Tot over een uurtje of 8 bedoel je ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Ole het volgende:
*chick
radio luisteren in de kroeg,
tot een uurtje of 4
Slaapsequote:Op zaterdag 18 april 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
* SCH naar zijn ouwe theaterclubje gaat kijken
morgenmiddag wordt het huilen voor hemquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer zit hier ook al met leedvermaak op de bank
daar zit hij nu over op te scheppen bij zijn oud klasgenoten, dat zoiets niet zomaar af kan zijnquote:
ik ben bang dat dat gaat overlappenquote:Op zondag 19 april 2009 01:14 schreef RayMania het volgende:
Morgen een mooi sportmiddagje. Eerst de Amstel Gold Race en daarna PSV - Ajax.
Vraag me af of er nog een Nederlander aan te pas komt. Het is al jaren niksquote:Op zondag 19 april 2009 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat gaat overlappen
quote:Op zondag 19 april 2009 01:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vraag me af of er nog een Nederlander aan te pas komt. Het is al jaren niks.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vraag me af of er nog een Nederlander aan te pas komt. Het is al jaren niks.
Second place is first loser. Alleen winst telt in zulke wedstrijden.quote:Op zondag 19 april 2009 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
2005 Boogerd 2e
2006 Boogerd 4e Kroon 5e
2007 Googerd 5e
2008 Dekker 4e
we doen al jaren niet meer voorin mee ja
Ik vind ereplaatsen in klassiekers ook tellen hoor. Zeker de mooie klassiekersquote:Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Second place is first loser. Alleen winst telt in zulke wedstrijden.
Het wordt gewoon tijd dat Nederland weer eens iets moois wint in het wielrennen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind ereplaatsen in klassiekers ook tellen hoor. Zeker de mooie klassiekers
Voor de AGR gaat dat moeilijk worden. Geesink is veel meer geschikt voor de Waalse Pijl en LBL en Kroon heeft altijd wel iets. dus zondag zal teleurstellend worden wat dat betreftquote:Op zondag 19 april 2009 02:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat Nederland weer eens iets moois wint in het wielrennen.
Of gelijk spelen. Maar Louis' feestje is lekker verpest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Ajax gaat morgen verliezen - zul je zien.
Jammer van tong80, klinkt nogal onnodig van alle kanten.
Is er een doper uit de uitslag van vorig jaar geschrapt? Ik dacht dat Dekker vijfde was.quote:Op zondag 19 april 2009 02:22 schreef rubbereend het volgende:
2005 Boogerd 2e
2006 Boogerd 4e Kroon 5e
2007 Googerd 5e
2008 Dekker 4e
Private Message, jij hebt het ook aanstaan, het interne mailsysteem van FOK!quote:Op zondag 19 april 2009 02:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of gelijk spelen. Maar Louis' feestje is lekker verpest.![]()
Wat voor pm was het eigenlijk?
oja, herstel.quote:Op zondag 19 april 2009 02:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is er een doper uit de uitslag van vorig jaar geschrapt? Ik dacht dat Dekker vijfde was.
Maar we hebben inderdaad weer talenten. Morgen gaat Stef Clement iedereen verrassen.
Dat weet ik. Maar ik vraag me af wat voor een pm het wasquote:Op zondag 19 april 2009 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Private Message, jij hebt het ook aanstaan, het interne mailsysteem van FOK!
Lees FB maar even goed terug. Dan ben je weer op de hoogtequote:Op zondag 19 april 2009 02:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik vraag me af wat voor een pm het was, omdat ik in meerdere topics posts van SCH heb gelezen dat het volgens hem geen kwaad kon, oftewel dat er weinig privé aan was.
Tong heeft me het al uitgelegd via pm.quote:Op zondag 19 april 2009 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lees FB maar even goed terug. Dan ben je weer op de hoogte
Kan Slam FM niet vinden op mijn telefoon radioquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef rubbereend het volgende:
van Radio 1 maar overgeschakeld naar SLAM FM 400ste aflevering van A State of Trance
Dan kan je beter opblijven toch?quote:Op zondag 19 april 2009 03:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welterusten![]()
Smart thinking. Als je nu gaat slapen pak je nog dik 4,5 uur slaap voor de F1 begint.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan je beter opblijven toch?
ach 35 minuten, wat scheelt hetquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Ole het volgende:
*chick
radio luisteren in de kroeg,
tot een uurtje of 4
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot over een uurtje of 8 bedoel je ?
quote:Op zondag 19 april 2009 01:14 schreef RayMania het volgende:
Morgen een mooi sportmiddagje. Eerst de Amstel Gold Race en daarna PSV - Ajax.
T was ook wel enigzins grappig om te zien, iedereen had zich uit zitten sloven voor een giga feest , scoort vitesse 6 minuten voor tijd dat finaal aan flarden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer zit hier ook al met leedvermaak op de bank
Je eerste?quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:04 schreef Gitanov het volgende:
[quote: Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
Wat speelde daarbij het meest?
- het gevoel dat iedereen tegen je was en dat je alleen stond?
- dat je aan jezelf twijfelde of er iets mis met je zou zijn wat je zelf niet door zou hebben?]
Het laatst, bij uitstek.
Schrik me dood.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Toen ik je posts las moet ik zegggen dat ik ook "geschokt" was door het gebrek aan empathie dat je in de posts ten toonspreidde. Het leek alsof je niet begreep wat voor impact op emotioneel, menselijk niveau die ramp had op het leven van mensen. Ik heb zelf heel veel over de ramp gelezen, heb enkele malen bij het Hillborough monument gestaan en ben bij het kantoor geweest van de "Justice Campaign" (JFT96). Zelf laat me dat niet onberoerd en ieder keer voel ik daar verdriet bij.
Maar niet alleen dat, maar ik kreeg ook de indruk ook het gebrek dat wil om te begrijpen waarom het in Engeland zo belangrijk was, dat alle Engelse clubs door de week met rouwbanden speelde. Op zich - als je bedenkt dat er elders in de wereld genoeg rampen met veel doden in andere landen gebeuren - dan kan je als je zonder gevoel daar naar kijkt het vreemd over komen dat deze ramp zoveel aandacht krijgt. Maar dan mis je het effect dat de ramp op het Engelse voetbal en Engelse voetbalbeleving als geheel had. In het Hillsborough topic zijn genoeg linkjes die dat aangeven wat dat precies is. Voor Engels clubs en clubsupporters had Hillsborough een enorme impact, dat het niet vreemd is dat alle Engelse clus er bij stil staan. Om dat te snappen zal je je denk ik ook in moeten lezen. Het feit dat alleen in het officiele clubembleem van LFC verwezen wordt naar de ramp geeft al aan hoeveel dat voor de club betekent.
Dat Hillsborough voor ouderen misschien meer betekent dan voor jongeren heb ik in het Hillsboroug topic uitgelegd, maar ik herhaal dat hier nog even.
"Het punt is dat jij eigenlijk geen stadion hebt gekend van voor Hillsborough. En er is een enorm verschil tussen voor en na. Iedereen die voor die tijd naar het stadion ging kent het gevoel hoe het was in het gedrang en heeft het besef dat die 96 iedereen is die we kennen die toen naar voetbal ging. Iedereen die toen naar het voetbal ging had het kunnen zijn. Dat maakt het heel dichtbij, zelfs 20 jaar na dato."
Zelf denk ik dat er niet specifiek iets mis met je is, behalve dat je je misschien iets meer kan inlezen om het te begrijpen. Te zeggen dat jij "gelijk" hebt met je onbegrip voor de rouwbanden, toont eerder onwetendheid dan iets anders. Mocht je nadat je jezelf geinformeerd hebbben het nog steeds niet snapt, en er nog steeds niets bij voelt hoop ik dat je een gevoel voor empathie in de loop der jaren nog meekrijgt. Misschien heb je dat nooit echt van huis uit mee gekregen.
Is hij fan van AZ?quote:Op zondag 19 april 2009 15:47 schreef RayMania het volgende:
Schleck maakte een beste klapper, jezus.
Als je er over gelezen hebt, dan kan je snappen - ook zonder het verder over emotionele impact van de ramp te hebben - wat voor effect het gehad heeft in Engeland. Dan snap je dat het bezoeken van een voetbalwedstrijd voor en na Hillsboroughzo anders zijn. Puur op rationele gronden kan je dan snappen dat het Engelse voetbal en de clubs daar dan bij stil staan. Dat is een kwestie van pure ouderwetse intelligentie. Oorzaak en gevolg en zo.quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Gitanov het volgende:
Doc je bent goed gekMaar ik.. ik heb al gelezen erover.
Als je persoonlijke verslagen hebt gelezen van mensen die erbij waren en je voelt daar weinig bij dan zou dat kunnen komen doordat je er mogelijk geen voorstelling van maken. Als je 17 bent en nooit in zo'n massa gestaan hebt, weet je niet hoe het voelt om half geplet te worden. Iedereen die toendertijd naar het voetbal ging kan zich dat herinneren denk ik. Als je 17 bent kan je je weinig voorstellen bij het verliezen van een kind, laat staan twee kinderen tegelijkertijd. Dat vat ik op zich wel. Maar dat je het niet snapt dat het anderen wel raakt en dat ze daarom met rouwbanden spelen, dat vat ik minder.quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Gitanov het volgende:
Kan er nog geen gevoel bij krijgen. Zal het wel mee hebben moeten gemaakt of zo dan.![]()
Is er niets wat je emotioneel raakt? Dat je je voor kan stellen hoe het is? Zijn er zaken die jou niet persoonlijk niet geraakt hebben, maar anderen waarbij je je kan inleven hoe diepe impact dat heeft? Dat heeft allemaal met empathie te maken. Bij deze een link naar wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Empathie . Empathie heeft te maken met Emotionele Inteligentie. Lees maar wat er onder de gegeven link staat - de link naar de Engelse wiki is uitgebreider. Misschien wel interessant voor je.quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Gitanov het volgende:
PS. ik weet niet eens wat empathie betekent![]()
Je bent een harteloos jong.quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Gitanov het volgende:
Doc je bent goed gekMaar ik.. ik heb al gelezen erover.
Kan er nog geen gevoel bij krijgen. Zal het wel mee hebben moeten gemaakt of zo dan.![]()
PS. ik weet niet eens wat empathie betekent![]()
Maargoed, trusten van tong
Ja maar 2 en 3... dat is allemaal net niet...quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Zal het zijn..![]()
[..]
Wel 2 op het podium
Dit gaat me veel geld aan smsjes kosten... maar ach...quote:
Deze post gelezen? Snap je nu wat empathie is?quote:
Ja dat de stadions veranderd werden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Deze post gelezen? Snap je nu wat empathie is?
De halve finale FA cup EFC - ManU werd ook door beide ploegen met rouwbanden gespeeld. Vond ik wel mooi dat de twee belangrijkste "vijanden" van LFC op zo'n manier respect tonen. (ik heb gister de wedstrijd niet gezien dus weet niet of dat bij AFC - CFC was). Begrijp je de impact van Hillsborough voor het Engelse voetbal?
Het is meer dan dat de stadions veranderd zijn. Het is dat de hele situatie veranderd is dat men het een eeuw lang heel normaal vond om half geplet te worden bij een voetbalwedstrijd. Het waren de arbeiders die er heen gingen en die waren beroerde omstandigheden toch al gewend. Het volk was toch maar het volk en het enige wat de politie tijdens een voetbal wedstrijd diende te doen was het volk tegen te houden. Voetbalsupporters werden veel minder als mensen gezien. Dat is nu veranderd. Het is in zekere in zin een omslag in het klassendenken zoals dat in Engeland gold rond het voetbal. Tot zover op maatschappelijk niveau.quote:
Ja. Je hebt PM terug.quote:
Schade schijn mee te vallen , hersenschudding, die lottorenner heeft zijn bekken gebroken, ik voel met hem mee. met beide trouwens.quote:Op zondag 19 april 2009 15:47 schreef RayMania het volgende:
Schleck maakte een beste klapper, jezus.
Tja je moet 6 weken met krukken lopen en je mag niet bukken valt soms zwaar zo alles bij elkaar, de wond jeukt ook, ga morgen toch even naar laten kijken als het ontsteekt ben ik verder van huis.quote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef rubbereend het volgende:
Hoe verloopt jouw herstel maril?
Ai, hopelijk valt alles meequote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Tja je moet 6 weken met krukken lopen en je mag niet bukken valt soms zwaar zo alles bij elkaar, de wond jeukt ook, ga morgen toch even naar laten kijken als het ontsteekt ben ik verder van huis.
Ajax heeft een weekendje vrijaf genomen en dan met name de Belgische spelersquote:
oke, succesquote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Tja je moet 6 weken met krukken lopen en je mag niet bukken valt soms zwaar zo alles bij elkaar, de wond jeukt ook, ga morgen toch even naar laten kijken als het ontsteekt ben ik verder van huis.
Eerste schooldrama waarvan het toen enorme enorme impact op me had.quote:Op maandag 20 april 2009 07:17 schreef sjimz het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden van het Columbine drama.
quote:Op maandag 20 april 2009 07:17 schreef sjimz het volgende:
Wond is schoongemaakt en heb een antibioticakuur gehad, afijn ik was er op tijd bij.quote:
Kun jij niet gewoon dat toetsenbord uit je pc trekken? Je wordt met de dag debieler.quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Gisteren was het 20 jaar geleden dat er 47 mariniers omkwamen bij een explosie van gun turrets op de USS Iowa
Boohoooo
Mooie postquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon dat toetsenbord uit je pc trekken? Je wordt met de dag debieler.
Ik geloof dat ik wat gemist heb... watskeburt?quote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef maril het volgende:
[..]
Wond is schoongemaakt en heb een antibioticakuur gehad, afijn ik was er op tijd bij.
Dankje Suijkquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon dat toetsenbord uit je pc trekken? Je wordt met de dag debieler.
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen en nu was de wond aan het ontstekenquote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wat gemist heb... watskeburt?
Dat je zo koudbloedig kan zijn... echt heel bizarquote:De laatste tape is gemaakt op 20 april 1999, 30 minuten voor de fatale aanval op hun school. Klebold richt zich tot zijn moeder, en biedt zijn excuses aan voor alle moeilijkheden die zijn ouders zullen tegenkomen na zijn daad. Harris doet hetzelfde, en richt zich dan tot Chris Morris en Nate Dykeman. Hij zegt hen dat als zij dit overleven, zij alles mogen hebben van hem wat in zijn slaapkamer en computerkamer staat. Klebold voegt daaraan toe dat ze zijn spullen ook mogen hebben. Harris biedt nog een keer zijn excuses aan, en beiden zeggen vaarwel, waarna het beeld zwart wordt.
Damm dat is vervelend ja!quote:Op maandag 20 april 2009 10:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen en nu was de wond aan het ontsteken
Ik neem toch aan dat je dit niet serieus bedoeld?quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Gisteren was het 20 jaar geleden dat er 47 mariniers omkwamen bij een explosie van gun turrets op de USS Iowa
Boohoooo
quote:Op maandag 20 april 2009 07:17 schreef sjimz het volgende:
Je doet het er gewoon omquote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Boohoooo
Ik begin ook schoon genoeg van je te krijgen setzen. Heb je lange tijd het voordeel van de twijfel gegund en een beetje provoceren is leuk maar consequent achterlijk gedrag is dat niet.quote:
Ah die heb ik laatst gezien. Mooie film iddquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef SCH het volgende:
Dit drama heeft trouwens wel prachtige kunst opgeleverd zoals de fenomenale film Elephant van Gus van Sant.
Moet ik nog zien idd!quote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef SCH het volgende:
Dit drama heeft trouwens wel prachtige kunst opgeleverd zoals de fenomenale film Elephant van Gus van Sant.
inderdaad, goed dat je bent gegaanquote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef maril het volgende:
[..]
Wond is schoongemaakt en heb een antibioticakuur gehad, afijn ik was er op tijd bij.
nogal... van ontstekingen word je niet bepaald gelukkig. Ik had mn scheenbeen ontstoken en dat was ook niet echt relaxt.quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
inderdaad, goed dat je bent gegaan
Ik vind niet dat je met een andere account moet kunnen trollen etc. om je goede account schoon te houden.quote:
Het eerste. Jouw devies: wees altijd lief voor SCH en maak je scriptie eens af.quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat..?
Je bedoelt je Daggla opmerking of neem je het weer voor sezten op?![]()
okquote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je met een andere account moet kunnen trollen etc. om je goede account schoon te houden.
En ik meende die opmerking, 1 van de grootste 1zijdige rampen uit de marinewereld
Sjimz is toch ook gewoon serieus?quote:
Maar je laadt wel weer bewust of onbewust de suggestie op je dat je de Coumbine ramp relativeert en door dat 'boohoo' verloor je post enorm aan kracht.quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je met een andere account moet kunnen trollen etc. om je goede account schoon te houden.
En ik meende die opmerking, 1 van de grootste 1zijdige rampen uit de marinewereld
En zo laadt hij wel weer bewust of onbewust de suggestie op dat hij met achterliggende gedachte opzoek gaat naar een of andere ramp om mij maar weer uit te lokken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je laadt wel weer bewust of onbewust de suggestie op je dat je de Coumbine ramp relativeert en door dat 'boohoo' verloor je post enorm aan kracht.
Voel jij je uitgelokt dan omdat Sjimz meldt dat het 10 jaar geleden is van het columbine drama. Ik vind je oprechte ernst in de post over de USS Iowa net als SCH bijzonder ongeloofwaardig door het boohoo.quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
[..]
En zo laadt hij wel weer bewust of onbewust de suggestie op dat hij met achterliggende gedachte opzoek gaat naar een of andere ramp om mij maar weer uit te lokken.
Sowieso krom. Dat je een herdenking de ene keer af doet als onzin en bij een andere wel serieus wil worden genomen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voel jij je uitgelokt dan omdat Sjimz meldt dat het 10 jaar geleden is van het columbine drama. Ik vind je oprechte ernst in de post over de USS Iowa net als SCH bijzonder ongeloofwaardig door het boohoo.
Ik kan niet in je hoofd kijken en weet dus niet hoe je het bedoelt, ik geef alleen maar aan dat het heel onhandig overkomt en omdat je je de laatste week toch al niet geliefd hebt gemaakt op dit soort thema's, zou je enige voorzichtigheid in acht kunnen nemen. Je doet nu of je het slachtoffer bent van sjimz en of anderen, dat is niet waar - je bent er altijd zelf nog bij en je lijjkt een beetje de weg kwijt. Geeft niet. Je bent hier altijd van harte welkom, dat weet je. En de meeste users zullen je ook heel snel weer gewoon accepteren als je postgedrag iets volwassener wordt.quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
[..]
En zo laadt hij wel weer bewust of onbewust de suggestie op dat hij met achterliggende gedachte opzoek gaat naar een of andere ramp om mij maar weer uit te lokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet me trouwens enorm denken aan een user van jaren gelden: Legoals Greenleaf, maar dat terzijde. Wat zou er van het knullie geworden zijn?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is getrouwd met een Surinaamse vrouw van 42 en ineens vader van 3 kinderen.
quote:Laatste bezoek: 175 dagen, 21 uur geleden.
ik weet alleen nog dat we hem dronken van de cola hebben achtergelaten tijdens de laatste meetquote:
die gaan daar sowieso nog twee maal de titel vierenquote:
Hoe komt het dat je geen emotie voelt bij een ramp met 96 doden, en wel die emotie voelt bij deze ramp? Zou je dat kunnen uitleggen?quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Boohoooo
Evenveel.quote:Op maandag 20 april 2009 16:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geen emotie voelt bij een ramp met 96 doden, en wel die emotie voelt bij deze ramp? Zou je dat kunnen uitleggen?
Idd.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat sezten had gezegd de ramp bij Liverpool ook erg te vinden maar de rouwbanden overdreven te vinden.
Gaat over WOII.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
[..]
Dat is 2013.![]()
@ sjimz: Verhaal gelezen. Erg, maar niet erger dan elk ander dodelijk ongeluk zonder eigen schuld.![]()
![]()
Nu moet ik naar huis, dus dat zal weer weinig internet worden. Jullie blij
Tsja dat is er dus omheen gebouwd... om een boom notabene.quote:Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
't is net of die boom op dat huis is gevallen.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
[..]
que?quote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag in FB niet eens feedback meer plaatsen.
Nou niet doen alsof je nergens van af weet hequote:
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jarenquote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag in FB niet eens feedback meer plaatsen.
Ik had een goede leermeesterquote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jaren
Ik hoor het vanzelf wel, of van jou of achter de schermenquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je nergens van af weet he.
Zie andere SC topique, ik vroeg wie mijn posts in FB heeft weggehaald voor ik bij de verkeerde mod in de PM hangquote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoor het vanzelf wel, of van jou of achter de schermen
Kijk eens wat vaker in de spiegelquote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jaren
Dan neem ik aan dat je mij wilde PMen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie andere SC topique, ik vroeg wie mijn posts in FB heeft weggehaald voor ik bij de verkeerde mod in de PM hang.
Waarom zeg je dan eerst que?quote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je mij wilde PMen?
Omdat ik het niet snapte.quote:
Als ik post dat ik geen FB in FB mag plaatsen, jij die posts hebt weggehaald, wat valt er dan niet te snappenquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik het niet snapte.
Vervolgens geef je uitleg en daar trek ik de conclusie uit dat je mij wilde PMen, mag best overigens hoor.
En waarop baseer jij dat ik die post heb weggehaald?quote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik post dat ik geen FB in FB mag plaatsen, jij die posts hebt weggehaald, wat valt er dan niet te snappen?
Omdat ik er nog geen drie minuten geleden naar gevraagd heb? En jij antwoord met, dan mag je mij wel PM'en? Jongen, wees nou eens duidelijk ffsquote:Op maandag 20 april 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
En waarop baseer jij dat ik die post heb weggehaald?
Ik zeg niet voor niets: que.
Ik zou er haakneus van maken, dat is tegenwoordig leuk om ook in TT's te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
Hey neus en dwerg, ga even buitenspelen samen.
Je mag mij best PMen, omdat je dat blijkbaar van plan wasquote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik er nog geen drie minuten geleden naar gevraagd heb? En jij antwoord met, dan mag je mij wel PM'en? Jongen, wees nou eens duidelijk ffs.
Maar dan moet ik voor dwerg ook een voorvoegsel verzinnen. Jodendweg? Kutdwerg. Superdwerg? Sneakerdwerg?quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou er haakneus van maken, dat is tegenwoordig leuk om ook in TT's te zetten.
Geen idee.quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok, zeg dat dan ook in plaats van zo onduidelijk te brengen. Heeft prosac ze verwijderd dan? Want dan heeft het meer nut om hem te PM'en dan jou.
Tja, het was gewoon feedbackquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, als het offtopic was in FB dan zal het best terecht verwijderd zijn.
Ik heb vertrouwen in mijn medemods
Tong .. kristen Nygaard vanavond bij Holland Sport !quote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Kan ik weer posten hebben ze het over een PM.
Ik maak me nergens druk om hoor. Ik probeerde even te helpen, maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Daar had ik een klein vraagje over bij de dienstdoende modquote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar waar maak je je zo druk om?
Je hoeft niet te helpen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om hoor. Ik probeerde even te helpen, maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Daar had ik een klein vraagje over bij de dienstdoende mod.
Dat blijktquote:
Ik dacht meer aan Eek! The Cat. It never hurts to help!quote:Op maandag 20 april 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
Zullen we het over iets leuks hebben? Maxime Verhagen ofzo?
Wie is dat?quote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Eek! The Cat. It never hurts to help!
quote:
De Kastquote:
alt + 155quote:
Nee hoor, die had ik wel verwacht. Toch grappig dat je dat hier zo blij komt melden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
Da_Sandman, Je mag mij PMen, ik heb nu wel je FB post verwijderd.
Waarom maak je die reactie dan in FB?quote:Op maandag 20 april 2009 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, die had ik wel verwacht. Toch grappig dat je dat hier zo blij komt melden.
Ah cool.quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tong .. kristen Nygaard vanavond bij Holland Sport !
En daar moeten we het hier over hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom maak je die reactie dan in FB?
Ik snap dat gedrag echt niet hoor.
Tong is er weerquote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Jullie doenm het erom. Eerst een discussie over PM.
Nu weer over Blöff.
Het is hard achteruit gegaan de laatste dagen in Hools.
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Jullie doenm het erom. Eerst een discussie over PM.
Nu weer over Blöff.
Het is hard achteruit gegaan de laatste dagen in Hools.
Kijk.. wijze woordenquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?
quote:
Hoe kan je zoiets op papier zetten ?quote:Hier is de lijst met dingen.
Die je nog had willen doen.
Hier is de schoenendoos.
Met één miljoen herinneringen.
Aan wat we deden.
En wie we zijn geweest.
En wie we nu zijn.
Dat zit er ook in.
Als je denken wilt aan vroeger dat is oké.
Maar niet te vaak.
Denk liever aan vandaag.
Als je evenveel emotie voelt bij de ene en bij de andere ramp waarom reageer je bij de ene metquote:
als men het heeft over iets van 20 jaar geleden en je haalt zelf de herinnering op van de ander ramp van 20 jaar geleden met als reactiequote:
Die reactie geven niet echt aan dat je dezelfde emotie bij beide rampen voelt, of vind je wel? En wat voor emotie heb je bij beide rampen?quote:
Ach Ajax won met 7-2 in 83 van Feijenoord en Feijenoord werd kampioen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?
heheh sjimz. D_S stelt een makkelijke vraag en jij weet er gewoon een heel verhaal van te makenquote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag mij best PMen, omdat je dat blijkbaar van plan was
Wil niet zeggen dat ik het verwijderd heb!
Het eerste nummer van Bluf was wel leuk en die laatste is onbegrijpelijk. Ach ze zijn een beetje de U2 van Nederland en U2 is toch kut.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan je zoiets op papier zetten ?
Ouwe platen van Blof zijn nog wel leuk en blof live ook wel, maar dan de oude knallers die laatste CD's zijn een beetje tja.
Zei Johan van de Velde ook, en hij pleegde nog een inbraakquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Dit was een incident. Hoort bij de sport.
Precies. Ajax wordt nog kampioen dit seizoen! Het kan nog!quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Ajax won met 7-2 in 83 van Feijenoord en Feijenoord werd kampioen.
Dit was een incident. Hoort bij de sport.
De beste wedstijd van Heerenveen is meer dan 40 jaar geleden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Zei Johan van de Velde ook, en hij pleegde nog een inbraak
Je moet duidelijk weer even op gang komenquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste wedstijd van Heerenveen is meer dan 40 jaar geleden.
Ze rukken er nog steeds op
Ok de finale tegen Roda was ook geweldigquote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet duidelijk weer even op gang komen
Ga door, ga door, je niveau komt vanzelf weer. Blijven oefenenquote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok de finale tegen Roda was ook geweldig
In elke bus een cameraploeg
In die van het verliezende team
Alleen die enters... zogenaamd om je post meer cache* te geven.quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga door, ga door, je niveau komt vanzelf weer. Blijven oefenen
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
Zullen we het over iets leuks hebben? Maxime Verhagen ofzo?
Die wordt nog wel een keer MP.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik niet
quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wordt nog wel een keer MP.
Verhagen liever dan JP.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er dan een machtstrijd komt in het CDA of dat Eurlings niet moeilijk gaat doen en op plaats 2 gaat staanquote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
zachte G'squote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n zachte G vind ik echt helemaal niks
dat probleem heb ik een beetje met Bosquote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik niet
Hij heet Hans, en komt Dirk nogal eens tegenquote:
Ah die Hansquote:Op maandag 20 april 2009 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij heet Hans, en komt Dirk nogal eens tegen
Ik ga pitten, drukke dag morgen
ja, hij wordt net genoemdquote:
De tekst van Liefs Uit Londen is een stuk ingewikkelder dan die van Vandaag. Wat is er nou niet aan te snappen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het eerste nummer van Bluf was wel leuk en die laatste is onbegrijpelijk. Ach ze zijn een beetje de U2 van Nederland en U2 is toch kut.
Liefs uit Londen vind ik één van de mooiste liefdes liedjes die er isquote:Op maandag 20 april 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De tekst van Liefs Uit Londen is een stuk ingewikkelder dan die van Vandaag. Wat is er nou niet aan te snappen?
Is geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liefs uit Londen vind ik één van de mooiste liefdes liedjes die er is
mocht niet van Bonoquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef rubbereend het volgende:
heee een post van tong zonder een enter na elke zin![]()
Is erg mooi.quote:
quote:
Succes of sterkte of wat je wilquote:Zo examen Statistiek.
Die so fucking care was niet voor de ramp bedoeld en die kwam er een beetje erg kut uit.quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Doc het volgende:
Als je evenveel emotie voelt bij de ene en bij de andere ramp waarom reageer je bij de ene met
als men het heeft over iets van 20 jaar geleden en je haalt zelf de herinnering op van de ander ramp van 20 jaar geleden met als reactie
Alweer?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even relativeren: die persoon moest nog eerder uit zn bed.
Zo zelf maar even een statistiek examen maken.
Zelfde mededeling, ander topic...quote:
Zeeland moet afgezonken wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel te rustig hier. Nog iemand wat te rellen ofzo?!
Daar denkt de staat gelukkig anders over, de Hedwige polder mogen we ook al houdenquote:
Juistem. Groningen de trots van het Noordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mits de testen met het afsteken en wegdrijven van Friesland geslaagd zijn uiteraard.
Ja, dat is een schandaal op zich trouwens. Maar dat gaat uiteindelijk toch wel door, als Europa zich er mee bemoeit·quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar denkt de staat gelukkig anders over, de Hedwige polder mogen we ook al houden.
En een stuk van Utrecht niet te vergetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mits de testen met het afsteken en wegdrijven van Friesland geslaagd zijn uiteraard.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geef eens 1 argument waarom dat een schandaal op zich isquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is een schandaal op zich trouwens. Maar dat gaat uiteindelijk toch wel door, als Europa zich er mee bemoeit·
1 maar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef eens 1 argument waarom dat een schandaal op zich is?
Vroeg ze ook naar je ID toen je bier kocht?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef Suijk het volgende:
Trouwens, gisteren in de supermarkt. Ik betaal met een briefje van 20 euro en die dame legt dat papiertje onder zo'n lamp. Dus ik vraag haar: 'Wat controleer je nu eigenlijk?'. Zegt ze: 'Ja, weet ik ook niet precies, maar we moeten het wel doen'.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef Suijk het volgende:
Trouwens, gisteren in de supermarkt. Ik betaal met een briefje van 20 euro en die dame legt dat papiertje onder zo'n lamp. Dus ik vraag haar: 'Wat controleer je nu eigenlijk?'. Zegt ze: 'Ja, weet ik ook niet precies, maar we moeten het wel doen'.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef Suijk het volgende:
Jij rare hooliganquote:
de NIMBY procedure van de overheid om maar gewoon belachelijke projecten ergens neer te plempen is net zo goed een crime.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef Prosac het volgende:
NIMBY.. de crime van onze samenleving. Iedereen vindt aangedragen oplossingen voor problemen, geniaal, briljant en geweldig.. totdat blijkt dat het vlakbij hun huis zal zijn.
ik maak het maar al te vaak mee
was leukquote:
Is soms ook wel waar maar over het algemeen vinden burgers projecten al snel belachelijk en niet in hun omgeving passen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
de NIMBY procedure van de overheid om maar gewoon belachelijke projecten ergens neer te plempen is net zo goed een crime.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liefs uit Londen vind ik één van de mooiste liefdes liedjes die er is
51 per dag. Knap hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
Ole mag ik nu jouw msn? heb nu 8000 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |