Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan denken aan de impact die het heeft gehad op de wereld. Hoe wil je ergens lering uit trekken als je er niet eens bij stilstaat. Je kan je er toch wel iets bij voorstellen hoe je grootouders zich in de oorlog hebben moeten voelen. Hoe het moet zijn als er zomaar vrienden en familie sneuvelen.
Dat is 2013.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:29 schreef Grulez het volgende:
Lees deze topics over 5 jaar nog maar eens terug.
Fucking hellquote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
Sorry, maar je hebt wel redelijk afgedaan zo.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
[..]
Dat is 2013.![]()
@ sjimz: Verhaal gelezen. Erg, maar niet erger dan elk ander dodelijk ongeluk zonder eigen schuld.![]()
![]()
Nu moet ik naar huis, dus dat zal weer weinig internet worden. Jullie blij
er zijn hier mensen op het forum die dingen uit de tweede wereld oorlog aanhalen zonder enig idee waar ze het over hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:20 schreef Breach het volgende:
[..]
En zo kunnen we overal wel het goede van inzien. Kom op zeg
Ik heb ook geen zin om weer een hele middag hierover te discussieren, dus bespaar je de moeite.
Precies dat is het kromme. Hij is het resultaat van iets waar hij zelf afkeer van neemt.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Suijk het volgende:
Het is geen besef van geschiedenis en wat die geschiedenis betekent voor het huidige leven. Dat hij nu juist zulke dingen (een andere mening) kan zeggen zonder gevaar te lopen is er daar één van.
En niet eens alleen bij sezten, ik vind dat meer mensen van die generaties onverschillig zijn (ik probeer niet te generaliseren, maar toch..)quote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef rubbereend het volgende:
damn wat een onverschilligheid bij sezten
Dat is idd wel ontzettend treurig ...quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En niet eens alleen bij sezten, ik vind dat meer mensen van die generaties onverschillig zijn (ik probeer niet te generaliseren, maar toch..)
Haha, dank je.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd zjroentje, 27 jaar oud nu
quote:
ik dacht dat setzen iets ouder was iddquote:
Kijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht dat setzen iets ouder was iddoh dat scheelt dan weer, en ik ben al volwassen idd (21
)
de aftakeling kan beginnenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht dat setzen iets ouder was iddoh dat scheelt dan weer, en ik ben al volwassen idd (21
)
Editquote:
bij mij is de aftakeling al jaren aan de gang, maar dat wist je alquote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen, hoe oud was jij ook alweer? 30 was t geloof ik DER-TIG. Ouwe
Dat zeggen ze niet alleen, het is zoquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijken sowieso zijn vrouwen 'volwassener' dan mannen (tenminste dat zeggen ze altijd
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |