Hij vindt Michael Jackson alleen maar goed omdat ze de zelfde huidziekte hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ray is zelf neger, die zijn niet rascistisch.
quote:
Hij vond je ooit tenminste wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Maar je meent het wel, eikel
.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Maar je meent het wel, eikel
.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef RayMania het volgende:
En Prosac ging notes zetten omdat sommige users mij 'GayMania' noemden. Fail.
Jij weet ook altijd precies de toon te zetten met die geniale grappen van je he.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij vindt Michael Jackson alleen maar goed omdat ze de zelfde huidziekte hebben.
WIE DAN??????????????????????? ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGG????????????????quote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik hou van iedereen hier. Behalve een paar mensen die ik niet noem
.
Het was een grapje, heus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik hou van iedereen hier. Behalve een paar mensen die ik niet noem
.
Je moest eens weten wat we in FC allemaal over jullie lullen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
Jongens het is hier geen FC, graag weer normaal posten
Goeie grap trouwens net achter.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat we in FC allemaal over jullie lullen.
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat we in FC allemaal over jullie lullen.
Nou vertel maar dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond deze anders de sterkste van het laatste half jaar van jou.
Heilig boontje.quote:
80% op FOK! niet moeilijk te vinden denk ik zoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij even helpen, ik zoek een user met racistische denkbeelden..
Ga er na 40 posts nog even serieus op inquote:Op donderdag 16 april 2009 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
80% op FOK! niet moeilijk te vinden denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |