Agreequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Uit een onderzoek dat ik onder mezelf heb gehouden blijkt dat vrouwen dol zijn op borsthaar
Waarom stel je me een vraag maar beantwoord je die zelf al voor me?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef pictionary het volgende:
[..]
Plaat voor je kop heb je.
Zou je je ook mooi willen voelen als je op een onbewoond eiland zou leven? Of als er geen andere mensen bestonden?
Zou je nog steeds hoge hakken dragen als er geen mannen waren? Zou je nog steeds make-up op doen, bij je dragen en constant in elke spiegel kijken of het bijgewerkt moet worden, als je alleen op de wereld was?
NEEN NEEN en NEEN.
Dus doe je het voor jezelf? NEEN.
Je doet het voor de mening van anderen.
Als ik ongelijk heb mag mijn kleine teen er nu afvallen.
Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Chickiewickie het volgende:
maar als ik een dag thuis blijf en thuis rondhang (en dus NIET de deur uitga) tut ik me ook op, trek ik ook een mooi shirtje aan.
Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goedquote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe je alleen maar omdat de postbode wel eens zou kunnen aanbellen.
Iets aantrekken omdat je het zelf mooi vindt, is zo achterhaald.
Geef dan eens antwoord op de eerder gestelde hypothese.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Haha nou zolang jij dat blijft denken is het goed
Ik gaf antwoord, alleen niet met het beeld van een onbewoond eiland, maar een dag alleen in huis zonder eruit te hoeven of bezoek te krijgen. Dus: je voor jezelf mooier makenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord op de eerder gestelde hypothese.
Jij -> in je uppie -> onbewoond eiland -> Gucci ?
Dus op dat onbewoonde eiland heb je een koffer vol designerkleding?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
Gucci is miss wat overdreven, maar je wil er misschien nog wel een beetje uit zien. Ik vind het niet fijn om in de spiegel (of gewoon water in dit geval) te kijken en echt denken van.. ah bah wat een vieze linnendoek! ik zie er echt niet uit!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Blabla dat zijn weer van die loze tegenargumenten. Ik doe het ook, ik ontken alleen niet dat ik het voor anderen doe.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen doe je toch niet voor anderen. Misschien dat jij een week niet hoeft te douchen en je onderbroek hoeft te wisselen omdat niemand er last van heeft, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooitquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:
Die oppervlakkigheid hier gaat echt ver ja.
Iets voor jezelf doen omdat je er een goed gevoel van krijgt![]()
Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`![]()
![]()
Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.
Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.
Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
Goed samengevatquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef pictionary het volgende:
Die oppervlakkigheid hier gaat echt ver ja.
Iets voor jezelf doen omdat je er een goed gevoel van krijgt![]()
Een meid reageerde zelfs met `ik doe het voor mezelf omdat die aandacht wel lekker is`![]()
![]()
Tja als je dan het verband nog niet ziet tussen de aandacht en het `voor jezelf` dan snap je niks van deze wereld.
Maar dat blijkt ook wel uit het feit dat je op hoge hakjes met pijnlijke voeten door de jungle zou banjeren, met een make-up doosje voor als het wel eens kan gaan regenen.
Snappen jullie dan niet dat je al deze moeite (!) in het leven doet om aandacht te krijgen van anderen? Hoge hakken zijn niet comfortabeler dan sneakers oid. Je doet die moeite voor anderen.
Als er hier 1 meid is die op een onbewoond eiland tussen de dieren nog hoge hakken zou dragen na hier serieus goed over te hebben nagedacht, dan houd ik vanaf nu mijn bek en word ik maar bacterie-pschycholoog ofzo
Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.![]()
maar ik was dus laatst op een zandverstuiving en daar kwam ik allerlei voetsporen tegen van iemand die duidelijk op een stiletto hak daar had rondgelopen... niet handig zal ik je vertellen want op m'n laarzen-met-platte-zool kwam ik daar al nauwelijks vooruit.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Oh,nu gaan we ineens over op hoge hakken? Die draag ik zelf al helemaal bijna nooit![]()
Maar op hoge hakjes door de jungle banjeren vind ik nogal een achterlijke vergelijking. Je hebt hier stenen, en dat loopt beter als grond/gras/enz.
Tuurlijk zouden we dan geen hakjes aan doen!Wat heeft dat te maken met aandacht? Als het in de jungle zou stikken van de lekkere kerels zou ik nog steeds geen hakken aandoen daar. (dat ik hier nog serieus op in ga
)
Het schijnt (ja ik zeg het maar zo, omdat we het hebben moeten leren op de uni, maar ik zo geen enkel wetenschappelijk onderzoek erbij kan halen waaruit dat blijkt) dat wanneer je mensen voor langere tijd afzondert al het sociale gedrag verdwijnt. Dus iemand zou bv. ook na verloop van tijd geen muziek meer maken, omdat muziek maken impliceert dat je het vóór iemand speelt. Na een aantal jaren (bv.) is er geen enkel nut meer over om te spelen. (als niemand het hoort, alleen jijzelf, dan vind je er op een gegeven moment niets meer aan)quote:Op woensdag 22 april 2009 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Het voorbeeld van JJ.Johnson van het verschil tussen leven op een onbewoond eiland en leven in de bewoonde wereld voor wat betreft dit onderwerp is een hele interessante. Het is interessant om jezelf de vraag te stellen hoeveel waarde je zult hechten aan je voorkomen wanneer je weet dat je geen andere mensen zult treffen. Wel denk ik dat je nog steeds jezelf tot op een bepaald niveau zult verzorgen, al was het alleen maar omdat het gewoon geen fijn gevoel is om vies te zijn.
Ik ook, al is het alleen maar omdat je jezelf daar niet met anderen kunt vergelijken en je ook niet vergeleken wordt.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh? Ik weet wel zeker als ik op een onbewoond eiland me minder om m'n uiterlijk zou geven.
Waarom? Ik vind dat een mooie foto van mezelf (die overigens gemaakt is door mijn vriend). Het laatste wat ik echter ermee wil is sleazy mannetjes aantrekken. Waarom zou ik een rotfoto van mezelf plaatsen als ik ook mooie heb?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics//11803/IMG_0316kopie.jpg
Gaat je geloofwaardigheid dan , Srsly.
Misschien ligt dat meer aan jouw bekrompen geest dan aan die foto'squote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, die foto's maken het kristalhelder dat deze statement onzin is. Het had niet mooier op een presenteerblaadje kunnen worden gegeven.
[..]
Aandacht trekken?! Ja hoor, ik hoop dat wat random pukkelige Fok!kers mijn pic opmerken in de grabbelton en vervolgens geile berichtjes gaan sturenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Zij verwerpt de stelling van TS terwijl ze met het plaatsen van deze foto (op een internetforum,waar zo'n foto geen enkele andere functie heeft dan aandacht trekken) duidelijk de stelling van TS bevestigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |