Er op gaan zitten schijnt te helpen.quote:
Bekend van radio (Wansmaak Woensdag) en TV. En #3 op Hyves met de meeste vrienden.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
Nick zei vanavond: Kriebel is dood maar nu hebben we Rebecca
Nee, we zetten d'r op en gebruiken d'r als kapstokquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ga je die ook in je tuin begraven straks, SCH, of heb je niet zo'n grote tuin?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we zetten d'r op en gebruiken d'r als kapstok
Heb jij zo'n brede gang/hal dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we zetten d'r op en gebruiken d'r als kapstok
In onze hal kun je apekooienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij zo'n brede gang/hal dan?
gooit.. te kickenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef borisz het volgende:
Yvonne gooit alle Mike verjaardagstopics te kicken
Komen er aan.. eerst ff douchenquote:
Grappig, want ik ben helemaal niet jarig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef borisz het volgende:
Yvonne loopt alle Mike verjaardagstopics te kicken
Blauwe mikequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grappig, want ik ben helemaal niet jarig.
Uiteindelijk vijfde geworden van de 28. Net in het geld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:01 schreef RayMania het volgende:
Zo, straks een pokertoernooi met dertig man. Medicinal Chemistry versus Biofarmacie. Zal leuk zijn als ik in het geld kom.
Verloren van een jampotbrilquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uiteindelijk vijfde geworden van de 28. Net in het geld.
Ik had best kunnen winnen als ik gewoon speelde zoals ik de hele avond speelde, maar iedereen was zo tight als maar zijn kan aan de finaletafel. Ik wilde dus wat actie en raisde met 3Ts en kreeg één caller. Ik flop een flush draw, ga daarna allin en ik word gecalled door AA. En ik maak mijn flush niet. Shit happens.
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Het grote VBL schouderklopjes topic
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Gisteren trouwens voor het eerst in Mick O'Connells geweest. Kwam er later pas achter dat daar de VBL-meets altijd worden gehouden. Ik met m'n zatte kop MacDonalds zingen op straat, want ik dacht dat we daar naar toe gingen. Ik snapte het al niet waarom we een pub binnen gingen
.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Gisteren trouwens voor het eerst in Mick O'Connells geweest. Kwam er later pas achter dat daar de VBL-meets altijd worden gehouden. Ik met m'n zatte kop MacDonalds zingen op straat, want ik dacht dat we daar naar toe gingen. Ik snapte het al niet waarom we een pub binnen gingen
.
Sterkte vanavond.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Veel plezier Bos..... hoop ik
thanx!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:18 schreef SCH het volgende:
Hoofdpijn!
Franky SCHouders masseren a.u.b.
Kan niet, ik heb gisteren (om onverklaarbare reden) mijn hand gekneust...quote:
Ah, je hebt je verlies weggedronken!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
.
Net zoals de wijnkoeler van de bar, die op mijn aanrecht staat...quote:
Gewoon in de kast zetten, kan nog handig zijn later.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Net zoals de wijnkoeler van de bar, die op mijn aanrecht staat...
Toen ik dat invoerde dacht ik dat eigenlijk alquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
al bedoel ik meer dat ik naar huis ga (zit nu bij pa)
Precies wat voor ons dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ouwe wijvenfilm.
Ajoh maak je niet dik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:50 schreef tong80 het volgende:
Wat ben je toch hard tegen je echte vrienden
Ik pik het gewoon niet langer.quote:
Dat is dan voor de 3e keer binnen een maandquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pik het gewoon niet langer.
Denk er over hem te onterfen.
Je overleeft SCH toch wel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik pik het gewoon niet langer.
Denk er over hem te onterfen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:43 schreef Againzender het volgende:
Roda, wat doe je
Maar ja, morgen maar even afwachten of het echt allemaal zo leuk uitpakt als ik hoop
Jij bent het beste onder de zon, gedraag je dan ook zo!quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent het beste onder de zon, gedraag je dan ook zo!
Fout geparkeerd. Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed ik ga maar eens slapenik kruip wel tegen die lekkere billen aan
Hey! Dat las ik..van mijn billen blijf je afquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:12 schreef appelsientje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed ik ga maar eens slapenik kruip wel tegen die lekkere billen aan
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:22 schreef Bluezz het volgende: