flaunt.....quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
if you've got it, flunk it, toch?
zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.
en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef ShadyLane het volgende:
Geen vrouw vindt dit werkelijk vervelend.
Opgelost, slotje.
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het is onderdeel van de paringsdans. Het vrouwtje toont zich voor de mannen, waarna ze uit de zich presenterende manspersonen kiest wat van haar gading is.
Dat is ingesloten in de open formulering.quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.
en helaas is dat idd 95%quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef mirved het volgende:
Ze vinden het alleen vervelend als de verkeerde mannen kijken.
Okee, maar het is voor jongere mannen/jongens wel goed om te weten, als extra info.quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is ingesloten in de open formulering.
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Luxuria het volgende:
Inderdaad aandacht. Als iemand lage topjes en korte rokjes draagt vindt ze het juist leuk als mannen daar naar kijken (ik spreek uit ervaring). Als ze het niet leuk vindt, trekt ze dat ook niet aan.
Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Vrouwen die klagen over mannen die vrouwen als lustobjecten zien, maar tegelijkertijd wel rokje-hak dragen en/of hun decolleté laten zien, zijn walgelijk en dom.
Wouter en zijn kont. Maar of hij zich nou expres zo aan het vrouw(-en man)volk verkocht betwijfel ik. Alhoewel het hem wel eerder goed dan kwaad heeft gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.
Dat geldt ook voor vrouwen natuurlijk, het Wouter Bos syndroom van een aantal jaren terug.
Tot hij te eerlijk en zeikerig werd, toen trokken ze em niet zo goed meer.
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?quote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.
Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.
Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Enfin, waarom schaf je kledingstukken aan waar je duidelijk je boezem mee aantoont?
Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?quote:Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
Wanneer? Dat mag je nog altijd zelf weten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?
Ik heb nergens gesteld dat een bepaalde manier van kleden schandelijk is (al dan niet in mijn optiek).quote:Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?
Dat is niet waar. Ik zie genoeg vrouwen die hun grote boezem verhullen, en dan hebben ze nog mooie kleding aan, geen complete tenten o.i.d. Daarnaast zal een laag gesneden shirt natuurlijk veel meer aandacht trekken, dan eenzelfde shirt dat niet laag is uitgesneden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Deliah het volgende:
[..]
Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.
Is dat het enige alternatief?quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:
Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Zolang je er niet bij loopt als een ordinaire snol is er toch niks mis mee?
Prettig en mooi omdat je op die manier de meeste aandacht krijgt van mensen (vnl. mannen), wat weer goed voor je zelfvertrouwen en eigen beeld is?quote:De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
Dus een jonge slanke vrouw moet maar stukjes lichaam laten zien? En als je een goed figuur hebt moet je je er daar dus ook maar naar kleden? Overigens vind ik érg schaarsgeklede dames al snel als een snol overkomen. En hoe kom je er bij dat mensen zich op hun mooist willen voelenquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:
Nou zeg...om nou gelijk al dat soort dames aandachtshoeren te noemen?
Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Zolang je er niet bij loopt als een ordinaire snol is er toch niks mis mee?
De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
Zodat ik een goed zicht heb op mijn meisjesquote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Een vraag aan voornamelijk de (schaarse) vrouwen die hier ronddartelen op het forum.
Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is?
Ik zou het bijna een belediging vinden wanneer er niet naar gekeken werd.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb wel een aardig idee hierover naar mijn mening, maar wilde het toch maar eens hier in de groep gooien. Enerzijds wordt er geklaagd dat mannen naar vrouwen als een stuk vlees of lustobject kijken, en anderzijds wordt dit lichaamsdeel door een overgroot deel van de vrouwen toch al te graag getoond. Als mannen er echter naar kijken, dan voelen veel vrouwen zich ongemakkelijk of vinden ze het onbeschoft.
Ik draag niet vaak een kort rokje en als ik er 1 draag dan met een legging en laarzen eronder en dan staat het gewoon gekleed.quote:Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavagequote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef OldJeller het volgende:
Om mooi te zijn hoef je niet bepaalde delen van je lichaam te tonen, anders liepen mannen ook wel het hele jaar rond met een diep decolleté, niet?
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage![]()
Het kan natuurlijk wel.quote:Ik loop trouwens niet het hele jaar door met een diep decollete. Niet als ik naar mijn werk, of de supermarkt ga of zo. En dan nog vind ik mijn cleavage vrij subtiel.
Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef OldJeller het volgende:
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?![]()
Jawel, je gedachte hierover was goed uiteengezet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannen
(heb je die hele post gemist of zo?)
Geil is niet gelijk aan mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
okay, enige nuanceringquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geil is niet gelijk aan mooi.
Iemand die een leuk hoofd heeft en d'r kont & borsten duidelijk naar voren laat komen dmv kledingstijl ziet er geil uit. Vul een willekeurige popzangeres in. Ze hoeven niet per se mooi te zijn.
Een vrouw in een elegante rok en iets daarboven met mooie stijl waarmee ze niet haar boezem vertoond en een leuk gezicht heeft, schaar ik eerder onder "mooi".. iemand als Monica Bellucci. Klasse.
Je hoeft dus niet per se te laten zien "wat je in huis hebt", om aandacht te krijgen van mannen.
Interessantquote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben een groot fan van de theorie dat vrouwen er alleen maar leuker en uitdagender uit willen zien dan andere vrouwenUiteindelijk doen ze dat natuurlijk om de beste keus in mannetjes te hebben, maar de beweegredenen zijn essentie niet hetzelfde als wanneer ze het direct voor de mannetjes zouden doen
Ze willen zich onderscheiden en daardoor de aandacht trekken. De gedachte hierachter zou dan dus niet zijn 'zou hij me sexy vinden als ik een enorm decolleté heb', maar 'zou hij me sexier vinden dan dat grietje daar als ik een enorm decolleté heb'.
Dusss als een paar vrouwtjes een trend beginnen die aanslaat bij de mannetjes, dan moeten alle andere vrouwtjes dat weer overtreffen.
En seksueel getinte opmerkingen vinden we alleen oprecht vervelend wanneer ze van onaantrekkelijke viespeuken komen. In alle andere gevallen doen we gewoon alsof, want we denken dat mannen dat leuk vinden.
Ja, dat verklaart je fotoboek ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:28 schreef the_witch het volgende:
"Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is? "
Ik denk vaak - ik doe wel een shirtje onder aan hahaha!! Ik ben verlegen.![]()
Ik vind mijn borsten wel de leukste aan mezelf maar ik hoef het niet aan iedereen te laten zien. Toch?
Vandaar het begrip 'Plork'. En geef die vrouwen eens ongelijk, hoe liggen ze in de markt als ze én een rotkop hebben én lelijke tieten en of kont ? Ik zie wel degelijk een verband tussen wulps kleden en een rotkop vrouw die aandacht wilt (pleonasme).quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
Hoho ! Vrouwen zeggen dat ze het niet bewust doen, hun eeuwige uitlvlucht. Vrouwen zijn zich wel vaker niet bewust van dingen die tegen hen spreken. Dus 'bewust' klinkt beter dan bewust, want ze weten het drommelsgoed.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Interessant
Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |