Zeg gast:quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is zeker een normale gewoonte bij de Ajax rel support club
quote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
Ach jij bent zeker zo extreem rechtse Russische skinheadEerst lopen rellen en dan vragen stellen.Ik dacht al die foto van je die heb ik vaker gezien bij Ross Kemp on Gangs dus
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.quote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Slappy het volgende:
Hallo alto ik heb haar geholpen hoor als je even de op goed leest.
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.quote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef Slappy het volgende:
Nou Boswachter je bent die reactie vergeten van die meneer provoceren
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan nietquote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.
Groetjes !
Het leven is zwaarquote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan niet
Dus mag ik mijn oude quotes terugzettenquote:
Ja rot opquote:
ja maar dat wist ik niet, er staat ook geen Op met regels in deze verkapte scquote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja rot op
LaPo is nieuw topic. Als SC-user moet je dat nu toch zo onderhand wel weten. Of zijn je hersenen vandaag met verlof ?
Waarom staan die provocerende reacties van beertje er nogquote:
Omdat appel.quote:Op maandag 20 april 2009 10:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
Waarom staan die provocerende reacties van beertje er nog
Nou voor jou is het een kleine moeite om zo zeer schokkende reactie te verwijderenquote:
Gast. Echt, doe normaal man.quote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan niet
Nou dat is geen passend antwoord.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou dat is geen passend antwoord.
Ik heb vriendelijk gezocht om normaal te reageren en sommige konden dat niet laten en begonnen toen op de man spellen
Nou je vergeet dezequote:Op maandag 20 april 2009 11:08 schreef Beauregard het volgende:
BW en collegae, ik wil jullie graag wijzen op dit topic: Achterlijke jeugd die te lui is om iemand te helpen
TS blijft zijn eigen topic verzieken. Het lijkt me beter voor heel FOK! dat dat topic dicht gaat.
Geen dank.
quote:Hoor haar dan.
Als ik het dus goed begrijp wens je alleen posts te zien van users die je klacht terecht vinden en sympathie voor je hebben?
Weet je nog in welk subforum je zit?
quote:Bij deze stel ik het werkwoord "to fail" gelijk aan het mekkerend voorwerp "Slappy". Let op: waar een zin het toelaat kunnen beide als synoniem van elkaar gebruikt worden.
Als je het topic even doorleest ohhh wacht jij bent een vriendje van beer hooliganquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je komt anders wle over als een vreselijk treurig figuur
Van wie?quote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als je het topic even doorleest ohhh wacht jij bent een vriendje van beer hooligan
Is de keuze van TS. Wanneer het topic ontspoort en dat komt door o.a. subklachten dan gaat er een slotje op.quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef TNA het volgende:
Twee vragen:
- Worden 'verwachte reacties' nog steeds verwijderd?
- Kan er iets gedaan worden aan dingen als 'Subklacht: Talpa, subklacht 2: nog geen weekend'?Leidt soms tot totaal offtopic reacties.
Nou nou stuk ongeduld tegen mij zeggen slaat nergens opquote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg gast:
Gasturbine mag dan wel een kutopmerking posten, ik zie dat jij nogal graag overal op in wil gaan in dat topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.
Nu weer open, stuk ongeduld
Ben je echt zo debiel, of geloof je werkelijk dat jouw manier van trollen nog nooit eerder vertoond is en met hilariteit wordt ontvangen door je medeusers?quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou nou stuk ongeduld tegen mij zeggen slaat nergens op
Ja hoor die vraag was duidelijk gesteld aan Boswachter.Waarom reageer jij telkens op mij ???quote:Op maandag 20 april 2009 20:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ben je echt zo debiel, of geloof je werkelijk dat jouw manier van trollen nog nooit eerder vertoond is en met hilariteit wordt ontvangen door je medeusers?
Dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja hoor die vraag was duidelijk gesteld aan Boswachter.Waarom reageer jij telkens op mij ???
En dit is geen trollen dat ligt aan jouw kant.
????ik eis alleen dat bericht van jou word veranderd waarom wel die van mij die niet eens zo schokkend waren??????quote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Geef 't maar op. Het is niet origineel meer om je voor te doen als wereldvreemde imbeciel.
Die is niet verwijderd echter wel mijne en van die andere ook die op de man ging spelenquote:Bij deze stel ik het werkwoord "to fail" gelijk aan het mekkerend voorwerp "Slappy". Let op: waar een zin het toelaat kunnen beide als synoniem van elkaar gebruikt worden.
Balen hé dat je op een Forum geen gelijk krijgt, open er een Topic over of zo.quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
????ik eis alleen dat bericht van jou word veranderd waarom wel die van mij die niet eens zo schokkend waren??????
[..]
Die is niet verwijderd echter wel mijne en van die andere ook die op de man ging spelen![]()
Provoceren is verboden op Fok dacht ik maar blijkbaar niet van een bepaalde groep
Had 'm al gezienquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef TNA het volgende:
tof lopen doen met deze smiley :')
Verwachte reacties:
Wie zijn die mongolen anyway? Kan die account niet gewoon een ban krijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef sezten het volgende:
Astrid en malissa zyn.n boos![]()
Topic weer open a.u.b. zoveel leuks in een topic wat je normaal in 5 topics samen niet vindt.
Dus je vindt dat echt grappigquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef sezten het volgende:
Astrid en malissa zyn.n boos![]()
Topic weer open a.u.b. zoveel leuks in een topic wat je normaal in 5 topics samen niet vindt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je vindt dat echt grappig![]()
De humor is er nu wel af...
Stiekem ben jij het, maar dat vertel ik je niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk je dat je echt met haar op msn zit
Wat 'n briljante afbeelding.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb geen zin om te PM'em maar NSFW afbeelding hier.. Dat fotoboek van penisbaard
Bemoei je dr ff niet mee., niet-mod.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n briljante afbeelding.
En Banzaiaap:
[ afbeelding ]
Daar heb jij toch geen last van? Kijk voortaan niet in dat fobo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb geen zin om te PM'em maar NSFW afbeelding hier.. Dat fotoboek van penisbaard
Ja, ze vroeg om een vluggertje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Bio, mijn vriendin zegt dat je veeul te snel bent![]()
![]()
![]()
Er wordt zat aan gedaan, maar als het voorkomt in alle topics en onze bezetting is op dat moment wat minder, dan glipt er weleens wat doorheen. En zelfs als we allemaal aanwezig zijn, zien we dingen niet. Zeker niet gezien het aantal nieuwe topics per dag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog wat gedaan worden aan het omkeren van klachten? Dus: TS klaagt over b.v. homo's en vervolgens komen er reacties: TS is zelf homo. Ik dacht dat Yvonne een tijd geleden daar al iets over zei, maar er wordt weinig meer mee gedaan. Een topicstarter moet niet centraal staan in een klaag-topic maar de klacht.
Ah, dus het is wel jullie intentie om dat de kop in te drukken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er wordt zat aan gedaan, maar als het voorkomt in alle topics en onze bezetting is op dat moment wat minder, dan glipt er weleens wat doorheen. En zelfs als we allemaal aanwezig zijn, zien we dingen niet. Zeker niet gezien het aantal nieuwe topics per dag.
Nog meer?quote:
Altijd al geweest. En niet alleen dat soort dingen btw.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, dus het is wel jullie intentie om dat de kop in te drukken?
Mits TS niet zelf al de "TS faalt" reacties opneemt, want dan lokt ie het uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog wat gedaan worden aan het omkeren van klachten? Dus: TS klaagt over b.v. homo's en vervolgens komen er reacties: TS is zelf homo. Ik dacht dat Yvonne een tijd geleden daar al iets over zei, maar er wordt weinig meer mee gedaan. Een topicstarter moet niet centraal staan in een klaag-topic maar de klacht.
Misschien een werkeloze die heel de dag er is.quote:
Ik snap überhaupt niet waarom ondeugend nog mod is terwijl ze vrijwel nooit aanwezig is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef Biogarde het volgende:
Er wordt zat aan gedaan, maar als het voorkomt in alle topics en onze bezetting is op dat moment wat minder, dan glipt er weleens wat doorheen. En zelfs als we allemaal aanwezig zijn, zien we dingen niet. Zeker niet gezien het aantal nieuwe topics per dag.
Omdat ze samen met de reactie niets te maken hadden met de klacht, maar met het topic verbaggeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef Slappy het volgende:
Waarom zijn mijn Sesamstraat plaatjes verwijdert?
Als er 4 van de 5 gaan werken, school, bieren oid, dan ben je weg..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom ondeugend nog mod is terwijl ze vrijwel nooit aanwezig is.
Maar die anderen plaatjes staan er nog welquote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat ze samen met de reactie niets te maken hadden met de klacht, maar met het topic verbaggeren.
Flamen?quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.
Groetjes !
Waarom mag dat niet volgens jou? Ik zie genoeg mods hetzelfde doen namelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Feit is dat het niet de bedoeling is dat er onderling geflamed gaat worden.
Ja bedoelt kudde gedrag, tja... de mens is nu eenmaal een kudde dier.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Je vertoont Calimero gedrag: De een doet het, dan doe ik het ook maar.
Voorruit dan maar je hebt een punt.quote:Topic liep in goede banen totdat een paar mensen het nodig vonden om wat te gaan lopen uitdagen naar een andere user. De ervaring leert dat dit niet bijster goed is voor het topic. Vandaar mijn vraag om te stoppen
Alleen als het echt nodig is he !quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef sezten het volgende:
Ik wil anders wel mod worden, als het echt nodig is.
Kan inderdaad. Gelukkig gebeurt dat niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef TommyGun het volgende:
De reden van sluiting mbt Buschauffeur rijdt bijna door [met Paint!] is best wel wazig... zo kun je alles wel dicht gooien
Maar klachten over een helpdesk van het plaatselijke sufferdje die even zijn lunchen en daardoor de telefoon op antwoordapparaat hebben staan zijn dusdanige pareltjes dat ze wel KLB-waardig zijn, en gelukkig nu ook niet na 35 posts (waar het merendeel kant noch wal raakt) helemaal overleden isquote:Op woensdag 22 april 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Gelukkig gebeurt dat niet.
Matige kwaliteit en klacht als deze verdienen een slotje.
Je bent een groot manquote:Op woensdag 22 april 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
OK,
Ik ga wel gedeeltelijk mee met jullie commentaar. Topic weer open.
Probleem is dat wanneer er een paint in een OP zit het topic meestal al meteen verbaggert. Reacties verwijderd. De volgende worden genote.
[KLB] Feedback omdat het kanquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.
Swarma zit momenteel in het ausland. Wanneer je hem hier weer ziet issie terug. Vraag het hem dan nogmaalsquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[KLB] Feedback omdat het kan
Swarmahoer, antwoord?
Zeg jij bent mod jij aan de regels houdenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Tering wat ben jij een jankerd. Hoe oud ben je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dragorius op 23-04-2009 09:39:44 ]The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Lokt bagger uit, is bagger, gaat nergens over, je weet dat men hier op gaat reageren en vooral in KLB, je bent hier niet voor het eerst (op FOK!) en je topic is rommel in de breedste zin van het woord.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef 4Twenty het volgende:
Wat was er bagger aan mijn topic?
Het was een echte klacht, het is toch niet mijn fout dat er alleen maar baggerusers in KLB komen?
Duidelijk! Gesloten dus omdat ik het ben.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lokt bagger uit, is bagger, gaat nergens over, je weet dat men hier op gaat reageren en vooral in KLB, je bent hier niet voor het eerst (op FOK!) en je topic is rommel in de breedste zin van het woord.
Nee, omdat bagger. Staat er toch duidelijk?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Duidelijk! Gesloten dus omdat ik het ben.
Zeg dat dan gewoon.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, omdat bagger. Staat er toch duidelijk?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Duidelijk! Gesloten dus omdat ik het ben.
Zeg dat dan gewoon.
Oh nee, een lowlife admin op Fok! kent me niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had voordat je hier gepost had geeneens weet van je bestaan, laat staan Biogarde
Adminquote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Oh nee, een lowlife admin op Fok! kent me niet..
Adminquote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Oh nee, een lowlife admin op Fok! kent me niet..
Waarom maak jij je daar druk over? Als het tegen de regels/policy is, zullen de modjes vanzelf ingrijpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Slappy het volgende:
Waarom zit Alice Cooper tegen zichzelf te praten?
Sorry dat ik dat doe.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef Slappy het volgende:
Waarom zit Alice Cooper tegen zichzelf te praten?
ik mag toch klachen neerzetten?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
gedaan, slecht topic trouwens
Het is allemaal wat karig hèquote:Op donderdag 23 april 2009 16:37 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik mag toch klachen neerzetten?
ik vind dat een klacht waard
maar evengoed bedankt hoor
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
mocht je een leuke bijvulling hebben voor mijn topic pm maar ff
En weer een lullige note zetten, he. Terwijl die pic precies hetzelfde is als de nazi grammar pics die je overal ziet opduiken. Maar daar doe je niks tegen. Nee, je moet weer zonodig mij hebben. Het zijn altijd mijn reacties die je weghaalt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Even wat Hitler meuk opgecleaned.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Boswachter:
[..]
En weer een lullige note zetten, he. Terwijl die pic precies hetzelfde is als de nazi grammar pics die je overal ziet opduiken. Maar daar doe je niks tegen. Nee, je moet weer zonodig mij hebben. Het zijn altijd mijn reacties die je weghaalt.
Waarom moet je mij steeds hebben en naai je mij altijd een note aan voor het minste en geringste? Je grijpt er tenminste elke kans voor aan!
W. T. F. Echtquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
@vogeltjesdans: Ik zet bij jou altijd de notes of wat? Yeah right. Gewoon niet die Hitler meuk posten, dan had je van mij ook geen last gehad.
Wat, een onschuldig linkje naar Youtube?quote:
Ik vind hem wel leuk.quote:
Het is verdomme een rickrollquote:
NENEEEE HOOHOOO IK VRAAG HELEMAAL NIKS AANquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja ik ben er wel eens voor gebanned, dus het is een banaanvraag voor diegene.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:49 schreef sezten het volgende:
[..]
NENEEEE HOOHOOO IK VRAAG HELEMAAL NIKS AAN
Ga je er nog op in BOWA of wat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
W. T. F. EchtEr gaan hier dagelijks nazi grammar pics over alle topics heen, en daar wordt niets van gezegd. De mijne was niet anders, alleen met de tekst "math nazi". Waarom verwijder je die wel?
En zoals je misschien ook wel is opgevallen in het Banmeldtopic gaan er dagelijks een aantal users af voor een x-aantal uur voor het posten van dit soort meuk. Gek he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
W. T. F. EchtEr gaan hier dagelijks nazi grammar pics over alle topics heen, en daar wordt niets van gezegd. De mijne was niet anders, alleen met de tekst "math nazi". Waarom verwijder je die wel?
Ik weet niet beter dan dat het posten van een onschuldig plaatje (zeer zeker zonder bijbedoelingen gepost) zoals een grammar nazi gewoon kan en mag. Daarom bevreemde het me dat je de mijne wel weghaaldequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En zoals je misschien ook wel is opgevallen in het Banmeldtopic gaan er dagelijks een aantal users af voor een x-aantal uur voor het posten van dit soort meuk. Gek he?
En dat ik of mijn collega's niet alles zien: Kan. Ik heb in ieder geval maar 2 ogen. TR maken en we zien het sneller.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar gaat het om Hitlerplaatjes, de strekking van het plaatje of het feit dat het een plaatje is?
Ik weet echt niet wat jullie beleid hierin is. Dat is me echt volstrekt onduidelijk. Stel dat ik een Goebbels zou plaatsen met een tekst? mag dat dan wel? En een Churchill dan? En een Hitler met "stop facizmuzzz"? Of als het Angela Merkel met de tekst "grammar nazi" was?quote:
Een trekhaakquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd he
Als we dat toestaan dan zouden plaatsjes van KKK'ers die een negroide achter de trekhaak hangen ook toegestaan zijn. En maar lachen.
Ik zie de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd he
Als we dat toestaan dan zouden plaatsjes van KKK'ers die een negroide achter de trekhaak hangen ook toegestaan zijn. En maar lachen.
Eigenlijk vind ik dat jouw avatar dan ook niet kan. Religieuze implicaties enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:37 schreef Emimich het volgende:
Iedere verwijzing naar de Duitse kant van de Tweede Oorlog is simpelweg verboden op FOK. Daar kan ik zelf over mee praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |