Eerste schooldrama waarvan het toen enorme enorme impact op me had.quote:Op maandag 20 april 2009 07:17 schreef sjimz het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden van het Columbine drama.
quote:Op maandag 20 april 2009 07:17 schreef sjimz het volgende:
Wond is schoongemaakt en heb een antibioticakuur gehad, afijn ik was er op tijd bij.quote:
Kun jij niet gewoon dat toetsenbord uit je pc trekken? Je wordt met de dag debieler.quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Gisteren was het 20 jaar geleden dat er 47 mariniers omkwamen bij een explosie van gun turrets op de USS Iowa
Boohoooo
Mooie postquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon dat toetsenbord uit je pc trekken? Je wordt met de dag debieler.
Ik geloof dat ik wat gemist heb... watskeburt?quote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef maril het volgende:
[..]
Wond is schoongemaakt en heb een antibioticakuur gehad, afijn ik was er op tijd bij.
Dankje Suijkquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon dat toetsenbord uit je pc trekken? Je wordt met de dag debieler.
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen en nu was de wond aan het ontstekenquote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wat gemist heb... watskeburt?
Dat je zo koudbloedig kan zijn... echt heel bizarquote:De laatste tape is gemaakt op 20 april 1999, 30 minuten voor de fatale aanval op hun school. Klebold richt zich tot zijn moeder, en biedt zijn excuses aan voor alle moeilijkheden die zijn ouders zullen tegenkomen na zijn daad. Harris doet hetzelfde, en richt zich dan tot Chris Morris en Nate Dykeman. Hij zegt hen dat als zij dit overleven, zij alles mogen hebben van hem wat in zijn slaapkamer en computerkamer staat. Klebold voegt daaraan toe dat ze zijn spullen ook mogen hebben. Harris biedt nog een keer zijn excuses aan, en beiden zeggen vaarwel, waarna het beeld zwart wordt.
Damm dat is vervelend ja!quote:Op maandag 20 april 2009 10:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen en nu was de wond aan het ontsteken
Ik neem toch aan dat je dit niet serieus bedoeld?quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Gisteren was het 20 jaar geleden dat er 47 mariniers omkwamen bij een explosie van gun turrets op de USS Iowa
Boohoooo
quote:Op maandag 20 april 2009 07:17 schreef sjimz het volgende:
Je doet het er gewoon omquote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Boohoooo
Ik begin ook schoon genoeg van je te krijgen setzen. Heb je lange tijd het voordeel van de twijfel gegund en een beetje provoceren is leuk maar consequent achterlijk gedrag is dat niet.quote:
Ah die heb ik laatst gezien. Mooie film iddquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef SCH het volgende:
Dit drama heeft trouwens wel prachtige kunst opgeleverd zoals de fenomenale film Elephant van Gus van Sant.
Moet ik nog zien idd!quote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef SCH het volgende:
Dit drama heeft trouwens wel prachtige kunst opgeleverd zoals de fenomenale film Elephant van Gus van Sant.
inderdaad, goed dat je bent gegaanquote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef maril het volgende:
[..]
Wond is schoongemaakt en heb een antibioticakuur gehad, afijn ik was er op tijd bij.
nogal... van ontstekingen word je niet bepaald gelukkig. Ik had mn scheenbeen ontstoken en dat was ook niet echt relaxt.quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
inderdaad, goed dat je bent gegaan
Ik vind niet dat je met een andere account moet kunnen trollen etc. om je goede account schoon te houden.quote:
Het eerste. Jouw devies: wees altijd lief voor SCH en maak je scriptie eens af.quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat..?
Je bedoelt je Daggla opmerking of neem je het weer voor sezten op?![]()
okquote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je met een andere account moet kunnen trollen etc. om je goede account schoon te houden.
En ik meende die opmerking, 1 van de grootste 1zijdige rampen uit de marinewereld
Sjimz is toch ook gewoon serieus?quote:
Maar je laadt wel weer bewust of onbewust de suggestie op je dat je de Coumbine ramp relativeert en door dat 'boohoo' verloor je post enorm aan kracht.quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je met een andere account moet kunnen trollen etc. om je goede account schoon te houden.
En ik meende die opmerking, 1 van de grootste 1zijdige rampen uit de marinewereld
En zo laadt hij wel weer bewust of onbewust de suggestie op dat hij met achterliggende gedachte opzoek gaat naar een of andere ramp om mij maar weer uit te lokken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je laadt wel weer bewust of onbewust de suggestie op je dat je de Coumbine ramp relativeert en door dat 'boohoo' verloor je post enorm aan kracht.
Voel jij je uitgelokt dan omdat Sjimz meldt dat het 10 jaar geleden is van het columbine drama. Ik vind je oprechte ernst in de post over de USS Iowa net als SCH bijzonder ongeloofwaardig door het boohoo.quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
[..]
En zo laadt hij wel weer bewust of onbewust de suggestie op dat hij met achterliggende gedachte opzoek gaat naar een of andere ramp om mij maar weer uit te lokken.
Sowieso krom. Dat je een herdenking de ene keer af doet als onzin en bij een andere wel serieus wil worden genomen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voel jij je uitgelokt dan omdat Sjimz meldt dat het 10 jaar geleden is van het columbine drama. Ik vind je oprechte ernst in de post over de USS Iowa net als SCH bijzonder ongeloofwaardig door het boohoo.
Ik kan niet in je hoofd kijken en weet dus niet hoe je het bedoelt, ik geef alleen maar aan dat het heel onhandig overkomt en omdat je je de laatste week toch al niet geliefd hebt gemaakt op dit soort thema's, zou je enige voorzichtigheid in acht kunnen nemen. Je doet nu of je het slachtoffer bent van sjimz en of anderen, dat is niet waar - je bent er altijd zelf nog bij en je lijjkt een beetje de weg kwijt. Geeft niet. Je bent hier altijd van harte welkom, dat weet je. En de meeste users zullen je ook heel snel weer gewoon accepteren als je postgedrag iets volwassener wordt.quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
[..]
En zo laadt hij wel weer bewust of onbewust de suggestie op dat hij met achterliggende gedachte opzoek gaat naar een of andere ramp om mij maar weer uit te lokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet me trouwens enorm denken aan een user van jaren gelden: Legoals Greenleaf, maar dat terzijde. Wat zou er van het knullie geworden zijn?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is getrouwd met een Surinaamse vrouw van 42 en ineens vader van 3 kinderen.
quote:Laatste bezoek: 175 dagen, 21 uur geleden.
ik weet alleen nog dat we hem dronken van de cola hebben achtergelaten tijdens de laatste meetquote:
die gaan daar sowieso nog twee maal de titel vierenquote:
Hoe komt het dat je geen emotie voelt bij een ramp met 96 doden, en wel die emotie voelt bij deze ramp? Zou je dat kunnen uitleggen?quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Boohoooo
Evenveel.quote:Op maandag 20 april 2009 16:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geen emotie voelt bij een ramp met 96 doden, en wel die emotie voelt bij deze ramp? Zou je dat kunnen uitleggen?
Idd.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat sezten had gezegd de ramp bij Liverpool ook erg te vinden maar de rouwbanden overdreven te vinden.
Gaat over WOII.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
[..]
Dat is 2013.![]()
@ sjimz: Verhaal gelezen. Erg, maar niet erger dan elk ander dodelijk ongeluk zonder eigen schuld.![]()
![]()
Nu moet ik naar huis, dus dat zal weer weinig internet worden. Jullie blij
Tsja dat is er dus omheen gebouwd... om een boom notabene.quote:Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
't is net of die boom op dat huis is gevallen.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
[..]
que?quote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag in FB niet eens feedback meer plaatsen.
Nou niet doen alsof je nergens van af weet hequote:
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jarenquote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag in FB niet eens feedback meer plaatsen.
Ik had een goede leermeesterquote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jaren
Ik hoor het vanzelf wel, of van jou of achter de schermenquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je nergens van af weet he.
Zie andere SC topique, ik vroeg wie mijn posts in FB heeft weggehaald voor ik bij de verkeerde mod in de PM hangquote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoor het vanzelf wel, of van jou of achter de schermen
Kijk eens wat vaker in de spiegelquote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even dimmen, dat vind ik al jaren
Dan neem ik aan dat je mij wilde PMen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie andere SC topique, ik vroeg wie mijn posts in FB heeft weggehaald voor ik bij de verkeerde mod in de PM hang.
Waarom zeg je dan eerst que?quote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je mij wilde PMen?
Omdat ik het niet snapte.quote:
Als ik post dat ik geen FB in FB mag plaatsen, jij die posts hebt weggehaald, wat valt er dan niet te snappenquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik het niet snapte.
Vervolgens geef je uitleg en daar trek ik de conclusie uit dat je mij wilde PMen, mag best overigens hoor.
En waarop baseer jij dat ik die post heb weggehaald?quote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik post dat ik geen FB in FB mag plaatsen, jij die posts hebt weggehaald, wat valt er dan niet te snappen?
Omdat ik er nog geen drie minuten geleden naar gevraagd heb? En jij antwoord met, dan mag je mij wel PM'en? Jongen, wees nou eens duidelijk ffsquote:Op maandag 20 april 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
En waarop baseer jij dat ik die post heb weggehaald?
Ik zeg niet voor niets: que.
Ik zou er haakneus van maken, dat is tegenwoordig leuk om ook in TT's te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
Hey neus en dwerg, ga even buitenspelen samen.
Je mag mij best PMen, omdat je dat blijkbaar van plan wasquote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik er nog geen drie minuten geleden naar gevraagd heb? En jij antwoord met, dan mag je mij wel PM'en? Jongen, wees nou eens duidelijk ffs.
Maar dan moet ik voor dwerg ook een voorvoegsel verzinnen. Jodendweg? Kutdwerg. Superdwerg? Sneakerdwerg?quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou er haakneus van maken, dat is tegenwoordig leuk om ook in TT's te zetten.
Geen idee.quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok, zeg dat dan ook in plaats van zo onduidelijk te brengen. Heeft prosac ze verwijderd dan? Want dan heeft het meer nut om hem te PM'en dan jou.
Tja, het was gewoon feedbackquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, als het offtopic was in FB dan zal het best terecht verwijderd zijn.
Ik heb vertrouwen in mijn medemods
Tong .. kristen Nygaard vanavond bij Holland Sport !quote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Kan ik weer posten hebben ze het over een PM.
Ik maak me nergens druk om hoor. Ik probeerde even te helpen, maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Daar had ik een klein vraagje over bij de dienstdoende modquote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar waar maak je je zo druk om?
Je hoeft niet te helpen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om hoor. Ik probeerde even te helpen, maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld. Daar had ik een klein vraagje over bij de dienstdoende mod.
Dat blijktquote:
Ik dacht meer aan Eek! The Cat. It never hurts to help!quote:Op maandag 20 april 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
Zullen we het over iets leuks hebben? Maxime Verhagen ofzo?
Wie is dat?quote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Eek! The Cat. It never hurts to help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |