Wat boeit het of ik hem buiten de bus al pak of in de bus? Buiten de bus gaat het natuurlijk standaard sneller ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 14:44 schreef Nero22 het volgende:
Waarom laat jij je OV-pas buiten de bus zien, als hij aan komt rijden? Denk je dan echt dat hij stopt?
Omdat ik niet voor mogelijk zag hoe iemand dit kon missen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom zeg je dan niet dat je dat deed?
Omdat er vaak meerdere bussen in verschillende richtingen rijden vanaf dezelfde halte.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fucking mongool. Gaat ie ook nog een beetje bijdehand tegen je lopen doen. Ik had hem overvallen. Serieus, sommige buschauffeurs vragen er gewoon om. Stuur die gasten naar een klantvriendelijkheids cursus ofzo.
Ik bedoel, als je bij de bushalte staat mag ik aannemen dat je met de bus mee wil? Waarom sta je er anders.
Nee als je bij een bushalte staat en blijft hetzelfde staan zonder aandacht te tonen voor de bus als hij er aan komt, dan begrijp ik dat ie door rijdt. Maar ik neem aan dat niemand de hele tijd zijn hand/ov kaart uitsteekt als hij of zij bij een bushalte staat, wat ik dus wel deed, vandaar dit topic..quote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fucking mongool. Gaat ie ook nog een beetje bijdehand tegen je lopen doen. Ik had hem overvallen. Serieus, sommige buschauffeurs vragen er gewoon om. Stuur die gasten naar een klantvriendelijkheids cursus ofzo.
Ik bedoel, als je bij de bushalte staat mag ik aannemen dat je met de bus mee wil? Waarom sta je er anders.
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat niemand de hele tijd zijn hand/ov kaart uitsteekt als hij of zij bij een bushalte staat, wat ik dus wel deed, vandaar dit topic..
Oh jij deed het echt? Dan is het helemaal gaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
Nee als je bij een bushalte staat en blijft hetzelfde staan zonder aandacht te tonen voor de bus als hij er aan komt, dan begrijp ik dat ie door rijdt. Maar ik neem aan dat niemand de hele tijd zijn hand/ov kaart uitsteekt als hij of zij bij een bushalte staat, wat ik dus wel deed, vandaar dit topic..
Jij woont in Gouda?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ik kom uit Apeldoorn.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef Kai-Itza het volgende:
Volgende keer op de busbaan gaan liggen.
Verkapte doodsverwensing! Damagnie!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef Kai-Itza het volgende:
Volgende keer op de busbaan gaan liggen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Tijdens de wandeling had ik natuurlijk al één oortje van mijn mp3 speler uit gehaald om die schavuit even aan de tand te voelen.
Hij zat vast te bibberen in zijn stoel.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Met een stom verbaasde blik antwoordde ik: "Oh, dat zal ik dan maar doen volgende keer."
Je had het moeten zien!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:38 schreef godigita het volgende:
[..]
[..]
Hij zat vast te bibberen in zijn stoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |