2009 + 5 = 2013 ja.quote:
Whehequote:
Nee, 1:51. Jij ook alquote:
Klopt. Dat merk ik bij mezelf ook. Mijn ouders zeggen soms ook dat ik altijd maar zo rustig blijf wat er ook is en dat ze dat niet snappenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En niet eens alleen bij sezten, ik vind dat meer mensen van die generaties onverschillig zijn (ik probeer niet te generaliseren, maar toch..)
Rustig blijven is iets heel anders dan wat de kronkels van setzen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Klopt. Dat merk ik bij mezelf ook. Mijn ouders zeggen soms ook dat ik altijd maar zo rustig blijf wat er ook is en dat ze dat niet snappen![]()
Verder ben ik raar, zou goed Wilders kunnen vervangen met haaitzaaiende opmerkingen.
No shit Sherlockquote:
Dit is seztenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rustig blijven is iets heel anders dan wat de kronkels van setzen zijn.
Oeh, epic fail voor mijquote:
Wijze woorden uit het noordenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is ws bang dat z'n ouders zijn hersenspinsels gaan lezen...
Mijn ouders hoeven niet te weten wat ik op internet doe. Daar kan ik zelf ook goed over oordelen en zo.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Doe eens je PM beantwoorden, lelijke, bruine tunnelflikker van een SCH.
Wat is een tunnelflikker?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Doe eens je PM beantwoorden, lelijke, bruine tunnelflikker van een SCH.
Zo'n tl-lampje dat niet goed meer werkt.quote:
Ik post al jaren met een kloon. Ontdek maar wie.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet jij ook niet een andere account aanmaken Ray? Straks leest een van je ouders dat je dit soort uitspraken doet..
wat stond er eerstquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo'n tl-lampje dat niet goed meer werkt.
-edit-
Ook wij moeten ons aan bepaalde regels houden en wat Ray daar zei kon ECHT niet hoor. Beetje SCH uitschelden voor heteroseksueel.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Modjes die bij elkaar gaan editten.
Ja, die zullen nu wel meteen happen. Hallo, ik ben [user] en ik ben racistischquote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij even helpen, ik zoek een user met racistische denkbeelden..
Ga eens in POL zoeken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook wij moeten ons aan bepaalde regels houden en wat Ray daar zei kon ECHT niet hoor. Beetje SCH uitschelden voor heteroseksueel.
Ik ben heel goed in het uitspreken van vooroordelen, kom maar door.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
Raymania?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |