abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68218388
Een vraag aan voornamelijk de (schaarse) vrouwen die hier ronddartelen op het forum.
Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is?

Ik heb wel een aardig idee hierover naar mijn mening, maar wilde het toch maar eens hier in de groep gooien. Enerzijds wordt er geklaagd dat mannen naar vrouwen als een stuk vlees of lustobject kijken, en anderzijds wordt dit lichaamsdeel door een overgroot deel van de vrouwen toch al te graag getoond. Als mannen er echter naar kijken, dan voelen veel vrouwen zich ongemakkelijk of vinden ze het onbeschoft.
Borsten, functie: voeden van de baby en op seksueel gebied dient het een functie.
Stel nou dat een man een deel uit z'n broek knipt waardoor z'n kont zichtbaar is. Is het dan vreemd dat mensen er dan toch wel even naar kijken? Zou het dan logisch zijn als deze man zich stoort aan al het bekijks?

Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.

Het is een beetje hypocriet. Enerzijds is het een publiek geheim dat mannen naar vrouwen kijken, met in het bijzonder de borsten, kont en benen, maar anderzijds vinden velen dit onbeschoft gedrag en zijn veel vrouwen niet erg gecharmeerd (understatement) van het bekijks dat ze krijgen, sommigen voelen zich ronduit ongemakkelijk. Voor degene waarvoor dit geldt: waarvoor draag je dan in vredesnaam kleding die deze delen juist onthullen?

Enfin, waarom schaf je kledingstukken aan waar je duidelijk je boezem mee aantoont? Vind je het vervelend als mensen (mannen) er naar kijken? Idem voor kleding waardoor de kont duidelijk wordt geaccentueerd of waarmee de benen duidelijk en grotendeels worden getoond.
pi_68218509
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDACHT!!!

Nog nooit zo'n simpele vraag geweest in Sociologie vermoed ik.
pi_68218528
Geen vrouw vindt dit werkelijk vervelend.

Opgelost, slotje.
  maandag 20 april 2009 @ 21:51:53 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_68218612
if you've got it, flunk it, toch?

zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.

en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 20 april 2009 @ 21:52:00 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68218618
Aandachtshoeren idd, gewoon geen aandacht aanbesteden en vooral niet neuken.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 20 april 2009 @ 22:05:33 #6
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68219297
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
if you've got it, flunk it, toch?

zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.

en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
flaunt.....
pi_68219345
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef ShadyLane het volgende:
Geen vrouw vindt dit werkelijk vervelend.

Opgelost, slotje.
Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.
pi_68219561
Mocht iemand geen idee hebben waar het over gaat: http://www.flickr.com/photos/fabiogis50/sets/72157602533054641/
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_68219647
Het is onderdeel van de paringsdans. Het vrouwtje toont zich voor de mannen, waarna ze uit de zich presenterende manspersonen kiest wat van haar gading is.
pi_68219716
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het is onderdeel van de paringsdans. Het vrouwtje toont zich voor de mannen, waarna ze uit de zich presenterende manspersonen kiest wat van haar gading is.
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.
pi_68219810
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.
Dat is ingesloten in de open formulering.
  maandag 20 april 2009 @ 22:25:10 #12
167595 mirved
Infobesitas
pi_68220420
Ze vinden het alleen vervelend als de verkeerde mannen kijken.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 20 april 2009 @ 22:25:35 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68220441
Wat een lange OP voor zo'n ongelofelijk simpel antwoord.
pi_68220541
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef mirved het volgende:
Ze vinden het alleen vervelend als de verkeerde mannen kijken.
en helaas is dat idd 95%

pi_68220617
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is ingesloten in de open formulering.
Okee, maar het is voor jongere mannen/jongens wel goed om te weten, als extra info.

Ik krijg wel eens (niet heel vaak ofzo, hoor) flirtsignalen van jonge meisjes, dan voel ik me erg gevleid als "ouwe lul", en dan wil ik nog wel eens te snel erop inspringen, en dat pakt niet goed uit. De meisjes die nu zo tussen de 19 en 22 zitten, zijn nogal losgeslagen soms, en doen rare dingen, dus als volwassen man heb je dat niet altijd zo goed door.
Dat kan voor jonge gastjes ook gelden, niet TE happig zijn bij het jonge grut, want ze rennen figuurlijk weg.
  maandag 20 april 2009 @ 22:32:12 #16
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68220803
Inderdaad aandacht. Als iemand lage topjes en korte rokjes draagt vindt ze het juist leuk als mannen daar naar kijken (ik spreek uit ervaring ). Als ze het niet leuk vindt, trekt ze dat ook niet aan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_68220962
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Luxuria het volgende:
Inderdaad aandacht. Als iemand lage topjes en korte rokjes draagt vindt ze het juist leuk als mannen daar naar kijken (ik spreek uit ervaring ). Als ze het niet leuk vindt, trekt ze dat ook niet aan.
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...

Maar fucking op straat? Met al die ranzige losers die je neukbaarheid analyseren... ? Wat is daar fijn aan? Heb je echt geen vorm van minimumniveau (dus een ondergrens qua type mannen waar je wel enigzins gevleid bij kunt voelen als zij je objectiveren)?
pi_68221162
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...

Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.
pi_68221245
Vrouwen die klagen over mannen die vrouwen als lustobjecten zien, maar tegelijkertijd wel rokje-hak dragen en/of hun decolleté laten zien, zijn walgelijk en dom.
pi_68221305
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Tabula.Rasa het volgende:

[..]

Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.
Dat geldt ook voor vrouwen natuurlijk, het Wouter Bos syndroom van een aantal jaren terug.
Tot hij te eerlijk en zeikerig werd, toen trokken ze em niet zo goed meer.
pi_68221343
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Vrouwen die klagen over mannen die vrouwen als lustobjecten zien, maar tegelijkertijd wel rokje-hak dragen en/of hun decolleté laten zien, zijn walgelijk en dom.
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.
pi_68221423
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.
Dat geldt ook voor vrouwen natuurlijk, het Wouter Bos syndroom van een aantal jaren terug.
Tot hij te eerlijk en zeikerig werd, toen trokken ze em niet zo goed meer.
Wouter en zijn kont. Maar of hij zich nou expres zo aan het vrouw(-en man)volk verkocht betwijfel ik. Alhoewel het hem wel eerder goed dan kwaad heeft gedaan.
pi_68221531
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
pi_68221566
Aandacht en warmte, neem ik aan.
pi_68221607
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.
Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?
pi_68221681
quote:
Enfin, waarom schaf je kledingstukken aan waar je duidelijk je boezem mee aantoont?
Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.
pi_68221970
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef Tabula.Rasa het volgende:

[..]

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?
Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?
pi_68222120
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Wanneer mag ik volgens jou wel 'geil' gekleed zijn (ja, voordat je haar uitkleed)?
Wanneer? Dat mag je nog altijd zelf weten.
pi_68222209
Nou zeg...om nou gelijk al dat soort dames aandachtshoeren te noemen?

Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Zolang je er niet bij loopt als een ordinaire snol is er toch niks mis mee?

De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
pi_68223089
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef Deliah het volgende:

[..]

Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?
Ik heb nergens gesteld dat een bepaalde manier van kleden schandelijk is (al dan niet in mijn optiek).
Rokjes die nog net een stukje van de benen bedekken, naast de billen.
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Deliah het volgende:

[..]

Een vrouw met een grote boezem zal weinig keus hebben, die valt altijd op ook al doet ze wat wijdere kleding aan.
Dat is niet waar. Ik zie genoeg vrouwen die hun grote boezem verhullen, en dan hebben ze nog mooie kleding aan, geen complete tenten o.i.d. Daarnaast zal een laag gesneden shirt natuurlijk veel meer aandacht trekken, dan eenzelfde shirt dat niet laag is uitgesneden.
Het betreft in elk geval geen noodzaak om de decolleté te tonen.
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:

Wat moet een jonge slanke vrouw dan? In een coltrui en broek die tot boven de navel komt lopen?
Allemensen...je bent jong, je hebt een goed figuur, waarom je dan niet lekker daar naar kleden?
Is dat het enige alternatief?
Als iemand niets zou willen tonen aan de buitenwereld, maar alsnog mooi wil kleden.. dan zijn er genoeg mooie rokken en shirts die erg elegant zijn en waardoor de vrouw zeker niet minder mooi wordt.
quote:
De reden waarom IK (soms) met korte rokjes en blote shirtjes loop, is omdat ik me daar prettig in voel en het mooist in voel. En dat is wat mensen willen, zich op hun mooist voelen toch?
Alsof jullie mannen zich niet bezighouden met wat het mooist is en wat het meest wordt gewaardeerd/bekeken/whatever door de vrouwen..
Prettig en mooi omdat je op die manier de meeste aandacht krijgt van mensen (vnl. mannen), wat weer goed voor je zelfvertrouwen en eigen beeld is?
Om mooi te zijn hoef je niet bepaalde delen van je lichaam te tonen, anders liepen mannen ook wel het hele jaar rond met een diep decolleté, niet?
  maandag 20 april 2009 @ 23:38:19 #31
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68223656
Ik ben een groot fan van de theorie dat vrouwen er alleen maar leuker en uitdagender uit willen zien dan andere vrouwen Uiteindelijk doen ze dat natuurlijk om de beste keus in mannetjes te hebben, maar de beweegredenen zijn essentie niet hetzelfde als wanneer ze het direct voor de mannetjes zouden doen Ze willen zich onderscheiden en daardoor de aandacht trekken. De gedachte hierachter zou dan dus niet zijn 'zou hij me sexy vinden als ik een enorm decolleté heb', maar 'zou hij me sexier vinden dan dat grietje daar als ik een enorm decolleté heb'.

Dusss als een paar vrouwtjes een trend beginnen die aanslaat bij de mannetjes, dan moeten alle andere vrouwtjes dat weer overtreffen.

En seksueel getinte opmerkingen vinden we alleen oprecht vervelend wanneer ze van onaantrekkelijke viespeuken komen. In alle andere gevallen doen we gewoon alsof, want we denken dat mannen dat leuk vinden.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_68223880
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Chickiewickie het volgende:
Nou zeg...om nou gelijk al dat soort dames aandachtshoeren te noemen?

Dus een jonge slanke vrouw moet maar stukjes lichaam laten zien? En als je een goed figuur hebt moet je je er daar dus ook maar naar kleden? Overigens vind ik érg schaarsgeklede dames al snel als een snol overkomen. En hoe kom je er bij dat mensen zich op hun mooist willen voelen ? Ik heb er geen problemen mee om in een muizenpak over straat te gaan met een aantal vrienden of in andere afgeragte kleding. En constant bezig houden met wat wordt gewaardeerd door de dames heb ik toch echt geen last van en gedraag ik me dus ook niet naar.

[ Bericht 1% gewijzigd door sitting_elfling op 20-04-2009 23:52:09 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68224187
Overigens een tip voor alle dikke meisjes die met een blote buik willen lopen, we vinden het NIET geil, het maakt ons misselijk.
En in de winter met een blote buik rondlopen, ook al ben je wel slank en knap, vind ik, want in dit geval kan ik enkel voor mezelf spreken, ook niet geil, maar dom en aandachtstrekkerij, en de meeste mannen en jongens die ik ken zijn het daar ernstig mee eens, dus doe je ding, maar je bereikt er geen fuck mee.
pi_68224695
quote:
Een vraag aan voornamelijk de (schaarse) vrouwen die hier ronddartelen op het forum.
Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is?
Zodat ik een goed zicht heb op mijn meisjes

(en soms om de aandacht af te leiden van probleemzones )
quote:
Ik heb wel een aardig idee hierover naar mijn mening, maar wilde het toch maar eens hier in de groep gooien. Enerzijds wordt er geklaagd dat mannen naar vrouwen als een stuk vlees of lustobject kijken, en anderzijds wordt dit lichaamsdeel door een overgroot deel van de vrouwen toch al te graag getoond. Als mannen er echter naar kijken, dan voelen veel vrouwen zich ongemakkelijk of vinden ze het onbeschoft.
Ik zou het bijna een belediging vinden wanneer er niet naar gekeken werd.
Ik heb liever niet dat er door oude of onaantrekkelijke mannen naar gekeken wordt, maar dat heb je helaas niet in de hand
quote:
Ik draag niet vaak een kort rokje en als ik er 1 draag dan met een legging en laarzen eronder en dan staat het gewoon gekleed.

[ Bericht 8% gewijzigd door Xennia op 21-04-2009 00:16:23 ]
pi_68225040
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef OldJeller het volgende:
Om mooi te zijn hoef je niet bepaalde delen van je lichaam te tonen, anders liepen mannen ook wel het hele jaar rond met een diep decolleté, niet?
Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage

Ik loop trouwens niet het hele jaar door met een diep decollete. Niet als ik naar mijn werk, of de supermarkt ga of zo. En dan nog vind ik mijn cleavage vrij subtiel.
pi_68225250
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, kwestie van vraag en aanbod. Bovendien heeft een man nou eenmaal geen cleavage
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?
quote:
Ik loop trouwens niet het hele jaar door met een diep decollete. Niet als ik naar mijn werk, of de supermarkt ga of zo. En dan nog vind ik mijn cleavage vrij subtiel.
Het kan natuurlijk wel.
pi_68225289
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef OldJeller het volgende:
Mannen zijn dus een aanzienlijke factor die meewegen bij het dragen van een die decolleté?
Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannen

(heb je die hele post gemist of zo?)
pi_68225430
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ben niet zo egoistisch om de enige te willen zijn met dat uitzicht. Maar zoals ik een post eerder al zei: alleen aantrekkelijke mannen

(heb je die hele post gemist of zo?)
Jawel, je gedachte hierover was goed uiteengezet.
Tuurlijk heb je liever dat mannen die jij aantrekkelijk vindt naar je kijken, hetzelfde geldt voor mannen die liever hebben dat aantrekkelijke vrouwen naar hen kijken. Maarja, zo is het nou eenmaal niet.. dus daar moet je dan gewoon je schouders voor ophalen, óf niet laten zien, wat je sommige mensen niet wil laten zien.
pi_68225726
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
pi_68225731
generalisaties
pi_68225800
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
trouwens, weet niet of jullie dat ook zo ervaren, maar meestal hebben meisjes die vrij wulps/ordinair gekleed zijn een onaantrekkelijke hoofd (jaja, subjectief enzo). Je kunt natuurlijk je ass en jetsers inzetten om je rothoofd te compenseren.
Geil is niet gelijk aan mooi.
Iemand die een leuk hoofd heeft en d'r kont & borsten duidelijk naar voren laat komen dmv kledingstijl ziet er geil uit. Vul een willekeurige popzangeres in. Ze hoeven niet per se mooi te zijn.
Een vrouw in een elegante rok en iets daarboven met mooie stijl waarmee ze niet haar boezem vertoond en een leuk gezicht heeft, schaar ik eerder onder "mooi".. iemand als Monica Bellucci. Klasse.

Je hoeft dus niet per se te laten zien "wat je in huis hebt", om aandacht te krijgen van mannen.
pi_68225868
"Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is? "

Ik denk vaak - ik doe wel een shirtje onder aan hahaha!! Ik ben verlegen.
Ik vind mijn borsten wel de leukste aan mezelf maar ik hoef het niet aan iedereen te laten zien. Toch?
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_68225904
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Geil is niet gelijk aan mooi.
Iemand die een leuk hoofd heeft en d'r kont & borsten duidelijk naar voren laat komen dmv kledingstijl ziet er geil uit. Vul een willekeurige popzangeres in. Ze hoeven niet per se mooi te zijn.
Een vrouw in een elegante rok en iets daarboven met mooie stijl waarmee ze niet haar boezem vertoond en een leuk gezicht heeft, schaar ik eerder onder "mooi".. iemand als Monica Bellucci. Klasse.

Je hoeft dus niet per se te laten zien "wat je in huis hebt", om aandacht te krijgen van mannen.
okay, enige nuancering
  dinsdag 21 april 2009 @ 03:36:08 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68226406
pff wat een zooitje dit topic

daar ga ik nog even een bezem door halen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 21 april 2009 @ 03:45:09 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68226433
zo, dat leest wat makkelijker

OT: generalisaties idd, niet ieder meisje is bewust voor anderen aan het pronken en is gediend van kwijlende blikken omdat er een een paar gewelven zichtbaar zijn. En ja genoeg meiden die wel als enig doel hebben mannen te laten kwijlen omdat het zulke makkelijke slachtoffers zijn.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68226676
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben een groot fan van de theorie dat vrouwen er alleen maar leuker en uitdagender uit willen zien dan andere vrouwen Uiteindelijk doen ze dat natuurlijk om de beste keus in mannetjes te hebben, maar de beweegredenen zijn essentie niet hetzelfde als wanneer ze het direct voor de mannetjes zouden doen Ze willen zich onderscheiden en daardoor de aandacht trekken. De gedachte hierachter zou dan dus niet zijn 'zou hij me sexy vinden als ik een enorm decolleté heb', maar 'zou hij me sexier vinden dan dat grietje daar als ik een enorm decolleté heb'.

Dusss als een paar vrouwtjes een trend beginnen die aanslaat bij de mannetjes, dan moeten alle andere vrouwtjes dat weer overtreffen.

En seksueel getinte opmerkingen vinden we alleen oprecht vervelend wanneer ze van onaantrekkelijke viespeuken komen. In alle andere gevallen doen we gewoon alsof, want we denken dat mannen dat leuk vinden.
Interessant

Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:28 schreef the_witch het volgende:
"Wat zet je ertoe om shirtjes, jurkjes, etc. aan te schaffen die laag uitgesneden zijn waardoor het decolleté voor een deel (groot / klein) te zien is? "

Ik denk vaak - ik doe wel een shirtje onder aan hahaha!! Ik ben verlegen.
Ik vind mijn borsten wel de leukste aan mezelf maar ik hoef het niet aan iedereen te laten zien. Toch?
Ja, dat verklaart je fotoboek ook
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:33:57 #47
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68226868
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
Vandaar het begrip 'Plork'. En geef die vrouwen eens ongelijk, hoe liggen ze in de markt als ze én een rotkop hebben én lelijke tieten en of kont ? Ik zie wel degelijk een verband tussen wulps kleden en een rotkop vrouw die aandacht wilt (pleonasme).

[ Bericht 1% gewijzigd door Bargain op 21-04-2009 07:45:26 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:38:45 #48
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68226893
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 03:45 schreef Re het volgende:
... bewust voor anderen aan het pronken ....
Hoho ! Vrouwen zeggen dat ze het niet bewust doen, hun eeuwige uitlvlucht. Vrouwen zijn zich wel vaker niet bewust van dingen die tegen hen spreken. Dus 'bewust' klinkt beter dan bewust, want ze weten het drommelsgoed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bargain op 21-04-2009 07:46:29 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 07:48:25 #49
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68226952
De essentie is simpelweg dat vrouwen het leuk vinden door leuke mannen leuk en aantrekkelijk (en meer) gevonden te worden.

Fluiten is een compliment zolang als de man die het doet maar aantrekkelijk genoeg is.
Helaas zijn juist aantrekkelijke mannen niet altijd genegen tot nafluiten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:08:20 #50
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68227096
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 06:58 schreef Disorder het volgende:

[..]

Interessant

Geldt dit laatste ook voor seksuele handelingen (die dames éigenlijk liever niet zouden willen doen, maar toch doen om de man te plezieren)?
Zoals?

Ik denk het niet. De meeste vrouwen doen iets alleen maar omdat ze er enig genoegen uit kunnen halen. Al is dat maar het genoegen om een ander te plezieren. Als je iets echt niet wilt doen, kun je er dat genoegen ook niet uithalen, denk ik. In dat opzicht zijn ze waarschijnlijk net zo toegeeflijk als de gemiddelde vent. Maarrr ik ga maar niet praten voor alle andere vrouwen Er zijn vast genoeg vrouwen die wel graag het ongelukkige en vernederde seksslaafje van hun vent zijn.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')