Ik post al jaren met een kloon. Ontdek maar wie.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet jij ook niet een andere account aanmaken Ray? Straks leest een van je ouders dat je dit soort uitspraken doet..
wat stond er eerstquote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo'n tl-lampje dat niet goed meer werkt.
-edit-
Ook wij moeten ons aan bepaalde regels houden en wat Ray daar zei kon ECHT niet hoor. Beetje SCH uitschelden voor heteroseksueel.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Modjes die bij elkaar gaan editten.
Ja, die zullen nu wel meteen happen. Hallo, ik ben [user] en ik ben racistischquote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij even helpen, ik zoek een user met racistische denkbeelden..
Ga eens in POL zoeken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook wij moeten ons aan bepaalde regels houden en wat Ray daar zei kon ECHT niet hoor. Beetje SCH uitschelden voor heteroseksueel.
Ik ben heel goed in het uitspreken van vooroordelen, kom maar door.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
Raymania?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
Banaanvraag, check het banmeldtopic over een paar minuten.quote:
Echt, fuck you.quote:
Ja, maar dan iemand met een andere naam, posts zouden ongeveer zelfde inhoud kunnen hebben.quote:
Kudt. Dan kan ik je nu eigenlijk nog wel even de huid volschelden. Kuthomo.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Banaanvraag, check het banmeldtopic over een paar minuten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar dan iemand met een andere naam, posts zouden ongeveer zelfde inhoud kunnen hebben.
quote:
Been there, done that met sjimzquote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Breach het volgende:
Het wordt ook steeds erger met RayMania. Eerst waren het negers, toen zwarte bandenplakkers op Utrecht Centraal en nu zijn de homo's aan de beurt. What's next? Dwergen?
Lekken, ban.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef RayMania het volgende:
En Prosac ging notes zetten omdat sommige users mij 'GayMania' noemden. Fail.
Doe maar. Ik ban je met alle liefde, zo'n leuke user ben je niet meer de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kudt. Dan kan ik je nu eigenlijk nog wel even de huid volschelden. Kuthomo.
Hij vindt Michael Jackson alleen maar goed omdat ze de zelfde huidziekte hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ray is zelf neger, die zijn niet rascistisch.
quote:
Hij vond je ooit tenminste wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Maar je meent het wel, eikel
.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Maar je meent het wel, eikel
.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef RayMania het volgende:
En Prosac ging notes zetten omdat sommige users mij 'GayMania' noemden. Fail.
Jij weet ook altijd precies de toon te zetten met die geniale grappen van je he.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij vindt Michael Jackson alleen maar goed omdat ze de zelfde huidziekte hebben.
WIE DAN??????????????????????? ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGG????????????????quote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik hou van iedereen hier. Behalve een paar mensen die ik niet noem
.
Het was een grapje, heus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik hou van iedereen hier. Behalve een paar mensen die ik niet noem
.
Je moest eens weten wat we in FC allemaal over jullie lullen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
Jongens het is hier geen FC, graag weer normaal posten
Goeie grap trouwens net achter.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat we in FC allemaal over jullie lullen.
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat we in FC allemaal over jullie lullen.
Nou vertel maar dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond deze anders de sterkste van het laatste half jaar van jou.
Heilig boontje.quote:
80% op FOK! niet moeilijk te vinden denk ik zoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
Ga er na 40 posts nog even serieus op inquote:Op donderdag 16 april 2009 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
80% op FOK! niet moeilijk te vinden denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |