Er op gaan zitten schijnt te helpen.quote:
Bekend van radio (Wansmaak Woensdag) en TV. En #3 op Hyves met de meeste vrienden.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
Nick zei vanavond: Kriebel is dood maar nu hebben we Rebecca
Nee, we zetten d'r op en gebruiken d'r als kapstokquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ga je die ook in je tuin begraven straks, SCH, of heb je niet zo'n grote tuin?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we zetten d'r op en gebruiken d'r als kapstok
Heb jij zo'n brede gang/hal dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we zetten d'r op en gebruiken d'r als kapstok
In onze hal kun je apekooienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij zo'n brede gang/hal dan?
gooit.. te kickenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef borisz het volgende:
Yvonne gooit alle Mike verjaardagstopics te kicken
Komen er aan.. eerst ff douchenquote:
Grappig, want ik ben helemaal niet jarig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef borisz het volgende:
Yvonne loopt alle Mike verjaardagstopics te kicken
Blauwe mikequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grappig, want ik ben helemaal niet jarig.
Uiteindelijk vijfde geworden van de 28. Net in het geld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:01 schreef RayMania het volgende:
Zo, straks een pokertoernooi met dertig man. Medicinal Chemistry versus Biofarmacie. Zal leuk zijn als ik in het geld kom.
Verloren van een jampotbrilquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uiteindelijk vijfde geworden van de 28. Net in het geld.
Ik had best kunnen winnen als ik gewoon speelde zoals ik de hele avond speelde, maar iedereen was zo tight als maar zijn kan aan de finaletafel. Ik wilde dus wat actie en raisde met 3Ts en kreeg één caller. Ik flop een flush draw, ga daarna allin en ik word gecalled door AA. En ik maak mijn flush niet. Shit happens.
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Het grote VBL schouderklopjes topic
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Gisteren trouwens voor het eerst in Mick O'Connells geweest. Kwam er later pas achter dat daar de VBL-meets altijd worden gehouden. Ik met m'n zatte kop MacDonalds zingen op straat, want ik dacht dat we daar naar toe gingen. Ik snapte het al niet waarom we een pub binnen gingen
.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Gisteren trouwens voor het eerst in Mick O'Connells geweest. Kwam er later pas achter dat daar de VBL-meets altijd worden gehouden. Ik met m'n zatte kop MacDonalds zingen op straat, want ik dacht dat we daar naar toe gingen. Ik snapte het al niet waarom we een pub binnen gingen
.
Sterkte vanavond.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Veel plezier Bos..... hoop ik
thanx!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:18 schreef SCH het volgende:
Hoofdpijn!
Franky SCHouders masseren a.u.b.
Kan niet, ik heb gisteren (om onverklaarbare reden) mijn hand gekneust...quote:
Ah, je hebt je verlies weggedronken!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
.
Net zoals de wijnkoeler van de bar, die op mijn aanrecht staat...quote:
Gewoon in de kast zetten, kan nog handig zijn later.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Net zoals de wijnkoeler van de bar, die op mijn aanrecht staat...
Toen ik dat invoerde dacht ik dat eigenlijk alquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
al bedoel ik meer dat ik naar huis ga (zit nu bij pa)
Precies wat voor ons dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ouwe wijvenfilm.
Ajoh maak je niet dik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:50 schreef tong80 het volgende:
Wat ben je toch hard tegen je echte vrienden
Ik pik het gewoon niet langer.quote:
Dat is dan voor de 3e keer binnen een maandquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pik het gewoon niet langer.
Denk er over hem te onterfen.
Je overleeft SCH toch wel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pik het gewoon niet langer.
Denk er over hem te onterfen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:43 schreef Againzender het volgende:
Roda, wat doe je
Maar ja, morgen maar even afwachten of het echt allemaal zo leuk uitpakt als ik hoop
Jij bent het beste onder de zon, gedraag je dan ook zo!quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent het beste onder de zon, gedraag je dan ook zo!
Fout geparkeerd. Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed ik ga maar eens slapenik kruip wel tegen die lekkere billen aan
Hey! Dat las ik..van mijn billen blijf je afquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:12 schreef appelsientje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed ik ga maar eens slapenik kruip wel tegen die lekkere billen aan
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey! Dat las ik..van mijn billen blijf je af
Heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
Wat heerlijk Studio Sport kijken zonder de uitslagen te weten.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
Wat heerlijk Studio Sport kijken zonder de uitslagen te weten.
Feyenoord 16e.
Wat wil je daar mee zeggenquote:
Tong kent helemal geen tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
Dat je de wintertijd niet vergeet, want daar zie ik je voor aan.
Is je vriendje weer van huis ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
Dat je de wintertijd niet vergeet, want daar zie ik je voor aan.
quote:
Snachts gaat het vriezen geloof ik de komende weekquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:22 schreef Ole het volgende:
Dat wordt woensdag nog een hele overgang voor mij...
nu 25 graden en woensdag in NL maar 8
Elfstedentochtquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Snachts gaat het vriezen geloof ik de komende week
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
Ole, ik heb vanochtend een boek over je gelezen, maar je was een jongetje
zag het op teeleweerquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Snachts gaat het vriezen geloof ik de komende week
Hij is nogal vreemd, hij lijkt dus op jequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef Ole het volgende:
[..]ik zag dat je het boek had gekregen.
Maar is die Ole wel een beetje lief?
Die is getrouwd met een Surinaamse vrouw van 42 en ineens vader van 3 kinderen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:33 schreef Grulez het volgende:
Waar is Legolas_Greenleaf eigenlijk?
Oh my SCH, ik wist niet dat jij aan crossdressing deed als een Surinaamse vrouw van 42 met 3 kinderen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is getrouwd met een Surinaamse vrouw van 42 en ineens vader van 3 kinderen.
He, Legoquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh my SCH, ik wist niet dat jij aan crossdressing deed als een Surinaamse vrouw van 42 met 3 kinderen.
Heldquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong's culinaire recensies
Ik dacht er vanmiddag toevallig nog aan ( echt) , dat ik weer eens een briljante bijdrage zou willen lezen.
Mwahquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef Messenga het volgende:
Pils?
Ik ga zo naar microbiologie. Misschien ga ik dus wel iets met gist doen ofzo.quote:
Slurpen zal je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo naar microbiologie. Misschien ga ik dus wel iets met gist doen ofzo.
En dat bleek te kloppen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo naar microbiologie. Misschien ga ik dus wel iets met gist doen ofzo.
Dat paste wel bij mijn humeur vanmorgenquote:
Ik en nu kijk ik RTL Boulevardquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:31 schreef RayMania het volgende:
Wie kijkt er nou Dr. Phil.
Goedenavond. Vroeg donker, vreselijk.
als ik de reactie van DA in het trance topic lees denk ik val welquote:
Eindelijk een keer niet die hoer. Dinges van der Melloquote:
Van der Mello?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk een keer niet die hoer. Dinges van der Mello
Ik doe het ook alleen maar om tong te pesten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ach die blijft de komende tijd wel ff van de buis denk ik
Van harte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
Deze nicht heeft er een nichtje bij, broertje SCH heeft vanochtend dochtertje geworpen
En als ze in je bed gaat zingen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen maar om tong te pesten.
Maar ik zou haar mijn bed niet uit schoppen hoor
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
Deze nicht heeft er een nichtje bij, broertje SCH heeft vanochtend dochtertje geworpen
Veerle, zusje van Rens, gewicht niet gevraagd, goed gelukt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Naam, gewicht, gezond?
Top, weer wat vertier.quote:
Heb ducktape bij de hand.quote:
Zeker wel in dit geval, ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar wel voor het zingen de kerk uit, neem ik aan.
Hele mooie naam, gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Veerle, zusje van Rens, gewicht niet gevraagd, goed gelukt.
gefeliciteerd, leuke naam Veerlequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Lucille deed iets fout.quote:
Dom om het gewicht niet te vragen, maar wel zo'n speen te kopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Want?quote:
Omdat niks hier lukt op het werk. En ik word chagrijnig van het donker zijn.quote:
Vroeg donker buiten (+kutweer)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat niks hier lukt op het werk. En ik word chagrijnig van het donker zijn.
want?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Grulez het volgende:
Zin in morgen!!!
Nou zou wel een stunt zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:40 schreef rubbereend het volgende:oi
ben benieuwd of we een punt kunnen halen bij Ado
Ik heb mijn verlichting laten maken vandaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:46 schreef RayMania het volgende:
En ik word chagrijnig van het donker zijn.
Helaas is het nier nu ook Hollandsch K$#%weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef borisz het volgende:
Ole, wel zon mee nemen het is hier koud.
ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:40 schreef rubbereend het volgende:oi
ben benieuwd of we een punt kunnen halen bij Ado
het vriest 's nachtsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef borisz het volgende:
Ole, wel zon mee nemen het is hier koud.
nou ik heb de opstelling gezien.............. Addoquote:
Ik kommorgenavond om 7 uur aan, hheb mijn sjaal en dikke jas al in de handbagageequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb mijn handschoenen al aangehad
Watje!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb mijn handschoenen al aangehad
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat niks hier lukt op het werk. En ik word chagrijnig van het donker zijn.
zie het netquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik heb de opstelling gezien.............. Addo
nou ik weet het zo net nietquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik heb de opstelling gezien.............. Addo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
vertelquote:
nou, dat wordt weer de lijnen opzoeken voor het teamquote:
Als jij een Spanjool was zou de wijn industrie florerenquote:
Lijkt me wel Suijk, maar ach daar word je kerel vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:38 schreef Suijk het volgende:
Ja, de buren waren ook allemaal aan het krabben. En ik had toch beter handschoenen aan kunnen doen, toen ik op de fiets stapte vanmorgen.
Nou da´s dan weer het andere uiterste hè. Maak je dan wel even foto´squote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Suijk het volgende:
Ja, heb je wel gelijk in ook. Morgen mijn korte broek aan!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:33 schreef Grulez het volgende:
heheh mn tentamen ging dramatisch. 9 van de 12 vragen op tijd kunnen invullen en nog niet denderend ook.
3 uur en 20 minutenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Da´s mooi waardeloos![]()
Had je zo weinig tijd dan?
Ik heb nog steeds een SCC, dus zat ik helaas in het stadion zaterdagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Toen ik dat invoerde dacht ik dat eigenlijk al![]()
Maar ga je nog dan vanavond?
Kan me voorstellen dat het balen was zaterdagavondquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een SCC, dus zat ik helaas in het stadion zaterdag
quote:Michel zegt:
Bud Brocken was trouwens goed
Herman zegt:
Zag net beelden van zijn afscheidswedstrijd Kreeg kipenvel
Herman zegt:
Huilende manen totale extase in het stadion
Michel zegt:
van Brocken?
Precies, ik heb een maan nog nooit zien huilen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
Tong is wel een beetje de weg kwijt hoor...
Zie dit op MSN:
[..]
Ook geen kipenvel ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, ik heb een maan nog nooit zien huilen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:24 schreef tong80 het volgende:
Op MSN herstel ik mijn type fouten nooit. Dan kom ik niet meer aan fokken toe
Fonetisch gezien welquote:
typequote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsof je op fok! wel je typfouten verbetert
Vooral in Engelandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |