SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk straks verspreid het zich verder, en kom niet normaal new York meer in ( vertrek over6 dagen)quote:Besmetting virus van mens op mens
Gerelateerde artikelen
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft dat geconcludeerd. De WHO maakte het dinsdag op een persconferentie bekend. De organisatie stelt dat het niet nodig is op te roepen tot reisbeperkingen.[quote]
aangezien er misschien reisverbod komt.
en je weet hoe amerikanen zijn![]()
Er zijn al mensen besmet in amerika, waar ik ook langs moet
klacht virus verspreid zich verder,overheden namen te laat maatregelen.
waardoor en misschien reisverboden komenagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
ik vertrek 5mei naar miamiquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Levitas het volgende:
Ik vertrek donderdag naar Miami. Zou het niet erg vinden om het land daar niet uit te mogen hoor
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:19 schreef dagdag het volgende:Juist mensen die het nodig vinden om de wereld te zien verspreiden dit soort virussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
leuk straks verspreid het zich verder, en kom niet normaal new York meer in ( vertrek over6 dagen)
aangezien er misschien reisverbod komt.
en je weet hoe amerikanen zijn![]()
Er zijn al mensen besmet in amerika, waar ik ook langs moet
klacht virus verspreid zich verder,overheden namen te laat maatregelen.
waardoor en misschien reisverboden komen
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:24 schreef dagdag het volgende:
[..]
of je komt er niet vandaan als vakantie afgelopen is
Nee, maar van de longontsteking die je daardoor veel makkelijker kan krijgen welquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef Billy_Talent het volgende:
Van een griepje ga je heus niet dood, aansteller
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef 3lmo het volgende:
Goede zaak, dan hoeven wij je tenminste niet te missen.
Wel als je in quarantaine zit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Levitas het volgende:
Ik vertrek donderdag naar Miami. Zou het niet erg vinden om het land daar niet uit te mogen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |