abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68232370
Nou ik heb maar kleine tietjes en en dan nog kijken mannen ernaar ongeacht wat ik draag. Een coltrui of een v hals. Het is ook de combinatie die het vaak doet.

Als je een zietpoesnetniet rokje aan heb en een top met flinke v hals ja dan komt het al gauw bloot over. Je kan ook een wat langer rokje aantrekken of een top die wat minder diep is uitgesneden
Haters gonna hate.
pi_68232555
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb maar kleine tietjes en en dan nog kijken mannen ernaar ongeacht wat ik draag. Een coltrui of een v hals. Het is ook de combinatie die het vaak doet.

Als je een zietpoesnetniet rokje aan heb en een top met flinke v hals ja dan komt het al gauw bloot over. Je kan ook een wat langer rokje aantrekken of een top die wat minder diep is uitgesneden
..er zijn dan ook mannen die ALTIJD moeten kijken.

Ik snap dat niet zo, de helft van de bevolking is vrouw, ik zal wel extreem kritisch zijn ofzo, maar er is er maar 1 op de 30 die ik het bekijken waard vind.
..en dan is het niet zozeer naar borsten, meer het gezicht, en dan het lichaam pas.
Voor decollete, kun je ook een willekeurige veronica-gids openslaan.

..en vrouwen/meisjes die UGGS dragen ontwijk ik puur uit principe, hoe ze er ook uit zien.
pi_68232598
Aandacht, voer voor de vrouwelijke ego.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:49:59 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232638
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
Het probleem van die mongool of het mijne? Ik ga voor het zijne.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:51:31 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68232684
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Vorige week toen het zo'n lekker weer was, fietste ik zonder jas en met T-shirt met ronde hals over straat. Rijdt een auto me tegemoet en die bestuurder hangt serieus met zijn hele kop uit het raam om 'Tietuh!' naar me te roepen.
'

Jij maakt er gelijk een probleem van!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:52:31 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232719
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:

Jij maakt er gelijk een probleem van!
Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige post .
pi_68232744
quote:
Had je je tieten niet moeten slingeren.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_68232763
quote:
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:01 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232770
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Had je je tieten niet moeten slingeren.
Ha! Ha!
Le-zen is een vak.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:23 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68232789
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Excuus. Probleem moest idd tussen aanhalingstekens, net als in mijn vorige post .
. Ik vind het altijd zo jammer dat tieten niets terugzeggen als je ze roept!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:56:01 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68232851
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef Lamon het volgende:
Had je er veel last van dan, blijkbaar was het niet vervelend genoeg om het hier even te vertellen.
Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.
Verder vind ik het altijd wel prettig mijn mening met voorbeelden te larderen.
pi_68232863
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Krentenbol. op 21-04-2009 12:24:07 (Doe eens normaal.) ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:56:19 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68232865
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Een gedicht over Maanvis
pi_68232895
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
if you've got it, flunk it, toch?

zeiden ze tenminste bij het NOS journaal.

en ik geloof erin; lekker luchten die handel.
Flaunt it.
pi_68232929
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Ik denk dat zoiets geen codetaal meer is.
pi_68232946
quote:
Er is trouwens nog 1 ding leuker dan naar tieten kijken, en dat is met andere mannen over tieten praten. En dat gebeurt dan uiteraard met codetaal door ze te vergelijken met bepaalde vruchten/groentes en met termen als 'los in de tês (op z'n brabants)' etc etc
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
pi_68232950
quote:
Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:06:01 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68233182
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Praat jij ook liever over muziek dan dat je er naar luistert?
Het is leuk om dergelijke ervaringen uit te wisselen . Soms moet je even je enthausiasme bevestigd zien in een andere man.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:06:31 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68233198
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat echt een volslagen oninteressant onderwerp om over te praten. Ik praat liever over politiek oid.
Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien? . Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Een gedicht over Maanvis
pi_68233306
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Over politiek gesproken.. heb je die papaya's van Rita gezien? . Tering man, daarmee kan je een gorilla knock-out slaan!
Maanvis is een nerd. "Codetaal"
pi_68233346
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik had er geen last van, hoor. Vond het sukkelig, haalde mijn schouders op en fietste weer vrolijk verder.
Verder vind ik het altijd wel prettig mijn mening met voorbeelden te larderen.
Vind ik een vreemd verschijnsel. Ik maak omgekeerd ook wel eens wat mee, maar dan meestal met pubers, en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel, en dan vind ik het niet leuk om dat te melden..
Zij doen het, en ik voel me een viezerik achteraf, wat zwaar onterecht is natuurlijk.
Met doen bedoel ik natuurlijk geen seks, maar gewoon flirten en opvallend met hun borsten voorover leunen, heel irritant, en ik vind het echt niet lelijk, maar WEL ongemakkelijk, dus heb dan de neiging zoveel mogelijk weg te kijken.

Mooie vrouwen van rond mijn eigen leeftijd doen het nooit bij mij.
pi_68233393
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Marc Rutte kon ze iig niet handelen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:14:08 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68233484
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Lamon het volgende:

Vind ik een vreemd verschijnsel.
Is het ook. Een volwassen vent die uit zijn rijdende auto hangt om Tietuh!!! te roepen naar een fietsende vrouw. Met tieten.
Ik denk dat zijn IQ lager was dan zijn leeftijd .
pi_68233626
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 21-04-2009 12:21:21 (plaatjes hoeven niet) ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:20:28 #100
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_68233706
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het heeft ook al snel iets krampachtigs vind ik, mannen onder elkaar die over tieten moeten praten. Iets bewijzerigs, zo van: "moet je mij eens een hetero zien wezen, ik kan alleen maar aan sex denken de hele dag, ik ben écht wel een echte man!".
Kinda sad, really.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')