abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67161545
We zitten in een zogeheten kredietcrisis.
Mensen klagen maar raak, omdat ze niet een jaar op vakantie kunnen, even wat minder geld hebben.
Mogen we niet blij zijn dat we een huis, water en eten hebben?

Ter vergelijking, een vriend van mij ging op z'n 20 ste naar een ontwikkelingsland om voor school dingen te doen.
Dat bestond onder ander uit les geven. Als je dan verhalen hoort van iemand die bij zulke mensen geweest zijn besef je dat er ergere dingen zijn dan mensen die moeten wachten met een nieuwe pc kopen omdat ze even geen geld hebben.

Hiermee geen ik aan dat mensen in ontwikkelde landen af en toe even om zich heen moeten kijken wat ze hebben, Er zijn mensen die al blij zijn met een glas water op een dag.
Misschien leven we allemaal wel te luxe, maar een nederlander die klaagt omdat het zwaar is
Leer ervan en hou op met dan onterechte gejammer

Klacht Mensen die doen alsof ze het zwaar hebben, terwijl er ook mensen zijn die niks hebben.
Maar die lachen ook gewoon.
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:03:17 #2
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_67161604
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:01 schreef dagdag het volgende:
We zitten in een zogeheten kredietcrisis.
Mensen klagen maar raak, omdat ze niet een jaar op vakantie kunnen, even wat minder geld hebben.
Mogen we niet blij zijn dat we een huis, water en eten hebben?

Ter vergelijking, een vriend van mij ging op z'n 20 ste naar een ontwikkelingsland om voor school dingen te doen.
Dat bestond onder ander uit les geven. Als je dan verhalen hoort van iemand die bij zulke mensen geweest zijn besef je dat er ergere dingen zijn dan mensen die moeten wachten met een nieuwe pc kopen omdat ze even geen geld hebben.

Hiermee geen ik aan dat mensen in ontwikkelde landen af en toe even om zich heen moeten kijken wat ze hebben, Er zijn mensen die al blij zijn met een glas water op een dag.
Misschien leven we allemaal wel te luxe, maar een nederlander die klaagt omdat het zwaar is
Leer ervan en hou op met dan onterechte gejammer

Klacht Mensen die doen alsof ze het zwaar hebben, terwijl er ook mensen zijn die niks hebben.
Heb je een punt.
pi_67161607
De kinderen in Afrika, die hebben pas last van de kredietcrisis
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:05:33 #4
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_67161654
Jezelf gaan vergelijken met de kindertjes in Afrika Wij hebben toch hele andere standaarden waaraan we in ons leven willen voldoen?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_67161691
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Rossoneri het volgende:
Jezelf gaan vergelijken met de kindertjes in Afrika Wij hebben toch hele andere standaarden waaraan we in ons leven willen voldoen?
Daarom mag je wel blij zijn met wat je heb, juist omdat er op de wereld mensen zijn die minder hebben
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_67161732
Het gezeik is irritant, maar wel terecht. Word ouder en je merkt het vanzelf.
pi_67161788
Als die corrupte elite in de wereld nou eens ophouden met geld te kloten en een fatsoenlijk geldsysteem opzetten, dan houden wij ook op met zeiken pauperTS
pi_67161849
Mugabe heeft ook last van de crediet crisis en wat dacht je van die wapen en drugs handelaren in afrika. Als fatsoenlijk dictator kun je je kinderen nu ook even geen nieuwe M5 kado doen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_67161977
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:01 schreef dagdag het volgende:

Eensch .
Er wordt sowieso veel te veel geklaagd in dit land de laatste jaren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:18:08 #10
160473 Rossoneri
pi_67162009
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef dagdag het volgende:

[..]

Daarom mag je wel blij zijn met wat je heb, juist omdat er op de wereld mensen zijn die minder hebben
Tuurlijk mag ik blij zijn met wat ik heb, maar ik hoef me echt niet schuldig te voelen tegenover de kinderen in afrika.
AJAX AJAX AJAX!!
pi_67162051
Die vriend van je heeft jou uit Afrika meegenomen om te adopteren?
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:22:40 #12
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67162167
Niets geen last van de kredietcrisis,
Ik heb juist het idee dat ik meer te besteden heb
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:24:37 #13
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_67162238

Sinds wanneer is DagDag een moraalridder?
Heb ik iets gemist?
Probeer je nu inhoudelijke en maatschappelijke topics te maken zodat Fok! eindelijk inziet dat je toch echt een Mod moet worden?

- EDIT -

Nu pas goed de klacht doorgelezen en ben het met je eens DagDag, mensen moeten eens verder kijken dan hun neus lang is...

[ Bericht 14% gewijzigd door Timmor op 18-03-2009 11:54:08 (Nu pas goed de klacht doorgelezen ) ]
pi_67162836
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Rossoneri het volgende:
Dan moeten we die standaarden wijzigen. Alles is zo relatief. Ik word soms ook moe van al dat gezeik hier om niks en de nauwe blik van veel mensen. Kijk eens breder dan Nederland.
pi_67163729
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef yootje het volgende:

[..]

Dan moeten we die standaarden wijzigen. Alles is zo relatief. Ik word soms ook moe van al dat gezeik hier om niks en de nauwe blik van veel mensen. Kijk eens breder dan Nederland.
De oplossing, ga naar donker afrika stervende kindsoldaatjes helpen, ook geen last van de crisis, nieuws of die oh zo nauwe blik van den hollanders
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_67163858
WTF dagdag, sinds wanneer gebruik jij hoofdletters en leestekens??
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_67163882
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef sinadO het volgende:
Dat viel mij ook al op
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_67164997
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef sinadO het volgende:
Er zit iemand anders op zijn account.
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:49:10 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_67165074
Een keer per dag opent dagdag een actueel en ethisch verantwoord topic

(niet meer over zeuren graag, maar inhoudelijk op in gaan!)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:57:39 #20
160473 Rossoneri
pi_67165385
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef yootje het volgende:

[..]

Dan moeten we die standaarden wijzigen.
Dan moeten we onze standaarden wijzigen omdat zij het slecht dan ons hebben?
Echt
AJAX AJAX AJAX!!
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:59:21 #21
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67165440
Ik ben het met je eens, dagdag! Wel raar om zo'n topic van jou te zien btw.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:00:58 #22
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67165505
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Dan moeten we onze standaarden wijzigen omdat zij het slecht dan ons hebben?
Echt
Je mag je best eens socialer opstellen ten opzichte van andere mensen op deze planeet, in plaats van angstvallig je materiele bezittinkjes te beschermen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:06:25 #23
160473 Rossoneri
pi_67165709
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:00 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Je mag je best eens socialer opstellen ten opzichte van andere mensen op deze planeet, in plaats van angstvallig je materiele bezittinkjes te beschermen.
Oh dat doe ik vaak genoeg hoor me sociaal opstellen. Alleen zoals al eerder terecht werd opgemerkt is het feit dat het toch geen zin heeft ivm een corrupte elite. Serieus hoeveel miljarden zijn daar al ingepompt?
AJAX AJAX AJAX!!
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:17:08 #24
52191 DABAMaster