speed is niet zo duur hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je kan wel aan 2 kg speed komen
Of denk je dat de politie erin zal trappen als je 2 kg bakpoeder in zakjes doet ?
ik zeg niets over geweld?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Technofreakzz, patser verhaaltje, drugs, geweld ... sure
Nee nou goed drugs verstoppen bij de verrader... dan zal geweld ook niet onbekend bij je zijn.quote:
Als je mijn buurman was wel. Maar dat zou dan tijdens het uithuilen zijn. Of op de eerste hulp.quote:
tuurlijk nsber koekje van eigen deeg geven. en ben zelf geen voorstander van geweld haat het eigelijk daarom zou ik het ook op die manier doen.. maar als ze aan mn dierbaren komen das een heel ander verhaalquote:Op woensdag 22 april 2009 12:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nee nou goed drugs verstoppen bij de verrader... dan zal geweld ook niet onbekend bij je zijn.
Hou toch op... je zet jezelf alleen maar voor schut met je "pats" verhaaltjes.quote:
denken dat iemand een nsb-er is als ie vindt dat ie geen risico op doodt door verbranding hoeft te lopen omdat de buurman te lam is om een fatsoenlijke baan te zoeken toont wel aan dat je geen flauw benul hebt van wat een nsb-er eigenlijk was.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
tuurlijk nsber koekje van eigen deeg geven. en ben zelf geen voorstander van geweld haat het eigelijk daarom zou ik het ook op die manier doen.. maar als ze aan mn dierbaren komen das een heel ander verhaal
Eindelijk eens een goede post van jou.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mwoh.
Stel je voor je hebt zelf een wietteler als buurman. Ben je mooi genaaid als dat hok van hem de fik in vliegt en jouw huis mee in vlammen op gaat. Zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurde.
Als ik het vermoedde van mijn buurman hing ik ook aan de hoorn.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goede post van jou.![]()
Dit is toch klaagbaak? Flamen gebeurt hier bijna in elk topic.....quote:Op woensdag 22 april 2009 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij is het niet de bedoeling om elkaar hier te gaan zitten flamen. Kappen dus.
Discussie mag je in FB met me voeren. Feit is dat het niet de bedoeling is dat er onderling geflamed gaat worden. Dat doe je maar op de boksschool.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dit is toch klaagbaak? Flamen gebeurt hier bijna in elk topic.....
ik ken genoeg mensen die in een nieuwbouwwijk wonen die kweken om een extra zak centje te hebben ookal zijn er 2 verdieners waarom zou jij je buurman er niet gewoon op aan kunnen spreken dan? maar gelijk de politie er bij te halen tewijl je als leek niet eens weet waar je over praat en weet wanneer iets veilig is en wanneer niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef DoctorB het volgende:
[..]
denken dat iemand een nsb-er is als ie vindt dat ie geen risico op doodt door verbranding hoeft te lopen omdat de buurman te lam is om een fatsoenlijke baan te zoeken toont wel aan dat je geen flauw benul hebt van wat een nsb-er eigenlijk was.
Tony Montana wannabee
Zeg dat maar tegen de mensen waarvan hun huis is afgebrand vanwege een wiet verbouwende prutser.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:50 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die in een nieuwbouwwijk wonen die kweken om een extra zak centje te hebben ookal zijn er 2 verdieners waarom zou jij je buurman er niet gewoon op aan kunnen spreken dan? maar gelijk de politie er bij te halen tewijl je als leek niet eens weet waar je over praat en weet wanneer iets veilig is en wanneer niet.
reken maar dat die kweker zich dan zo rot schrikt dat hij alles opdoekt of meer investeerd in poederblussers relais etc.. je hebt kweken en je hebt kweken hèquote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen waarvan hun huis is afgebrand vanwege een wiet verbouwende prutser.
En je hebt het wel over aanspreken maar ben je nu echt zo naïef dat mensen daar naar luisteren?
Ja of je hebt een pauper die een grote bek geeft en lekker verder gaat zoals hij altijd deed.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
reken maar dat die kweker zich dan zo rot schrikt dat hij alles opdoekt of meer investeerd in poederblussers relais etc.. je hebt kweken en je hebt kweken hè
Aha. Je vind het vergeten van het uitblazen van een kaars hetzelfde als een wietplantage waardoor je huis in de fik vliegt....quote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef Technofreakzz het volgende:
tjah en die mensen die hun huis zijn kwijt geraakt door brand. lullig voor hun maar de buurman kan ook een kaars vergeten uit te blazen en dat je huis erbij in de fik vliegt so what.. er is altijd een kans dan hebben die mensen gewoon pech gehad dat er een prutser als kweker naast hun woonde die het vertikte om geld te investeren helaas
een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch? ohjah ze mogen nog geen eens een huiszoeking doen bij 1 telefoontje er zijn minimaal 3 verschillende klachten nodig willen ze een bevel krijgen die rechtsgeldig is lang leve nederland!!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja of je hebt een pauper die een grote bek geeft en lekker verder gaat zoals hij altijd deed.
dat is miss wel zoquote:Op woensdag 22 april 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Je vind het vergeten van het uitblazen van een kaars hetzelfde als een wietplantage waardoor je huis in de fik vliegt....
Beetje krom, niet ?
Klopt, maar veel mensen zijn hardleers.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch?
Vandaar dat het terecht is dat mensen de politie moeten bellen. Het is namelijk zoals je zelf zegt niet zo dat na 1 telefoontje de politie al komt opdraven. En als er al 3 verschillende klachten zijn dan is het niet meer dan terecht dat er een huiszoekingsbevel komt.quote:ohjah ze mogen nog geen eens een huiszoeking doen bij 1 telefoontje er zijn minimaal 3 verschillende klachten nodig willen ze een bevel krijgen die rechtsgeldig is
Vet eten is ook ongezond.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
tjah en die mensen die hun huis zijn kwijt geraakt door brand. lullig voor hun maar de buurman kan ook een kaars vergeten uit te blazen en dat je huis erbij in de fik vliegt so what.. er is altijd een kans dan hebben die mensen gewoon pech gehad dat er een prutser als kweker naast hun woonde die het vertikte om geld te investeren helaas
maar als jij een redelijk contact met je buurman hebt dan verkies je wel die telefoon voor een persoonlijk praatje?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen zijn hardleers.
[..]
Vandaar dat het terecht is dat mensen de politie moeten bellen. Het is namelijk zoals je zelf zegt niet zo dat na 1 telefoontje de politie al komt opdraven. En als er al 3 verschillende klachten zijn dan is het niet meer dan terecht dat er een huiszoekingsbevel komt.
Die hebben dan ook geen probleem.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:09 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dat is miss wel zo
maar om alle kwekers nou gelijk in 1 groep te douwen vind ik ook weer extreem.. er zijn zelfs mensen die hebben een vergunning om hun eigen mediwiet te kweken
Ligt aan het contact en aan de persoon. Denk dat in de meeste gevallen er zeker geen goed contact of vertrouwensband is als naar de politie te stappen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
maar als jij een redelijk contact met je buurman hebt dan verkies je wel die telefoon voor een persoonlijk praatje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |