Heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
Wat heerlijk Studio Sport kijken zonder de uitslagen te weten.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
Wat heerlijk Studio Sport kijken zonder de uitslagen te weten.
Feyenoord 16e.
Wat wil je daar mee zeggenquote:
Tong kent helemal geen tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
Dat je de wintertijd niet vergeet, want daar zie ik je voor aan.
Is je vriendje weer van huis ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
Dat je de wintertijd niet vergeet, want daar zie ik je voor aan.
quote:
Snachts gaat het vriezen geloof ik de komende weekquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:22 schreef Ole het volgende:
Dat wordt woensdag nog een hele overgang voor mij...
nu 25 graden en woensdag in NL maar 8
Elfstedentochtquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Snachts gaat het vriezen geloof ik de komende week
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
Ole, ik heb vanochtend een boek over je gelezen, maar je was een jongetje
zag het op teeleweerquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Snachts gaat het vriezen geloof ik de komende week
Hij is nogal vreemd, hij lijkt dus op jequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef Ole het volgende:
[..]ik zag dat je het boek had gekregen.
Maar is die Ole wel een beetje lief?
Die is getrouwd met een Surinaamse vrouw van 42 en ineens vader van 3 kinderen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:33 schreef Grulez het volgende:
Waar is Legolas_Greenleaf eigenlijk?
Oh my SCH, ik wist niet dat jij aan crossdressing deed als een Surinaamse vrouw van 42 met 3 kinderen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is getrouwd met een Surinaamse vrouw van 42 en ineens vader van 3 kinderen.
He, Legoquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh my SCH, ik wist niet dat jij aan crossdressing deed als een Surinaamse vrouw van 42 met 3 kinderen.
Heldquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong's culinaire recensies
Ik dacht er vanmiddag toevallig nog aan ( echt) , dat ik weer eens een briljante bijdrage zou willen lezen.
Mwahquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef Messenga het volgende:
Pils?
Ik ga zo naar microbiologie. Misschien ga ik dus wel iets met gist doen ofzo.quote:
Slurpen zal je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo naar microbiologie. Misschien ga ik dus wel iets met gist doen ofzo.
En dat bleek te kloppen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo naar microbiologie. Misschien ga ik dus wel iets met gist doen ofzo.
Dat paste wel bij mijn humeur vanmorgenquote:
Ik en nu kijk ik RTL Boulevardquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:31 schreef RayMania het volgende:
Wie kijkt er nou Dr. Phil.
Goedenavond. Vroeg donker, vreselijk.
als ik de reactie van DA in het trance topic lees denk ik val welquote:
Eindelijk een keer niet die hoer. Dinges van der Melloquote:
Van der Mello?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk een keer niet die hoer. Dinges van der Mello
Ik doe het ook alleen maar om tong te pesten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ach die blijft de komende tijd wel ff van de buis denk ik
Van harte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
Deze nicht heeft er een nichtje bij, broertje SCH heeft vanochtend dochtertje geworpen
En als ze in je bed gaat zingen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen maar om tong te pesten.
Maar ik zou haar mijn bed niet uit schoppen hoor
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
Deze nicht heeft er een nichtje bij, broertje SCH heeft vanochtend dochtertje geworpen
Veerle, zusje van Rens, gewicht niet gevraagd, goed gelukt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Naam, gewicht, gezond?
Top, weer wat vertier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |