abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38791896
En daar bedoel ik mee de manier waarop je je kleedt, opmaakt, oftewel hoe je eruit ziet: gebeurt het wel eens dat je die dingen echt alléén voor jezelf doet? Dat lijkt mij heel sterk namelijk, je groeit je hele leven op met anderen om je heen die oordelen, net als jijzelf. Ik trof echter net een paar vrouwen die stellig beweerden dat ze make-up alléén voor zichzelf opdoen en al helemaal niet voor andere vrouwen. En die werden heeeel erg boos toen ik daar tegenin ging. Volgens mij kunnen ook de dingen die je juist níet draagt of niet doet ook een signaal afgeven aan de buitenwereld van hoe je gezien wilt worden.

Kom maar op. .
  maandag 12 juni 2006 @ 21:48:47 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_38792786
Ik vind het voor mezelf leuk als mijn haren zeg maar goed zitten, of als ik leuke kleren aan heb. (ben beetje narcistisch ingesteld.) Ik hou er dus ook van als anderen naar me kijken, en om complimentjes te krijgen over hoe ik er uit zie etc. Ik vind dat ik er beter uitzie als ik mijn haren doe en goede kleren aandoe, dan denken mensen iig beter over je.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_38792864
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:48 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind het voor mezelf leuk als mijn haren zeg maar goed zitten, of als ik leuke kleren aan heb. (ben beetje narcistisch ingesteld.) Ik hou er dus ook van als anderen naar me kijken, en om complimentjes te krijgen over hoe ik er uit zie etc. Ik vind dat ik er beter uitzie als ik mijn haren doe en goede kleren aandoe, dan denken mensen iig beter over je.
Wat een leuke eigenschap voor je omgeving .
pi_38792957
das net als bodybuilders die zeggen "ja ik doe t voor mezelf"

yeeaaaaaaaa
  maandag 12 juni 2006 @ 21:53:42 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_38793037
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wat een leuke eigenschap voor je omgeving .
Een beetje. Lees je?
  maandag 12 juni 2006 @ 21:55:13 #6
105460 DerBolle
Electro Native
pi_38793108
natuurlijk gebeurd dat, intreseert me vrij weinig wat mensen van mij denken, als ze me neit willen kennen ok, en als ze me willen kennen vinden ze 't ook geen probleem als ik mijn haar niet doe of kleding draag die niet al te netjes is...
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_38793202
Ik doe het voornamelijk voor mezelf. Terwijl ik in de spiegel kijk lik ik dan ook vaak mijn tepel.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  maandag 12 juni 2006 @ 22:03:12 #8
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_38793476
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef thomzor het volgende:
das net als bodybuilders die zeggen "ja ik doe t voor mezelf"

yeeaaaaaaaa
Dat doen ze ook, niemand vindt het namelijk mooi behalve zijzelf.
pi_38793585
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:53 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Een beetje. Lees je?
Volgens mij weet je niet wat narcisme betekent:
quote:
nar·cis·me (het ~)
1 liefde voor zichzelf => eigenliefde, zelfvergoding
pi_38793682
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

[..]
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_38793773
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:28 schreef Modus het volgende:
En daar bedoel ik mee de manier waarop je je kleedt, opmaakt, oftewel hoe je eruit ziet: gebeurt het wel eens dat je die dingen echt alléén voor jezelf doet? Dat lijkt mij heel sterk namelijk, je groeit je hele leven op met anderen om je heen die oordelen, net als jijzelf. Ik trof echter net een paar vrouwen die stellig beweerden dat ze make-up alléén voor zichzelf opdoen en al helemaal niet voor andere vrouwen. En die werden heeeel erg boos toen ik daar tegenin ging. Volgens mij kunnen ook de dingen die je juist níet draagt of niet doet ook een signaal afgeven aan de buitenwereld van hoe je gezien wilt worden.

Kom maar op. .
Ja, ik doe soms dingen echt alleen voor mezelf, waarbij ik al weet dat mijn man zijn ogen zullen draaien van oh nee, ero weer en dat anderen dat hoogstwaarschijnlijk niet zouden kopen, maar ik wel omdat ik er blij van wordt

De meeste dingen is ook wel voor de buitenwereld, daar kom je niet onderuit, ben je niet zo bewust mee bezig, maar het zit er wel in als je er goed over nadenkt.

Maar bij sommige dingen weet ik dat ze absoluut niet als de norm worden gezien, soms misschien zelfs raar gevonden zullen worden, maar als het een lach op mijn gezicht tovert, mij dus een goed gevoel geeft dondert het me niets wat anderen ervan denken, dan kijken ze maar raar naar mijn teensokken, of naar mijn alto kleding(die dan nu in de mode is, dus even niet wat anders is ), of naar de vlinderklemmetjes in mijn haar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 12 juni 2006 @ 22:11:20 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_38793890
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

[..]
Een beetje narcistisch ingesteld. Een beetje zelfvergoding. Is dat nou fout dan?
  maandag 12 juni 2006 @ 22:11:54 #13
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_38793924
Het feit alleen al dat ze er boos om worden toont aan dat je gelijk hebt. Als de maatschappij me niet vreemd aan zou kijken zou ik met dit weer nakend rondlopen. Natuurlijk houd je je uiterlijk bij voor 'de ander'.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_38794002
voor mezelf
  maandag 12 juni 2006 @ 22:14:08 #15
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38794043
Is het niet zo dat jij jezelf leuk aankleed zodat jouw omgeving kan denken dat je er leuk ziet. Waardoor jij je weer goed voelt. Indirect doe je het voor jezelf, via anderen.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_38794485
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:11 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Een beetje narcistisch ingesteld. Een beetje zelfvergoding. Is dat nou fout dan?
Ach, als persoonlijkheidsstoornissen een algemeen goed zouden zijn, niet natuurlijk .
http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2006 22:23:30 ]
  maandag 12 juni 2006 @ 22:24:53 #17
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_38794592
Allebei toch? als je weet dat je er goed - verzorgd uitziet voel je je prettiger; vooral omdat je dan goed op anderen overkomt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  maandag 12 juni 2006 @ 22:35:24 #18
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_38795105
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ach, als persoonlijkheidsstoornissen een algemeen goed zouden zijn, niet natuurlijk .
http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
quote:
Naar schatting lijdt 0,7-1% van de bevolking aan NPS. De aandoening komt in meerderheid voor bij mannen (50-75% volgens het DSM-IV).
0,7 tot 1%, dat is toch wel een héél groot deel van de bevolking hoor.
En ik zei een BEETJE!!!
pi_38795807
Ik wordt ook ontzettend geil als ik in de spiegel kijk, vooral als mn haar goed zit

Voor anderen dus, eigenlijk wel Hoewel ik het gewoon cool vind om er cool uit te zien. Weettok
pi_38796034
Ik draag alleen kleding die ik zelf leuk vind. Zo heb ik broeken waar ik me lekker in voel, en broeken waar mn kont goed in uikomt (niet dat ik een kont heb, maar zelfs dan). Voor de rest draag ik meestal t-shirts of een polo dus dat zit ook wel goed.

Als ik uit ga dan wil ik nog wel een keer rekening houden met de vrouwen, maar dan die ik er niet ineens anders uit
pi_38797949
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef LasTeR het volgende:

[..]

[..]

0,7 tot 1%, dat is toch wel een héél groot deel van de bevolking hoor.
En ik zei een BEETJE!!!
Schreeuwen vind je zeker ook een goede eigenschap.

Slaap lekker!
pi_38799174
Ik denk dat ik het voor mezelf wil, maar dat is niet waar. Ik doe het omdat ik graag wil dat anderen me 'leuk' vinden. En dat is dan wel weer voor mezelf natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')