quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:47 schreef Badabingea het volgende:
Wilders, kom er maar in!
Gaat waarschijnlijk niet zo simpel he, anders kun je je buurman als je daar even ruzie mee hebt lekker pesten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:49 schreef eNaSnI het volgende:
Als je het kenteken doorgeeft aan de milieupolitie, dan kan die daar vast nog wel iets nuttigs mee doen!
uh nee, als ze daar even staan heb ik daar geen moeite mee?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:51 schreef Bolter het volgende:
Onder het mom van "sociaal en tolerant" zijn er onderuit proberen te komen dat je gewoon bang was ze weg te sturen van je oprit_!.
Ik niet. Moet je je eigen auto daar maar parkeren. En anders moet je ze maar wegsturen.quote:
mja kan nu moeilijk in de auto springen en nijmegen gaan doerzoeken naar een groep marokkanen in een veels te klein autootje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Je eigen oprit en dat dan pikken? Of is het geen eigen grond?
Nee, maar als iemand buiten mijn familie/kennissen kring z'n auto op mijn oprit zet ga ik toch echt verhaal halen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef MrDrako het volgende:
[..]
uh nee, als ze daar even staan heb ik daar geen moeite mee?
Of sta jij met een knuppel mensen te verjagen zodra ze voet op jouw grond zetten?
Ja lekker logisch, doe ik een keer aardig en vriendelijk en maak ik er geen probleem van, hebben zij het recht om hun zooi te dumpen? vast. Ze kunnen ook naar huis rijden en daar hun eigen rommel weggooien, zoals een fatsoenlijk mens dat doet. En als ze dan bijna een minuut hier op de oprit staan omdat ze iemand oppikken, heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:54 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik niet. Moet je je eigen auto daar maar parkeren. En anders moet je ze maar wegsturen.
Ik vind 't nogal raar als mensen parkeren op je oprit ja? Ook weleens gezien dat mensen onze oprit gebruikten om te keren, vind ik ook vreemd. Deden onze buren nog weleens, totdat een keer m'n pa op dat moment juist wilde vertrekken.. Blijkbaar is een trekhaak dwars door je bumper heen wel een wijze les waard.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef MrDrako het volgende:
[..]
uh nee, als ze daar even staan heb ik daar geen moeite mee?
Of sta jij met een knuppel mensen te verjagen zodra ze voet op jouw grond zetten?
Ze hebben er hooguit 5 minuten gestaan, m'n ouders zijn weg, dus had er op dat moment geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand buiten mijn familie/kennissen kring z'n auto op mijn oprit zet ga ik toch echt verhaal halen.
Blokkeert mooi wel mijn garage dan namelijk.
Ik hoef niet te weten wat 5 man in een te kleine auto doen met doekjes en chocolademelkquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Vanwaar die doekjes? Hadden ze een fapmarathon in een Twingo, onder het genot van een pakje chocolademelk?
Vreemd verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |