Zeg we gaan hier niet op de man spelen hequote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Netsplitter het volgende:
En nu?
Wil je nu horen dat je een domme mongool bent??
Nee doe ik niet anders eet ik elke snacksquote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Frituur je frikandellen dan ook zelf
Oww waarom dan ik ben geen gabberquote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef Noorseviking het volgende:
Wat zullen je gabbers nu trots op je zijn.
Daarom vraag ik het nog.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg we gaan hier niet op de man spelen he
Dit is KLBquote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg we gaan hier niet op de man spelen he
weeg gelukkig maar 60 kiloquote:
Smaakt toch nooit hetzelfde als bij de snackbar.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:36 schreef kaggel het volgende:
ga naar aldi of een andere goedkope kut winkel haal een doos frikandellen , 20 stuks 1.76 euro.
doe je frituur aan wacht tot ie op goede tempratuur is en gooi die dingen er in
en vreet ze op .
is dit een oplossing ?![]()
Erg diplomatiek verwoordt dat laatste deelquote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Smaakt toch nooit hetzelfde als bij de snackbar.Hetzelfde als je patat of friet frituurt.
1.70 volgens mijquote:
Die dingen smaken voor geen meter, je moet toch echt de horeca-kwaliteit frikadellen halen, die smaken wel hetzelfde en zijn overigens ook niet duurquote:Op woensdag 22 april 2009 21:36 schreef kaggel het volgende:
ga naar aldi of een andere goedkope kut winkel haal een doos frikandellen , 20 stuks 1.76 euro.
doe je frituur aan wacht tot ie op goede tempratuur is en gooi die dingen er in
en vreet ze op .
is dit een oplossing ?![]()
O, ik dacht echt dat je een wijf was, maar je FoBo zegt van niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
- Kutdagboek,
Mijn gekochte ¤2,00 frikandel verdween binnen 2 seconde in mijn kutje, het ging veelste snel en ik heb er niet lang van mogen genieten.
De groetjes,
TS.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Slappy het volgende:
Praat je altijd tegen je zelf
Nou vind jij het normaal mensen te beschuldigingen van mongoolquote:Op donderdag 23 april 2009 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Stinktopic.
TS probeert wat mensen wat bans aan te naaien door te gaan zitten huilen in KLB FB, terwijl je gewoon een zwaar klote topic opent en dus kan verwachten dat je wat bijdehandte opmerkingen te horen krijgt
Maar wat is nou je klacht? Dat jij je eten asociaal snel naar binnen schrokt en dat je jezelf dus niet kan beheersen?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou vind jij het normaal mensen te beschuldigingen van mongoolEn mijn topic's zijn van ongekend hoog niveau
Je lijkt er anders wel een met je gedrag, dus ik weet niet wat je gaat lopen klagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou vind jij het normaal mensen te beschuldigingen van mongoolEn mijn topic's zijn van ongekend hoog niveau
Ik eet nooit asociaalquote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar wat is nou je klacht? Dat jij je eten asociaal snel naar binnen schrokt en dat je jezelf dus niet kan beheersen?
Je kan het niet laten he........ Zie de feedback in FB.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef Slappy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |