Dan moet ik er eentje hebben met een kabel van acht meter of zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
vervelend, kan je niet met een koptelefoon luisteren ofzo?
Have Fun.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:
Klacht: mijn meest geliefde voorversterker niet samen met mijn beste cd speler kunnen gebruiken.
Antiklacht: morgen kunnen experimenteren met andere voorversterkers en cd spelers.
Dat zijn die plugjes dus. Min 10 dB maar helaas nog steeds te hard. Af en toe vraag ik me af of ze wel werken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Have Fun.....
Of je zet er een weerstandje tussen
Ik heb er maar twee en die dingen kosten het equivalent van 40 Engelse Pond per set...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
2 plugjes achter elkaar kan niet of wel ?
Een hoop geld voor 1 pond aan materiaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:57 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee en die dingen kosten het equivalent van 40 Engelse Pond per set...
sinds een jaar of 20 zijn die er ook draadloosquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan moet ik er eentje hebben met een kabel van acht meter of zo.
Pffff, zeg dat wel. Gelukkig betaalde ik dat er niet voor..quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een hoop geld voor 1 pond aan materiaal.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sinds een jaar of 20 zijn die er ook draadloos
Hey da's mooi!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:11 schreef Rasher het volgende:
Heb laatst voor 2 tientjes een cd speler gekocht. Leest alles, speelt als een zonnetje en kan er alles op aansluiten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 05:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey da's mooi!
De mijne was helaas ietsje duurder. En hij leest geen gebrande cd's. En heeft een veel te hoge uitgangsspanning. En is toch een van de betere spelers die je met geld kopen kan. Het blijft een vreemd wereldje, dat hifi...
Was je nog van plan deze stelling met feiten of argumenten te onderbouwen of blijft het bij nutteloos geblaat?quote:Op woensdag 29 april 2009 06:59 schreef amvrosios het volgende:
Audiofielen falen wederom kanker hard.....................................
Gast,voel ff aan je hoofd ofzo...quote:Op woensdag 29 april 2009 07:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Was je nog van plan deze stelling met feiten of argumenten te onderbouwen of blijft het bij nutteloos geblaat?
Dan mag je opzouten uit mijn topic.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Gast,voel ff aan je hoofd ofzo...
het is fucking kwart over zeven,wat denk je zelf?
Omdat ie een faal-haas isquote:Op woensdag 29 april 2009 07:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom reageer ze zo fel op zinloze opmerkingen?
Je hebt gelijk, ik zou de mongool eigenlijk moeten negeren. Soms is dat moeilijk...quote:Op woensdag 29 april 2009 07:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo fel op zinloze opmerkingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |