Zeg gast:quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is zeker een normale gewoonte bij de Ajax rel support club
quote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
Ach jij bent zeker zo extreem rechtse Russische skinheadEerst lopen rellen en dan vragen stellen.Ik dacht al die foto van je die heb ik vaker gezien bij Ross Kemp on Gangs dus
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.quote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Slappy het volgende:
Hallo alto ik heb haar geholpen hoor als je even de op goed leest.
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.quote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef Slappy het volgende:
Nou Boswachter je bent die reactie vergeten van die meneer provoceren
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan nietquote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.
Groetjes !
Het leven is zwaarquote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan niet
Dus mag ik mijn oude quotes terugzettenquote:
Ja rot opquote:
ja maar dat wist ik niet, er staat ook geen Op met regels in deze verkapte scquote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja rot op
LaPo is nieuw topic. Als SC-user moet je dat nu toch zo onderhand wel weten. Of zijn je hersenen vandaag met verlof ?
Waarom staan die provocerende reacties van beertje er nogquote:
Omdat appel.quote:Op maandag 20 april 2009 10:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
Waarom staan die provocerende reacties van beertje er nog
Nou voor jou is het een kleine moeite om zo zeer schokkende reactie te verwijderenquote:
Gast. Echt, doe normaal man.quote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan niet
Nou dat is geen passend antwoord.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou dat is geen passend antwoord.
Ik heb vriendelijk gezocht om normaal te reageren en sommige konden dat niet laten en begonnen toen op de man spellen
Nou je vergeet dezequote:Op maandag 20 april 2009 11:08 schreef Beauregard het volgende:
BW en collegae, ik wil jullie graag wijzen op dit topic: Achterlijke jeugd die te lui is om iemand te helpen
TS blijft zijn eigen topic verzieken. Het lijkt me beter voor heel FOK! dat dat topic dicht gaat.
Geen dank.
quote:Hoor haar dan.
Als ik het dus goed begrijp wens je alleen posts te zien van users die je klacht terecht vinden en sympathie voor je hebben?
Weet je nog in welk subforum je zit?
quote:Bij deze stel ik het werkwoord "to fail" gelijk aan het mekkerend voorwerp "Slappy". Let op: waar een zin het toelaat kunnen beide als synoniem van elkaar gebruikt worden.
Als je het topic even doorleest ohhh wacht jij bent een vriendje van beer hooliganquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je komt anders wle over als een vreselijk treurig figuur
Van wie?quote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als je het topic even doorleest ohhh wacht jij bent een vriendje van beer hooligan
Is de keuze van TS. Wanneer het topic ontspoort en dat komt door o.a. subklachten dan gaat er een slotje op.quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef TNA het volgende:
Twee vragen:
- Worden 'verwachte reacties' nog steeds verwijderd?
- Kan er iets gedaan worden aan dingen als 'Subklacht: Talpa, subklacht 2: nog geen weekend'?Leidt soms tot totaal offtopic reacties.
Nou nou stuk ongeduld tegen mij zeggen slaat nergens opquote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg gast:
Gasturbine mag dan wel een kutopmerking posten, ik zie dat jij nogal graag overal op in wil gaan in dat topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.
Nu weer open, stuk ongeduld
Ben je echt zo debiel, of geloof je werkelijk dat jouw manier van trollen nog nooit eerder vertoond is en met hilariteit wordt ontvangen door je medeusers?quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou nou stuk ongeduld tegen mij zeggen slaat nergens op
Ja hoor die vraag was duidelijk gesteld aan Boswachter.Waarom reageer jij telkens op mij ???quote:Op maandag 20 april 2009 20:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ben je echt zo debiel, of geloof je werkelijk dat jouw manier van trollen nog nooit eerder vertoond is en met hilariteit wordt ontvangen door je medeusers?
Dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja hoor die vraag was duidelijk gesteld aan Boswachter.Waarom reageer jij telkens op mij ???
En dit is geen trollen dat ligt aan jouw kant.
????ik eis alleen dat bericht van jou word veranderd waarom wel die van mij die niet eens zo schokkend waren??????quote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Geef 't maar op. Het is niet origineel meer om je voor te doen als wereldvreemde imbeciel.
Die is niet verwijderd echter wel mijne en van die andere ook die op de man ging spelenquote:Bij deze stel ik het werkwoord "to fail" gelijk aan het mekkerend voorwerp "Slappy". Let op: waar een zin het toelaat kunnen beide als synoniem van elkaar gebruikt worden.
Balen hé dat je op een Forum geen gelijk krijgt, open er een Topic over of zo.quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
????ik eis alleen dat bericht van jou word veranderd waarom wel die van mij die niet eens zo schokkend waren??????
[..]
Die is niet verwijderd echter wel mijne en van die andere ook die op de man ging spelen![]()
Provoceren is verboden op Fok dacht ik maar blijkbaar niet van een bepaalde groep
Had 'm al gezienquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef TNA het volgende:
tof lopen doen met deze smiley :')
Verwachte reacties:
Wie zijn die mongolen anyway? Kan die account niet gewoon een ban krijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef sezten het volgende:
Astrid en malissa zyn.n boos![]()
Topic weer open a.u.b. zoveel leuks in een topic wat je normaal in 5 topics samen niet vindt.
Dus je vindt dat echt grappigquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef sezten het volgende:
Astrid en malissa zyn.n boos![]()
Topic weer open a.u.b. zoveel leuks in een topic wat je normaal in 5 topics samen niet vindt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je vindt dat echt grappig![]()
De humor is er nu wel af...
Stiekem ben jij het, maar dat vertel ik je niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk je dat je echt met haar op msn zit
Wat 'n briljante afbeelding.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb geen zin om te PM'em maar NSFW afbeelding hier.. Dat fotoboek van penisbaard
Bemoei je dr ff niet mee., niet-mod.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n briljante afbeelding.
En Banzaiaap:
[ afbeelding ]
Daar heb jij toch geen last van? Kijk voortaan niet in dat fobo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb geen zin om te PM'em maar NSFW afbeelding hier.. Dat fotoboek van penisbaard
Ja, ze vroeg om een vluggertje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Bio, mijn vriendin zegt dat je veeul te snel bent![]()
![]()
![]()
Er wordt zat aan gedaan, maar als het voorkomt in alle topics en onze bezetting is op dat moment wat minder, dan glipt er weleens wat doorheen. En zelfs als we allemaal aanwezig zijn, zien we dingen niet. Zeker niet gezien het aantal nieuwe topics per dag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog wat gedaan worden aan het omkeren van klachten? Dus: TS klaagt over b.v. homo's en vervolgens komen er reacties: TS is zelf homo. Ik dacht dat Yvonne een tijd geleden daar al iets over zei, maar er wordt weinig meer mee gedaan. Een topicstarter moet niet centraal staan in een klaag-topic maar de klacht.
Ah, dus het is wel jullie intentie om dat de kop in te drukken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er wordt zat aan gedaan, maar als het voorkomt in alle topics en onze bezetting is op dat moment wat minder, dan glipt er weleens wat doorheen. En zelfs als we allemaal aanwezig zijn, zien we dingen niet. Zeker niet gezien het aantal nieuwe topics per dag.
Nog meer?quote:
Altijd al geweest. En niet alleen dat soort dingen btw.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, dus het is wel jullie intentie om dat de kop in te drukken?
Mits TS niet zelf al de "TS faalt" reacties opneemt, want dan lokt ie het uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog wat gedaan worden aan het omkeren van klachten? Dus: TS klaagt over b.v. homo's en vervolgens komen er reacties: TS is zelf homo. Ik dacht dat Yvonne een tijd geleden daar al iets over zei, maar er wordt weinig meer mee gedaan. Een topicstarter moet niet centraal staan in een klaag-topic maar de klacht.
Misschien een werkeloze die heel de dag er is.quote:
Ik snap überhaupt niet waarom ondeugend nog mod is terwijl ze vrijwel nooit aanwezig is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef Biogarde het volgende:
Er wordt zat aan gedaan, maar als het voorkomt in alle topics en onze bezetting is op dat moment wat minder, dan glipt er weleens wat doorheen. En zelfs als we allemaal aanwezig zijn, zien we dingen niet. Zeker niet gezien het aantal nieuwe topics per dag.
Omdat ze samen met de reactie niets te maken hadden met de klacht, maar met het topic verbaggeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef Slappy het volgende:
Waarom zijn mijn Sesamstraat plaatjes verwijdert?
Als er 4 van de 5 gaan werken, school, bieren oid, dan ben je weg..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom ondeugend nog mod is terwijl ze vrijwel nooit aanwezig is.
Maar die anderen plaatjes staan er nog welquote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat ze samen met de reactie niets te maken hadden met de klacht, maar met het topic verbaggeren.
Flamen?quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.
Groetjes !
Waarom mag dat niet volgens jou? Ik zie genoeg mods hetzelfde doen namelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Feit is dat het niet de bedoeling is dat er onderling geflamed gaat worden.
Ja bedoelt kudde gedrag, tja... de mens is nu eenmaal een kudde dier.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Je vertoont Calimero gedrag: De een doet het, dan doe ik het ook maar.
Voorruit dan maar je hebt een punt.quote:Topic liep in goede banen totdat een paar mensen het nodig vonden om wat te gaan lopen uitdagen naar een andere user. De ervaring leert dat dit niet bijster goed is voor het topic. Vandaar mijn vraag om te stoppen
Alleen als het echt nodig is he !quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef sezten het volgende:
Ik wil anders wel mod worden, als het echt nodig is.
Kan inderdaad. Gelukkig gebeurt dat niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef TommyGun het volgende:
De reden van sluiting mbt Buschauffeur rijdt bijna door [met Paint!] is best wel wazig... zo kun je alles wel dicht gooien
Maar klachten over een helpdesk van het plaatselijke sufferdje die even zijn lunchen en daardoor de telefoon op antwoordapparaat hebben staan zijn dusdanige pareltjes dat ze wel KLB-waardig zijn, en gelukkig nu ook niet na 35 posts (waar het merendeel kant noch wal raakt) helemaal overleden isquote:Op woensdag 22 april 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Gelukkig gebeurt dat niet.
Matige kwaliteit en klacht als deze verdienen een slotje.
Je bent een groot manquote:Op woensdag 22 april 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
OK,
Ik ga wel gedeeltelijk mee met jullie commentaar. Topic weer open.
Probleem is dat wanneer er een paint in een OP zit het topic meestal al meteen verbaggert. Reacties verwijderd. De volgende worden genote.
[KLB] Feedback omdat het kanquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.
Swarma zit momenteel in het ausland. Wanneer je hem hier weer ziet issie terug. Vraag het hem dan nogmaalsquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[KLB] Feedback omdat het kan
Swarmahoer, antwoord?
Zeg jij bent mod jij aan de regels houdenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Tering wat ben jij een jankerd. Hoe oud ben je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dragorius op 23-04-2009 09:39:44 ]The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Lokt bagger uit, is bagger, gaat nergens over, je weet dat men hier op gaat reageren en vooral in KLB, je bent hier niet voor het eerst (op FOK!) en je topic is rommel in de breedste zin van het woord.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef 4Twenty het volgende:
Wat was er bagger aan mijn topic?
Het was een echte klacht, het is toch niet mijn fout dat er alleen maar baggerusers in KLB komen?
Duidelijk! Gesloten dus omdat ik het ben.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lokt bagger uit, is bagger, gaat nergens over, je weet dat men hier op gaat reageren en vooral in KLB, je bent hier niet voor het eerst (op FOK!) en je topic is rommel in de breedste zin van het woord.
Nee, omdat bagger. Staat er toch duidelijk?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Duidelijk! Gesloten dus omdat ik het ben.
Zeg dat dan gewoon.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, omdat bagger. Staat er toch duidelijk?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Duidelijk! Gesloten dus omdat ik het ben.
Zeg dat dan gewoon.
Oh nee, een lowlife admin op Fok! kent me niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had voordat je hier gepost had geeneens weet van je bestaan, laat staan Biogarde
Adminquote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Oh nee, een lowlife admin op Fok! kent me niet..
Adminquote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Oh nee, een lowlife admin op Fok! kent me niet..
Waarom maak jij je daar druk over? Als het tegen de regels/policy is, zullen de modjes vanzelf ingrijpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Slappy het volgende:
Waarom zit Alice Cooper tegen zichzelf te praten?
Sorry dat ik dat doe.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Slappy het volgende:
Waarom zit Alice Cooper tegen zichzelf te praten?
ik mag toch klachen neerzetten?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
gedaan, slecht topic trouwens
Het is allemaal wat karig hèquote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik mag toch klachen neerzetten?
ik vind dat een klacht waard
maar evengoed bedankt hoor
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
mocht je een leuke bijvulling hebben voor mijn topic pm maar ff
En weer een lullige note zetten, he. Terwijl die pic precies hetzelfde is als de nazi grammar pics die je overal ziet opduiken. Maar daar doe je niks tegen. Nee, je moet weer zonodig mij hebben. Het zijn altijd mijn reacties die je weghaalt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Even wat Hitler meuk opgecleaned.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Boswachter:
[..]
En weer een lullige note zetten, he. Terwijl die pic precies hetzelfde is als de nazi grammar pics die je overal ziet opduiken. Maar daar doe je niks tegen. Nee, je moet weer zonodig mij hebben. Het zijn altijd mijn reacties die je weghaalt.
Waarom moet je mij steeds hebben en naai je mij altijd een note aan voor het minste en geringste? Je grijpt er tenminste elke kans voor aan!
W. T. F. Echtquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
@vogeltjesdans: Ik zet bij jou altijd de notes of wat? Yeah right. Gewoon niet die Hitler meuk posten, dan had je van mij ook geen last gehad.
Wat, een onschuldig linkje naar Youtube?quote:
Ik vind hem wel leuk.quote:
Het is verdomme een rickrollquote:
NENEEEE HOOHOOO IK VRAAG HELEMAAL NIKS AANquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja ik ben er wel eens voor gebanned, dus het is een banaanvraag voor diegene.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:49 schreef sezten het volgende:
[..]
NENEEEE HOOHOOO IK VRAAG HELEMAAL NIKS AAN
Ga je er nog op in BOWA of wat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
W. T. F. EchtEr gaan hier dagelijks nazi grammar pics over alle topics heen, en daar wordt niets van gezegd. De mijne was niet anders, alleen met de tekst "math nazi". Waarom verwijder je die wel?
En zoals je misschien ook wel is opgevallen in het Banmeldtopic gaan er dagelijks een aantal users af voor een x-aantal uur voor het posten van dit soort meuk. Gek he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
W. T. F. EchtEr gaan hier dagelijks nazi grammar pics over alle topics heen, en daar wordt niets van gezegd. De mijne was niet anders, alleen met de tekst "math nazi". Waarom verwijder je die wel?
Ik weet niet beter dan dat het posten van een onschuldig plaatje (zeer zeker zonder bijbedoelingen gepost) zoals een grammar nazi gewoon kan en mag. Daarom bevreemde het me dat je de mijne wel weghaaldequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En zoals je misschien ook wel is opgevallen in het Banmeldtopic gaan er dagelijks een aantal users af voor een x-aantal uur voor het posten van dit soort meuk. Gek he?
En dat ik of mijn collega's niet alles zien: Kan. Ik heb in ieder geval maar 2 ogen. TR maken en we zien het sneller.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar gaat het om Hitlerplaatjes, de strekking van het plaatje of het feit dat het een plaatje is?
Ik weet echt niet wat jullie beleid hierin is. Dat is me echt volstrekt onduidelijk. Stel dat ik een Goebbels zou plaatsen met een tekst? mag dat dan wel? En een Churchill dan? En een Hitler met "stop facizmuzzz"? Of als het Angela Merkel met de tekst "grammar nazi" was?quote:
Een trekhaakquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd he
Als we dat toestaan dan zouden plaatsjes van KKK'ers die een negroide achter de trekhaak hangen ook toegestaan zijn. En maar lachen.
Ik zie de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd he
Als we dat toestaan dan zouden plaatsjes van KKK'ers die een negroide achter de trekhaak hangen ook toegestaan zijn. En maar lachen.
Eigenlijk vind ik dat jouw avatar dan ook niet kan. Religieuze implicaties enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:37 schreef Emimich het volgende:
Iedere verwijzing naar de Duitse kant van de Tweede Oorlog is simpelweg verboden op FOK. Daar kan ik zelf over mee praten.
Dus omdat er een foto van de almachtige Danny instaat is het verboden? Wat een kneuzenkermisquote:
Neuh, niet alleen vanwege Danny.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus omdat er een foto van de almachtige Danny instaat is het verboden? Wat een kneuzenkermis
Mocht het je ontgaan zijn: in KLB worden er wel vaker mensen afgezeken, dan vond ik mijn topic nog mild.
Zijn je ogen met vakantie vandaag?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Net als 90% van de andere topics in KLB, je punt is?
Nee, jouw ogen wel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn je ogen met vakantie vandaag?
Dan had je een TR moeten zetten als het je stoorde. Dan was ie al weggeweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
In the rebound BOWA:
Volgens jou mogen dus geen plaatjes van Hitler. Praat hier Duits Topictitel zegt ook genoeg. Succes met het verwijderen van de Hitler pic en de nazi reacties.Gast, het is maar een internetforum, ben je fucking paranoïde ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten er ook nog wat topics van mij op slot.quote:
Onbelangrijk nieuws op de voorpagina's van kranten (+paint!)quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan moeten er ook nog wat topics van mij op slot.
Maak jij het even nog ingewikkelderquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef Biogarde het volgende:
In ONZ gelden dan ook andere regels dan in KLB.
Nou, als ik jouw reactie zo lees, dan kan jij net zo hard over 'kansloos' meepraten. Het gaat niet om interessant doen of afzeiken. Het gaat er wel om dat als ik een nazigrammar pic post deze wordt verwijderd en ik een note aangenaaid krijg, en dat hitlerpics in andere topics gerust kunnen blijven staan. En kom dan helemaal niet aan met "het is beleid om alles van Hitler weg te halen", want dat is het gewoon niet. Lees anders de hele discussie nog maar eens. Boswachter moet gewoon iedereen gelijk behandelen, dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef swarmahoer het volgende:
volgeltjesdans wat ben je een kansloos figuur toch, ga iemand anders afzeiken, en niet quasi interessant doen door topics uit andere subs erbij te slepen om maar aan te tonen hoe zielig je wel niet bent
Dat is ook allemaal best, mits het ook maar duidelijk is. Zoals het nu gegaan is komt het allemaal heel willekeurig over, en ik kan me best voorstellen dat dat niet alleen voor mij maar ook ook voor andere users niet duidelijk is. Ik wil alleen correct en gelijk behandeld worden en niet op basis van een "ik moet jou niet" principe, en die indruk kreeg ik nogalquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
ons beleid in klb is om dat weg te halen, mocht je ze tegenkomen kan je een tr zetten
andere subforums erbij slepen helpt niet, moet je daar maar oplossen dmv tr of fb topics
Nou ja, notes tellen op he.quote:en je zorgen maken over een note:als je gewoon n toffe user bent zal die note niks uithalen, weet je zelf ook best
Kom eens naar een meet, drinken we bierquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal best, mits het ook maar duidelijk is. Zoals het nu gegaan is komt het allemaal heel willekeurig over, en ik kan me best voorstellen dat dat niet alleen voor mij maar ook ook voor andere users niet duidelijk is. Ik wil alleen correct en gelijk behandeld worden en niet op basis van een "ik moet jou niet" principe, en die indruk kreeg ik nogal![]()
[..]
Nou ja, notes tellen op he.
Ey, ik zal de laatste zijn die de laatste die de boel wil verziekenEn voor gezelligheid kan je me midden op de dag uit bed halen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Biogarde het volgende:
Of we schoppen swarma voor z'n ballen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Biogarde het volgende:
Of we schoppen swarma voor z'n ballen.
ff de bezem erdoorheen gehaald, topic blijft dicht want er kan toch niet normaal gereageerd wordenquote:Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Klote marokkanen
LOL, doodsverwensing annex racisme in één zin. Hoe efficiënt. Hoe strafbaar.
Klote marokkanen
Tenminste strijdig met de policy… laat ik het daar dan maar op houden. Staat er sinds zaterdag en zo op het oog is er geen seconde gemodereerd.
Staat FOK wederom erg netjes
Hieronder nog een greep aan gemiste moderatie kansen uit exact hetzelfde topic. Ach, hoe groot is de kans?
Klote marokkanen
Klote marokkanen
Klote marokkanen
Dan even een speciale:
Klote marokkanen
Redactie van de frontpage nog wel!!! Wat een kwaliteitsuser
Klote marokkanen
Klote marokkanen
Klote marokkanen
Klote marokkanen
Klote marokkanen
Klote marokkanen
En dan natuurlijk nog de TT en de inhoud van de OP (bv ‘apevriendjes’).
Werkze en alvast bedankt
Mijn op is wel wat uitgebreider. Ik gaf ook aan in mijn op en latere reactie waarom ikquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef swarmahoer het volgende:
ts zegt muziek![]()
![]()
mod zegt ts
en waarom er n slotje opzit snap je zelf toch wel hoop ik
Honderden is overdreven, ook waren die topics bedoel om te trollen en oude ruzies opnieuw te starten. Deze klacht is wel serieus. Misschien moet je doen waarvoor je bent, kut reacties verwijderen i.p.v. van meteen het hele topic sluiten.quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
over muziek zijn al honderden topics geweest, net zoals homos (die ik net dichtgooide) het loopt altijd uit op niets aangezien niemand in staat is er een goede discussie over te voeren
ken je het spreekwoord dweilen met de kraan open? in zo'n geval is een slotje meer op zn plaats, ipv verwijderenquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef easyphp het volgende:
[..]
Honderden is overdreven, ook waren die topics bedoel om te trollen en oude ruzies opnieuw te starten. Deze klacht is wel serieus. Misschien moet je doen waarvoor je bent, kut reacties verwijderen i.p.v. van meteen het hele topic sluiten.
Nee dat denk ik niet. Dus jij roept ook nooit wat een voetbaler of politici fout doet? En dit topic liep best goed op 1 eikel met zo'n plaatje je na. Ook was deze klacht anders dan de meeste muziek topics.quote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ken je het spreekwoord dweilen met de kraan open? in zo'n geval is een slotje meer op zn plaats, ipv verwijderen
en jij hoeft mij niet te vertellen waar ik voor ben, anders was jij wel mod geworden, denk je niet?
Alvast bedankt.quote:Op maandag 27 april 2009 23:57 schreef Roscovitch het volgende:
weg dus
Hoezo 2 maanden oud? De discussie was nog in volle gang. Dus ook niet alles was al besproken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij is alles wel besproken, zeker aangezien het andere topic al 2 maanden oud is.......
en aangezien we in principe niet aan deeltjes doen gooi ik m dicht
die heb ik niet genote, alleen verwijderdquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef Gupje het volgende:
Swarma waarom krijg ik een note als ik er iemand op wijs dat hij gerust wel weet wat zijn regels zijn
Daarom staat er nu 10quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heb ik niet genote, alleen verwijderd
jij denkt dat ik de enige ben die kan notenquote:
omdat het even niet van toevoeging was, en dat niet het doel van het topic isquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Kopbal het volgende:
Dat hele topic gaat nergens over. Waarom dan mijn bericht verwijderen als ik alleen aangeef, geheel terecht overigens, dat er bans gegeven zijn voor minder dan dat?
Sorry dan maar vond het een beetje toevalligquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij denkt dat ik de enige ben die kan notenhij is vanochtend al gezet hoor, azijnpisser
heb het de druk met die pubers hier, geen tijd om de nieuwe topics door te lezen, dankjequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef dagdag het volgende:
Kan die bagger van astriddd en de rest van de puber klas een keer oprotten
klacht
say the magic wordquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Zorg eens snel dat die pauper spammer verwijderd word hier van fok!
php bedoel je, f5 t banmeld maar, hij ligt eraf voor n weekquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Zorg eens snel dat die pauper spammer verwijderd word hier van fok!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
php bedoel je, f5 t banmeld maar, hij ligt eraf voor n week
nee die zijn allemaal al wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Repeat het volgende:
Ik zie het probleem ook niet. Nergens ook maar 1 pic van een harde vleesstaaf.
klopt, jij hebt goed je best gedaan om het topic draaiende te houden en users zich te laten gedragen, krijg je n positieve note voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef Nikmans het volgende:
Waarom moest dat jippii topic nou weer dicht
Het ging toch gewoon goed? Na wat gezeik met die piemels op pagina 3 ofzo is er niks meer gebeurd
t is goed met je, chef pannenkoek, ga lekker buiten spelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Repeat het volgende:
Zit je daar als jonge gast wie ein ouwe verzuurde vent leuke topics op slot te gooien
sad.
Ok, ik zal dit even beschouwen als een stukje opvoeding.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef swarmahoer het volgende:
erg matig topic waaruit geen leuke discussie of wat dan ook kan ontstaan, dit had je ook in een dagboek kunnen schrijven bij wijze van spreken
onderbouw je flame even met een link naar een topic en betreffende posts oid, hier doe ik geen moeite voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Fascination het volgende:
Waarom blijven die baggertopics van dagdag steeds open? Ik snap het echt niet.
vind het zelf ook een onz waardig topic eigelijk, props voor de paintquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef Ensaf het volgende:
Vrouwen die mij een krent vinden (met PAINT!)
Moest die nu echt naar onzin? Is er niets dat ik kan doen om hem in KLB te houden?
Leuk topic, maar meer iets voor ONZ.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef Ensaf het volgende:
Vrouwen die mij een krent vinden (met PAINT!)
Moest die nu echt naar onzin? Is er niets dat ik kan doen om hem in KLB te houden?
Griep verpest misschien reisquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
onderbouw je flame even met een link naar een topic en betreffende posts oid, hier doe ik geen moeite voor
Dit dus, hij schrijft op een hoogst kinderachtige wijze iedere keer (verzonnen) klachten en andere topics. Vaak worden deze topics meteen volgebaggerd of staan ze vol met reacties gericht op de TS. Beide dingen die jullie regelmatig aangrijpen om topics 'preventief' te sluiten. Maar bij dagdag lijkt 't allemaal te kunnen... want het is dagdag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, hij schrijft op een hoogst kinderachtige wijze iedere keer (verzonnen) klachten en andere topics. Vaak worden deze topics meteen volgebaggerd of staan ze vol met reacties gericht op de TS. Beide dingen die jullie regelmatig aangrijpen om topics 'preventief' te sluiten. Maar bij dagdag lijkt 't allemaal te kunnen... want het is dagdag!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
onderbouw je flame even met een link naar een topic en betreffende posts oid, hier doe ik geen moeite voor
Het was meer een aanvullig op fascination haar opmerking, heb niet echt een specifiek topic wat me hiertoe bewoogquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
en kijk ook even naar de 2 posts boven je flame
bemoei je er dan niet meequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was meer een aanvullig op fascination haar opmerking, heb niet echt een specifiek topic wat me hiertoe bewoog
Want? Dit is het Feedback topic, en dat is uiteraard vooral NIET bedoelt om je mening te geven over hoe er gemod word in KLBquote:
als dat niet onderbouwd is niet neequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Dit is het Feedback topic, en dat is uiteraard vooral NIET bedoelt om je mening te geven over hoe er gemod word in KLB
Aangezien Fasci al met wat voorbeelden kwam en mijn toevoeging vooral ging over de stijl van posten van dagdag (kinderachtig en 90% verzonnen) leek het me een beetje erg nutteloos om nog wat topics te gaan zoeken. Zeker omdat je zelf ook best weet hoe dagdag postquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als dat niet onderbouwd is niet nee
Wat bedoel je met legitiem en plausibel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef swarmahoer het volgende:
die 1e is legitiem,
de 2e plausibel,
en de 3e zijn maar 12 posts in gezet en is allang doodgebloed na 5 dagen
wil je ook graag wijzen op de volgende topics, die wel dicht zitten:
Boze moderator geeft mij ban en sluit sc (libelle)
voetbaltrainer herkent fok account ( inc paint
dagdag ontdekt geheime fok afspraak inc foto
(centraal) marokkanen
pokerface
valt wel mee dus
Dank je voor de ondersteuning. Het lijkt wel alsof hem de hand boven het hoofd gehouden wordt omdat hij user van maart was. Wat overigens ook totaal onbegrijpelijk is voor mij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, hij schrijft op een hoogst kinderachtige wijze iedere keer (verzonnen) klachten en andere topics. Vaak worden deze topics meteen volgebaggerd of staan ze vol met reacties gericht op de TS. Beide dingen die jullie regelmatig aangrijpen om topics 'preventief' te sluiten. Maar bij dagdag lijkt 't allemaal te kunnen... want het is dagdag!
die 1e vind ik n geldige klacht en die 2e zou je discussie over kunnen hebben of die wel of niet ''ermee doorkan''quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoel je met legitiem en plausibel?Dagboektopics worden toch niet getolereerd?
[..]
Dank je voor de ondersteuning. Het lijkt wel alsof hem de hand boven het hoofd gehouden wordt omdat hij user van maart was. Wat overigens ook totaal onbegrijpelijk is voor mij.
de klacht was dat er te veel topics open bleven, wat wil je precies aantonenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
Swarma, hier wat leesvoer:
Let trouwens vooral op het feit dat zo'n 95% van de topics voor de 50 á 60 posts is gesloten door een mod, wegens onzinnig of bagger, of dat het zo'n nutteloos topic is dat het al doodgebloed is ruim voor de 50 posts.
Dat er teveel peop uit dagdag komt, lijkt me vrij duidelijk tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de klacht was dat er te veel topics open bleven, wat wil je precies aantonen
dat was de klachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:37 schreef Fascination het volgende:
Kan deze debiel even aangepakt worden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik zal je moeder even helpen. 5 minuutjes zelfs.
Liever dagdag dan jouw meuk, zeiksnor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat er teveel peop uit dagdag komt, lijkt me vrij duidelijk toch
Offer gelijk je sterretje op andersquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef dagdag het volgende:
tering zeg, is de persoonlijke hetze tegen mij gestart
Zolang users topics van mij kunnen waarderen, kan het wel.
daarbij vraag ik af en toe of er een topic geopend mag worden
Ik heb dan ook geen problemen met de mods, wel met sommige users die het leuk vinden elke dag via pm te schelden enz.
tenslotte kan ik iedere dag op fok zitten dankzij die moderators
Nee want het is wel zo, ik scheld toevallig nooit op de modsquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Offer gelijk je sterretje op anders
WTF heilig boontje, check je eigen post history eens, als jij nu voor de trein springt kan de helft van de KLB modjes met pensioenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee want het is wel zo, ik scheld toevallig nooit op de mods
zonder admins, mods en rest zat jij nu ook niet hier
aangezien het dan een teringzooi was.
groet
Ik denk dattie z'n reis daar graag voor opoffertquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Het is dat dagdag lang op reis gaat anders was het een prima aanvulling op het mod team!
? mooie topics tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF heilig boontje, check je eigen post history eens, als jij nu voor de trein springt kan de helft van de KLB modjes met pensioen![]()
Groetjes terug
je mag mij mailen over 3,5 wekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Het is dat dagdag lang op reis gaat anders was het een prima aanvulling op het mod team!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
? mooie topics toch
Als je er echt mee zit, moet je even vragen of remlof ofzo me wilt bannen
wil je dat ik erheen ga ?quote:
Nee hoor,kreeg van danny een mondkapje mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook niet meer om een ban te smeken, het probleem lost zich zo te horen vanzelf op
Ja welgeteld 1 hele die hier post dattie het leuk vind, en Dagdag zelfquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
loveless, t is een mooie tijd om je persoonlijke vete in je reet te stoppen, zoals je merkt zijn er n aantal users die dagdag van meerdere toevoeging vinden, jouw username herinner ik me alleen maar negatief
probeer eerst zelf eens wat topics te openen, kijken hoe daar op gereageerd wordt, immers een leuker klb begint bij jezelf
goedzo, denk maar dat je je zin hebt, hier is het klaar iig, verdere posts flikker ik weg en ga ik noten, want deze discussie zullen we nooit uit komenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja welgeteld 1 hele die hier post dattie het leuk vind, en Dagdag zelf![]()
Maar goed, mooi dat je nu alleen maar even zelf bevestigt wat hiervoor beweert werd
Probeer je je internetact weer hoog te houden knul?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef sinadO het volgende:
Oi waarom is deze dicht?
Knettergek hoge uitgangsspanning bij cd speler.
![]()
Krijg wat, grijze muis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Probeer je je internetact weer hoog te houden knul?
Het topic zelf is toch prima? De reacties zijn daarentegen typisch KLB-niveauquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het topic zelf is toch prima? De reacties zijn daarentegen typisch KLB-niveau
Of je kunt het verplaatsen naar DIG (mits toestemming van TS)?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
ok t topic is weer open, met een schone lei
als het binnen 20 posts alweer uit de hand loopt gaat ie dicht
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:03 schreef Kopbal het volgende:
Is schelden met kk toegestaan? Zo niet: Manchester uitspreken...
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen die mij pesten met mijn sexuele geaardheid
Is Adelante niet vrolijk?
jewelquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen die mij pesten met mijn sexuele geaardheid
Is Adelante niet vrolijk?
Zo, zo, een mod die mijn hyves post.quote:
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaarquote:Op woensdag 29 april 2009 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, een mod die mijn hyves post.
Dwaas.
ben jij t echtquote:Op woensdag 29 april 2009 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, een mod die mijn hyves post.
Dwaas.
Drie keer raden waar dit op uit zou draaien als die link zou blijven staan.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
alles is wegquote:Op woensdag 29 april 2009 00:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Drie keer raden waar dit op uit zou draaien als die link zou blijven staan.
Dat vooroordeel heeft iedereen ook altijd over mij!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar komt het vooroordeel vandaan dat je een man van 40 bent
Misschien van de leeftijd die in zijn profiel staatquote:Op woensdag 29 april 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alles is wegmaar waar komt het vooroordeel vandaan dat je een man van 40 bent
ja ik kan er ook neerzetten dat ik uit 87 komquote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Misschien van de leeftijd die in zijn profiel staat?
Hoe moeten wij dan weten of dat wel/niet zo isquote:Op woensdag 29 april 2009 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik kan er ook neerzetten dat ik uit 87 kom
Hoe oud ik ben doet niet ter zake. Zeker niet in de KLB-FB.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:48 schreef Nikmans het volgende:
Hoe moeten wij dan weten of dat wel/niet zo is?
Nu moet ik toegeven dat emimich niet als iemand van 40 op mij overkomt maar vooruit
Nonsens! Die is 39 forever !quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef swarmahoer het volgende:
yvonne wordt trouwens over 2 jaar al 40, moeten we daar niet iets voor plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |