Ik zag net nog een paar bouwvakkers...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage![]()
Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen borsthaar bij de man erotisch vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage![]()
Er is wel een verschil tussen een vernederd en ongelukkig seksslaafje zijn en af en toe iets doen waar je zelf niet druppend nat van wordt. Het is soms gewoon ook leuk om je partner te behagen imo. Gewoon omdat hij dat heel lekker vindt. Als ik iets echt echt niet tof vind gebeurt het ook echt niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:08 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Zoals?![]()
Ik denk het niet. De meeste vrouwen doen iets alleen maar omdat ze er enig genoegen uit kunnen halen. Al is dat maar het genoegen om een ander te plezieren. Als je iets echt niet wilt doen, kun je er dat genoegen ook niet uithalen, denk ik. In dat opzicht zijn ze waarschijnlijk net zo toegeeflijk als de gemiddelde vent. Maarrr ik ga maar niet praten voor alle andere vrouwenEr zijn vast genoeg vrouwen die wel graag het ongelukkige en vernederde seksslaafje van hun vent zijn.
Kunnen dames niet gewoon afspreken om buttons te dragen met daarop hun motivatie voor het dragen van een laag ingesneden decolleté?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:45 schreef Re het volgende:
zo, dat leest wat makkelijker
OT: generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
Nog een paar jaar geduldquote:
Ik betwijfel het.quote:
Dan ben jij wellicht de uitzondering. Denk je echt dat elke vrouw er zo over denkt? Eerlijk? Nou dan, dan kun je beter je laatste zin schrappen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: "
" .
Dankjewel voor het herhalen van mijn puntquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een vernederd en ongelukkig seksslaafje zijn en af en toe iets doen waar je zelf niet druppend nat van wordt. Het is soms gewoon ook leuk om je partner te behagen imo. Gewoon omdat hij dat heel lekker vindt. Als ik iets echt echt niet tof vind gebeurt het ook echt niet.
Fobo bekeken, liegebeest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik draag wat ik zelf leuk vind staan, ik ben helemaal niet bezig met hoe mannen daar evt. op reageren! Mannen en hun belangrijkheidswaanzin: "
" .
Is dat ook zo bij kleding die knieën zichtbaar laat? Ik heb al meerdere keren gezien dat 'mannen' naar de knieën en benen van een meisje hebben zitten staren (alsof ze die nog nooit gezien hadden) die volgens mij gekleed was in een fatsoenlijke nette normale rok, niet strak, niet kort (tot net boven de knieën).quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:08 schreef VonHinten het volgende:
Werkelijk alle vrouwenkleding is gericht op het laten zien van het lichaam (en niet gericht op comfort). Denk aan al die strakke broeken waar elke vrouw tegenwoordig inloopt, hoge hakken en ook de diep uitgesneden shirts: totaal niet functioneel, maar puur om het lichaam te showen voor aandacht. Dat is prima, maar ga dan niet zitten zeuren dat je alleen als lustobject gezien wordt. Dan moet je maar wat minder scheutig zijn in het laten zien van je curves en je blote huid
Wel tijdens die eerste warme lentedagenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:34 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat ook zo bij kleding die knieën zichtbaar laat? Ik heb al meerdere keren gezien dat 'mannen' naar de knieën en benen van een meisje hebben zitten staren (alsof ze die nog nooit gezien hadden) die volgens mij gekleed was in een fatsoenlijke nette normale rok, niet strak, niet kort (tot net boven de knieën).
En shirts, veel shirts laten ellebogen en onderarmen zichtbaar? Is dat al te bloot voor mannen en hebben ze daar al de drang bij om te moeten staren naar zichtbare huid?
In de winter met blote benen (doorzichtige panty) rondlopen is ook dom, want veels te koud. Toch doen een hoop vrouwen het omdat ze het blijkbaar mooier vinden dan een maillot of een broek.quote:Op maandag 20 april 2009 23:54 schreef Lamon het volgende:
Overigens een tip voor alle dikke meisjes die met een blote buik willen lopen, we vinden het NIET geil, het maakt ons misselijk.
En in de winter met een blote buik rondlopen, ook al ben je wel slank en knap, vind ik, want in dit geval kan ik enkel voor mezelf spreken, ook niet geil, maar dom en aandachtstrekkerij, en de meeste mannen en jongens die ik ken zijn het daar ernstig mee eens, dus doe je ding, maar je bereikt er geen fuck mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dankjewel voor het herhalen van mijn punt
Foto boek is anders, daar ben ik niet bij als iemand de fotos bekijken. Maar in het echt ben ik niet zo flashyquote:Op dinsdag 21 april 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Interessant
Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
[..]
Ja, dat verklaart je fotoboek ook![]()
Jammer voor de omgeving.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef the_witch het volgende:
[..]
Foto boek is anders, daar ben ik niet bij als iemand de fotos bekijken. Maar in het echt ben ik niet zo flashy
Lang verhaal, om te zeggen: "AAAAAANDACHT!"quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef servus_universitas het volgende:
Ik denk dat er niet veel is dat als menselijker kan worden betiteld als het spel van (actieve) seksuele signalering en voorts de beantwoording daarvan door al diegenen die zich er tot aangetrokken voelen. Ergo: mensen zijn geneigd zich in de markt van seksuele vraag en aanbod te gooien, omdat hen dat simpelweg vanuit hun natuurlijke aanleg wordt ingegeven. Dat zou je kunnen zien als de primaire biologische laag van het menselijk leven.
Daarbovenop berust dan de sociale laag waarbinnen allerlei normatieve spelregels bestaan die, uiteraard, afhankelijk zijn van de tijdgeest. Daartoe behoort onder andere de seksuele moraal. In de tijd waarin wij leven is deze seksuele moraal in een betrekkelijk korte periode veranderd van verstikkend naar eentje die een behoorlijke mate van vrijheid kent. Een mate waar je soms ook je vraagtekens bij kunt plaatsen, maar enfin, dat valt buiten de scope van deze topic.
In ieder geval denk ik dat je met redelijke zekerheid kunt vaststellen dat de manier van kleden sterk gerelateerd is aan, wat Diederik_Duck treffend noemt, de paringsdans. Maar volgens mij geldt dat voor alle gevallen waarbij je kleding uitzoekt om leuk voor de dag te komen. Dat kan kleding zijn waarmee je bepaalde delen van je lichaam bewust bloot geeft, maar dat is niet noodzakelijk. En niet alleen vrouwen doen dat natuurlijk. Mannen doen er net zo hard aan mee.
En natuurlijk moeten wij ook niet over het hoofd zien dat in zekere gevallen voor bepaalde kleding wordt gekozen uit louter praktische overwegingen. Deliah wees op pagina 1 van deze topic al op warmte. En op het strand draagt men ook weinig verhullende kleding, terwijl daar naar mijn idee toch echt voornamelijk, zo niet uitsluitend, een praktisch motief aan ten grondslag ligt in plaats van een seksuele.
Waar het echter een seksueel motief betreft, kan ik mij niet geheel ontrekken aan het idee dat er niet zelden sprake is van enige hypocrisie en wel in de vorm van de selectiviteit die er mee gepaard gaat. Het is niet meer dan logisch dat je uit bent op aandacht van die wezens waarvan je graag de aandacht wilt ontlokken en op de aandacht van wezens die je onaantrekkelijk vindt zit je uiteraard niet te wachten. Maar dat laatste zul je op de koop toe moeten nemen. Als je er zelf voor kiest om in het publieke domein deel te nemen aan de seksuele vleeskeuring, dan moet je niet gaan miepen als je ook ongewenste aandacht krijgt. En let wel: dit geldt net zo goed voor mannen als voor vrouwen. Hetzelfde geldt overigens voor de afkeur die regelmatig wordt uitgesproken over mensen met een minder fortuinlijk fysiek die zich weinig verhullend kleden. De kans dat de aanblik van een dergelijk smakeloos schouwspel op je netvlies belandt zul je simpelweg moeten accepteren als een onderdeel van de werkelijkheid.
Maar zeg nu zelf, in de dagelijkse praktijk (zo op straat) valt het doorgaans toch best wel mee?
Het is toch zeker leuk om door andere mensen aantrekkelijk gevonden te worden? Ik word ook nog altijd vrolijk van een complimentje, en ik ben niet zo onzeker dat bij het uitblijven van complimentjes m'n zelfverzekerdheid daaltquote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |