flaunt.....quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
if you've got it, flunk it, toch?
zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.
en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
Niet waar. Het is geil als het een kwaliteitsman is die je graag zou willen opwinden... Proleten die mijn neukbaarheid analyseren vind ik werkelijk walgelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef ShadyLane het volgende:
Geen vrouw vindt dit werkelijk vervelend.
Opgelost, slotje.
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het is onderdeel van de paringsdans. Het vrouwtje toont zich voor de mannen, waarna ze uit de zich presenterende manspersonen kiest wat van haar gading is.
Dat is ingesloten in de open formulering.quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
..tenzij hij te happig is, dan trekt ze zich snel terug, want dan MOET er wel iets mis met hem zijn.
en helaas is dat idd 95%quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef mirved het volgende:
Ze vinden het alleen vervelend als de verkeerde mannen kijken.
Okee, maar het is voor jongere mannen/jongens wel goed om te weten, als extra info.quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is ingesloten in de open formulering.
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Luxuria het volgende:
Inderdaad aandacht. Als iemand lage topjes en korte rokjes draagt vindt ze het juist leuk als mannen daar naar kijken (ik spreek uit ervaring). Als ze het niet leuk vindt, trekt ze dat ook niet aan.
Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat je als mei li vos wulps gekleed bent tijdens een academische discussie of iets dergelijks... okay, daar is een select groepje mannen aanwezig...
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Mei Li weet zich altijd goed te verkopen, inderdaad.
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Vrouwen die klagen over mannen die vrouwen als lustobjecten zien, maar tegelijkertijd wel rokje-hak dragen en/of hun decolleté laten zien, zijn walgelijk en dom.
Wouter en zijn kont. Maar of hij zich nou expres zo aan het vrouw(-en man)volk verkocht betwijfel ik. Alhoewel het hem wel eerder goed dan kwaad heeft gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat het lullig zou zijn om na zoveel moeite voor een fatsoenlijke openingspost, en het antwoord zo makkelijk was, kan daar nog wel even op doorgeboorduurd worden.
Dat geldt ook voor vrouwen natuurlijk, het Wouter Bos syndroom van een aantal jaren terug.
Tot hij te eerlijk en zeikerig werd, toen trokken ze em niet zo goed meer.
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo hoor. Zat vrouwen die mooi zijn zonder zich opzichtig te kleden of te gedragen, plus er niet uit te zien als een manwijf. Ik denk dat vrouwen die elke dag d.m.v. kleding hun contouren proberen te accentueren ontzettend onzeker zijn. Waarom zou je anders die aandacht nodig hebben (ja, ook die van de fluitende bouwvakkers)?quote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dan blijft er bar weinig keuze over, vrees ik.
Wat noem je blote benen? Vind je het al schandelijk als er knieën zichtbaar zijn?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Hetzelfde geldt voor het tonen van de benen. Uiteraard zal het fijn zijn om op een warme dag met blote benen te lopen. Maar al kijkend naar de lengte van sommige rokken / rokjes of naar de temperatuur van die dag, denk ik toch echt dat velen het doel voorbij schieten qua comfort.. maar dat er toch ook wel een andere reden schuilgaat daarachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |