Wat een leuke eigenschap voor je omgevingquote:Op maandag 12 juni 2006 21:48 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind het voor mezelf leuk als mijn haren zeg maar goed zitten, of als ik leuke kleren aan heb. (ben beetje narcistisch ingesteld.) Ik hou er dus ook van als anderen naar me kijken, en om complimentjes te krijgen over hoe ik er uit zie etc. Ik vind dat ik er beter uitzie als ik mijn haren doe en goede kleren aandoe, dan denken mensen iig beter over je.
Een beetje. Lees je?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wat een leuke eigenschap voor je omgeving.
Dat doen ze ook, niemand vindt het namelijk mooi behalve zijzelf.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef thomzor het volgende:
das net als bodybuilders die zeggen "ja ik doe t voor mezelf"
yeeaaaaaaaa
Volgens mij weet je niet wat narcisme betekent:quote:
quote:nar·cis·me (het ~)
1 liefde voor zichzelf => eigenliefde, zelfvergoding
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat narcisme betekent:
[..]
Ja, ik doe soms dingen echt alleen voor mezelf, waarbij ik al weet dat mijn man zijn ogen zullen draaien van oh nee, ero weer en dat anderen dat hoogstwaarschijnlijk niet zouden kopen, maar ik wel omdat ik er blij van wordtquote:Op maandag 12 juni 2006 21:28 schreef Modus het volgende:
En daar bedoel ik mee de manier waarop je je kleedt, opmaakt, oftewel hoe je eruit ziet: gebeurt het wel eens dat je die dingen echt alléén voor jezelf doet? Dat lijkt mij heel sterk namelijk, je groeit je hele leven op met anderen om je heen die oordelen, net als jijzelf. Ik trof echter net een paar vrouwen die stellig beweerden dat ze make-up alléén voor zichzelf opdoen en al helemaal niet voor andere vrouwen. En die werden heeeel erg boostoen ik daar tegenin ging. Volgens mij kunnen ook de dingen die je juist níet draagt of niet doet ook een signaal afgeven aan de buitenwereld van hoe je gezien wilt worden.
Kom maar op..
Een beetje narcistisch ingesteld. Een beetje zelfvergoding. Is dat nou fout dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat narcisme betekent:
[..]
Ach, als persoonlijkheidsstoornissen een algemeen goed zouden zijn, niet natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 22:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Een beetje narcistisch ingesteld. Een beetje zelfvergoding. Is dat nou fout dan?
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ach, als persoonlijkheidsstoornissen een algemeen goed zouden zijn, niet natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
0,7 tot 1%, dat is toch wel een héél groot deel van de bevolking hoor.quote:Naar schatting lijdt 0,7-1% van de bevolking aan NPS. De aandoening komt in meerderheid voor bij mannen (50-75% volgens het DSM-IV).
Schreeuwen vind je zeker ook een goede eigenschap.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[..]
0,7 tot 1%, dat is toch wel een héél groot deel van de bevolking hoor.
En ik zei een BEETJE!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |