abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 15:39:28 #176
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68273141
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaar
Agree
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 22 april 2009 @ 15:58:32 #177
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68273770

ok. die gaat niet over borsthaar. maar hij praat er wel over ik ken het filmpje niet vinden..

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68274521
quote:
Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:

[..]

Plaat voor je kop heb je.
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?

NEEN NEEN en NEEN.
Dus doe je het voor jezelf? NEEN.

Je doet het voor de mening van anderen.
Als ik ongelijk heb mag mijn kleine teen er nu afvallen.
Waarom stel je me een vraag maar beantwoord je die zelf al voor me?
Jij komt dan met een of ander stom beeld over een onbewoond eiland, maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan. Dus niet zo snel je conclusies trekken a.u.b.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:22:37 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68274577
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Chickiewickie het volgende:
maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan.
Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.
Iets aantrekken omdat je het zelf mooi vindt, is zo achterhaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 april 2009 @ 16:38:25 #180
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_68275126
Ik geloof er ook helemaal niets van, hypocriet geneuzel is het. Kleren draag je voor anderen. Als je alleen op een onbewoond eiland zat zou je net zo graag in een lendendoek lopen als dat prettig of koeler was.
Je uit je stijl er mee enzo, en in die zin doe je het voor jezelf. Maar je uit die stijl -> naar anderen toe.

Ik geloof mensen niet die zeggen dat ze kleren echt helemaal voor zichzelf dragen
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
pi_68275322
Ik doe het wel voor mezelf. Omdat die aandacht af en toe gewoon wel lekker is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2009 18:49:20 ]
pi_68275388
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.
Iets aantrekken omdat je het zelf mooi vindt, is zo achterhaald.

Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goed
  woensdag 22 april 2009 @ 16:49:34 #183
240781 JJ.Johnson
pi_68275536
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goed
Geef dan eens antwoord op de eerder gestelde hypothese.
Jij -> in je uppie -> onbewoond eiland -> Gucci ?
pi_68275651
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:

[..]

Ik gaf antwoord, alleen niet met het beeld van een onbewoond eiland, maar een dag alleen in huis zonder eruit te hoeven of bezoek te krijgen. Dus: je voor jezelf mooier maken Komt op hetzelfde neer lijkt me.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:52:44 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68275653
quote:

Dus op dat onbewoonde eiland heb je een koffer vol designerkleding?
Doe mij maar een Gucci bikini dan . En matching zonnebril uiteraard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68275666
quote:

[..]

Gucci is miss wat overdreven, maar je wil er misschien nog wel een beetje uit zien. Ik vind het niet fijn om in de spiegel (of gewoon water in dit geval) te kijken en echt denken van.. ah bah wat een vieze linnendoek! ik zie er echt niet uit! Het is fijner om in het water te kunnen kijken en te denken van; Dat rieten rokje en die kokosdoppen staan me leuk zeg! Dat geeft gewoon een positiever gevoel.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:05:27 #187
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68276082
quote:

[..]

Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  woensdag 22 april 2009 @ 17:35:13 #188
240781 JJ.Johnson
pi_68276996
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Blabla dat zijn weer van die loze tegenargumenten. Ik doe het ook, ik ontken alleen niet dat ik het voor anderen doe.
Inderdaad, wanneer ik de enige op deze planeet was tussen allemaal dieren, zou ik niet meer het nut inzien van me zo goed te verzorgen en elke dag te douchen enzo nee Maar goed, als jij in de illusie wil leven dat je dat wel zou doen (of nog erger: zo oppervlakkig bent dat je dat nog zou doen ook), be my guest.
pi_68278073
Die oppervlakkigheid hier gaat echt ver ja.

Iets voor jezelf doen omdat je er een goed gevoel van krijgt
Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`

Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.

Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.

Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
pi_68278522
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:

Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`

Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.

Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.

Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooit
Maar op hoge hakjes door de jungle banjeren vind ik nogal een achterlijke vergelijking. Je hebt hier stenen, en dat loopt beter als grond/gras/enz.
Tuurlijk zouden we dan geen hakjes aan doen! Wat heeft dat te maken met aandacht? Als het in de jungle zou stikken van de lekkere kerels zou ik nog steeds geen hakken aandoen daar. (dat ik hier nog serieus op in ga )
pi_68278793
vrouwen aandachtshoeren yadiyadiya niks nieuws yadiyadiya vrouwen zullen het toch nooit toegeven yadiyadiya maar het is lekker wel zo , the end.
pi_68278871
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:

Goed samengevat
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:51:05 #193
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68279048
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.
pi_68279151
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.
Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68279300
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooit
Maar op hoge hakjes door de jungle banjeren vind ik nogal een achterlijke vergelijking. Je hebt hier stenen, en dat loopt beter als grond/gras/enz.
Tuurlijk zouden we dan geen hakjes aan doen! Wat heeft dat te maken met aandacht? Als het in de jungle zou stikken van de lekkere kerels zou ik nog steeds geen hakken aandoen daar. (dat ik hier nog serieus op in ga )
maar ik was dus laatst op een zandverstuiving en daar kwam ik allerlei voetsporen tegen van iemand die duidelijk op een stiletto hak daar had rondgelopen... niet handig zal ik je vertellen want op m'n laarzen-met-platte-zool kwam ik daar al nauwelijks vooruit.

Een beetje sexy op subtiele manier vind ik - ook bij andere vrouwen - heel mooi. Het gaat m.i. om 'het idee' dat er meer is dan wat je ziet.

Maar echt korte rokjes met blote benen en een diep decolleté (als in: je ziet driekwart tiet) schreeuwt dat 'idee' bijna uit! En als er dan iemand heel zelfverzekerd bij kijkt, dan kan ik me nog voorstellen dat het enig nut heeft (die willen graag bekeken worden? die willen trots veel laten zien?) maar vaak dus worden de meiden zonder zelfverzekerde uitdrukking juist boos als ze nageroepen worden of teveel versierd worden door opdringerige mannen. Ik denk dan: je vráágt er toch om???

Zelf vind ik het best leuk wanneer anderen me mooi vinden of opwindend. Natuurlijk vind ik dat! Het is gewoon een compliment (maar het gaat ook om de manier waarop dat gebeurt)! Maar zo'n enorm decolleté zou ik nooit dragen, daar voel ik me te onzeker voor misschien.. Ik pak het liever subtieler aan. En vaak draag ik iets dat zowel leuk staat als lekker zit (en ja, daar horen ook die strakke jeans van tegenwoordig bij, die zitten echt super! Ik doe er dan wel weer iets langs overheen zodat mijn billen niet te zien zijn.. maar als ik goed nadenk, dan is dat omdat ik mezelf eigenlijk te oud vind daarvoor... toen ik jonger was deed ik het wel)

Je mag dragen wat je wil en waarom je wil, maar als je opdringere mannetjes achter je aan krijgt, omdat je te bloot rondloopt dan is dat logisch. Niet meer over zeuren.

Maar ook: mannen schreeuwen en fluiten mij ook na op straat. En ik ga niet bloot gekleed. Er zijn mannen/jongens die hun auto half de stoep oprijden om uit het raam hangend allerlei onzin uit te kramen.. dat gebeurt zo vaak en ik vind dat dus niet fijn. Dat is geen compliment meer, dat is gewoon naar...

Ik heb er nog even over nagedacht, maar:

Wellicht zijn mannen in meerdere categorieen in te delen:
  • die die iedereen naroepen dat ook maar iets van tieten heeft, of die nu te zien zijn of niet (categorie "get a life" of "IQ < 70")
  • die beginnen te roepen zodra de blote billen en borsten weer tevoorschijn komen
  • die alleen in de kroeg zoiets durven
  • die nooit wat zeggen ook al sta je halfnaakt voor ze te paraderen

En vrouwen zijn in de categorieen in te delen (wat betreft tonen van bloot) :
  • die standaard halfnaakt zijn en te dom (of naief) om erover na te denken
  • die met mooi weer halfnaakt rondlopen en niet door hebben dat dit nogal wat hormoontjes wakker schudt die de hele winter slapende waren
  • die met mooi weer bloot laten zien, maar netjes (dus geen halve tieten of nét geen bil)
  • die zelfs met mooi weer lange mouwen en lange broeken dragen
  • [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
    maar eerst nog even dit: blablabla
    pi_68279469
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
    Het schijnt (ja ik zeg het maar zo, omdat we het hebben moeten leren op de uni, maar ik zo geen enkel wetenschappelijk onderzoek erbij kan halen waaruit dat blijkt) dat wanneer je mensen voor langere tijd afzondert al het sociale gedrag verdwijnt. Dus iemand zou bv. ook na verloop van tijd geen muziek meer maken, omdat muziek maken impliceert dat je het vóór iemand speelt. Na een aantal jaren (bv.) is er geen enkel nut meer over om te spelen. (als niemand het hoort, alleen jijzelf, dan vind je er op een gegeven moment niets meer aan)

Ik ga er vanuit dat ook het mooi aankleden of optutten na verloop van tijd zal verdwijnen, want je doet dit per saldo toch echt wel voor een ander. Als je heel lang niemand tegenkomt die jou ziet, doe je het niet meer. Waarschijnlijk verdwijnt dit bij de meesten eerder dan bv. het muziek maken (omdat muziek maken voor jezelf ook heel fijn kan zijn)

In het dagelijks leven is het zo normaal geworden om je mooi aan te kleden of je op te tutten dat het erop is gaan lijken alsof je dat enkel voor jezelf zou doen... ik geloof daar niet in.
    [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
    maar eerst nog even dit: blablabla
    pi_68279493
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
    Ik ook, al is het alleen maar omdat je jezelf daar niet met anderen kunt vergelijken en je ook niet vergeleken wordt.
      woensdag 22 april 2009 @ 19:11:54 #198
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68279707
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpg

Gaat je geloofwaardigheid dan , Srsly.
    Waarom? Ik vind dat een mooie foto van mezelf (die overigens gemaakt is door mijn vriend). Het laatste wat ik echter ermee wil is sleazy mannetjes aantrekken. Waarom zou ik een rotfoto van mezelf plaatsen als ik ook mooie heb?
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      woensdag 22 april 2009 @ 19:13:10 #199
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68279732
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert, die foto's maken het kristalhelder dat deze statement onzin is. Het had niet mooier op een presenteerblaadje kunnen worden gegeven.
    [..]

Misschien ligt dat meer aan jouw bekrompen geest dan aan die foto's .
      woensdag 22 april 2009 @ 19:17:36 #200
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_68279863
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Zij verwerpt de stelling van TS terwijl ze met het plaatsen van deze foto (op een internetforum,waar zo'n foto geen enkele andere functie heeft dan aandacht trekken) duidelijk de stelling van TS bevestigt.
    Aandacht trekken?! Ja hoor, ik hoop dat wat random pukkelige Fok!kers mijn pic opmerken in de grabbelton en vervolgens geile berichtjes gaan sturen . Kan ik dat 's avonds gezellig bespreken met mijn vriend en zoon .

FYI: Ik heb die foto's geplaatst omdat ik trots ben op die shoot, ik heb er nog meer van nml.
    En nogmaals, waarom zou je geen foto van jezelf plaatsen die je toevallig goed gelukt vindt?

Dat jij niet meer helder kan denken als je bonbonella's ziet en als een gerustreerde begint te zeveren dat het wel aandachtrekkerij móet zijn kan ik niet helpen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')