Waarom zeg je dan eerst que?quote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je mij wilde PMen?
Omdat ik het niet snapte.quote:
Als ik post dat ik geen FB in FB mag plaatsen, jij die posts hebt weggehaald, wat valt er dan niet te snappenquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik het niet snapte.
Vervolgens geef je uitleg en daar trek ik de conclusie uit dat je mij wilde PMen, mag best overigens hoor.
En waarop baseer jij dat ik die post heb weggehaald?quote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik post dat ik geen FB in FB mag plaatsen, jij die posts hebt weggehaald, wat valt er dan niet te snappen?
Omdat ik er nog geen drie minuten geleden naar gevraagd heb? En jij antwoord met, dan mag je mij wel PM'en? Jongen, wees nou eens duidelijk ffsquote:Op maandag 20 april 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
En waarop baseer jij dat ik die post heb weggehaald?
Ik zeg niet voor niets: que.
Ik zou er haakneus van maken, dat is tegenwoordig leuk om ook in TT's te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
Hey neus en dwerg, ga even buitenspelen samen.
Je mag mij best PMen, omdat je dat blijkbaar van plan wasquote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik er nog geen drie minuten geleden naar gevraagd heb? En jij antwoord met, dan mag je mij wel PM'en? Jongen, wees nou eens duidelijk ffs.
Maar dan moet ik voor dwerg ook een voorvoegsel verzinnen. Jodendweg? Kutdwerg. Superdwerg? Sneakerdwerg?quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou er haakneus van maken, dat is tegenwoordig leuk om ook in TT's te zetten.
Geen idee.quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok, zeg dat dan ook in plaats van zo onduidelijk te brengen. Heeft prosac ze verwijderd dan? Want dan heeft het meer nut om hem te PM'en dan jou.
Tja, het was gewoon feedbackquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, als het offtopic was in FB dan zal het best terecht verwijderd zijn.
Ik heb vertrouwen in mijn medemods
Tong .. kristen Nygaard vanavond bij Holland Sport !quote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Kan ik weer posten hebben ze het over een PM.
Ik maak me nergens druk om hoor. Ik probeerde even te helpen, maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Daar had ik een klein vraagje over bij de dienstdoende modquote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar waar maak je je zo druk om?
Je hoeft niet te helpen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om hoor. Ik probeerde even te helpen, maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Daar had ik een klein vraagje over bij de dienstdoende mod.
Dat blijktquote:
Ik dacht meer aan Eek! The Cat. It never hurts to help!quote:Op maandag 20 april 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
Zullen we het over iets leuks hebben? Maxime Verhagen ofzo?
Wie is dat?quote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Eek! The Cat. It never hurts to help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |