abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 21:47:09 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68284879
Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), min die 15 kg dan he en zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar . En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68285024
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf of je iets accentueert wat er is, of dat je iets probeert te construeren wat er niet is.
Ja dat is zo. Ik maak eigenlijk alleen mijn ogen op. Verder geen plamuur of lippenstift of zo.
pi_68285096
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk .

Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.
Jij vindt het leuk om als een neuroot verf op je gezicht te kliederen (zonder deze handeling kom je je vriend liever niet onder ogen) . Dit is gewoon pure onzekerheid en heeft niks met 'leuk vinden' te maken.
pi_68285118
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), min die 15 kg dan he en zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar . En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
Doe ik ook, ik vind mezelf ook leuker met. Is niets mis mee, maar je weet dus alleen maar dat je een bovengemiddeld lekker wijf bent omdat je reacties krijgt op hoe je eruit ziet en op je make-up. Dus dat doe je voor anderen en dat was de stelling en toen was de cirkel rond en is het nog een gezellig topic geworden ook.

Maar ik ''durf'' me wel zonder make-up aan mijn vriend te vertonen en aan mezelf. Ook al vind ik mezelf leuker met.
pi_68285125
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
Maar wat is er mis mee? Ik ben met make-up een bovengemiddeld lekker wijf (gezien de reacties irl tot nu toe, niet arrogant bedoeld ofzo), en zonder vind ik mezelf een stuk minder, zeg maar . En dat is echt een kwestie van ogen accentueren en een lekker kleurtje op de cheeks. Waarom zou ik dat niet doen dan?
Doe lekker waar je zin in hebt mop. Ik vind een geplamuurde slet soms geil om te zien, maar het moet er 's morgens ook enigzins uitzien (naturel), ik heb zelf ook een slaapkop en verwacht dat ook van mijn bedpartner; met alle respect, als ik die betrap op 'hysterisch' gedrag in de vroege morgen vind ik dat absoluut een enorme afknapper (maar dat is persoonlijk misschien). En we (mannen) slapen niet altijd zo diep als het lijkt, of dacht je dat we openlijk willen toegeven dat we verliefd maar onze bedpartner staren als die slaapt ?

dit is géén bekentenis
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:55:13 #256
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68285153
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk om en het valt niet altijd in te plannen, maar ik vind dat gewoon leuk .

Maar ja, ik kan dan ook niet in bad zonder mijn tiara, anders is de experience niet compleet.
Als je het zo bedoelt dan snap ik het wel. Maar ik dacht dat je het zo bedoelde dat je bang was dat hij op je zou afknappen wanneer hij je een keer zou zien zonder make-up. In dat geval zou je jezelf tekort doen.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:57:36 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68285250
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Jij vindt het leuk om als een neuroot verf op je gezicht te kliederen (zonder deze handeling kom je je vriend liever niet onder ogen) . Dit is gewoon pure onzekerheid en heeft niks met 'leuk vinden' te maken.
Asl een neuroot? Verf kliederen? Gevalletje projectie ofzo?

Ik vind make up en alles wat erbij hoort leuk, dat vond ik als klein meisje al, en toen had ik nog geen vriend en al helemaal geen benul van wat mooi of niet mooi was. En onzeker ben ik niet, ik weet mijn sterke en minder sterke punten, zowel inside & out, en ook al is mijn partner bereidt die beide kanten volledig te accepteren zie ik niet in wat er mis mee is om jezelf op een zo leuk mogelijke manier te presenteren.
Daar heb ik zelf ook plezier in want ik voel me er fijn bij, dus maak jij je nu maar druk om je eigen onderdrukte agressie waar je zo te merken te over van hebt .
  woensdag 22 april 2009 @ 21:59:18 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68285320
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Als je het zo bedoelt dan snap ik het wel. Maar ik dacht dat je het zo bedoelde dat je bang was dat hij op je zou afknappen wanneer hij je een keer zou zien zonder make-up. In dat geval zou je jezelf tekort doen.
Hij heeft me zien bevallen, en trust me, daarna maak je je écht geen zorgen meer om een ochtendje zonder make-up .
  woensdag 22 april 2009 @ 21:59:28 #259
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_68285329
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
Poteto, Potato .
't is het verschil tussen en Vivi.
Een nuance, dat geef ik toe, maar toch een redelijk significante nuance.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_68285386
sommige vrouwen doen dat omdat het warm is en een lekker kleurtje te krijgen
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 22 april 2009 @ 22:02:02 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68285429
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Doe ik ook, ik vind mezelf ook leuker met. Is niets mis mee, maar je weet dus alleen maar dat je een bovengemiddeld lekker wijf bent omdat je reacties krijgt op hoe je eruit ziet en op je make-up. Dus dat doe je voor anderen en dat was de stelling en toen was de cirkel rond en is het nog een gezellig topic geworden ook.
En toch ben ik het niet helemaal met je eens, wel met het feit dat het leuk is als anderen je aantrekkelijk vinden, maar als ik nu bijvoorbeeld sexy lingerie aantrek onder mijn joggingpak, dat niemand ziet maar ik weet dat ik het aan heb en daardoor voel ik me lekker, is dat dan ook voor een ander?!
quote:
Maar ik ''durf'' me wel zonder make-up aan mijn vriend te vertonen en aan mezelf.
Ik ook hoor. Maar als ik de keus heb... .
  woensdag 22 april 2009 @ 22:04:44 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68285562
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:54 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Doe lekker waar je zin in hebt mop. Ik vind een geplamuurde slet soms geil om te zien, maar het moet er 's morgens ook enigzins uitzien (naturel), ik heb zelf ook een slaapkop en verwacht dat ook van mijn bedpartner; met alle respect, als ik die betrap op 'hysterisch' gedrag in de vroege morgen vind ik dat absoluut een enorme afknapper (maar dat is persoonlijk misschien). En we (mannen) slapen niet altijd zo diep als het lijkt, of dacht je dat we openlijk willen toegeven dat we verliefd maar onze bedpartner staren als die slaapt ?

dit is géén bekentenis
Ik slaap nooit, ik ben net Gravin Dracula.

En hysterisch ben ik niet heur. ik zeg gewoon "Ik ga ééééven plassen schatje " .
  woensdag 22 april 2009 @ 22:23:22 #263
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_68286342
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

En toch ben ik het niet helemaal met je eens, wel met het feit dat het leuk is als anderen je aantrekkelijk vinden, maar als ik nu bijvoorbeeld sexy lingerie aantrek onder mijn joggingpak, dat niemand ziet maar ik weet dat ik het aan heb en daardoor voel ik me lekker, is dat dan ook voor een ander?!
[..]

Maar wie vindt de lingerie precies sexy?
Je vindt jezelf toch niet sexy in lingerie hoop ik? Tenminste; niet op een zelf-opwindende manier.

Daarnaast zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat het aantrekken van mooie kleren er zo ingebakken zit dat dit automatisch overgedragen wordt naar het ondergoed. Een onbewust proces dus. En verder zou het natuurlijk ook met onbewuste beinvloeding te maken kunnen hebben door modellen / posters / andere vrouwen of wat dan ook. (immers kan het doel ook het concurreren met andere vrouwen zijn. Niet per se het ophitsen van mannen)
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
pi_68286809
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij heeft me zien bevallen, en trust me, daarna maak je je écht geen zorgen meer om een ochtendje zonder make-up .
Je hebt niet bij de eerste wee nog even je make-up bij gewerkt?
Dan toch op zijn minst wel bij de eerste foto's daarna?
pi_68286913
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

[..]

Is dat dan niet om een bepaalde mood bij jezelf te triggeren? En om later op die avond toe te slaan?

Ik heb geen idee Vivi, onder mijn pak draag ik bij voorkeur niets. Ik ervaar een BH als een beperking van mijn vrijheid
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef JJ.Johnson het volgende:
Je vindt jezelf toch niet sexy in lingerie hoop ik? Tenminste; niet op een zelf-opwindende manier.
Oh jawel hoor
Maar zonder ook.
pi_68288897
n/m

[ Bericht 99% gewijzigd door WrineX-Joske op 22-04-2009 23:34:04 ]
pi_68296042
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Oh ja, wel degelijk!!!!
Het is erg fijn te noemen in de spiegel te kijken en te denken, oe, dat ziet er goed uit zeg, kijk dat kontje eens opbollen in dat kledingstukje, moet er even aanzitten....
Zo zie ik mijn eigen handen het liefste met ringen, als ik ergens heen ga waar ik wat nerveus over ben heb ik altijd mijn ringen om, ook al heb ik helemaal geen sexy kleding aan.
Zo heb ik in dat soort situatie's ook bijna altijd mooie lingerie aan, onder niet sexy kleding dus.

Dat is voor mijn eigen gevoel, mijn zelfvertrouwen, zie het als een muurtje optrekken, een schildje zetten waar ik hee veilig achter kan zitten.

Dat dat allemaal wel weer terug te leiden is op de drijfveer waar ik het al over heb gehad ben ik me wel bewust van, ik voel me het sterkste in mijn schoenen staan als ik mijn gehele wezen aandacht geef.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_68296327
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef erodome het volgende:
Oh ja, wel degelijk!!!!
Het is erg fijn te noemen in de spiegel te kijken en te denken, oe, dat ziet er goed uit zeg, kijk dat kontje eens opbollen in dat kledingstukje, moet er even aanzitten....
Je eigen lichaam accepteren is goed, maar slaat dat niet een beetje teveel door?
Ik denk dat je dat niet teveel aan mensen moet vertellen in het echt, althans niet aan mensen die je niet goed kent, dergelijk gedrag wordt als behoorlijk vreemd beschouwd.

(..niet dat ik er een oordeel over zou willen vellen, whatever makes somebody happy..)
  donderdag 23 april 2009 @ 10:42:25 #269
240781 JJ.Johnson
pi_68296885
Ik vind dat ook wel een beetje ver doorslaan ja.
Ik bedoel zo lang je gewoon hetero bent kun je toch uberhaupt al onmogelijk opgewonden raken van jezelf?
En verder natuurlijk het feit dat ik het eigenlijk best wel een narcistisch trekje vind. Jezelf mooi vinden, of vinden dat je een goed figuur hebt, daar is niets mis mee. Dat is zelfvertrouwen. Echter jezelf geil vinden, ja sorry hoor maar dat gaat wel heel ver
pi_68297374
Tja, ik ben al geen hetero, kan een vrouwenlichaam erg waarderen.
Maar mijn eigen lichaam vind ik fasinerend, hoe het beweegt, hoe de rondingen en lijnen lopen, vind dat super(ook bij anderen hoor, je vind mij vaak terwijl ik gewoon lijnen en rondingen aan het volgen ben bij iemand die ik aan mag raken).

Het grappige is dat je geleerd wordt daar niets mee te doen, je mag niet echt van jezelf houden en jezelf mooi vinden want dan ben je arrogant, narcistisch of wat dan ook, maar zodra iemand hulp zoekt omdat ze zich zo slecht voelen over zichzelf krijgen ze oefeningen voor de spiegel waarbij ze mooie dingen moeten benoemen en moeten leren echt van zichzelf te houden, echt in die spiegel te kijken, te denken en te weten dat ze top zijn.

Voor mezelf geld dat ik mezelf regelmatig opgeil door mezelf te strelen, ernaar te kijken en te voelen, zowel van buiten als van binnen, heerlijk dat je die reactie zo kan oproepen, het zachte van de huid kan voelen en tegelijkertijd het gevoel van de streling, ja vind ik lekker.
Dat kan gaan over het volgen van een lichaamslijn over de arm, binnenkant van de elleboog, oh zo heerlijk zacht en gevoelig.

Kijk, ik weet echt wel dat ik geen topmodel ben, dat er vele mooier zijn dan ik ben, dat ik uiteindelijk in het gros maar gewoontjes ben, maar toch ben ik blij met mezelf, met hoe mijn lichaam eruit ziet, hoe het beweegt, hoe het voelt.
Over het algemeen gesproken hou ik echt van mezelf, op wat dipdagjes na en dan is het wat minder, een beete hulp is dan goed, even mezelf verwennen en mezelf eens goed aankijken in de spiegel om te weten dat ik ik nog ben en ok ben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_68297570
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef erodome het volgende:
Tja, ik ben al geen hetero, kan een vrouwenlichaam erg waarderen.
Maar mijn eigen lichaam vind ik fasinerend, hoe het beweegt, hoe de rondingen en lijnen lopen, vind dat super(ook bij anderen hoor, je vind mij vaak terwijl ik gewoon lijnen en rondingen aan het volgen ben bij iemand die ik aan mag raken).

Het grappige is dat je geleerd wordt daar niets mee te doen, je mag niet echt van jezelf houden en jezelf mooi vinden want dan ben je arrogant, narcistisch of wat dan ook, maar zodra iemand hulp zoekt omdat ze zich zo slecht voelen over zichzelf krijgen ze oefeningen voor de spiegel waarbij ze mooie dingen moeten benoemen en moeten leren echt van zichzelf te houden, echt in die spiegel te kijken, te denken en te weten dat ze top zijn.

Voor mezelf geld dat ik mezelf regelmatig opgeil door mezelf te strelen, ernaar te kijken en te voelen, zowel van buiten als van binnen, heerlijk dat je die reactie zo kan oproepen, het zachte van de huid kan voelen en tegelijkertijd het gevoel van de streling, ja vind ik lekker.
Dat kan gaan over het volgen van een lichaamslijn over de arm, binnenkant van de elleboog, oh zo heerlijk zacht en gevoelig.

Kijk, ik weet echt wel dat ik geen topmodel ben, dat er vele mooier zijn dan ik ben, dat ik uiteindelijk in het gros maar gewoontjes ben, maar toch ben ik blij met mezelf, met hoe mijn lichaam eruit ziet, hoe het beweegt, hoe het voelt.
Over het algemeen gesproken hou ik echt van mezelf, op wat dipdagjes na en dan is het wat minder, een beete hulp is dan goed, even mezelf verwennen en mezelf eens goed aankijken in de spiegel om te weten dat ik ik nog ben en ok ben.
Je bent gewoon heel erg seksueel en lichamelijk georienteerd, dat is duidelijk.
Daar is ook niets mis mee, alleen, zoals ik al zei, als je jezelf buiten de lijnen van het sociaal geaccepteerde begeeft, kan dat soms ook vervelende reacties opleveren, zeker bij mensen die je niet goed kent.
Ik weet niet of je jezelf in een betrouwbaar eerlijk kringetje begeeft van gelijkgestemden, dan kan het niet zoveel kwaad.
Maar sta niet vreemd te kijken als iemand je daar op veroordeelt.
Of je daar mee zit vervolgens, is natuurlijk een hele andere zaak.
pi_68297571
Volgens mij is dat behoorlijk vrouwelijk. Het opwindend vinden om zelf mooie lingerie aan te hebben.
pi_68297586
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Deliah op 23-04-2009 11:03:43 ]
  donderdag 23 april 2009 @ 11:08:49 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68297766
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Deliah het volgende:
Volgens mij is dat behoorlijk vrouwelijk. Het opwindend vinden om zelf mooie lingerie aan te hebben.
Volgens mij ook. Ik herken het iig ook wel, enigszins.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68297835
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Deliah het volgende:
Een vrouwenlichaam is dan ook vele malen mooier dan een mannenlichaam.
Ik zou echt wel eens willen dat ik vrouw was en dan lesbisch, volgens mij zou ik me dan prima vermaken.
pi_68297926
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

Je bent gewoon heel erg seksueel en lichamelijk georienteerd, dat is duidelijk.
Daar is ook niets mis mee, alleen, zoals ik al zei, als je jezelf buiten de lijnen van het sociaal geaccepteerde begeeft, kan dat soms ook vervelende reacties opleveren, zeker bij mensen die je niet goed kent.
Ik weet niet of je jezelf in een betrouwbaar eerlijk kringetje begeeft van gelijkgestemden, dan kan het niet zoveel kwaad.
Maar sta niet vreemd te kijken als iemand je daar op veroordeelt.
Of je daar mee zit vervolgens, is natuurlijk een hele andere zaak.
Tja....het valt wel mee hoe lichamelijk ik ben ingestelt, ik ben vooral een gevoelsbeestje, als iets goed voelt ben ik er gek op.
Hou van gevoel, dwaal er graag in.
Daarnaast ben ik wous van lijnen en rondingen, heb een rare hang naar symetrie terwijl ik verder een vrolijke chaoot ben.
Ben gewoon een beetje een vaag persoon, volgens de mensen die me na staan dan

En het is natuurlijk niet zo dat ik me voorstel als ik ben erodome en ik vind mezelf best lekker
Wat sociaal geaccepteerd betrefd, het is jammer dat dit niet sociaal geaccepteerd is, want de wereld zou er een stuk beter uitzien als iedereen gewoon van zichzelf zou houden en gewoon mag zeggen ik ben echt blij met mezelf, zonder altijd wat krtische dingen te moeten zeggen om het af te zwakken omdat je anders arro genoemd wordt.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:51:13 #277
240781 JJ.Johnson
pi_68299122
Hmm ik weet het niet. Ik geloof zelf toch wel in: 'hetgeen dat sociaal geaccepteerd is is ook het beste voor de wereld (op dit moment), anders was er wel iets anders sociaal geaccepteerd'.
Misschien zijn jouw overtuigingen hun tijd vooruit, en ziet het er over 20 jaar wel zo uit

Maar goed, dit gaat redelijk offtopic
  donderdag 23 april 2009 @ 13:08:21 #278
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68301404
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Lamon het volgende:

[..]

Je eigen lichaam accepteren is goed, maar slaat dat niet een beetje teveel door?
Ik denk dat je dat niet teveel aan mensen moet vertellen in het echt, althans niet aan mensen die je niet goed kent, dergelijk gedrag wordt als behoorlijk vreemd beschouwd.

(..niet dat ik er een oordeel over zou willen vellen, whatever makes somebody happy..)
Waarom? Valse bescheidenheid is zóóó stom, vind ik. Net alsof je zelf niet in de spiegel kan kijken?

Ik denk regelmatig; "Hmmmm, I would do me! " . .
  donderdag 23 april 2009 @ 13:10:05 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68301467
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:42 schreef JJ.Johnson het volgende:
Ik vind dat ook wel een beetje ver doorslaan ja.
Ik bedoel zo lang je gewoon hetero bent kun je toch uberhaupt al onmogelijk opgewonden raken van jezelf?
En verder natuurlijk het feit dat ik het eigenlijk best wel een narcistisch trekje vind. Jezelf mooi vinden, of vinden dat je een goed figuur hebt, daar is niets mis mee. Dat is zelfvertrouwen. Echter jezelf geil vinden, ja sorry hoor maar dat gaat wel heel ver
Masturbatie.

Eindelijk sex met iemand waar je echt van houdt .
pi_68301882
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarom? Valse bescheidenheid is zóóó stom, vind ik. Net alsof je zelf niet in de spiegel kan kijken?

Ik denk regelmatig; "Hmmmm, I would do me! " . .
..dat is echt een vrouwending...

Mannen kunnen wel ijdel zijn, maar zichzelf seksueel aantrekkelijk vinden komt maar weinig voor, denk ik.
Dat komt, zoals ik al zei, omdat mannenlichamen gewoon veel minder mooi zijn.
We hebben geen golven, alleen maar dat domme stompje in het midden wat af en toe of vaak afhankelijk van de situatie krom naar boven trekt en groeit, verder hebben we in mijn optiek, want ik kan niet voor mijn volledige geslacht spreken eigenlijk, weinig om op te geilen.

Mannen denken ook niet "I would do me!", maar meer "..would she do me?", volgens mij.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:24:29 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68301928
Mannen hebben die prachtige botstructuur in hun lendenen.
Sommige mannen, dan.
pi_68302045
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Mannen hebben die prachtige botstructuur in hun lendenen.
Sommige mannen, dan.
Wat zijn lendelen?

Mannen zijn zich namelijk zich ook veel minder bewust van hun lichaamsdelen, op 1 na dan.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:30:58 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68302141
Lendenen.

Die botten van buik naar bovenbenen zeg maar. Bij d'Angelo zijn ze eigenlijk net iets te geprononceerd.
pi_68302227
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
Lendenen.

[ afbeelding ]

Die botten van buik naar bovenbenen zeg maar. Bij d'Angelo zijn ze eigenlijk net iets te geprononceerd.
Ik wou net zeggen, het lijkt op die foto net alsof zijn benen eraan geschroeft zijn.
pi_68302458
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

flaunt.....

Gaan we nu woorden gebruiken van een aandachtsgeile NOS journaal-lezer met een groot voorhoofd en ditto neus en een haarlijn die zich nu al terugtrekt.
75 topics = FIN
  donderdag 23 april 2009 @ 13:49:16 #286
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68302671
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

..dat is echt een vrouwending...

Mannen kunnen wel ijdel zijn, maar zichzelf seksueel aantrekkelijk vinden komt maar weinig voor, denk ik.
Dat komt, zoals ik al zei, omdat mannenlichamen gewoon veel minder mooi zijn.
We hebben geen golven, alleen maar dat domme stompje in het midden wat af en toe of vaak afhankelijk van de situatie krom naar boven trekt en groeit, verder hebben we in mijn optiek, want ik kan niet voor mijn volledige geslacht spreken eigenlijk, weinig om op te geilen.

Mannen denken ook niet "I would do me!", maar meer "..would she do me?", volgens mij.
Krom?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  donderdag 23 april 2009 @ 16:01:52 #287
123170 alors
zlata1234
pi_68307245
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
Lendenen.

[ afbeelding ]

Plaatje doet het niet meer, maar ik weet waar jij hebt over hebt hoor

Alleen is hij nu echt een vet, vadsig mannetje geworden
know'm sayin?
word? word.
pi_68309205
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:51 schreef JJ.Johnson het volgende:
Hmm ik weet het niet. Ik geloof zelf toch wel in: 'hetgeen dat sociaal geaccepteerd is is ook het beste voor de wereld (op dit moment), anders was er wel iets anders sociaal geaccepteerd'.
Misschien zijn jouw overtuigingen hun tijd vooruit, en ziet het er over 20 jaar wel zo uit

Maar goed, dit gaat redelijk offtopic
Het is minder raar als je denkt, als ik het opschrijf klinkt het ook wel een beetje vaag, maar het is echt een methode die gebruikt wordt in de hulpverlening om voor de spiegel te staan en mooie dingen van jezelf te benoemen, echt van je lichaam en geest te houden.
Zo leren ze mensen die heel onzeker zijn, die een slecht zelfbeeld hebben te verbeteren daarin.

Zo mag ik mijn zoontje regelmatig vragen even snel 3 dingen te noemen waar hij trots op is van zichzelf, bv dat zijn rekenniveau erg hoog is, of dat hij iets heel moois in elkaar heeft geflanst met lego.
Het is een leren zich bewust te worden van zichzelf, een goede relatie met zichzelf te hebben, echt van zichzelf te houden.

Dat betekend niet dat je niet kritisch mag zijn op jezelf, ook dat is goed, even diep naar binnen kijken en zien wat nog verbeterd mag worden(wat altijd zat is ).
Maar in de basis moet je van jezelf houden, je kan niet van anderen houden voordat het goed zit met jezelf.
  donderdag 23 april 2009 @ 23:27:09 #289
240781 JJ.Johnson
pi_68322756
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Masturbatie.

Bij masturbatie ben jij vooral bezig met je eigen uiterlijk e.d. in plaats van een ingebeelde man?
  donderdag 23 april 2009 @ 23:34:30 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68323020
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Bij masturbatie ben jij vooral bezig met je eigen uiterlijk e.d. in plaats van een ingebeelde man?
Moet het het één of het ander zijn dan?
pi_68327085
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mannen kunnen niet multitasken.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:07:45 #292
240781 JJ.Johnson
pi_68329242
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, de vraag is dan ook waar je vooral mee bezig bent
Of wil je zeggen dat je het mooi 50/50 verdeelt?
pi_68329734
Nou ja, ik draag dat soort troep dan ook niet, puur omdat ik mezelf er ongemakkelijk in voel. Ik ben als de dood dat er net wat teveel te zien is en je bent ook niet 100% vrij in je bewegingen.
Maar dat is idem met make-up, met 90% van de make-up moet je nadenken dat je het ophebt: je kan niet in je ogen wrijven, onder de tuinslang gaan staan, moet het niet bijgewerkt worden, enzovoorts.
Wordt je dus ook minder vrij van.

Maar goed, dat is aan ieder voor zich om te bepalen.
Er zijn blijkbaar ook vrouwen die zich wel lekker voelen met een decolleté. Er zijn vrouwen die de aandacht leuk vinden.
pi_68332446
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Masturbatie.

En die niet te snel komt!
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:55:50 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68332499
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef Xennia het volgende:

En die niet te snel komt!
En die daarna gewoon nog een keer kan.
pi_68332628
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

En die geen smurrie achter laat!
pi_68332630
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

...want een kwartiertje wachten is zoooooh erg natuurlijk.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:02:07 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68332691
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Lamon het volgende:

...want een kwartiertje wachten is zoooooh erg natuurlijk.
Ja. Tijdverspilling. Zeker sinds ik niet meer rook.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:03:27 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68332730
Wat is er mis met een goed gesprek tussen de bedrijven door?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:04:01 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68332745
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
Wat is er mis met een goed gesprek tussen de bedrijven door?
Dat voer je maar met je moeder .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')