Idd.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat sezten had gezegd de ramp bij Liverpool ook erg te vinden maar de rouwbanden overdreven te vinden.
Gaat over WOII.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
[..]
Dat is 2013.![]()
@ sjimz: Verhaal gelezen. Erg, maar niet erger dan elk ander dodelijk ongeluk zonder eigen schuld.![]()
![]()
Nu moet ik naar huis, dus dat zal weer weinig internet worden. Jullie blij
Tsja dat is er dus omheen gebouwd... om een boom notabene.quote:Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
't is net of die boom op dat huis is gevallen.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
[..]
En zo laadt hij wel weer bewust of onbewust de suggestie op dat hij met achterliggende gedachte opzoek gaat naar een of andere ramp om mij maar weer uit te lokken.
que?quote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag in FB niet eens feedback meer plaatsen.
Nou niet doen alsof je nergens van af weet hequote:
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jarenquote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag in FB niet eens feedback meer plaatsen.
Ik had een goede leermeesterquote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jaren
Ik hoor het vanzelf wel, of van jou of achter de schermenquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je nergens van af weet he.
Zie andere SC topique, ik vroeg wie mijn posts in FB heeft weggehaald voor ik bij de verkeerde mod in de PM hangquote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoor het vanzelf wel, of van jou of achter de schermen
Kijk eens wat vaker in de spiegelquote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jaren
Dan neem ik aan dat je mij wilde PMen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie andere SC topique, ik vroeg wie mijn posts in FB heeft weggehaald voor ik bij de verkeerde mod in de PM hang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |