Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In Brazilië doen de vrouwen ook veel makkelijker over (hun) seksualiteit.. maar dat is een geheel andere discussie.
Ik zeg ook niet dat het een bewust iets is dat een vrouw graag haar boezem toont aan de buitenwereld.. ik denk eerder onderbewust. "Cleavage is fijn, ik voel me daarin mooi..." dat is waarschijnlijk de enige, tevens onschuldige, gedachte die vrouwen over hun kleding hebben. Als we echter gaat uitdiepen waarom ze zich dáár nou juist mooi in voelt.. komen we bij de reden die ik eerder postte.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
Het probleem van die mongool of het mijne? Ik ga voor het zijne.
Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.
Dan vond 'ie het toch wel érg belangrijk dat de boodschap over zou komenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Hij schreeuwde zo hard dat ie over mijn MP3speler heen klonk. I kid you not.
Voor dat laatste dient deze discussie, om die recalcitrante vrouwen te zeggen waar het op staat!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:40 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Zo zijn wij vrouwen nu eenmaal. Is ook niet erg, en het werkt. Alleen zie ik er ook de zin niet van in om dit glashard te gaan lopen ontkennen.
Niet bewust, dat ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:42 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Bepaalde dingen die je zegt heb je wel een punt mee hoor..hoewel ik alsnog van mening blijf dat heus niet alle vrouwen het doen voor aandacht.
Dat was enkel om te laten zien dat het "argument" van die ene user onzinnig was.. die bewering was dan ook niet mijn mening.quote:Maar wat je hierboven zegt,, waarom zou een vrouw zich dan juist bij een gewoon T-shirt of longsleeve / whatever wél fijn en mooi voelen, als jij het raar vind dat ze zich bij ''dit soort kleding'' fijn en mooi voelen?
Veel vrouwen niet.. maar de vrouwen die het dragen... wél m.i.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:44 schreef Aventura het volgende:
Je kunt vrouwen niet zo generaliseren. Ik vind het zelf ongemakkelijk en vervelend als ik teveel vlees laat zien. Niet omdat ik onzeker ben (al zijn heel wat vrouwen dit wel, en die zul je zelden onbedekt tegenkomen), maar ik voel me ongemakkelijk bij het idee dat iemand teveel van mijn borsten kan zien. En daar dan eventuele gedachtes bij kan krijgen. Ik heb niet de illusie dat mannen mijn vormen niet opmerken als ik een spijkerbroek en truitje draag maar ja, de deur uit moet je toch en ik hoef geen boerka aan. Je vraag, waarom voelen vrouwen zich mooi in een laag uitgesneden truitje gaat lang niet voor alle vrouwen op!
In feite zijn we het dus eens met elkaar..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.
Maar dat geld voor heeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen, als je naar redenen kijkt kom je uiteindelijk bijna altijd uit op die paringsdans of gewoon overlevingsdrang...dat zijn de 2 grote drijfveren in de natuur en dus ook bij mensen.
Alleen vinden mensen zich vaak heel speciaal tegenover de rest van het dierenrijk en denken ze andere redenen te hebben.
En ja ik draag dat soort spul ook als ik alleen ben, maar ook dan is het terug te leiden naar die paringsdans, naar 1 van de grote drijfveren van het menselijk bestaan, voortplanting in deze.
Dat is nu eenmaal mijn natuur, net zoals het ieders natuur is, hoe iemand ermee omgaat verschilt, maar de drijfveren blijven hetzelfde.
En als we het niet doen zijn we homo's. Ik ken deze instinkers, ik hap niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.
Ik denk dat zijn IQ lager was dan zijn leeftijd.
Nou ja, ben geen kuiken dus weet ook wel wat voor een effect een vrouw(enlichaam), verpakt of niet verpakt, kan hebben op een man. Je doet daar weinig tegen. Maar ik vind het in de meeste gevallenongepast om met mijn tieten te koop te lopen. Ik vind dat niet bij mij en mijn karakter passen. Ben vrij nuchter en ben zeker niet iemand die vaak bewust gebruik maakt van haar vrouwelijkheid. En dan heb je ook nog gelegenheden. Tijdens het stappen of in bijzijn van een leuke man kan ik me wel goed voelen in een blotere outfit. Het verschilt eigenlijk per kee.r Gedraag ik me nu als een typische vrouw? Ja he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef OldJeller het volgende:
Veel vrouwen niet.. maar de vrouwen die het dragen... wél m.i.
Even een uitstapje, maar: voel jij je ook onprettig als weet dat één of andere smerige collega van je zich af loopt te rukken met jou in z'n gedachte? Dat idee heb ik namelijk sterk na het lezen van je post.![]()
Psst, dat is het hele vrouw zijn; we zeggen a en bedoelen b. Niks mis mee, om dat weer eens op tafel te gooien hoor. Vrouwen zijn officieel alleen bewust als het hen uitkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef OldJeller het volgende:
Enkele vrouwen zitten nog in de ontkenningsfase, vandaar dat ik deze discussie gestart was.
Hm, ja. Maar jij gelooft ook dat vrouwen niet poepen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaar
Plaat voor je kop heb je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.
Tsja je ken niet alles hebben meid.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.
En daarom zijn de boerka's uitgevonden...quote:Op woensdag 22 april 2009 01:49 schreef Schenkstroop het volgende: Een leuk meisje in kort rokje en hoge pumps fietst je zo voorbij. Wat doe je dan? Aan de ene kant denk je 'lach' en zeg "hey!" de andere kant ben je nogal zuur en denk je "hey kut neuken nee optyfen dan!" dus wordt het "hey leuke borsten heb je.."
De Enige Echte Waarheid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef erodome het volgende:
Tja, als je naar de onbewuste redenen van dingen gaat kijken dan kom je hier idd op seksuele aantrekkingskracht uit, net als bij mannen die echt die dikke auto mooi vinden en dat helemaal niet voor de status en dus de seksuele aantrekkingskracht doen.
Maar dat geld voor heeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen, als je naar redenen kijkt kom je uiteindelijk bijna altijd uit op die paringsdans of gewoon overlevingsdrang...dat zijn de 2 grote drijfveren in de natuur en dus ook bij mensen.
Alleen vinden mensen zich vaak heel speciaal tegenover de rest van het dierenrijk en denken ze andere redenen te hebben.
Die zou er nu dan wel af moeten liggenquote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:
[..]
Plaat voor je kop heb je.
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?
NEEN NEEN en NEEN.
Dus doe je het voor jezelf? NEEN.
Je doet het voor de mening van anderen.
Als ik ongelijk heb mag mijn kleine teen er nu afvallen.
dat is dan in de hoop dat er iemand voorbijkomt die je komt halen van de onbewoond eiland.. en je anders bang bent dat die je niet meeneemt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zou er nu dan wel af moeten liggen
Maar ik voel ook wel wat seksuele aantrekkingskracht voor mezelf, dus vind ik het ook leuk mijn eigen tieten te zien deinenquote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:
[..]
Plaat voor je kop heb je.
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?
NEEN NEEN en NEEN.
Dus doe je het voor jezelf? NEEN.
Je doet het voor de mening van anderen.
Als ik ongelijk heb mag mijn kleine teen er nu afvallen.
Je hebt niet ales gelezen volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |