Cool dat zijn de echtenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lig je met 30 graden naast het zwembad van het hostel in het zonnetje in Mendoza, wat ga je dan doen?
Juist, met wifi online op je telefoon om Ajax te volgen!
Hij krijgt dan wel geen krat bier van mij, maar gezien de wedstrijd denk ik dat hij best een leuke avond heeft gehad. Ik vind Milan erg scherp, dat kan Heerenveen wel als een compliment zien.quote:
En Grulez je gaat nog terugverlangen naar wat ooit je studentenleven wasquote:
Klopt. We zaten juichend op de bank bij de 1-2, maar vol ongeloof bij de 2-2...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de nederlaag van NEC jammerder.
Jou opleiding ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
[..]
Klopt. We zaten juichend op de bank bij de 1-2, maar vol ongeloof bij de 2-2...
Wie verzint er examens om 8:30?
Ja dat dacht ik alquote:
En een dagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef dndiek het volgende:
2 jaar mod of wat?
Stoot je hoofd nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo weer eens helpen verhuizen, die gast kan gewoon weer eens niet enkele jaren in hetzelfde appartement wonen.
Mss wel, alleen terugverlangen doe je pas als het voorbij is...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Grulez je gaat nog terugverlangen naar wat ooit je studentenleven was
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg een recensieexemplaar van een jeugdboek bij de post met als titel 'Ole durft'
Dit kwartje viel vannacht pasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Had je maar geen crowded house moeten luisteren. Maar wel aardig van je
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed verder kijken.
Succes Appelsientje en lookingforjoe
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja die heeft wel de hele terugweg geslapen, maar hij heeft zo onwijs genoten.
Later heeft ie nog handtekeningen gekregen van Marcellis, Amrabat, Bakkal en Wuytens. We mochten naar 'De Verlenging' en daar kwamen later nog wat spelers naar toe.
Dus je kan wel zeggen dat we een top avond gehad hebben![]()
We hadden gepouled met ons drieen en Justin won die ook. Ik was de enige van ons drieen die voorspelde dat PSV zou verliezen. Nou ja Justin is weer 10 Eurootjes rijker
Hallo jij zat in het stadionquote:
dat wil toch niet zeggen dat ik niet meelees?quote:
Wij zaten in vak P op rij 6. Prachtig alles kunnen volgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]tof, waar zaten jullie nou uiteindelijk in het stadion?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wij zaten in vak P op rij 6. Prachtig alles kunnen volgen.
Jij ook leuk gehad natuurlijk hè
Gelukkig geen Giel dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef rubbereend het volgende:Coen en Sander
Ze hebben de gouden radio ring gewonnen
doe es gek, het is tenslotte vrijdagquote:
Dat kan je wel, het zijn verder allemaal stuudjes met een bril met jampotglazen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:01 schreef RayMania het volgende:
Zo, straks een pokertoernooi met dertig man. Medicinal Chemistry versus Biofarmacie. Zal leuk zijn als ik in het geld kom.
Pak nog een neutquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef Ole het volgende:
Je bent steeds vroger nu k er ś nachts niet ben he
Net als Ray dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan je wel, het zijn verder allemaal stuudjes met een bril met jampotglazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |