Ik had al bij de thee gekeken, misschien bij de koffie dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen de tee's moet je zoeken denk ik.
Ik probeer er al tijden een draai aan te geven...quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij de clubs bedoel je?
Ik dacht dat Grulez hem had, die is ook al maanden op zoek.
Al om je oren gekeken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had al bij de thee gekeken, misschien bij de koffie dan.
Wat speelde daarbij het meest?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Nou, ik geef gewoon mijn mening en dan al die diebelen die gelijk erop af vliegen. Begrijpelijk gezien mijn eerste ongecontroleerde post.
Maar iets wat bij mij normaal is, en bij de rest als "eng" "raar" "triest" etc. wordt omschreven. Dat is een raar gevoel.
Wie weet ben ik wel echt autistisch
Je had in Venlo of Waalwijk moeten zitten danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef Bjoro het volgende:
Heerlijk weer zo'n wedstrijdje uit de Jupiler League
Alles zat er in, spanning, sensatie, schitterende goals, passeerbewegingen, vliegende tackles.
Alleen jammer dat ik in een ander stadion zat vanavond
tja, is wel een stuk verder weg dan de Jan Gijzenkadequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef borisz het volgende:
Je had in Venlo of Waalwijk moeten zitten dan.
Acht kilometer verderop heb je nog een legendarisch scorebord waar je naar kan kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, is wel een stuk verder weg dan de Jan Gijzenkade
die speelden uit vanavondquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Acht kilometer verderop heb je nog een legendarisch scorebord waar je naar kan kijken.
spaart zich voor de nacompetitiequote:
Precies volgend jaar weer ouderwets Telstar - Ajax op Sportpark Schoonenbergquote:
de kans dat ze tegen Feyenoord spelen is een stuk groterquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Precies volgend jaar weer ouderwets Telstar - Ajax op Sportpark Schoonenberg
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de kans dat ze tegen Feyenoord spelen is een stuk groter
Op de westtribunequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Precies volgend jaar weer ouderwets Telstar - Ajax op Sportpark Schoonenberg
inderdaad...zo maar eens richting supermarktquote:
Moet je niet de wei in vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad...zo maar eens richting supermarkt
nee vrij !quote:
Het laatst, bij uitstek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat speelde daarbij het meest?
- het gevoel dat iedereen tegen je was en dat je alleen stond?
- dat je aan jezelf twijfelde of er iets mis met je zou zijn wat je zelf niet door zou hebben?
Een dwerg poedelquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Ole het volgende:
Misschien was het wel een hele grote sterke hond
Is ie erover gestruikeld?quote:
Zou kunnen. Ik sprak zijn dochter die zaterdags in de HEMA werkt. Zal hem straks eens bellen.quote:
Tot 0400 dan maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef Ole het volgende:
nou dan ga ik maar even in bad en naar de echte kroeg
eerst nog ff douchen want ik heb nog allemaal aarde onder mijn nagelsquote:
komt niet voor niets die kotersquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo de kinderwagen is gekocht
damm wat zijn die krengen duur
Ik hoorde dat het Vondelpark een naaktgedeelte krijgtquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:26 schreef SCH het volgende:
Het was lekker druk in het park maar geen blote jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |