Op welke manier herdenken?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar ben je ook tegen het herdenken van de ramp?
En met rouwbanden laat je als Engelse ploeg zien betrokken te zijn. Wat kan daar nou onmogelijk slecht/fout/raar aan zijn?!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef sezten het volgende:
[..]
* denkt even 3 keer..
Rouwband. Het is alsof je zonder die rouwband geen respect zou tonen.
Dus je vindt al die heisa nu maar een beetje overdreven?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Op welke manier herdenken?
1 minuut stilte voor een wedstrijd?
Ik post de rest van de dag met een rouwband vanwege deze gruwelijke d/t foutquote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus je vind al die heisa nu maar een beetje overdreven?
Nee, dan kunnen op een persconferentie de coaches ook gewoon hun betrokkenheid tonen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En met rouwbanden laat je als Engelse ploeg zien betrokken te zijn. Wat kan daar nou onmogelijk slecht/fout/raar aan zijn?!
Oeioeioeiquote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik post de rest van de dag met een rouwband vanwege deze gruwelijke d/t fout![]()
Sorry?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus je vindt al die heisa nu maar een beetje overdreven?
Dat u jij gedoe is inderdaad niet te vergelijken met Hillsborough. Hillsborough heeft zó een grote impact op de voetbalwereld gehad, dat het volstrekt normaal is dat exact 20 jaar later bij wedstrijden van Arsenal en Manchester United de slachtoffers worden herdacht. In deze maatschappij doen wij dit nu eenmaal door middel van rouwbanden. Als je dat niet begrijpt, hoop ik dat je daarin een eenling bent en niet de weerspiegeling van de huidige tieners. Hoe oud ben je btw als ik vragen mag, wie weet ben je wel helemaal geen tiener...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen op een persconferentie de coaches ook gewoon hun betrokkenheid tonen.
Of een krans leggen bij het herdenkingsmonument of zo iets.
Een rouwband zodat je dan je respect toont.
Heel voorzichtig wil ik het vergelijken met:
Tegen ouderen of meerderen hoor je "u" te zeggen, omdat dat respectvol is.
Waarom zeggen zij dan geen "u" tegen ons? Omdat zij geen respect hebben?
Ik denk dat dit mijn manier van denken weerspiegelt
ps. het is voor mij ook niet makkelijk om mijn gevoel over iets in woorden uit te drukken (altijd moeite mee gehad)
Nee, natuurlijk niet. Heb al 10x aangegeven dat ik het drama opzich ook erg vind.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Over het drama en het herdenken ervan (de rouwbanden daar gelaten).
Het is meer speciaal, maar het wordt elk jaar herdacht en dat zal hopelijk tot in de lengte der dagen zo zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Heb al 10x aangegeven dat ik het drama opzich ook erg vind.
Herdenken prima, alle aandacht en treurnis in de media erover, afijn.
Of is het speciaal dat het 20 jaar geleden is?
17, bijna 18. Leeftijd maakt geen reet uit in deze.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat u jij gedoe is inderdaad niet te vergelijken met Hillsborough. Hillsborough heeft zó een grote impact op de voetbalwereld gehad, dat het volstrekt normaal is dat exact 20 jaar later bij wedstrijden van Arsenal en Manchester United de slachtoffers worden herdacht. In deze maatschappij doen wij dit nu eenmaal door middel van rouwbanden. Als je dat niet begrijpt, hoop ik dat je daarin een eenling bent en niet de weerspiegeling van de huidige tieners. Hoe oud ben je btw als ik vragen mag, wie weet ben je wel helemaal geen tiener...
Dat hóóp ik ook niet. Ik vind het echter gewoon vreemd dat een voetballiefhebber (want dat ben je neem ik aan) zó kan denken over Hillsborough.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef sezten het volgende:
[..]
17, bijna 18. Leeftijd maakt geen reet uit in deze.
Als jij nou ook nog eens mee zou communiceren...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:41 schreef SCH het volgende:
We communiceren
Polderjapie, voor al uw mediation
Zie toch ook nooit het weekend erop bij alle competitiewedstrijden alle teams met een rouwband spelen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is meer speciaal, maar het wordt elk jaar herdacht en dat zal hopelijk tot in de lengte der dagen zo zijn.
Ik communiceer me suf. Ik overweeg de website puberruzie.nl op te zettenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als jij nou ook nog eens mee zou communiceren...
Ik kan het maar niet begrijpen. Eén van de grootste voetbalrampen in Europa en het overdreven vinden dat er met rouwbanden gespeeld wordt. Een minuut stilte zou niet eens hebben misstaan op de 20e herdenkingsdag.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik communiceer me suf. Ik overweeg de website puberruzie.nl op te zetten
Ik begrijp setzen ook wel een heel klein beetje, denk niet dat hij het zo slecht bedoelt maar die eerste post in dat topic was wel heel erg lomp en ondoordacht.
Nu ik het even terug lees is het eerste zinnetje wel een beetje buitensporig gezien de algehele topicsfeer, ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik communiceer me suf. Ik overweeg de website puberruzie.nl op te zetten
Ik begrijp setzen ook wel een heel klein beetje, denk niet dat hij het zo slecht bedoelt maar die eerste post in dat topic was wel heel erg lomp en ondoordacht.
Maar het is toch juist goed om er bij stil te staan. Het leven van nabestaanden is er nog door getekend, dan kunnen wij (oa voetbalfans) er toch wel 1 dag bij stil staan.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Zie toch ook nooit het weekend erop bij alle competitiewedstrijden alle teams met een rouwband spelen?
Dat het 20 jaar geleden is, oke. Dat het precies op dezelfde dag is, oke. Maar dat vind ik nog geen redenen om dán wel opeens respect en medeleven te tonen.
Fijn dat ik er met een aantal toch wel gewoon over kan praten.
Excuses in Hools maken heeft niet veel zin in dezequote:Op donderdag 16 april 2009 13:48 schreef sezten het volgende:
[..]
Nu ik het even terug lees is het eerste zinnetje wel een beetje buitensporig gezien de algehele topicsfeer, ja.
Daarvoor mijn excuses. Het was idd een ondoordachte post zonder enige argumenten voor mijn stelling name.
Ik heb gewoon een compleet andere visie dan iedereen denk ik dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het is toch juist goed om er bij stil te staan. Het leven van nabestaanden is er nog door getekend, dan kunnen wij (oa voetbalfans) er toch wel 1 dag bij stil staan.
Maar dat is toch wat wij in deze maatschappij als standaard hanteren? Ik krijg het gevoel alsof je gewoon daartegen aan het trappen bent...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een compleet andere visie dan iedereen denk ik dan.
Er bij stil staan kun je ook zonder rare rouwbanden, minuten stilte en zo.
Het hele "herdenken" zint mij in die zin niet nee. Terugkomend op je vraag of ik wat tegen herdenken of rouwbanden had.
Herdenken doen ze juist met rouwbanden.
Waarom ben je dan tegen rouwbanden?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Blijkt dat ik in een ander topic word weggejaagd.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Excuses in Hools maken heeft niet veel zin in deze.
Hoe wil jij het anders vormgeven dan? Je staat toch ook stil bij een sterfdag van een geliefde persoon. Of doe je ook niet aan verjaardagen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Het hele "herdenken" zint mij in die zin niet nee. Terugkomend op je vraag of ik wat tegen herdenken of rouwbanden had.
Probeer het eens.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Blijkt dat ik in een ander topic word weggejaagd.
Alleen hier kan er blijkbaar op niveau gecommuniceerd worden (met dank aan SCH natuurlijk)
Iedereen is bang voor SCH. Anders moet je mee naar achter enzo.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Alleen hier kan er blijkbaar op niveau gecommuniceerd worden (met dank aan SCH natuurlijk)
Je werd daar wat agressief benaderd omdat je zo lomp postte, je zou ook best in dat topic even kunnen zeggen dat je nu zelf ook wel tot dat inzicht bent gekomen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Maar het is gewoon belangrijk om dit soort dingen te herdenken (opdat men niet vergeet). En ja, het is normaal in het voetbal dat dat plaats vindt d.m.v. rouwbanden.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef sezten het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor SCH. Anders moet je mee naar achter enzo.
Ik word ook verder niet kwaad om het herdenken en/of rouwbanden, zo erg is het niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat wij in deze maatschappij als standaard hanteren? Ik krijg het gevoel alsof je gewoon daartegen aan het trappen bent...
Omdat het op mij overkomt als: zonder rouwband toon geen respect.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom ben je dan tegen rouwbanden?
Zie het gewoon als een ritueel. Je kan er veel mee hebben of iets minder . Ik vind rouwbanden ook niet het allermooiste ritueel maar het is wel een manier om iets uit te drukken. net als de minuut stilte.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef sezten het volgende:
Omdat het op mij overkomt als: zonder rouwband toon geen respect.
Precies.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een ritueel. Je kan er veel mee hebben of iets minder . Ik vind rouwbanden ook niet het allermooiste ritueel maar het is wel een manier om iets uit te drukken. net als de minuut stilte.
Ik was gisteren bij een begrafenis waar iedereen een voorjaarsbloem op de kist legde. Misschien ben je allergisch voor voorjaarsbloemen of heb je een bloedhekel aan tulpen, zoiets doe je dan gewoon mee, lijkt me.
En voor sezten: dan ga je na afloop in de rouwkamer ook niet nog eens tegen mensen roepen die het ritueel met de bloemen wel waarderen, hoe ontzettend lelijk die bloemen zijn en wat voor onzin het eigenlijk is omdat ze na drie dagen toch al verwelkt zijn enz.quote:
Precies ja, misschien het eerste jaar erna nog, maar niet 20 jaar later.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoe wil jij het anders vormgeven dan? Je staat toch ook stil bij een sterfdag van een geliefde persoon. Of doe je ook niet aan verjaardagen?
Dus het dragen van de rouwbanden is dan een soort van herrinering dat de ramp is gebeurd en een teken naar de kijkers achter de tv van "vergeet de ramp niet".quote:Op donderdag 16 april 2009 13:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Maar het is gewoon belangrijk om dit soort dingen te herdenken (opdat men niet vergeet). En ja, het is normaal in het voetbal dat dat plaats vindt d.m.v. rouwbanden.
Net als het met dodenherdenking/Bevrijdingsdag belangrijk is om er bij stil te staan hoe belangrijk vrijheid is.
Want daar doe jij toch ook gewoon aan mee, of vindt je dat ook overdreven of raar? (geen aanval op jou overigens, gewoon een oprechte vraag van mijn kant)
20 jaar is juist zo'n specifiek jaartal.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Precies ja, misschien het eerste jaar erna nog, maar niet 20 jaar later.
Nooit een geliefd persoon verloren. Wel verjaardagen, van mijn kleine familie.
[..]
Ik vind dat een hele enge gedachtegang, waarvan ik hoop dat niet veel mensen deze hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Dus het dragen van de rouwbanden is dan een soort van herrinering dat de ramp is gebeurd en een teken naar de kijkers achter de tv van "vergeet de ramp niet".
Ik doe niet mee op 4 en 5 mei. Zal bij de 2/3 (?) minuten stilte echt niet andere mensen gaan storen in hun wel stil zijn, maar ik zal voor zover mogelijk dan gewoon verder met mijn leven gaan.
Bevrijdingsdag nog nóóit iets mee gedaan (wat moet je dan doen?).
Het is denk ik iets principieëls uit mijn hoofd. Ik weet het ook niet.
Dat zou ik ook doen. Niet voor mijzelf, maar voor al die andere mensen die het niet leuk zouden vinden als ik het niet doe.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een ritueel. Je kan er veel mee hebben of iets minder . Ik vind rouwbanden ook niet het allermooiste ritueel maar het is wel een manier om iets uit te drukken. net als de minuut stilte.
Ik was gisteren bij een begrafenis waar iedereen een voorjaarsbloem op de kist legde. Misschien ben je allergisch voor voorjaarsbloemen of heb je een bloedhekel aan tulpen, zoiets doe je dan gewoon mee, lijkt me.
Dat 2e stuk vind ik ook minder.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind dat een hele enge gedachtegang, waarvan ik hoop dat niet veel mensen deze hebben.
Herdenken gaat ook niet om verandering teweeg brengen in het verleden. De mens onderscheidt zich juist door het bewustzijn. Stilstaan bij gebeurtenissen, denken aan het verleden, om daar wellicht lering uit te trekken. Wij ervaren het verdriet in minder mate dan de betrokkenen, maar medeleven is ook geen mens vreemd. Ik vind daarom dat je het niet moet doodzwijgen, maar er juist stil bij moet staan, dan maar geforceerd en expliciet met stomme symbolen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Dus het dragen van de rouwbanden is dan een soort van herrinering dat de ramp is gebeurd en een teken naar de kijkers achter de tv van "vergeet de ramp niet".
Ik doe niet mee op 4 en 5 mei. Zal bij de 2/3 (?) minuten stilte echt niet andere mensen gaan storen in hun wel stil zijn, maar ik zal voor zover mogelijk dan gewoon verder met mijn leven gaan.
Bevrijdingsdag nog nóóit iets mee gedaan (wat moet je dan doen?).
Het is denk ik iets principieëls uit mijn hoofd. Ik weet het ook niet.
Was erbij vergeten te melden: Als ik een WO film o.i.d. kijk dan denk je ook aan ze.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind dat een hele enge gedachtegang, waarvan ik hoop dat niet veel mensen deze hebben.
Prima en dan alleen deze ramp? Waarom? 90 doden, grote ramp.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
20 jaar is juist zo'n specifiek jaartal.
Je viert ook eerder je 20 jarig huwelijk dan je 7 jarig huwelijk.
Sowieso ben ik van mening dat we zo'n bekende ramp elk jaar mogen herdenken met rouwbanden voor de Engelse clubs.
Het gaat ook niet om het stiltemoment op zich.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Was erbij vergeten te melden: Als ik een WO film o.i.d. kijk dan denk je ook aan ze.
Gedwongen, vooraf bepaald, een stiltemoment is niks voor mij.
Dit veranderdt jou mening verder niet![]()
[..]
Prima en dan alleen deze ramp? Waarom? 90 doden, grote ramp.
Als je alle verongelukte fans/spelers/trainers etc. bij elkaar op telt zullen dat er waarschijnlijk wel een paar duizend zijn. Zijn zij niks waar dan? Zijn die 90 doden van 1 ramp belangrijker dan veel meer van een aantal veel kleinere rampen?
Van mij mogen ze doen wat ze willen, maar ik zou het niet doen.
Waar zou ik aan moeten denken bij een dodenherdenking? Aan de doden. Wie? Hoe zagen zij eruit? Kan ik ze? Wat hebben ze gedaan behalve het grote geheel vrijheid?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Herdenken gaat ook niet om verandering teweeg brengen in het verleden. De mens onderscheidt zich juist door het bewustzijn. Stilstaan bij gebeurtenissen, denken aan het verleden.
Nee, maar dit heeft een hele grote impact op het voetbal gehad.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef sezten het volgende:
Prima en dan alleen deze ramp? Waarom? 90 doden, grote ramp.
Als je alle verongelukte fans/spelers/trainers etc. bij elkaar op telt zullen dat er waarschijnlijk wel een paar duizend zijn. Zijn zij niks waar dan? Zijn die 90 doden van 1 ramp belangrijker dan veel meer van een aantal veel kleinere rampen?
Van mij mogen ze doen wat ze willen, maar ik zou het niet doen.
Inderdaad. Hoewel je zegt dat leeftijd niets uitmaakt, denk ik toch dat hier een klein 9 jarig conflictje in de weg zit...quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Was erbij vergeten te melden: Als ik een WO film o.i.d. kijk dan denk je ook aan ze.
Gedwongen, vooraf bepaald, een stiltemoment is niks voor mij.
Dit veranderdt jou mening verder niet![]()
Je kan denken aan de impact die het heeft gehad op de wereld. Hoe wil je ergens lering uit trekken als je er niet eens bij stilstaat. Je kan je er toch wel iets bij voorstellen hoe je grootouders zich in de oorlog hebben moeten voelen. Hoe het moet zijn als er zomaar vrienden en familie sneuvelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Waar zou ik aan moeten denken bij een dodenherdenking? Aan de doden. Wie? Hoe zagen zij eruit? Kan ik ze? Wat hebben ze gedaan behalve het grote geheel vrijheid?
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan denken aan de impact die het heeft gehad op de wereld. Hoe wil je ergens lering uit trekken als je er niet eens bij stilstaat. Je kan je er toch wel iets bij voorstellen hoe je grootouders zich in de oorlog hebben moeten voelen. Hoe het moet zijn als er zomaar vrienden en familie sneuvelen.
Dat is 2013.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:29 schreef Grulez het volgende:
Lees deze topics over 5 jaar nog maar eens terug.
Fucking hellquote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
Sorry, maar je hebt wel redelijk afgedaan zo.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
[..]
Dat is 2013.![]()
@ sjimz: Verhaal gelezen. Erg, maar niet erger dan elk ander dodelijk ongeluk zonder eigen schuld.![]()
![]()
Nu moet ik naar huis, dus dat zal weer weinig internet worden. Jullie blij
er zijn hier mensen op het forum die dingen uit de tweede wereld oorlog aanhalen zonder enig idee waar ze het over hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:20 schreef Breach het volgende:
[..]
En zo kunnen we overal wel het goede van inzien. Kom op zeg
Ik heb ook geen zin om weer een hele middag hierover te discussieren, dus bespaar je de moeite.
Precies dat is het kromme. Hij is het resultaat van iets waar hij zelf afkeer van neemt.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Suijk het volgende:
Het is geen besef van geschiedenis en wat die geschiedenis betekent voor het huidige leven. Dat hij nu juist zulke dingen (een andere mening) kan zeggen zonder gevaar te lopen is er daar één van.
En niet eens alleen bij sezten, ik vind dat meer mensen van die generaties onverschillig zijn (ik probeer niet te generaliseren, maar toch..)quote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef rubbereend het volgende:
damn wat een onverschilligheid bij sezten
Dat is idd wel ontzettend treurig ...quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En niet eens alleen bij sezten, ik vind dat meer mensen van die generaties onverschillig zijn (ik probeer niet te generaliseren, maar toch..)
Haha, dank je.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd zjroentje, 27 jaar oud nu
quote:
ik dacht dat setzen iets ouder was iddquote:
Kijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht dat setzen iets ouder was iddoh dat scheelt dan weer, en ik ben al volwassen idd (21
)
de aftakeling kan beginnenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht dat setzen iets ouder was iddoh dat scheelt dan weer, en ik ben al volwassen idd (21
)
Editquote:
bij mij is de aftakeling al jaren aan de gang, maar dat wist je alquote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen, hoe oud was jij ook alweer? 30 was t geloof ik DER-TIG. Ouwe
Dat zeggen ze niet alleen, het is zoquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijken sowieso zijn vrouwen 'volwassener' dan mannen (tenminste dat zeggen ze altijd
)
2009 + 5 = 2013 ja.quote:
Whehequote:
Nee, 1:51. Jij ook alquote:
Klopt. Dat merk ik bij mezelf ook. Mijn ouders zeggen soms ook dat ik altijd maar zo rustig blijf wat er ook is en dat ze dat niet snappenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En niet eens alleen bij sezten, ik vind dat meer mensen van die generaties onverschillig zijn (ik probeer niet te generaliseren, maar toch..)
Rustig blijven is iets heel anders dan wat de kronkels van setzen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Klopt. Dat merk ik bij mezelf ook. Mijn ouders zeggen soms ook dat ik altijd maar zo rustig blijf wat er ook is en dat ze dat niet snappen![]()
Verder ben ik raar, zou goed Wilders kunnen vervangen met haaitzaaiende opmerkingen.
No shit Sherlockquote:
Dit is seztenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rustig blijven is iets heel anders dan wat de kronkels van setzen zijn.
Oeh, epic fail voor mijquote:
Wijze woorden uit het noordenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is ws bang dat z'n ouders zijn hersenspinsels gaan lezen...
Mijn ouders hoeven niet te weten wat ik op internet doe. Daar kan ik zelf ook goed over oordelen en zo.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Doe eens je PM beantwoorden, lelijke, bruine tunnelflikker van een SCH.
Wat is een tunnelflikker?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Doe eens je PM beantwoorden, lelijke, bruine tunnelflikker van een SCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |