abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68267151
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar je kan wel aan 2 kg speed komen
Of denk je dat de politie erin zal trappen als je 2 kg bakpoeder in zakjes doet ?
speed is niet zo duur hoor
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
pi_68267172
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Technofreakzz, patser verhaaltje, drugs, geweld ... sure
ik zeg niets over geweld?
  woensdag 22 april 2009 @ 12:25:52 #53
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_68267245
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

Nee nou goed drugs verstoppen bij de verrader... dan zal geweld ook niet onbekend bij je zijn.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:26:34 #54
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_68267264
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

Als je mijn buurman was wel. Maar dat zou dan tijdens het uithuilen zijn. Of op de eerste hulp.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_68267309
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:25 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Nee nou goed drugs verstoppen bij de verrader... dan zal geweld ook niet onbekend bij je zijn.
tuurlijk nsber koekje van eigen deeg geven. en ben zelf geen voorstander van geweld haat het eigelijk daarom zou ik het ook op die manier doen.. maar als ze aan mn dierbaren komen das een heel ander verhaal
pi_68267510
Merk anders niks van de kredietcrisis in de prijzen. .
Ik heb geen Mercedes, en geen BMW.
Maar je mag met me mee,
met 40% korting op mijn OV.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:39:18 #57
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68267590
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:22 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

speed is niet zo duur hoor
Hou toch op... je zet jezelf alleen maar voor schut met je "pats" verhaaltjes.

On topic: Terecht dat mensen kunnen "klikken", al was het maar vanwege de veiligheid.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:41:17 #58
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_68267636
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

tuurlijk nsber koekje van eigen deeg geven. en ben zelf geen voorstander van geweld haat het eigelijk daarom zou ik het ook op die manier doen.. maar als ze aan mn dierbaren komen das een heel ander verhaal
denken dat iemand een nsb-er is als ie vindt dat ie geen risico op doodt door verbranding hoeft te lopen omdat de buurman te lam is om een fatsoenlijke baan te zoeken toont wel aan dat je geen flauw benul hebt van wat een nsb-er eigenlijk was.
Tony Montana wannabee
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_68267714
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mwoh.

Stel je voor je hebt zelf een wietteler als buurman. Ben je mooi genaaid als dat hok van hem de fik in vliegt en jouw huis mee in vlammen op gaat. Zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurde.

Als ik het vermoedde van mijn buurman hing ik ook aan de hoorn.
Eindelijk eens een goede post van jou.
pi_68267746
Volgens mij is het niet de bedoeling om elkaar hier te gaan zitten flamen. Kappen dus.
U MAD?
pi_68267763
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Eindelijk eens een goede post van jou.

Dan lees je te selectief
U MAD?
  woensdag 22 april 2009 @ 12:47:14 #62
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68267785
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij is het niet de bedoeling om elkaar hier te gaan zitten flamen. Kappen dus.
Dit is toch klaagbaak? Flamen gebeurt hier bijna in elk topic.....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68267833
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dit is toch klaagbaak? Flamen gebeurt hier bijna in elk topic.....
Discussie mag je in FB met me voeren. Feit is dat het niet de bedoeling is dat er onderling geflamed gaat worden. Dat doe je maar op de boksschool.
En dat het meer dan eens gebeurt: Klopt, maar het is dus niet de bedoeling
Dus ontopic maar weer.
U MAD?
pi_68267884
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef DoctorB het volgende:

[..]

denken dat iemand een nsb-er is als ie vindt dat ie geen risico op doodt door verbranding hoeft te lopen omdat de buurman te lam is om een fatsoenlijke baan te zoeken toont wel aan dat je geen flauw benul hebt van wat een nsb-er eigenlijk was.
Tony Montana wannabee
ik ken genoeg mensen die in een nieuwbouwwijk wonen die kweken om een extra zak centje te hebben ookal zijn er 2 verdieners waarom zou jij je buurman er niet gewoon op aan kunnen spreken dan? maar gelijk de politie er bij te halen tewijl je als leek niet eens weet waar je over praat en weet wanneer iets veilig is en wanneer niet.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:54:44 #65
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68267997
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:50 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

ik ken genoeg mensen die in een nieuwbouwwijk wonen die kweken om een extra zak centje te hebben ookal zijn er 2 verdieners waarom zou jij je buurman er niet gewoon op aan kunnen spreken dan? maar gelijk de politie er bij te halen tewijl je als leek niet eens weet waar je over praat en weet wanneer iets veilig is en wanneer niet.
Zeg dat maar tegen de mensen waarvan hun huis is afgebrand vanwege een wiet verbouwende prutser.
En je hebt het wel over aanspreken maar ben je nu echt zo naïef dat mensen daar naar luisteren?
pi_68268107
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen de mensen waarvan hun huis is afgebrand vanwege een wiet verbouwende prutser.
En je hebt het wel over aanspreken maar ben je nu echt zo naïef dat mensen daar naar luisteren?
reken maar dat die kweker zich dan zo rot schrikt dat hij alles opdoekt of meer investeerd in poederblussers relais etc.. je hebt kweken en je hebt kweken hè

tjah en die mensen die hun huis zijn kwijt geraakt door brand. lullig voor hun maar de buurman kan ook een kaars vergeten uit te blazen en dat je huis erbij in de fik vliegt so what.. er is altijd een kans dan hebben die mensen gewoon pech gehad dat er een prutser als kweker naast hun woonde die het vertikte om geld te investeren helaas
  woensdag 22 april 2009 @ 13:00:43 #67
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68268170
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

reken maar dat die kweker zich dan zo rot schrikt dat hij alles opdoekt of meer investeerd in poederblussers relais etc.. je hebt kweken en je hebt kweken hè
Ja of je hebt een pauper die een grote bek geeft en lekker verder gaat zoals hij altijd deed.
pi_68268307
Alsof relais zo duur zijn..

Om je pepverhaaltje moest ik wel lachen.
Beetje simpel om te denken dat dat nog gaat werken ook.
Of ga je op de CSI-tour?

De buurman hoort niet de verantwoordelijkheid te hebben over iemand anders zijn kwekerij.
Als je niet over de reden kan waarom er geld in te verdienen valt dan moet je er gewoon niet aan beginnen.

Dan maakt het niet eens uit dat de basis (verraden) een laffe actie is.
Alsof het zo moeilijk is om in te beelden waarom mensen iemand zouden verraden..
Je moet niet alles uit je eigen straatje in proberen te beelden. Dan kan je de meeste mensen wel afschieten.
pi_68268346
quote:
tjah en die mensen die hun huis zijn kwijt geraakt door brand. lullig voor hun maar de buurman kan ook een kaars vergeten uit te blazen en dat je huis erbij in de fik vliegt so what.. er is altijd een kans dan hebben die mensen gewoon pech gehad dat er een prutser als kweker naast hun woonde die het vertikte om geld te investeren helaas
Aha. Je vind het vergeten van het uitblazen van een kaars hetzelfde als een wietplantage waardoor je huis in de fik vliegt....
Beetje krom, niet ?
U MAD?
pi_68268369
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:00 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Ja of je hebt een pauper die een grote bek geeft en lekker verder gaat zoals hij altijd deed.
een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch? ohjah ze mogen nog geen eens een huiszoeking doen bij 1 telefoontje er zijn minimaal 3 verschillende klachten nodig willen ze een bevel krijgen die rechtsgeldig is lang leve nederland!!
pi_68268436
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Aha. Je vind het vergeten van het uitblazen van een kaars hetzelfde als een wietplantage waardoor je huis in de fik vliegt....
Beetje krom, niet ?
dat is miss wel zo
maar om alle kwekers nou gelijk in 1 groep te douwen vind ik ook weer extreem.. er zijn zelfs mensen die hebben een vergunning om hun eigen mediwiet te kweken
  woensdag 22 april 2009 @ 13:11:18 #72
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68268471
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch?
Klopt, maar veel mensen zijn hardleers.
quote:
ohjah ze mogen nog geen eens een huiszoeking doen bij 1 telefoontje er zijn minimaal 3 verschillende klachten nodig willen ze een bevel krijgen die rechtsgeldig is
Vandaar dat het terecht is dat mensen de politie moeten bellen. Het is namelijk zoals je zelf zegt niet zo dat na 1 telefoontje de politie al komt opdraven. En als er al 3 verschillende klachten zijn dan is het niet meer dan terecht dat er een huiszoekingsbevel komt.
pi_68268493
quote:

[..]

Vet eten is ook ongezond.
En alcohol is ook heel slecht en eist veel slachtoffers.
En uitlaatgassen zijn ook niet gezond!

Je hebt natuurlijjk ook nog vliegtuigen.
Nou, ik kan je vertellen, je hebt liever je huis in de fik dan dat er een vliegtuig op landt.

En in Afrika hebben ze honger!
pi_68268644
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Klopt, maar veel mensen zijn hardleers.
[..]

Vandaar dat het terecht is dat mensen de politie moeten bellen. Het is namelijk zoals je zelf zegt niet zo dat na 1 telefoontje de politie al komt opdraven. En als er al 3 verschillende klachten zijn dan is het niet meer dan terecht dat er een huiszoekingsbevel komt.
maar als jij een redelijk contact met je buurman hebt dan verkies je wel die telefoon voor een persoonlijk praatje?
pi_68268670
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:09 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

dat is miss wel zo
maar om alle kwekers nou gelijk in 1 groep te douwen vind ik ook weer extreem.. er zijn zelfs mensen die hebben een vergunning om hun eigen mediwiet te kweken
Die hebben dan ook geen probleem.

Het is de eerste verantwoordelijkheiid van een kweker om ervoor te zorgen dat bijna niemand er vanaf weet. En daarna voor een zo veilig mogelijke omgeving.

Daarom maakt een kweker ook die dikke winst.

Alsof het zo moeilijk in te beelden is dat iemand eerder de politie belt dan bij diegene die kweekt langs te gaan. Sterker nog, je hebt altijd resultaat als je naar de politie gaat en houdt die 2de optie nog over, omdat je het anoniem aan kan geven.

Snap niet waarom jij de verantwoordelijkheden van de kweker goed probeert te praten. Dat is toch de reden waarom het zo winstgevend is..
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Technofreakzz het volgende:

[..]

maar als jij een redelijk contact met je buurman hebt dan verkies je wel die telefoon voor een persoonlijk praatje?
Ligt aan het contact en aan de persoon. Denk dat in de meeste gevallen er zeker geen goed contact of vertrouwensband is als naar de politie te stappen.

Denk dat zoiets veel eerder uitzondering zal zijn dan dat je met diegene goed op kan schieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')