuur en denk je "hey kut neuken nee optyfen dan!" dus wordt het "hey leuke borsten heb je.."
De Enige Echte Waarheid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef erodome het volgende:
Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.
Maar dat geld voor heeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen, als je naar redenen kijkt kom je uiteindelijk bijna altijd uit op die paringsdans of gewoon overlevingsdrang...dat zijn de 2 grote drijfveren in de natuur en dus ook bij mensen.
Alleen vinden mensen zich vaak heel speciaal tegenover de rest van het dierenrijk en denken ze andere redenen te hebben.
Die zou er nu dan wel af moeten liggenquote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:
[..]
Plaat voor je kop heb je.
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?
NEEN NEEN en NEEN.
Dus doe je het voor jezelf? NEEN.
Je doet het voor de mening van anderen.
Als ik ongelijk heb mag mijn kleine teen er nu afvallen.
dat is dan in de hoop dat er iemand voorbijkomt die je komt halen van de onbewoond eiland.. en je anders bang bent dat die je niet meeneemt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zou er nu dan wel af moeten liggen
Maar ik voel ook wel wat seksuele aantrekkingskracht voor mezelf, dus vind ik het ook leuk mijn eigen tieten te zien deinenquote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:
[..]
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?
NEEN NEEN en NEEN.
Je hebt niet ales gelezen volgens mijquote:
Agreequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaar
Waarom stel je me een vraag maar beantwoord je die zelf al voor me?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:
[..]
NEEN NEEN en NEEN.
Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Chickiewickie het volgende:
maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan.
Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goedquote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.
Iets aantrekken omdat je het zelf mooi vindt, is zo achterhaald.
Geef dan eens antwoord op de eerder gestelde hypothese.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goed
Ik gaf antwoord, alleen niet met het beeld van een onbewoond eiland, maar een dag alleen in huis zonder eruit te hoeven of bezoek te krijgen. Dus: je voor jezelf mooier makenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord op de eerder gestelde hypothese.
Jij -> in je uppie -> onbewoond eiland -> Gucci ?
Dus op dat onbewoonde eiland heb je een koffer vol designerkleding?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
Gucci is miss wat overdreven, maar je wil er misschien nog wel een beetje uit zien. Ik vind het niet fijn om in de spiegel (of gewoon water in dit geval) te kijken en echt denken van.. ah bah wat een vieze linnendoek! ik zie er echt niet uit!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Blabla dat zijn weer van die loze tegenargumenten. Ik doe het ook, ik ontken alleen niet dat ik het voor anderen doe.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooitquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:
Die oppervlakkigheid hier gaat echt ver ja.
Iets voor jezelf doen omdat je er een goed gevoel van krijgt![]()
Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`![]()
![]()
Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.
Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.
Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
Goed samengevatquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:
Die oppervlakkigheid hier gaat echt ver ja.
Iets voor jezelf doen omdat je er een goed gevoel van krijgt![]()
Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`![]()
![]()
Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.
Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.
Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.![]()
maar ik was dus laatst op een zandverstuiving en daar kwam ik allerlei voetsporen tegen van iemand die duidelijk op een stiletto hak daar had rondgelopen... niet handig zal ik je vertellen want op m'n laarzen-met-platte-zool kwam ik daar al nauwelijks vooruit.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooit![]()
Maar op hoge hakjes door de jungle banjeren vind ik nogal een achterlijke vergelijking. Je hebt hier stenen, en dat loopt beter als grond/gras/enz.
Tuurlijk zouden we dan geen hakjes aan doen!Wat heeft dat te maken met aandacht? Als het in de jungle zou stikken van de lekkere kerels zou ik nog steeds geen hakken aandoen daar. (dat ik hier nog serieus op in ga
)
Het schijnt (ja ik zeg het maar zo, omdat we het hebben moeten leren op de uni, maar ik zo geen enkel wetenschappelijk onderzoek erbij kan halen waaruit dat blijkt) dat wanneer je mensen voor langere tijd afzondert al het sociale gedrag verdwijnt. Dus iemand zou bv. ook na verloop van tijd geen muziek meer maken, omdat muziek maken impliceert dat je het vóór iemand speelt. Na een aantal jaren (bv.) is er geen enkel nut meer over om te spelen. (als niemand het hoort, alleen jijzelf, dan vind je er op een gegeven moment niets meer aan)quote:Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.
Ik ook, al is het alleen maar omdat je jezelf daar niet met anderen kunt vergelijken en je ook niet vergeleken wordt.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
Waarom? Ik vind dat een mooie foto van mezelf (die overigens gemaakt is door mijn vriend). Het laatste wat ik echter ermee wil is sleazy mannetjes aantrekken. Waarom zou ik een rotfoto van mezelf plaatsen als ik ook mooie heb?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpg
Gaat je geloofwaardigheid dan , Srsly.
Misschien ligt dat meer aan jouw bekrompen geest dan aan die foto'squote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, die foto's maken het kristalhelder dat deze statement onzin is. Het had niet mooier op een presenteerblaadje kunnen worden gegeven.
[..]
Aandacht trekken?! Ja hoor, ik hoop dat wat random pukkelige Fok!kers mijn pic opmerken in de grabbelton en vervolgens geile berichtjes gaan sturenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Zij verwerpt de stelling van TS terwijl ze met het plaatsen van deze foto (op een internetforum,waar zo'n foto geen enkele andere functie heeft dan aandacht trekken) duidelijk de stelling van TS bevestigt.
Gaat het hier niet om wat je wilt, maar wat je weet? Je weet immers als je zo'n foto neerzet je reacties kan verwachten in je fotoboek in de trend van wow je ziet er goed uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind dat een mooie foto van mezelf (die overigens gemaakt is door mijn vriend). Het laatste wat ik echter ermee wil is sleazy mannetjes aantrekken. Waarom zou ik een rotfoto van mezelf plaatsen als ik ook mooie heb?
Ik denk, om aan te vullen, dat het stoppen met je verzorging ook aan zal voelen als het opgeven van je persoonlijke waardigheid, of het prijsgeven van je zelfrespect. In die zin zou je die verzorging etc. toch voor jezelf doen, denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef m-niki het volgende:
Ik ga er vanuit dat ook het mooi aankleden of optutten na verloop van tijd zal verdwijnen, want je doet dit per saldo toch echt wel voor een ander. Als je heel lang niemand tegenkomt die jou ziet, doe je het niet meer. Waarschijnlijk verdwijnt dit bij de meesten eerder dan bv. het muziek maken (omdat muziek maken voor jezelf ook heel fijn kan zijn)
Ik dus wel, ik maak me ook op en kleedt me leuk aan als ik weet dat ik de hele dag niemand ga zien. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk gewoon dat mensen in een fobo kijken om een beeld te krijgen van degene met wie ze hier een discussie danwel gesprek voeren. En als ze dan een complimentje maken op basis van mijn foto is dat idd vleiend en natuurlijk leuker dan dat ze je als trol bestempelen, maar ook niet meer dan dat. Ik ga het niet al masturberend zitten herlezen oidquote:Op woensdag 22 april 2009 19:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gaat het hier niet om wat je wilt, maar wat je weet? Je weet immers als je zo'n foto neerzet je reacties kan verwachten in je fotoboek in de trend van wow je ziet er goed uit.
Ik wil best geloven dat jij niet de actieve gedachte hebt om mensen op te winden met je ravissante verschijning, maar hoe sta je dan tegenover de stelling dat het simpelweg op een onbewust niveau gebeurt, die drang naar aandacht?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef Vivi het volgende:
Aandacht trekken?! Ja hoor, ik hoop dat wat random pukkelige Fok!kers mijn pic opmerken in de grabbelton en vervolgens geile berichtjes gaan sturen. Kan ik dat 's avonds gezellig bespreken met mijn vriend en zoon
.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met v-hals lijk ik op het ietwat te dikke geile mokkel dat ik ben.
Dat geloof ik wel en daar ben ik ook helemaal voor! Ik vind Nederlanders ook saai daarin, een beetje tongue in cheek flirten met van alles en nog wat maakt het dagelijks leven zoveel gezelliger!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat jij niet de actieve gedachte hebt om mensen op te winden met je ravissante verschijning, maar hoe sta je dan tegenover de stelling dat het simpelweg op een onbewust niveau gebeurt, die drang naar aandacht?
nee, óók jij zou ermee stoppen als je echt op een onbewoond eiland zou zitten en misschien is het bij jou dan wat hardnekkiger omdat je echt vergroeid lijkt te zijn met het idee dat je dus niet mooi bent als je niet leuk aangekleed of mooi opgemaakt bent. (dat komt er misschien rottiger uit dan dat ik het bedoel)quote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik dus wel, ik maak me ook op en kleedt me leuk aan als ik weet dat ik de hele dag niemand ga zien. Gewoon, omdat het kan.
Ja nu maak je er zo heel slinks een opmerking in-het-algemeen van, maar jij begrijpt best dat ik bedoelde dat ook *jij* de dingen doet die je doet vanuit een trek-die-aandacht-motief.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Vivi het volgende:
Dat geloof ik wel en daar ben ik ook helemaal voor! Ik vind Nederlanders ook saai daarin, een beetje tongue in cheek flirten met van alles en nog wat maakt het dagelijks leven zoveel gezelliger!
Omdat je je daarin lekker voelt, en je je dus ook op die manier thuis prettig voelt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Jij komt dan met een of ander stom beeld over een onbewoond eiland, maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan. Dus niet zo snel je conclusies trekken a.u.b.
ik denk dat de meeste mensen hier niet bij stilstaan en het dus bij zichzelf daarom niet herkennen. Niet iedereen denkt (veel) naquote:Op woensdag 22 april 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Omdat je je daarin lekker voelt, en je je dus ook op die manier thuis prettig voelt.
Maar dan kun je je afvragen: waarom voel je je júist daarin prettig? Wat ligt daaraan ten grondslag?
Hoogstwaarschijnlijk door de positieve aandacht en reacties die het genereerde als je je tussen andere mensen begaf.
Stel nou iemand een heel lelijke tuinbroek heeft, en iedereen keer als die persoon dit aan doet en zich niet opmaakt, naar buiten gaat.. dan krijgt die persoon de hele dag door negatieve reacties, van zowel mannen, vrouwen als kinderen. Als die persoon dit vaak heeft gedaan en op een gegeven moment thuis die tuinbroek aantrekt en er exact hetzelfde binnenshuis er zo bijloopt, dan krijgt die hij/zij toch weer helemaal dat gevoel terug van de negatieve reacties... enkel door die kleding/verschijning.
Simpele psychologie, heeft enkel te maken met je onderbewuste.
Oja, Vivi, jij hebt met je eerste post in dit topic jezelf al buitenspel gezet in deze discussie.
Maar..maar..stel je voor dat Matthew McConaughey dan ineens aanspoelt!?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef m-niki het volgende:
[..]
nee, óók jij zou ermee stoppen als je echt op een onbewoond eiland zou zitten en misschien is het bij jou dan wat hardnekkiger omdat je echt vergroeid lijkt te zijn met het idee dat je dus niet mooi bent als je niet leuk aangekleed of mooi opgemaakt bent. (dat komt er misschien rottiger uit dan dat ik het bedoel)
Ik ken (plenty) vrouwen die de straat niet opgaan zonder make-up. Die werkelijk als ze echt eerlijk zijn flippen bij het idee alleen al.
Nogmaals, dat zegt meer over jouw gedachtenwereld en zijn beperkingen dan over wat andersquote:Op woensdag 22 april 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:
Oja, Vivi, jij hebt met je eerste post in dit topic jezelf al buitenspel gezet in deze discussie.
Tja, onbewust...dat zal dan wel. Ik ben er iig niet op de manier mee bezig als dat TS m.i insinueert dat vrouwen dat doenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja nu maak je er zo heel slinks een opmerking in-het-algemeen van, maar jij begrijpt best dat ik bedoelde dat ook *jij* de dingen doet die je doet vanuit een trek-die-aandacht-motief.
Onbewust dan hè.
Ik niet. Het is ook wel eens goed voor je huid en wimpers niets erop te smeren. En dan lekker de hele dag in joggingbroek, hemdje en een paardenstaart.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik dus wel, ik maak me ook op en kleedt me leuk aan als ik weet dat ik de hele dag niemand ga zien. Gewoon, omdat het kan.
Dat was de stelling ook niet hoor. Je klinkt nu iig al een stuk genuanceerder en realistischer.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
En nogmaals, tuurlijk is het leuker als mensen positief op je uiterlijk reageren dan negatief, voor mij hoeft daar echter helemaal geen sexuele lading aan te zitten en daar ben ik ook zelden op uit.
Helemaal mee eens. Ben weliswaar een man maar ik verzorg mezelf wel graag goed en ik geef toe dat dat vooral voor de buitenwereld is. Ik vind het dan ook lekker om gewoon een dag in mijn joggingpak door het huis te kunnen lopen. Ik zie gewoonweg niet in waarom je altijd netjes en verzorgd zou willen zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik niet. Het is ook wel eens goed voor je huid en wimpers niets erop te smeren. En dan lekker de hele dag in joggingbroek, hemdje en een paardenstaart.
Ik vind het eigenlijk een beetje obsessief om er altijd gelikt uit te willen zien. Alsof je het niet kan verdragen jezelf in de meest pure vorm te zien of zo.
Dat dus. Is wellicht ook wel het 'Fok! defense mechanism', maar een genuanceerde post neem ik persoonlijk veel serieuzer.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was de stelling ook niet hoor. Je klinkt nu iig al een stuk genuanceerder en realistischer.
Please Xennia, waarom nu meteen weer alles uit zijn verband trekken. Gelikt eruitzien en gewoon een leuk shirt aantrekken ipv een vaalgewassen geval en wat mascara en gloss zijn nogal een verschil heur. En ik heb hele snazzy joggingpakkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik niet. Het is ook wel eens goed voor je huid en wimpers niets erop te smeren. En dan lekker de hele dag in joggingbroek, hemdje en een paardenstaart.
Ik vind het eigenlijk een beetje obsessief om er altijd gelikt uit te willen zien. Alsof je het niet kan verdragen jezelf in de meest pure vorm te zien of zo.
Precies, languit op de bank, hand in je joggingbroek en zappen maar.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:08 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ben weliswaar een man maar ik verzorg mezelf wel graag goed en ik geef toe dat dat vooral voor de buitenwereld is. Ik vind het dan ook lekker om gewoon een dag in mijn joggingpak door het huis te kunnen lopen. Ik zie gewoonweg niet in waarom je altijd netjes en verzorgd zou willen zijn.
De stelling kwam iig op mij over als ware die geponeerd door een sexueel gefrustreerde pukkelaar die alle kuthoeren vrouwen ervan verdacht een geheim verbond te hebben wat zich manifesteerde door hem tot waanzin te drijven met onthullende kleding en hun "you can look but you can't touch"-mentaliteit!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was de stelling ook niet hoor. Je klinkt nu iig al een stuk genuanceerder en realistischer.
Vanzelfsprekend. Met verzorgd doel ik ook meer op gel in mijn haren, aftershave op etc.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, languit op de bank, hand in je joggingbroek en zappen maar.
Verzorgd ben ik wel altijd, in de zin van schoon en lekker ruikend.
Hand in je joggingbroek!?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, languit op de bank, hand in je joggingbroek en zappen maar.
Verzorgd ben ik wel altijd, in de zin van schoon en lekker ruikend.
Ik trek niets uit zijn verband. Een joggingpak is wat anders dan een trui met decollete. Mascara smeer ik dan dus niet, om mijn wimpers wat rust te geven. Smeer er hooguit wat vaseline op.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Please Xennia, waarom nu meteen weer alles uit zijn verband trekken. Gelikt eruitzien en gewoon een leuk shirt aantrekken ipv een vaalgewassen geval en wat mascara en gloss zijn nogal een verschil heur. En ik heb hele snazzy joggingpakken.
Dat is dan jouw verdedigingsmechanisme. In mijn posts in dit topic gaf ik ruiterlijk toe me soms subtiel sexy te kleden om de aandacht te trekken van (uitsluitend aantrekkelijke) mannen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
De stelling kwam iig op mij over als ware die geponeerd door een sexueel gefrustreerde pukkelaar die alle kuthoeren vrouwen ervan verdacht een geheim verbond te hebben wat zich manifersteerde door hem tot waanzin te drijven met onthullende kleding en hun "you can look but you can't touch"-mentaliteit!
Dat kan ik ook, maar ik vind het leuker als jij het even zwart op wit zet en erkent voor jezelf.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef Vivi het volgende:
Je kent me nu al zo lang dat je toch wel tussen mijn regels door zou moeten kunnen lezen Xen.
Was jij niet die ene die niet wilde dat zelfs je eigen partner je onopgemaakt zou zien?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:13 schreef Vivi het volgende:
Hand in je joggingbroek!?
Ik draag dan wel weer bijna altijd parfum omdat het zo lekker ruikt. Soms zelfs voor ik ga slapenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Met verzorgd doel ik ook meer op gel in mijn haren, aftershave op etc.
En dan iemand anders "voor gek verklaren".quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik draag dan wel weer bijna altijd parfum omdat het zo lekker ruikt. Soms zelfs voor ik ga slapen
wtfquote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik draag dan wel weer bijna altijd parfum omdat het zo lekker ruikt. Soms zelfs voor ik ga slapen
Dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
Ik verklaar niemand voor gek, ik wil alleen dat men in deze discussie oprecht naar zichzelf kijkt en naar onderliggende motieven voor bepaald gedrag.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan iemand anders "voor gek verklaren".
Ik sluit mij hier volledig bij aan, m-niki. Ik denk dat je hier gelijk in hebt.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef m-niki het volgende:
[..]
Het schijnt (ja ik zeg het maar zo, omdat we het hebben moeten leren op de uni, maar ik zo geen enkel wetenschappelijk onderzoek erbij kan halen waaruit dat blijkt) dat wanneer je mensen voor langere tijd afzondert al het sociale gedrag verdwijnt. Dus iemand zou bv. ook na verloop van tijd geen muziek meer maken, omdat muziek maken impliceert dat je het vóór iemand speelt. Na een aantal jaren (bv.) is er geen enkel nut meer over om te spelen. (als niemand het hoort, alleen jijzelf, dan vind je er op een gegeven moment niets meer aan)
Ik ga er vanuit dat ook het mooi aankleden of optutten na verloop van tijd zal verdwijnen, want je doet dit per saldo toch echt wel voor een ander. Als je heel lang niemand tegenkomt die jou ziet, doe je het niet meer. Waarschijnlijk verdwijnt dit bij de meesten eerder dan bv. het muziek maken (omdat muziek maken voor jezelf ook heel fijn kan zijn)
In het dagelijks leven is het zo normaal geworden om je mooi aan te kleden of je op te tutten dat het erop is gaan lijken alsof je dat enkel voor jezelf zou doen... ik geloof daar niet in.
Me too, en ik spray mijn beddengoed ook onder.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, als ik het enigszins in de hand heb probeer ik het wel zo te plannen dat ik even stiekem een frisroze schattig blosje maak 's ochtends voor hij wakker wordt. En mijn wimpers even aanzet, aangezien ik anders geen ogen heb, maar dat is puur mijn eigen gevoel.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die niet wilde dat zelfs je eigen partner je onopgemaakt zou zien?
Dit kun je toch niet menen? Wat is er mis mee dat je er 's ochtends bij het wakker worden niet optimaal uitziet? Dat is een redelijk bekend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat je je daar niet druk over zou moeten hoeven maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als ik het enigszins in de hand heb probeer ik het wel zo te plannen dat ik even stiekem een frisroze schattig blosje maak 's ochtends voor hij wakker wordt. En mijn wimpers even aanzet, aangezien ik anders geen ogen heb, maar dat is puur mijn eigen gevoel.
Oh ja, en even stiekem de bek schrobben en een luchtje sprayen.
Maar dat is alles hoor!
En dan ga ik er stiekem naast liggen en doe ik of ik net wakker wordt, zo semi verlegen en onschuldig. Met blosjes.
Wow....zou er niet aan moeten denken zeg, als ik moet kiezen tussen een half uurtje extra slaap of me echt netjes maken dan draai ik me zonder er verder nog over na te denken nog even omquote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als ik het enigszins in de hand heb probeer ik het wel zo te plannen dat ik even stiekem een frisroze schattig blosje maak 's ochtends voor hij wakker wordt. En mijn wimpers even aanzet, aangezien ik anders geen ogen heb, maar dat is puur mijn eigen gevoel.
Maar dat is alles hoor!
En dan ga ik er stiekem naast liggen en doe ik of ik net wakker wordt, zo semi verlegen en onschuldig. Met blosjes.
Ah, dan ben ik niet de enige weirdoquote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Me too, en ik spray mijn beddengoed ook onder.
Whehehe. Bij beginnende relaties heb ik me dat ook wel eens voorgenomen, maar ik slaap altijd langer dan wie dan ookquote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:
Maar dat is alles hoor!
Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leukquote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet menen? Wat is er mis mee dat je er 's ochtends bij het wakker worden niet optimaal uitziet? Dat is een redelijk bekend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat je je daar niet druk over zou moeten hoeven maken.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk.
Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.
You took the bait.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:
Dit kun je toch niet menen? Wat is er mis mee dat je er 's ochtends bij het wakker worden niet optimaal uitziet? Dat is een redelijk bekend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat je je daar niet druk over zou moeten hoeven maken.
Ik wou ook bijna happen ! Wat een post,quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:
Maar dat is alles hoor!
Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef Xennia het volgende:
Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden.
En zolang ze blijven roepen dat ze op natuurlijk vallen en ondertussen hun nek verrekken als er een geplamuurde bimbo voorbij loopt laat ik ze graag in die waanquote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden).
Ik ben dead seriousquote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik wou ook bijna happen ! Wat een post,
Poteto, Potatoquote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.
Dat dus, zeg tegen een vrouw dat ze make-up draagt terwijl het slechts een accent is en je hebt de poppen aan het dansen, maar goed; nee we zien het niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:
Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.
Ja dat is zo. Ik maak eigenlijk alleen mijn ogen op. Verder geen plamuur of lippenstift of zo.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om als een neuroot verf op je gezicht te kliederen (zonder deze handeling kom je je vriend liever niet onder ogen) . Dit is gewoon pure onzekerheid en heeft niks met 'leuk vinden' te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk.
Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.
Doe ik ook, ik vind mezelf ook leuker met. Is niets mis mee, maar je weet dus alleen maar dat je een bovengemiddeld lekker wijf bent omdat je reacties krijgt op hoe je eruit ziet en op je make-up. Dus dat doe je voor anderen en dat was de stelling en toen was de cirkel rond en is het nog een gezellig topic geworden ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), min die 15 kg dan heen zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar
. En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
Doe lekker waar je zin in hebt mop. Ik vind een geplamuurde slet soms geil om te zien, maar het moet er 's morgens ook enigzins uitzien (naturel), ik heb zelf ook een slaapkop en verwacht dat ook van mijn bedpartner; met alle respect, als ik die betrap op 'hysterisch' gedrag in de vroege morgen vind ik dat absoluut een enorme afknapper (maar dat is persoonlijk misschien). En we (mannen) slapen niet altijd zo diep als het lijkt, of dacht je dat we openlijk willen toegeven dat we verliefd maar onze bedpartner staren als die slaapt ?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), en zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar. En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
Als je het zo bedoelt dan snap ik het wel. Maar ik dacht dat je het zo bedoelde dat je bang was dat hij op je zou afknappen wanneer hij je een keer zou zien zonder make-up. In dat geval zou je jezelf tekort doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Asl een neuroot? Verf kliederen? Gevalletje projectie ofzo?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om als een neuroot verf op je gezicht te kliederen (zonder deze handeling kom je je vriend liever niet onder ogen) . Dit is gewoon pure onzekerheid en heeft niks met 'leuk vinden' te maken.
Hij heeft me zien bevallen, en trust me, daarna maak je je écht geen zorgen meer om een ochtendje zonder make-upquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als je het zo bedoelt dan snap ik het wel. Maar ik dacht dat je het zo bedoelde dat je bang was dat hij op je zou afknappen wanneer hij je een keer zou zien zonder make-up. In dat geval zou je jezelf tekort doen.
't is het verschil tussenquote:
En toch ben ik het niet helemaal met je eens, wel met het feit dat het leuk is als anderen je aantrekkelijk vinden, maar als ik nu bijvoorbeeld sexy lingerie aantrek onder mijn joggingpak, dat niemand ziet maar ik weet dat ik het aan heb en daardoor voel ik me lekker, is dat dan ook voor een ander?!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik vind mezelf ook leuker met. Is niets mis mee, maar je weet dus alleen maar dat je een bovengemiddeld lekker wijf bent omdat je reacties krijgt op hoe je eruit ziet en op je make-up. Dus dat doe je voor anderen en dat was de stelling en toen was de cirkel rond en is het nog een gezellig topic geworden ook.
Ik ook hoor. Maar als ik de keus heb...quote:Maar ik ''durf'' me wel zonder make-up aan mijn vriend te vertonen en aan mezelf.
Ik slaap nooit, ik ben net Gravin Dracula.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Doe lekker waar je zin in hebt mop. Ik vind een geplamuurde slet soms geil om te zien, maar het moet er 's morgens ook enigzins uitzien (naturel), ik heb zelf ook een slaapkop en verwacht dat ook van mijn bedpartner; met alle respect, als ik die betrap op 'hysterisch' gedrag in de vroege morgen vind ik dat absoluut een enorme afknapper (maar dat is persoonlijk misschien). En we (mannen) slapen niet altijd zo diep als het lijkt, of dacht je dat we openlijk willen toegeven dat we verliefd maar onze bedpartner staren als die slaapt ?
dit is géén bekentenis
Maar wie vindt de lingerie precies sexy?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch ben ik het niet helemaal met je eens, wel met het feit dat het leuk is als anderen je aantrekkelijk vinden, maar als ik nu bijvoorbeeld sexy lingerie aantrek onder mijn joggingpak, dat niemand ziet maar ik weet dat ik het aan heb en daardoor voel ik me lekker, is dat dan ook voor een ander?!
[..]
Ik ook hoor. Maar als ik de keus heb....
Je hebt niet bij de eerste wee nog even je make-up bij gewerkt?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij heeft me zien bevallen, en trust me, daarna maak je je écht geen zorgen meer om een ochtendje zonder make-up.
Is dat dan niet om een bepaalde mood bij jezelf te triggeren? En om later op die avond toe te slaan?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toch ben ik het niet helemaal met je eens, wel met het feit dat het leuk is als anderen je aantrekkelijk vinden, maar als ik nu bijvoorbeeld sexy lingerie aantrek onder mijn joggingpak, dat niemand ziet maar ik weet dat ik het aan heb en daardoor voel ik me lekker, is dat dan ook voor een ander?!
[..]
Ik ook hoor. Maar als ik de keus heb....
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef JJ.Johnson het volgende:
Maar wie vindt de lingerie precies sexy?
Je vindt jezelf toch niet sexy in lingerie hoop ik? Tenminste; niet op een zelf-opwindende manier.
Oh ja, wel degelijk!!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Maar wie vindt de lingerie precies sexy?
Je vindt jezelf toch niet sexy in lingerie hoop ik? Tenminste; niet op een zelf-opwindende manier.
Je eigen lichaam accepteren is goed, maar slaat dat niet een beetje teveel door?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef erodome het volgende:
Oh ja, wel degelijk!!!!
Het is erg fijn te noemen in de spiegel te kijken en te denken, oe, dat ziet er goed uit zeg, kijk dat kontje eens opbollen in dat kledingstukje, moet er even aanzitten....
Je bent gewoon heel erg seksueel en lichamelijk georienteerd, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef erodome het volgende:
Tja, ik ben al geen hetero, kan een vrouwenlichaam erg waarderen.
Maar mijn eigen lichaam vind ik fasinerend, hoe het beweegt, hoe de rondingen en lijnen lopen, vind dat super(ook bij anderen hoor, je vind mij vaak terwijl ik gewoon lijnen en rondingen aan het volgen ben bij iemand die ik aan mag raken).
Het grappige is dat je geleerd wordt daar niets mee te doen, je mag niet echt van jezelf houden en jezelf mooi vinden want dan ben je arrogant, narcistisch of wat dan ook, maar zodra iemand hulp zoekt omdat ze zich zo slecht voelen over zichzelf krijgen ze oefeningen voor de spiegel waarbij ze mooie dingen moeten benoemen en moeten leren echt van zichzelf te houden, echt in die spiegel te kijken, te denken en te weten dat ze top zijn.
Voor mezelf geld dat ik mezelf regelmatig opgeil door mezelf te strelen, ernaar te kijken en te voelen, zowel van buiten als van binnen, heerlijk dat je die reactie zo kan oproepen, het zachte van de huid kan voelen en tegelijkertijd het gevoel van de streling, ja vind ik lekker.
Dat kan gaan over het volgen van een lichaamslijn over de arm, binnenkant van de elleboog, oh zo heerlijk zacht en gevoelig.
Kijk, ik weet echt wel dat ik geen topmodel ben, dat er vele mooier zijn dan ik ben, dat ik uiteindelijk in het gros maar gewoontjes ben, maar toch ben ik blij met mezelf, met hoe mijn lichaam eruit ziet, hoe het beweegt, hoe het voelt.
Over het algemeen gesproken hou ik echt van mezelf, op wat dipdagjes na en dan is het wat minder, een beete hulp is dan goed, even mezelf verwennen en mezelf eens goed aankijken in de spiegel om te weten dat ik ik nog ben en ok ben.
Volgens mij ook. Ik herken het iig ook wel, enigszins.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Deliah het volgende:
Volgens mij is dat behoorlijk vrouwelijk. Het opwindend vinden om zelf mooie lingerie aan te hebben.
Een vrouwenlichaam is dan ook vele malen mooier dan een mannenlichaam.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Deliah het volgende:
Volgens mij is dat behoorlijk vrouwelijk. Het opwindend vinden om zelf mooie lingerie aan te hebben.
Tja....het valt wel mee hoe lichamelijk ik ben ingestelt, ik ben vooral een gevoelsbeestje, als iets goed voelt ben ik er gek op.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel erg seksueel en lichamelijk georienteerd, dat is duidelijk.
Daar is ook niets mis mee, alleen, zoals ik al zei, als je jezelf buiten de lijnen van het sociaal geaccepteerde begeeft, kan dat soms ook vervelende reacties opleveren, zeker bij mensen die je niet goed kent.
Ik weet niet of je jezelf in een betrouwbaar eerlijk kringetje begeeft van gelijkgestemden, dan kan het niet zoveel kwaad.
Maar sta niet vreemd te kijken als iemand je daar op veroordeelt.
Of je daar mee zit vervolgens, is natuurlijk een hele andere zaak.
Waarom? Valse bescheidenheid is zóóó stom, vind ik. Net alsof je zelf niet in de spiegel kan kijken?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je eigen lichaam accepteren is goed, maar slaat dat niet een beetje teveel door?
Ik denk dat je dat niet teveel aan mensen moet vertellen in het echt, althans niet aan mensen die je niet goed kent, dergelijk gedrag wordt als behoorlijk vreemd beschouwd.
(..niet dat ik er een oordeel over zou willen vellen, whatever makes somebody happy..)
Masturbatie.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:42 schreef JJ.Johnson het volgende:
Ik vind dat ook wel een beetje ver doorslaan ja.
Ik bedoel zo lang je gewoon hetero bent kun je toch uberhaupt al onmogelijk opgewonden raken van jezelf?
En verder natuurlijk het feit dat ik het eigenlijk best wel een narcistisch trekje vind. Jezelf mooi vinden, of vinden dat je een goed figuur hebt, daar is niets mis mee. Dat is zelfvertrouwen. Echter jezelf geil vinden, ja sorry hoor maar dat gaat wel heel ver
..dat is echt een vrouwending...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom? Valse bescheidenheid is zóóó stom, vind ik. Net alsof je zelf niet in de spiegel kan kijken?
Ik denk regelmatig; "Hmmmm, I would do me!" .
.
Wat zijn lendelen?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Mannen hebben die prachtige botstructuur in hun lendenen.
Sommige mannen, dan.
Ik wou net zeggen, het lijkt op die foto net alsof zijn benen eraan geschroeft zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
Lendenen.
[ afbeelding ]
Die botten van buik naar bovenbenen zeg maar. Bij d'Angelo zijn ze eigenlijk net iets te geprononceerd.
quote:
Krom?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dat is echt een vrouwending...
Mannen kunnen wel ijdel zijn, maar zichzelf seksueel aantrekkelijk vinden komt maar weinig voor, denk ik.
Dat komt, zoals ik al zei, omdat mannenlichamen gewoon veel minder mooi zijn.
We hebben geen golven, alleen maar dat domme stompje in het midden wat af en toe of vaak afhankelijk van de situatie krom naar boven trekt en groeit, verder hebben we in mijn optiek, want ik kan niet voor mijn volledige geslacht spreken eigenlijk, weinig om op te geilen.
Mannen denken ook niet "I would do me!", maar meer "..would she do me?", volgens mij.
Plaatje doet het niet meer, maar ik weet waar jij hebt over hebt hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
Lendenen.
[ afbeelding ]
Die botten van buik naar bovenbenen zeg maar. Bij d'Angelo zijn ze eigenlijk net iets te geprononceerd.
Het is minder raar als je denkt, als ik het opschrijf klinkt het ook wel een beetje vaag, maar het is echt een methode die gebruikt wordt in de hulpverlening om voor de spiegel te staan en mooie dingen van jezelf te benoemen, echt van je lichaam en geest te houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:51 schreef JJ.Johnson het volgende:
Hmm ik weet het niet. Ik geloof zelf toch wel in: 'hetgeen dat sociaal geaccepteerd is is ook het beste voor de wereld (op dit moment), anders was er wel iets anders sociaal geaccepteerd'.
Misschien zijn jouw overtuigingen hun tijd vooruit, en ziet het er over 20 jaar wel zo uit
Maar goed, dit gaat redelijk offtopic
Bij masturbatie ben jij vooral bezig met je eigen uiterlijk e.d. in plaats van een ingebeelde man?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Masturbatie.
Eindelijk sex met iemand waar je echt van houdt.
Moet het het één of het ander zijn dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Bij masturbatie ben jij vooral bezig met je eigen uiterlijk e.d. in plaats van een ingebeelde man?
Mannen kunnen niet multitasken.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moet het het één of het ander zijn dan?
Nee, de vraag is dan ook waar je vooral mee bezig bentquote:Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moet het het één of het ander zijn dan?
En die niet te snel komt!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Masturbatie.
Eindelijk sex met iemand waar je echt van houdt.
En die daarna gewoon nog een keer kan.quote:
En die geen smurrie achter laat!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die daarna gewoon nog een keer kan.
...want een kwartiertje wachten is zoooooh erg natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die daarna gewoon nog een keer kan.
Ja. Tijdverspilling. Zeker sinds ik niet meer rook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Lamon het volgende:
...want een kwartiertje wachten is zoooooh erg natuurlijk.
Dat voer je maar met je moederquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
Wat is er mis met een goed gesprek tussen de bedrijven door?
Je kan het natuurlijk ook combineren, dan vliegt de tijd...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Tijdverspilling. Zeker sinds ik niet meer rook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |