..er zijn dan ook mannen die ALTIJD moeten kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb maar kleine tietjes en en dan nog kijken mannen ernaar ongeacht wat ik draag. Een coltrui of een v hals. Het is ook de combinatie die het vaak doet.
Als je een zietpoesnetniet rokje aan heb en een top met flinke v hals ja dan komt het al gauw bloot over. Je kan ook een wat langer rokje aantrekken of een top die wat minder diep is uitgesneden
'quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
Het probleem van die mongool of het mijne? Ik ga voor het zijne.
Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige postquote:
Had je je tieten niet moeten slingeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ha! Ha!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Had je je tieten niet moeten slingeren.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige post.
Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef Lamon het volgende:
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.
Flaunt it.quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
if you've got it, flunk it, toch?
zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.
en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Het is leuk om dergelijke ervaringen uit te wisselenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
Maanvis is een nerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien?. Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Vind ik een vreemd verschijnsel. Ik maak omgekeerd ook wel eens wat mee, maar dan meestal met pubers, en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel, en dan vind ik het niet leuk om dat te melden..quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.
Verder vind ik het altijd wel prettig mijn mening met voorbeelden te larderen.
Marc Rutte kon ze iig niet handelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien?. Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.quote:
Het heeft ook al snel iets krampachtigs vind ik, mannen onder elkaar die over tieten moeten praten. Iets bewijzerigs, zo van: "moet je mij eens een hetero zien wezen, ik kan alleen maar aan sex denken de hele dag, ik ben écht wel een echte man!".quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |