De hype wel, maar het pokeren nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef SCH het volgende:
Is die pokerhype nog niet afgelopen?
Coolquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
* dndiek tapt in alle rust een biertje
Het boek van Martin Jol gewonnen
ik lach me kapot, Bos gaat over 2,5 jaar lekker cashen met al die aandelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef Againzender het volgende:
Een weer een zondagavond waar de overheid ingrijpt bij een grote bank. Waar zijn die saaie zondagavonden met alleen maar voetbal gebleven?
liever dönnerquote:
ja ik vind het een beetje vreemdquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef tong80 het volgende:
Vreemsd om naar ER te kijken na het overlijden van Hasselbach
Lijkt mij op het eerste gezicht ook een prachtdeal. Heb het nooit gehad op Bos, maar vind hem toch doortastend optreden de laatste weken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik lach me kapot, Bos gaat over 2,5 jaar lekker cashen met al die aandelenhier komt de overheid goed uit denk ik
Wie weet ga je zelfs pvda stemmenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt mij op het eerste gezicht ook een prachtdeal. Heb het nooit gehad op Bos, maar vind hem toch doortastend optreden de laatste weken.
Je kan overdrijvenquote:
waar stem je dan normaal gesproken op en wat overweeg je te stemmen? Als we dat mogen weten tenminstequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan overdrijven
Al denk ik dat, indien er nu verkiezingen zouden zijn, ik op een andere partij zou stemmen dan ik tot nu toe gedaan heb. Maar dat heeft niets met die kredietcrisis te maken.
Natuurlijk mag je dat weten. Ik stem altijd VVD, maar heb op dit momment meer met D66, en zelfs Groenlinks (quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar stem je dan normaal gesproken op en wat overweeg je te stemmen? Als we dat mogen weten tenminste
D66 krijgt ook mijn voorkeurquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat weten. Ik stem altijd VVD, maar heb op dit momment meer met D66, en zelfs Groenlinks () heeft punten waar ik het erg mee eens ben. Dus dat wordt lekker zweven
Groenlinks is gewoon heel liberaal tegenwoordig en had voor de vorige verkiezingen hele goede plannen op werkgelegenheidsvlakquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat weten. Ik stem altijd VVD, maar heb op dit momment meer met D66, en zelfs Groenlinks () heeft punten waar ik het erg mee eens ben. Dus dat wordt lekker zweven
De enige reden waarom ik GL zou stemmen is dat ze een wet willen maken dat mannen ook meer vrij krijgen als ze kinderen krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groenlinks is gewoon heel liberaal tegenwoordig en had voor de vorige verkiezingen hele goede plannen op werkgelegenheidsvlak
ik ben vooralsnog weer van GL naar D66 aan het terugswitchen
Over 9 maanden een nieuwe mascotte ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik GL zou stemmen is dat ze een wet willen maken dat mannen ook meer vrij krijgen als ze kinderen krijgen
wat probeer je ons te vertellen hierquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik GL zou stemmen is dat ze een wet willen maken dat mannen ook meer vrij krijgen als ze kinderen krijgen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat probeer je ons te vertellen hier![]()
[..]
[..]
Leukquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Sjimz tnx![]()
KZ ook, die lurkt hier vast wel mee.
Schept wel een band tussen Ajax en PSV (en Feyenoord, maar dat is helemaal triest).quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nog lang niet, duurt nog het hele seizoen denk ik
Ja Feijenoord gaat degraderen dit jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Schept wel een band tussen Ajax en PSV (en Feyenoord, maar dat is helemaal triest).
Dat maakt niet meer uit. Ik heb het naderende onheil al gezienquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hopen dat die glazen bol kapot valt dan.
Ik hoop zelf nog veel langer...quote:
Daar ben je zelf bij Sientjequote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop zelf nog veel langer...
Zeg hoe zit dat trouwens bij jullie ?
quote:
een groen geel huis zal wel ooievaars aantrekken lijkt mequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]oja... En ik maar iedere ooievaar neer schieten die overkomt vliegen
Pfff, Sien speelt monopoly en denkt nog steeds dat de kindertjes van de ooievaar komenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]oja... En ik maar iedere ooievaar neer schieten die overkomt vliegen
Ze wil geen kleine, want ze is er al mee getrouwd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef sjimz het volgende:
Ow en sientje bij ons zit het nog wel goed hoor.
Ze is nog steeds niet zwanger en ik heb ook niemand anders tot nu toe bezwangerd.
wel blijven oefenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef sjimz het volgende:
Ow en sientje bij ons zit het nog wel goed hoor.
Ze is nog steeds niet zwanger en ik heb ook niemand anders tot nu toe bezwangerd.
Coolquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ga woensdag met Justin naar PSV-Olympique.
En we mogen ook het spelershome in![]()
Ik zal de zweep er eens goed over houden
Dat wordt huilen, ben ik bangquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef lookinforyou het volgende:
Justin zal erg boos worden als ze verliezen vrees ik en dan moet ik met een boos jongetje in de auto nog een heel eind rijdenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat wordt huilen, ben ik bangMaar wel leuk en spannend allemaal, zeker voor de kleine!
Dat is een stuk minder leuk inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Justin zal erg boos worden als ze verliezen vrees ik en dan moet ik met een boos jongetje in de auto nog een heel eind rijden
Oe mien jongquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
Vanavond gaat Kriebel hemelen, de schat heeft een geweldig leven gehad
Ga je hem begraven in je tuin?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
Bellefleur was ook net bij mij toen ik die post las, toen kreeg ik ook tranen in mijn ogen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
Net tranen in m'n ogen gekregen door SCH zijn laatste post in het Kriebel topic.
Kan ik hier wel zeggen tussen alle andere mietjes.
Ja, naast Jochem, de siameesquote:
Dan hoop ik niet dat je meerdere poezen hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, naast Jochem, de siamees
Bedankt allemaal. Ik heb er vrede mee maar het zal nog wel even kut zijn vanavond. We hebben een ontzettend chaotische dierenarts, ik hoop dat hij het niet vergeet
Dat bedoel ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's.
Nog wat van Riverplate - Boca meegekregen gister ?
M'n zus mailde tussen neus en lippen door dat ze daar naar toe is geweestquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's.
Argentijnen zijn echt knotsgek :´), maar wel fantastisch. Zelfde pub, een shitload Boca en een shitload River fans. En dan niet normaal juichen bij die goal, maar echt volledig uit hun plaat gaan. Na de wedstrijd liep iedereen weer lekker door elkaar naar huisquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's.
Dat moet je volgens gezien hebben als je in Argentinie bent. Een duel in Argentinie met 150.000 man in het stadionquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
M'n zus mailde tussen neus en lippen door dat ze daar naar toe is geweest
Zijn de leuke verhalenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Argentijnen zijn echt knotsgek :´), maar wel fantastisch. Zelfde pub, een shitload Boca en een shitload River fans. En dan niet normaal juichen bij die goal, maar echt volledig uit hun plaat gaan. Na de wedstrijd liep iedereen weer lekker door elkaar naar huis.
Supersfeertje.
Begin jij nu ook alquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:05 schreef Suijk het volgende:
Oei, dan wordt het wel eens tijd voor kleine appelsientjes.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Je moet er wel onder de zon neuken he want dan ben je op je best
tofquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef lookinforyou het volgende:
Voor het eerst van zijn leven wordt SCH dronkenquote:
Mogguhquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Gefeliciteerd Sientje. Geniet ervan tot de laatste druppel!
Ja eens, ik had het volgens mij wel voldoende gemaakt, maar de laatste sommen gingen niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Ole het volgende:
stommerd!
Heb vliegangstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef Ole het volgende:
drank en sigaretten koste hier geen drol tong. Wel iets voor jou!
je kunt ook met debus hoor!quote:
http://www.ebuddy.net werkt ook niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Ole het volgende:
Ik kan niet op msn met mijn linuxje :´(
quote:
Echt niet.quote:
dat zal bestquote:
Maar daarna nog wel sletjes geregeld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef tong80 het volgende:
Ben één keer met de bus naar Lorett de Mar geweest. Nooit meer je kunt niet slapen en komt met rugpijn en helemaal gesloopt na 24 uit die bus gerold.
en ik maar denken dat het daar alleen maar ombier en tieten gaat..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:38 schreef tong80 het volgende:
Zo ben ik niet. Ben een nette jongen. Naar Lorett ga je voor de mooie cultuur en natuur.
Als je me nou op tijd had gmsnt had je een eigen topic gekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:24 schreef appelsientje het volgende:
Oja voor de liefhebbers
[ afbeelding ]![]()
op naar de 40....
Jij gaat ook voor de cultuur en de indrukwekkende pilaren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:41 schreef Ole het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het daar alleen maar ombier en tieten gaat..
Ms toch nog maar even kijken daar van de week
wat dacht jij dan ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij gaat ook voor de cultuur en de indrukwekkende pilaren?
Heet ie Tarzan ?quote:
Daar zou je Kim Holland een plezier mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
Hele week aan gedacht, en toch vergeten.op een plekje naar keuze.
quote:
Als ik heel eerlijk ben eigenlijk niet, maar ze mogen me verrassenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:20 schreef Suijk het volgende:
Je verwacht er daadwerkelijk nog iets van vanavond, lfy?
Toppiejoppie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo. Tweede en laatste deeltentamen voor Plant ging gladjes. Die 3,5 heb ik sowieso wel en ik hoop stiekem op een heel hoog cijfer.
Daarna wel natuurlijkquote:
Lijkt me ook.quote:
Hebben ze geen oog voor jou?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef Ole het volgende:
Hier kijken ze trouwens in elke kroeg naar vbl. Dat wisten jullie tuurlijk al
Em woensdag mn hopelijk laatste tentamen ooit. Het is alleen een erg moeilijk vak... Nu aan het studeren maar het schiet voor geen meter op. Verder de mooiste dag ooit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Heb jij nog wat te melden?
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef Ole het volgende:
Iewwww er zit een vieze spanjool de hele tijd te staren...
Of zou hij naar mjn mini topje kijken?
Ik kijk naar Ajax.quote:
Ik maak nooit grapjesquote:
Dealquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef SCH het volgende:Gekkie, jij gaat gewoon lekker live Sibon kijken.
Op 6 november ben ik in Wolfsburg dus dan doe je maar wat je wilt.
hm, jammer. nou ja, dan maar een avondje Langs de Lijn, ook leukquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
Tong, Ajax wordt uitgezonden op eredivisie live waarschijnlijk.
bonsoirquote:
zou zomaar kunnen, maar de eerste overwinning is binnen, dus dat kan ook weer een voorteken zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:08 schreef Suijk het volgende:
Vorige ronde verloor PSV als enige Nederlandse ploeg in Europa. Denk dat ze deze ronde als enige winnen.
Jij ook van Hartequote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad, van harte. Had dit niet verwacht.
Voor mij ook van harte, weer twee keer gewonnen vandaag, nu 8 uit 9 gewonnen. Gaat goed.
Voorpret is altijd geweldigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:49 schreef SCH het volgende:
Spoor je als je sochtends om half 7 in je eentje Heerenveenliedjes in de auto zit te zingen?
Man, ik barst nu al uit elkaar van de adrenaline
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Oh wat was het leuk gisteravond![]()
Pas om kwart voor 2 thuis, maar ach.....
Ja die heeft wel de hele terugweg geslapen, maar hij heeft zo onwijs genoten.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja die heeft wel de hele terugweg geslapen, maar hij heeft zo onwijs genoten.
Later heeft ie nog handtekeningen gekregen van Marcellis, Amrabat, Bakkal en Wuytens. We mochten naar 'De Verlenging' en daar kwamen later nog wat spelers naar toe.
Dus je kan wel zeggen dat we een top avond gehad hebben![]()
We hadden gepouled met ons drieen en Justin won die ook. Ik was de enige van ons drieen die voorspelde dat PSV zou verliezen. Nou ja Justin is weer 10 Eurootjes rijker
Leuk zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Later heeft ie nog handtekeningen gekregen van Marcellis, Amrabat, Bakkal en Wuytens. We mochten naar 'De Verlenging' en daar kwamen later nog wat spelers naar toe.
We hadden gepouled met ons drieen en Justin won die ook. Ik was de enige van ons drieen die voorspelde dat PSV zou verliezen. Nou ja Justin is weer 10 Eurootjes rijker
Niet toevallig z'n moeder en 2 zussen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh ja en we zagen Maza vertrekken met 3 vrouwen
Hee laat mij ff wat roddels de wereld in helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet toevallig z'n moeder en 2 zussen ?
Valt me ook mee van Maza idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Mooi lfy! Had het niet verwacht.
In Mexico tel je inderdaad niet mee met maar 3 meisjes. Minstens twee aan elke arm is het streven.quote:
Dag van zijn leven gehad dus, schitterendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik momenteel. Heerlijk! Wat een dag! Fantastisch!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dag van zijn leven gehad dus, schitterend.
Vertel.....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik momenteel. Heerlijk! Wat een dag! Fantastisch!
Pfff, ja moeilijk lijkt me, maar toch nog maar even volhouden hč. De laatste loodjes wegen dus duidelijk het zwaarst. Succes hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef Grulez het volgende:
Achja volgende week een tentamen waarvoor ik nog veel moet leren. Zo'n tentamen die tijden is blijven liggen, maar erg lastig is. Het zijn de laatste loodjes van mn studie (alleen dit tentamen nog en een halve scriptie), alleen ik heb nulcommanul motiviatie meer (al maanden). Vandaar
Succes. En zoals de Gazetta schrijft: zo snel mogelijk terug naar Amsterdam hčquote:
Ik ga niet stemmen. Zo lang het Gielquote:
Ja dat is erge horrorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:28 schreef tong80 het volgende:
Iemand één vandaag gezien net ?
Wat een horror voor die man.
Vastgeroeste meneer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:00 schreef borisz het volgende:
Rondje van Bassie van de SGP, 10.000 dagen tweede kamerlid.
... ja die heb ik dus van heeeeel dichtbij gezienquote:
Ja lekker, het was hier ook goed weerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Ole het volgende:
Ola!
Had je maar geen crowded house moeten luisterenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Ole het volgende:
Het is hier hollands kloteweer vandaag anders
Ook een rondje van mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:00 schreef borisz het volgende:
Rondje van Bassie van de SGP, 10.000 dagen tweede kamerlid.
Cool dat zijn de echtenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lig je met 30 graden naast het zwembad van het hostel in het zonnetje in Mendoza, wat ga je dan doen?
Juist, met wifi online op je telefoon om Ajax te volgen!
Hij krijgt dan wel geen krat bier van mij, maar gezien de wedstrijd denk ik dat hij best een leuke avond heeft gehad. Ik vind Milan erg scherp, dat kan Heerenveen wel als een compliment zien.quote:
En Grulez je gaat nog terugverlangen naar wat ooit je studentenleven wasquote:
Klopt. We zaten juichend op de bank bij de 1-2, maar vol ongeloof bij de 2-2...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de nederlaag van NEC jammerder.
Jou opleiding ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
[..]
Klopt. We zaten juichend op de bank bij de 1-2, maar vol ongeloof bij de 2-2...
Wie verzint er examens om 8:30?
Ja dat dacht ik alquote:
En een dagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef dndiek het volgende:
2 jaar mod of wat?
Stoot je hoofd nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo weer eens helpen verhuizen, die gast kan gewoon weer eens niet enkele jaren in hetzelfde appartement wonen.
Mss wel, alleen terugverlangen doe je pas als het voorbij is...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Grulez je gaat nog terugverlangen naar wat ooit je studentenleven was
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg een recensieexemplaar van een jeugdboek bij de post met als titel 'Ole durft'
Dit kwartje viel vannacht pasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Had je maar geen crowded house moeten luisteren. Maar wel aardig van je
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed verder kijken.
Succes Appelsientje en lookingforjoe
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hallo jij zat in het stadionquote:
dat wil toch niet zeggen dat ik niet meelees?quote:
Wij zaten in vak P op rij 6. Prachtig alles kunnen volgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]tof, waar zaten jullie nou uiteindelijk in het stadion?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wij zaten in vak P op rij 6. Prachtig alles kunnen volgen.
Jij ook leuk gehad natuurlijk hč
Gelukkig geen Giel dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef rubbereend het volgende:Coen en Sander
Ze hebben de gouden radio ring gewonnen
doe es gek, het is tenslotte vrijdagquote:
Dat kan je wel, het zijn verder allemaal stuudjes met een bril met jampotglazen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:01 schreef RayMania het volgende:
Zo, straks een pokertoernooi met dertig man. Medicinal Chemistry versus Biofarmacie. Zal leuk zijn als ik in het geld kom.
Pak nog een neutquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef Ole het volgende:
Je bent steeds vroger nu k er ś nachts niet ben he
Net als Ray dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan je wel, het zijn verder allemaal stuudjes met een bril met jampotglazen.
Maar wel jampotten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |