En de uniformen werden ontworpen door Hugo Boss dus je loopt dan ook nog in stijl rond.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef SadKingBilly het volgende:
IBTL, TS is een beetje paranoïde ben ik bang. En anders leren we allemaal Duits, altijd nog stukken beter dan arabisch
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
Van mij mogen ze komen die DuitsersDuitserhaat is zo jaren '70
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
Even bedenken wat ik erger vind, balkenende of merkel.
Ik ga duits leren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef SadKingBilly het volgende:
En anders leren we allemaal Duits, altijd nog stukken beter dan arabisch
Stelletje heldenquote:
Mee eens, veel beter dan geitenloversquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Ensaf het volgende:
Wie kent het niet. Je komt een oude man tegen op straat, en het eerste dat je vraagt is: "Zat u in de oorlog in het verzet, en zo nee, waarom niet?". Het was altijd een mooie ijsbreker.
Zou je het ook iets uitgebreider kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet dat uitgelegd? Het aantal mensen dat actief De Oorlog hebben meegemaakt en zich tegen de bezetting verzet hebben, neemt met de dag af en zal in 2010 miniem zijn.
duitserhaat is van alle tijden...dat heeft niks meer met de oorlog te maken maar meer met het luidruchtige asociale karakter van de meestenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |