abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68279911
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind dat een mooie foto van mezelf (die overigens gemaakt is door mijn vriend). Het laatste wat ik echter ermee wil is sleazy mannetjes aantrekken. Waarom zou ik een rotfoto van mezelf plaatsen als ik ook mooie heb?
Gaat het hier niet om wat je wilt, maar wat je weet? Je weet immers als je zo'n foto neerzet je reacties kan verwachten in je fotoboek in de trend van wow je ziet er goed uit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 22 april 2009 @ 19:19:13 #202
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_68279912
Zoveel pagina's en dan niet eens een voorbeeld.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:21:00 #203
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_68279967
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef m-niki het volgende:
Ik ga er vanuit dat ook het mooi aankleden of optutten na verloop van tijd zal verdwijnen, want je doet dit per saldo toch echt wel voor een ander. Als je heel lang niemand tegenkomt die jou ziet, doe je het niet meer. Waarschijnlijk verdwijnt dit bij de meesten eerder dan bv. het muziek maken (omdat muziek maken voor jezelf ook heel fijn kan zijn)
Ik denk, om aan te vullen, dat het stoppen met je verzorging ook aan zal voelen als het opgeven van je persoonlijke waardigheid, of het prijsgeven van je zelfrespect. In die zin zou je die verzorging etc. toch voor jezelf doen, denk ik.

Waarschijnlijk zal iemand het dus in eerste instantie wel willen volhouden, maar inderdaad langzaamaan toch wennen aan het idee dat die waardigheid niet meer zo belangrijk is, en uiteindelijk denken: "aah fuck it, er is niemand die me nog ziet, weg met die hoge hakken."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:21:01 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68279968
quote:
Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:

[..]

Plaat voor je kop heb je.
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?

Ik dus wel, ik maak me ook op en kleedt me leuk aan als ik weet dat ik de hele dag niemand ga zien. Gewoon, omdat het kan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68280118
Ok, zonder het topic te hebben gelezen, ik zie er niet uit in een shirt zonder v-hals. Ik ben nogal een dikkerd met grote jetsers en wanneer ik een shirtje met normale hals aanheb lijk ik een bouwvakkende lesbienne met meer overgewicht dan ik daadwerkelijk heb.

Met v-hals lijk ik op het ietwat te dikke geile mokkel dat ik ben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 22 april 2009 @ 19:29:31 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68280319
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gaat het hier niet om wat je wilt, maar wat je weet? Je weet immers als je zo'n foto neerzet je reacties kan verwachten in je fotoboek in de trend van wow je ziet er goed uit.
Ik verwacht eigenlijk gewoon dat mensen in een fobo kijken om een beeld te krijgen van degene met wie ze hier een discussie danwel gesprek voeren. En als ze dan een complimentje maken op basis van mijn foto is dat idd vleiend en natuurlijk leuker dan dat ze je als trol bestempelen, maar ook niet meer dan dat. Ik ga het niet al masturberend zitten herlezen oid . Ik ben er eerlijk gezegd niet zo van onder de indruk..net zoals ik weet dat ik wel 10 a 15 kilo mag missen momenteel weet ik dat mannen me over het algemeen wel aantrekkelijk vinden, het is gewoon een gegeven, en geen verdienste ofzo, ik ben er ook niet zo meer mee bezig zoals dat in mijn studiejaren misschien speelde .
  woensdag 22 april 2009 @ 19:30:17 #207
94676 Garisson72
pi_68280361
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef Vivi het volgende:
Aandacht trekken?! Ja hoor, ik hoop dat wat random pukkelige Fok!kers mijn pic opmerken in de grabbelton en vervolgens geile berichtjes gaan sturen . Kan ik dat 's avonds gezellig bespreken met mijn vriend en zoon .
Ik wil best geloven dat jij niet de actieve gedachte hebt om mensen op te winden met je ravissante verschijning, maar hoe sta je dan tegenover de stelling dat het simpelweg op een onbewust niveau gebeurt, die drang naar aandacht?
  woensdag 22 april 2009 @ 19:30:20 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68280362
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Met v-hals lijk ik op het ietwat te dikke geile mokkel dat ik ben.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:31:44 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68280432
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik wil best geloven dat jij niet de actieve gedachte hebt om mensen op te winden met je ravissante verschijning, maar hoe sta je dan tegenover de stelling dat het simpelweg op een onbewust niveau gebeurt, die drang naar aandacht?
Dat geloof ik wel en daar ben ik ook helemaal voor! Ik vind Nederlanders ook saai daarin, een beetje tongue in cheek flirten met van alles en nog wat maakt het dagelijks leven zoveel gezelliger!
pi_68280606
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik dus wel, ik maak me ook op en kleedt me leuk aan als ik weet dat ik de hele dag niemand ga zien. Gewoon, omdat het kan .
nee, óók jij zou ermee stoppen als je echt op een onbewoond eiland zou zitten en misschien is het bij jou dan wat hardnekkiger omdat je echt vergroeid lijkt te zijn met het idee dat je dus niet mooi bent als je niet leuk aangekleed of mooi opgemaakt bent. (dat komt er misschien rottiger uit dan dat ik het bedoel)

Ik ken (plenty) vrouwen die de straat niet opgaan zonder make-up. Die werkelijk als ze echt eerlijk zijn flippen bij het idee alleen al.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  woensdag 22 april 2009 @ 19:35:35 #211
94676 Garisson72
pi_68280613
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Vivi het volgende:
Dat geloof ik wel en daar ben ik ook helemaal voor! Ik vind Nederlanders ook saai daarin, een beetje tongue in cheek flirten met van alles en nog wat maakt het dagelijks leven zoveel gezelliger!
Ja nu maak je er zo heel slinks een opmerking in-het-algemeen van, maar jij begrijpt best dat ik bedoelde dat ook *jij* de dingen doet die je doet vanuit een trek-die-aandacht-motief.
Onbewust dan hè.
pi_68280672
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Jij komt dan met een of ander stom beeld over een onbewoond eiland, maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan. Dus niet zo snel je conclusies trekken a.u.b.
Omdat je je daarin lekker voelt, en je je dus ook op die manier thuis prettig voelt.
Maar dan kun je je afvragen: waarom voel je je júist daarin prettig? Wat ligt daaraan ten grondslag?
Hoogstwaarschijnlijk door de positieve aandacht en reacties die het genereerde als je je tussen andere mensen begaf.

Stel nou iemand een heel lelijke tuinbroek heeft, en iedereen keer als die persoon dit aan doet en zich niet opmaakt, naar buiten gaat.. dan krijgt die persoon de hele dag door negatieve reacties, van zowel mannen, vrouwen als kinderen. Als die persoon dit vaak heeft gedaan en op een gegeven moment thuis die tuinbroek aantrekt en er exact hetzelfde binnenshuis er zo bijloopt, dan krijgt die hij/zij toch weer helemaal dat gevoel terug van de negatieve reacties... enkel door die kleding/verschijning.
Simpele psychologie, heeft enkel te maken met je onderbewuste.

Oja, Vivi, jij hebt met je eerste post in dit topic jezelf al buitenspel gezet in deze discussie.
pi_68280755
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Omdat je je daarin lekker voelt, en je je dus ook op die manier thuis prettig voelt.
Maar dan kun je je afvragen: waarom voel je je júist daarin prettig? Wat ligt daaraan ten grondslag?
Hoogstwaarschijnlijk door de positieve aandacht en reacties die het genereerde als je je tussen andere mensen begaf.

Stel nou iemand een heel lelijke tuinbroek heeft, en iedereen keer als die persoon dit aan doet en zich niet opmaakt, naar buiten gaat.. dan krijgt die persoon de hele dag door negatieve reacties, van zowel mannen, vrouwen als kinderen. Als die persoon dit vaak heeft gedaan en op een gegeven moment thuis die tuinbroek aantrekt en er exact hetzelfde binnenshuis er zo bijloopt, dan krijgt die hij/zij toch weer helemaal dat gevoel terug van de negatieve reacties... enkel door die kleding/verschijning.
Simpele psychologie, heeft enkel te maken met je onderbewuste.

Oja, Vivi, jij hebt met je eerste post in dit topic jezelf al buitenspel gezet in deze discussie.
ik denk dat de meeste mensen hier niet bij stilstaan en het dus bij zichzelf daarom niet herkennen. Niet iedereen denkt (veel) na
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  woensdag 22 april 2009 @ 19:51:43 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68281132
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef m-niki het volgende:

[..]

nee, óók jij zou ermee stoppen als je echt op een onbewoond eiland zou zitten en misschien is het bij jou dan wat hardnekkiger omdat je echt vergroeid lijkt te zijn met het idee dat je dus niet mooi bent als je niet leuk aangekleed of mooi opgemaakt bent. (dat komt er misschien rottiger uit dan dat ik het bedoel)

Ik ken (plenty) vrouwen die de straat niet opgaan zonder make-up. Die werkelijk als ze echt eerlijk zijn flippen bij het idee alleen al.
Maar..maar..stel je voor dat Matthew McConaughey dan ineens aanspoelt!?
  woensdag 22 april 2009 @ 19:52:57 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68281176
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:

Nogmaals, dat zegt meer over jouw gedachtenwereld en zijn beperkingen dan over wat anders .
  woensdag 22 april 2009 @ 19:55:04 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68281242
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja nu maak je er zo heel slinks een opmerking in-het-algemeen van, maar jij begrijpt best dat ik bedoelde dat ook *jij* de dingen doet die je doet vanuit een trek-die-aandacht-motief.
Onbewust dan hè.
Tja, onbewust...dat zal dan wel. Ik ben er iig niet op de manier mee bezig als dat TS m.i insinueert dat vrouwen dat doen .

En nogmaals, tuurlijk is het leuker als mensen positief op je uiterlijk reageren dan negatief, voor mij hoeft daar echter helemaal geen sexuele lading aan te zitten en daar ben ik ook zelden op uit.

Ik vind mezelf trouwens het meest saxay in een preutse kokerrok met zwart coltruitje .

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 22-04-2009 20:08:31 ]
pi_68281383
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik niet. Het is ook wel eens goed voor je huid en wimpers niets erop te smeren. En dan lekker de hele dag in joggingbroek, hemdje en een paardenstaart.
Ik vind het eigenlijk een beetje obsessief om er altijd gelikt uit te willen zien. Alsof je het niet kan verdragen jezelf in de meest pure vorm te zien of zo.
pi_68281597
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
En nogmaals, tuurlijk is het leuker als mensen positief op je uiterlijk reageren dan negatief, voor mij hoeft daar echter helemaal geen sexuele lading aan te zitten en daar ben ik ook zelden op uit.
Dat was de stelling ook niet hoor. Je klinkt nu iig al een stuk genuanceerder en realistischer.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:08:47 #219
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_68281651
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik niet. Het is ook wel eens goed voor je huid en wimpers niets erop te smeren. En dan lekker de hele dag in joggingbroek, hemdje en een paardenstaart.
Ik vind het eigenlijk een beetje obsessief om er altijd gelikt uit te willen zien. Alsof je het niet kan verdragen jezelf in de meest pure vorm te zien of zo.
Helemaal mee eens. Ben weliswaar een man maar ik verzorg mezelf wel graag goed en ik geef toe dat dat vooral voor de buitenwereld is. Ik vind het dan ook lekker om gewoon een dag in mijn joggingpak door het huis te kunnen lopen. Ik zie gewoonweg niet in waarom je altijd netjes en verzorgd zou willen zijn.
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:09:53 #220
240781 JJ.Johnson
pi_68281692
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat was de stelling ook niet hoor. Je klinkt nu iig al een stuk genuanceerder en realistischer.
Dat dus. Is wellicht ook wel het 'Fok! defense mechanism', maar een genuanceerde post neem ik persoonlijk veel serieuzer.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:10:02 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68281699
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Please Xennia, waarom nu meteen weer alles uit zijn verband trekken. Gelikt eruitzien en gewoon een leuk shirt aantrekken ipv een vaalgewassen geval en wat mascara en gloss zijn nogal een verschil heur. En ik heb hele snazzy joggingpakken .
pi_68281712
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:08 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ben weliswaar een man maar ik verzorg mezelf wel graag goed en ik geef toe dat dat vooral voor de buitenwereld is. Ik vind het dan ook lekker om gewoon een dag in mijn joggingpak door het huis te kunnen lopen. Ik zie gewoonweg niet in waarom je altijd netjes en verzorgd zou willen zijn.
Precies, languit op de bank, hand in je joggingbroek en zappen maar.
Verzorgd ben ik wel altijd, in de zin van schoon en lekker ruikend.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:12:36 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68281767
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

De stelling kwam iig op mij over als ware die geponeerd door een sexueel gefrustreerde pukkelaar die alle kuthoeren vrouwen ervan verdacht een geheim verbond te hebben wat zich manifesteerde door hem tot waanzin te drijven met onthullende kleding en hun "you can look but you can't touch"-mentaliteit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 22-04-2009 21:13:07 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 20:12:41 #224
240781 JJ.Johnson
pi_68281768
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Met verzorgd doel ik ook meer op gel in mijn haren, aftershave op etc.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:13:48 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68281799
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hand in je joggingbroek!?
pi_68281800
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Please Xennia, waarom nu meteen weer alles uit zijn verband trekken. Gelikt eruitzien en gewoon een leuk shirt aantrekken ipv een vaalgewassen geval en wat mascara en gloss zijn nogal een verschil heur. En ik heb hele snazzy joggingpakken .
Ik trek niets uit zijn verband. Een joggingpak is wat anders dan een trui met decollete. Mascara smeer ik dan dus niet, om mijn wimpers wat rust te geven. Smeer er hooguit wat vaseline op.
Ik kan er niets aan doen dat jij ineens genuanceerder reageert.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:14:49 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68281840
Je kent me nu al zo lang dat je toch wel tussen mijn regels door zou moeten kunnen lezen Xen.
pi_68281914
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

De stelling kwam iig op mij over als ware die geponeerd door een sexueel gefrustreerde pukkelaar die alle kuthoeren vrouwen ervan verdacht een geheim verbond te hebben wat zich manifersteerde door hem tot waanzin te drijven met onthullende kleding en hun "you can look but you can't touch"-mentaliteit!
Dat is dan jouw verdedigingsmechanisme. In mijn posts in dit topic gaf ik ruiterlijk toe me soms subtiel sexy te kleden om de aandacht te trekken van (uitsluitend aantrekkelijke) mannen.

Jij daarentegen probeerde direct de discussie op slot te gooien door te suggereren dat jij je uitsluitend zo kleedt als je je kleedt om jezelf een plezier te doen en dat mannen echt niet zo belangrijk zijn als ze denken.

En ja, hand in mijn joggingbroek ja
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef Vivi het volgende:
Je kent me nu al zo lang dat je toch wel tussen mijn regels door zou moeten kunnen lezen Xen.
Dat kan ik ook, maar ik vind het leuker als jij het even zwart op wit zet en erkent voor jezelf.

pi_68281940
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:13 schreef Vivi het volgende:
Hand in je joggingbroek!?
Was jij niet die ene die niet wilde dat zelfs je eigen partner je onopgemaakt zou zien?
pi_68281980
Oh en eh, ik heb mezelf ooit enigszins hetzelfde afgevraagd
Uiterlijk voor jezelf of voor een ander?
pi_68282024
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Met verzorgd doel ik ook meer op gel in mijn haren, aftershave op etc.
Ik draag dan wel weer bijna altijd parfum omdat het zo lekker ruikt. Soms zelfs voor ik ga slapen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 22 april 2009 @ 20:29:39 #232
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_68282302
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik draag dan wel weer bijna altijd parfum omdat het zo lekker ruikt. Soms zelfs voor ik ga slapen
En dan iemand anders "voor gek verklaren".
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_68282431
quote:

[..]

wtf Over vreemd gesproken !
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:49:22 #234
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68282970
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
Dat zeg ik toch ook?
pi_68282984
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dan iemand anders "voor gek verklaren".
Ik verklaar niemand voor gek, ik wil alleen dat men in deze discussie oprecht naar zichzelf kijkt en naar onderliggende motieven voor bepaald gedrag.

Ik heb ook nooit ontkend gek te zijn. Ik spuit wel eens wat parfum op mijn pols voor het slapen en snuif er dan lekker aan, terwijl ik op mijn buik lig met mijn handen naast mijn hoofd op het kussen.

woensdag 22 april 2009 @ 21:07:12 #236
Profeta Pluriforma
pi_68283496
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef m-niki het volgende:

[..]

Het schijnt (ja ik zeg het maar zo, omdat we het hebben moeten leren op de uni, maar ik zo geen enkel wetenschappelijk onderzoek erbij kan halen waaruit dat blijkt) dat wanneer je mensen voor langere tijd afzondert al het sociale gedrag verdwijnt. Dus iemand zou bv. ook na verloop van tijd geen muziek meer maken, omdat muziek maken impliceert dat je het vóór iemand speelt. Na een aantal jaren (bv.) is er geen enkel nut meer over om te spelen. (als niemand het hoort, alleen jijzelf, dan vind je er op een gegeven moment niets meer aan)

Ik ga er vanuit dat ook het mooi aankleden of optutten na verloop van tijd zal verdwijnen, want je doet dit per saldo toch echt wel voor een ander. Als je heel lang niemand tegenkomt die jou ziet, doe je het niet meer. Waarschijnlijk verdwijnt dit bij de meesten eerder dan bv. het muziek maken (omdat muziek maken voor jezelf ook heel fijn kan zijn)

In het dagelijks leven is het zo normaal geworden om je mooi aan te kleden of je op te tutten dat het erop is gaan lijken alsof je dat enkel voor jezelf zou doen... ik geloof daar niet in.
Ik sluit mij hier volledig bij aan, m-niki. Ik denk dat je hier gelijk in hebt.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:14:19 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68283745
quote:

[..]

Me too, en ik spray mijn beddengoed ook onder.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:17:58 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68283880
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Modus het volgende:

[..]

Was jij niet die ene die niet wilde dat zelfs je eigen partner je onopgemaakt zou zien?
Nou, als ik het enigszins in de hand heb probeer ik het wel zo te plannen dat ik even stiekem een frisroze schattig blosje maak 's ochtends voor hij wakker wordt. En mijn wimpers even aanzet, aangezien ik anders geen ogen heb, maar dat is puur mijn eigen gevoel.

Oh ja, en even stiekem de bek schrobben en een luchtje sprayen.

Maar dat is alles hoor!

En dan ga ik er stiekem naast liggen en doe ik of ik net wakker wordt, zo semi verlegen en onschuldig. Met blosjes .
  woensdag 22 april 2009 @ 21:27:43 #239
Profeta Pluriforma
pi_68284232
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, als ik het enigszins in de hand heb probeer ik het wel zo te plannen dat ik even stiekem een frisroze schattig blosje maak 's ochtends voor hij wakker wordt. En mijn wimpers even aanzet, aangezien ik anders geen ogen heb, maar dat is puur mijn eigen gevoel.

Maar dat is alles hoor!

En dan ga ik er stiekem naast liggen en doe ik of ik net wakker wordt, zo semi verlegen en onschuldig. Met blosjes .
Dit kun je toch niet menen? Wat is er mis mee dat je er 's ochtends bij het wakker worden niet optimaal uitziet? Dat is een redelijk bekend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat je je daar niet druk over zou moeten hoeven maken.
pi_68284242
quote:

[..]

Maar dat is alles hoor!

Wow....zou er niet aan moeten denken zeg, als ik moet kiezen tussen een half uurtje extra slaap of me echt netjes maken dan draai ik me zonder er verder nog over na te denken nog even om

Maar goed, ik loop uiteindelijk ook veel vaker zonder enige make up rond dan met, praat hier wel over de wat meer gewaagde kelding, maar de spijkerbroek met een comfi shirt of trui worden toch het meeste gedragen.
De meeste dagen hop ik door het bos met de honden of ben ik paarden aan het trainen, in beide gevallen is netjes eruit blijven zien niet echt een optie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_68284303
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Me too, en ik spray mijn beddengoed ook onder.
Ah, dan ben ik niet de enige weirdo
quote:

Maar dat is alles hoor!

Whehehe. Bij beginnende relaties heb ik me dat ook wel eens voorgenomen, maar ik slaap altijd langer dan wie dan ook . Nou ja maakt niet uit, heeft hij meteen shocktherapie gehad.
Gek genoeg vonden de meeste exen me leuker zonder make-up (al zeiden ze dat ook wel eens terwijl ik gewoon mascara op had en mijn wenkbrauwen bij getekend. Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden).
  woensdag 22 april 2009 @ 21:31:35 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68284343
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dit kun je toch niet menen? Wat is er mis mee dat je er 's ochtends bij het wakker worden niet optimaal uitziet? Dat is een redelijk bekend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat je je daar niet druk over zou moeten hoeven maken.
Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk .

Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.
pi_68284442
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk .

Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.

Gekkie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 22 april 2009 @ 21:35:33 #244
94676 Garisson72
pi_68284466
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef servus_universitas het volgende:
You took the bait.
pi_68284596
quote:

Maar dat is alles hoor!

Ik wou ook bijna happen ! Wat een post,
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:39:46 #246
94676 Garisson72
pi_68284607
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef Xennia het volgende:
Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden.
Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:40:36 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68284631
Dat
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef Xennia het volgende:

[..]
Mannen kunnen naturel en make-up niet altijd van elkaar onderscheiden).
En zolang ze blijven roepen dat ze op natuurlijk vallen en ondertussen hun nek verrekken als er een geplamuurde bimbo voorbij loopt laat ik ze graag in die waan .
  woensdag 22 april 2009 @ 21:41:53 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68284671
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Ik wou ook bijna happen ! Wat een post,
Ik ben dead serious .
  woensdag 22 april 2009 @ 21:42:53 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68284715
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.
Poteto, Potato .
pi_68284774
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:
Dat dus, zeg tegen een vrouw dat ze make-up draagt terwijl het slechts een accent is en je hebt de poppen aan het dansen, maar goed; nee we zien het niet.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')