abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:24:24 #126
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68241567
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:18 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen, maar de belezen meisjes zijn nou zeker niet allemaal preuts Kijk naar studentenverenigingen, bijvoorbeeld. En ook tijdens het uitgaan is het wat chiquere meisje toch erg te bekoren. Andere aanpak, uiteraard, maar dan nog zijn ook die niet vies van wat plezier En ik zie mezelf als ontwikkeld, ja

Toch denk ik ook dat het eerder lijkt alsof die lager opgeleide mensen veel seks hebben. Ze lullen er alleen maar over, gedragen zich er alleen maar naar en lijken er continu over te denken. Toch weet ik niet of dat een correct beeld van daadwerkelijk veel knallen geeft.
Volgens mij maakt het weinig verschil. Ik zit bij een studentenvereniging en heb gewerkt in een pauper-discotheek, dus ik deed het overal en gedurende een lange tijd veel.
Kinky vrouwen of uberhaupt sexueel bewuste vrouwen kom je overal tegen.

Ah, memories...
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68244213
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:56 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik rijd dan op een racefiets moet je eens weten wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd. Rijd nu met een mp3 speler op. Heerlijk rustig
En gevaarlijk
pi_68244774
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef DrDarwin het volgende:
Overigens moet door vrouwen niet onderschat worden wat inkijk bij mannen los kan maken, volgens mij is bij mij ooit de hersenstam spontaan losgekomen toen ik op mijn fiets de straat uitrijdend geconfronteerd werd met de in hotpants gestoken billen van het stuk van de buurt die voorover gebogen haar auto aan het wassen was.
2 Seconden later lagen ik en mijn fiets tegen de enige boom die de straat rijk was....
Waarheid. Alle vrouwen moeten zich bewust zijn van het feit dat alle mannelijke verkeersdeelnemers naar je zullen kijken, decollete of niet, zomer en winter. Dat kan nare situaties met zich meebrengen als de aandacht voor de volle 100% naar het verkeer zou moeten gaan, maar er zo'n leuk meisje op de stoep loopt > dilemma. Let ik op m'n voorganger of neem ik het risico om totaal zinloos naar dat meisje te kijken? Het antwoord is uiteraard dat laatste, je MOET kijken, hoe dan ook.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_68245407
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:14 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen borsthaar bij de man erotisch vinden.
Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.
pi_68245471
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:02 schreef waht het volgende:

[..]

Waarheid. Alle vrouwen moeten zich bewust zijn van het feit dat alle mannelijke verkeersdeelnemers naar je zullen kijken, decolleté of niet, zomer en winter.
Ook als ze in een burka of ander tentachtig gewaad loopt?
pi_68245841
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Van een diep decolleté zie ik geen praktisch nut hoor. Of je moet als vrouw een vrij ongebruikelijk zweetprobleem tussen je borsten hebben
Nou, met een flinke push-up kan het daartussen best zweten.

In een coltrui lijken mijn borsten trouwens groter dan in een laag uitgesneden trui en ik geloof niet dat ik dan meer of minder reacties krijg.
pi_68249344
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ook als ze in een burka of ander tentachtig gewaad loopt?
Als het gezicht niet zichtbaar is niet natuurlijk, anders wel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:35:41 #133
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68252580
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Uit een a-selecte steekproef van mijn vriendinnenkring blijkt dat geen enkele vrouw de voorkeur geeft aan borsthaar boven een gladde borst.
Een mode verschijnsel.
Net als een gladgeschoren schaamstreek.
Er komen vanzelf weer mensen die de voorkeur geven aan beharing.
Ik voel overigens liever dons aan mijn lippen dan beginnende uitgroei.
pi_68253376
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 03:45 schreef Re het volgende:
generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
Welk doel dient exposed cleavage dan, als het niet aandacht is?
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:57:54 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68253491
Misschien vinden ze de kleding/het decolleté zelf mooi?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68253498
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren ! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: " " .
Is het heus, Vivi?
En met wat voor achterliggende gedachte maak je foto's zoals in je fobo en zet je ze daar vervolgens.. zodat men ziet tegen wie ze spreken? Een stel tieten zou je denken, ipv een vrouw.
pi_68253986
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:27 schreef jogy het volgende:
Als mannen met een korte broek en een t-shirt rondlopen op een warme dag, is het dan ook voor aandacht? Of is het dan gewoon omdat het warm is en het zo lekkerder is dan met een lange broek en een trui of overhemd met lange mouwen? Voor mezelf gesproken doe ik het omdat gewoon lekker is om de zon op je huid te voelen en niet te zweten eigenlijk. Waarom zou het bij vrouwen anders moeten zijn? Sommige vrouwen zullen het heus wel om de aandacht doen, andere niet. Net als bij mannen.
Kulargument. Vrouwen kunnen in dat geval ook gewoon iets als een T-shirt dragen, en niet iets wat laag is uitgesneden. Als dat nodig is voor de warmte, waarom dragen ze dan niet direct enkel een BH / bikini.

Onzin.
pi_68254015
quote:
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren ! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: " " .
http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpg

Gaat je geloofwaardigheid dan , Srsly.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:20:23 #139
37769 erodome
Zweefteef
pi_68254372
Tja, ligt eraan waarom ik het draag...
Het kan zijn om me mooi te voelen voor de rest van de wereld, maar kan ook gaan om mezelf goed te voelen.
Ik mag graag op een naar dipdagje lekker gaan tutten met mezelf, maskertje op, make upje op, leuke kleding aan en al kom ik dan niet eens buiten voel ik me beter omdat ik die aandacht aan mezelf heb geschonken.
Dan gaat het dus in het geheel niet om aandacht van anderen, maar aandacht van en voor mezelf.

Heb ik het over gewoon leuke kleding die wat strakker is, leuke shirtjes enzo dan draag ik het voornamelijk omdat ik het leuk vind en denk ik eigenlijk niet echt na over aandacht van anderen.
Ik draag erg graag wat strakkere shirtjes, ook onder dingen of in combi met iets alles behalve sexy's, vind wat strakke shirts vaak lekker zitten.

Kijken is nooit een probleem, natuurlijk zou het ideaal zijn als je alleen aandacht zou trekken van mensen waarvan je ook aandacht wil, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
Maar zolang het bij kijken blijft en niet zomaar aankomen overleef ik het wel
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:23:59 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68254513
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef cesareborgia het volgende:

http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpg

Gaat je geloofwaardigheid dan , Srsly.
Want er is geen enkel verschil tussen het dagelijks leven en poseren voor een camera.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68254707
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want er is geen enkel verschil tussen het dagelijks leven en poseren voor een camera.
Hoe je het ook wendt of keert, die foto's maken het kristalhelder dat deze statement onzin is. Het had niet mooier op een presenteerblaadje kunnen worden gegeven.
quote:
pi_68254721
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Kulargument. Vrouwen kunnen in dat geval ook gewoon iets als een T-shirt dragen, en niet iets wat laag is uitgesneden. Als dat nodig is voor de warmte, waarom dragen ze dan niet direct enkel een BH / bikini.

Onzin.
Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.
pi_68254750
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij verwerpt de stelling van TS terwijl ze met het plaatsen van deze foto (op een internetforum,waar zo'n foto geen enkele andere functie heeft dan aandacht trekken) duidelijk de stelling van TS bevestigt.
pi_68254853
Zoals al veel wordt aangegeven, wordt dergelijke kleding gedragen, omdat velen zich dan fijn en mooi voelen.
Waarom zou een vrouw zich nou juist bij dit soort kleding fijn en mooi voelen, als ze niet de hele dag voor de spiegel staat en zichzelf ziet... dat kan enkel door de (positieve) aandacht/reacties die je van de medemens krijgt, en ja.. die krijg je nou eenmaal meer als je je decolleté duidelijk tentoonstelt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:31:49 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68254905
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die cleavage laten zien om iets te bereiken of om mannen in verwarring te brengen. Je moet daar namelijk wel het type voor zijn, dwz. zeer zelfverzekerd in het leven staan. De meeste vrouwen zijn niet zo, en zeker Nederlandse vrouwen niet. In andere culturen zie je vrouwen veel meer gebruik maken van hun vrouwlijkheid en wat voor effect dat heeft op mannen, bv. in landen als Brazilie. Eigenlijk zou je die vraag in zulke landen moeten stellen.
pi_68254985
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Allemachtig..waarom zou een vrouw een T-shirt dragen als er zooooveel leuke topjes te vinden zijn die dan toevallig wat bloter zijn? Ik vind de meeste reacties hier (door mannen uiteraard) maar belachelijk. Sommige zullen het voor de aandacht doen, genoeg andere meiden ook niet, en doen het puur en alleen omdat ze zichzelf daar gewoon prettiger in voelen of het zelf gewoon mooi vinden.
Ik post nergens dat ik een probleem heb met de manier waarop vrouwen zich kleden. Enkel de hypocrisie is wat me opvalt, vandaar dit topic.
De user die ik quotte stelde dat een laag uitgesneden shirtje en een kort rokje enkel dient ter verkoeling. Vandaar m'n reactie dat het helemaal niet nodig is om een laag uitgesneden shirt aan te doen, als het enkel om verkoeling gaat.

Voor de rest: zie m'n post hierboven.
pi_68255140
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die cleavage laten zien om iets te bereiken of om mannen in verwarring te brengen. Je moet daar namelijk wel het type voor zijn, dwz. zeer zelfverzekerd in het leven staan. De meeste vrouwen zijn niet zo, en zeker Nederlandse vrouwen niet. In andere culturen zie je vrouwen veel meer gebruik maken van hun vrouwlijkheid en wat voor effect dat heeft op mannen, bv. in landen als Brazilie. Eigenlijk zou je die vraag in zulke landen moeten stellen.
In Brazilië doen de vrouwen ook veel makkelijker over (hun) seksualiteit.. maar dat is een geheel andere discussie.
Ik zeg ook niet dat het een bewust iets is dat een vrouw graag haar boezem toont aan de buitenwereld.. ik denk eerder onderbewust. "Cleavage is fijn, ik voel me daarin mooi..." dat is waarschijnlijk de enige, tevens onschuldige, gedachte die vrouwen over hun kleding hebben. Als we echter gaat uitdiepen waarom ze zich dáár nou juist mooi in voelt.. komen we bij de reden die ik eerder postte.
pi_68255309
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Zoals al veel wordt aangegeven, wordt dergelijke kleding gedragen, omdat velen zich dan fijn en mooi voelen.
Waarom zou een vrouw zich nou juist bij dit soort kleding fijn en mooi voelen, als ze niet de hele dag voor de spiegel staat en zichzelf ziet... dat kan enkel door de (positieve) aandacht/reacties die je van de medemens krijgt, en ja.. die krijg je nou eenmaal meer als je je decolleté duidelijk tentoonstelt.
Ik kan bij een collega van me altijd precies zien of ze goed in haar vel zit. Is ze onzeker, dan zijn de rokjes korter en de truitjes dieper uitgesneden. Dan is er weer even een dosis bevestiging nodig. Laatst vroeg ik me af: "hoe kan het nu dat ze er zo bloot bijloopt, ze had toch een vriendje momenteel, zou het soms uit zijn?".
En jawel .

Zo zijn wij vrouwen nu eenmaal. Is ook niet erg, en het werkt. Alleen zie ik er ook de zin niet van in om dit glashard te gaan lopen ontkennen.
pi_68255416
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef OldJeller het volgende:
Bepaalde dingen die je zegt heb je wel een punt mee hoor..hoewel ik alsnog van mening blijf dat heus niet alle vrouwen het doen voor aandacht. Maar wat je hierboven zegt,, waarom zou een vrouw zich dan juist bij een gewoon T-shirt of longsleeve / whatever wél fijn en mooi voelen, als jij het raar vind dat ze zich bij ''dit soort kleding'' fijn en mooi voelen?
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:44:39 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68255502
Je kunt vrouwen niet zo generaliseren. Ik vind het zelf ongemakkelijk en vervelend als ik teveel vlees laat zien. Niet omdat ik onzeker ben (al zijn heel wat vrouwen dit wel, en die zul je zelden onbedekt tegenkomen), maar ik voel me ongemakkelijk bij het idee dat iemand teveel van mijn borsten kan zien. En daar dan eventuele gedachtes bij kan krijgen. Ik heb niet de illusie dat mannen mijn vormen niet opmerken als ik een spijkerbroek en truitje draag maar ja, de deur uit moet je toch en ik hoef geen boerka aan. Je vraag, waarom voelen vrouwen zich mooi in een laag uitgesneden truitje gaat lang niet voor alle vrouwen op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')